Maru ja Stefu kuherteli autossa

Villiponihvonen

oli niin kiihkeää että tajusivat itsekin että ovat julkisella paikalla. heti kun huomasivat et porukka huomas niiden touhut ne lopetti ja oli niinkuin mitään ei olis tapahtunu...

64

2268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no deitti

      Johan on vitsi!!!

      Ne ei näyttäydy enää missään yhdessä, kyllä sen nyt jo kaikki tietää. Hyvä yritys!!

      • Just just...!

        "kyllä sen nyt jo kaikki tietää"....:D Joopa joo, täällä 24:llä levitetty "juoru/tieto" ettei ne muka olisi yhdessä mutta MEDIASSA ei oo ollut edes siihen viittaavaa juttua!
        Lue: Ei tietoa mistään erosta!


      • ...
        Just just...! kirjoitti:

        "kyllä sen nyt jo kaikki tietää"....:D Joopa joo, täällä 24:llä levitetty "juoru/tieto" ettei ne muka olisi yhdessä mutta MEDIASSA ei oo ollut edes siihen viittaavaa juttua!
        Lue: Ei tietoa mistään erosta!

        koska Stefan EI HALUA julkisuutta eikä minkäänlaisia kommentointeja missään. Sitäpaitsi on jo ihan muun kuin Martinan kanssa. Eli ovat eronneet.


    • JK

      NIINKÖ

    • 124365

      TÄMÄKIN ON IHAN PROVO.

      • edeln.vast.p asun

        oli oli, ihan omin silmin näin.
        Ja heti kun ne hiffas että porukka tunnisti ne, Stefu työns Martsun kauemmas ja alko kurottelee jalkatilasta jotain ettei kasvot näkyis, Martsu naurahti nopeasti ja starttas auton aika kipakkaan


      • satutäti hei vaan

        Villiponihvonen. Taas tämä lukihäröinen satutäti asialla :D


      • ....................
        edeln.vast.p asun kirjoitti:

        oli oli, ihan omin silmin näin.
        Ja heti kun ne hiffas että porukka tunnisti ne, Stefu työns Martsun kauemmas ja alko kurottelee jalkatilasta jotain ettei kasvot näkyis, Martsu naurahti nopeasti ja starttas auton aika kipakkaan

        No sittenhän tuo Martina on yrittänyt tungetella liian lähelle Stefua, ja Stefu on työntänyt Martinannopeasti kauemmas itsestään. Taitaa myös hävetä Martinaa, jos alkoi kasvojaan piilottelemaan.


    • vastapäätä asuva

      oli oli, ihan omin silmin näin.
      Ja heti kun ne hiffas että posrukka tunnisti ne, Stefu työns Martsun kauemmas ja alko kurottelee jalkatilasta jotain ettei kasvot näkyis, Matrus naurahti nopeasti ja starttas auton aika kipakkaan

      • lukihärösetpuolustaj

        posrukka :)


      • 6+3=11

        Oliko auto se Maran uusi avobemari?

        Missä tie, siellä avo-BMW!
        Vai miten se tatska oli?

        Oon niin katee. :(


      • XD
        lukihärösetpuolustaj kirjoitti:

        posrukka :)

        "Matrus"...


      • naurrrrrr
        XD kirjoitti:

        "Matrus"...

        :D :D :D


    • hyvähyväj

      Heh kiva provo. Sen sijaan jos tietoa haluaa, ovat aikoja sitten eronneet. Joskin ystäviä ovat tällä hetkellä, tulevan lapsen takia. Stefulla on aivan muu tyttöystävä.

    • sirutiru

      Näin Martinan vaaleen miehen kanssa, oliko sitten se stefu. Hyvin onnellisilta näyttivät käsi kädessä kuljeksien stokkan edustalla.

      • ....................

        Älä valehtele. Yrität tälläisillä jutuilla vain sotkea Stefanin ja hänen uuden blondin suhteen. Antakaa jo Stefun olla ja mennä. Sillä on oma elämä sillä saralla, josta Martina on jo pudotettu pois.


      • hahhahhahahhhh
        .................... kirjoitti:

        Älä valehtele. Yrität tälläisillä jutuilla vain sotkea Stefanin ja hänen uuden blondin suhteen. Antakaa jo Stefun olla ja mennä. Sillä on oma elämä sillä saralla, josta Martina on jo pudotettu pois.

        No juuri sitä tässä näköjään epätoivoisesti yritetään. :) Niin läpinäkyvää, ettei tuota kukaan usko. :D


    • Partsiröökisidukka

      Martsun käsikirjoittama näytelmä?

    • vuffuf

      tai sitten, kuten jengi infoaa, ne on yhdessä...
      te vaan haluatte uskoa todeksi jotain joka täällä on sanottu olevan absoluuttinen totuus.
      Mä olen myös nähnyt Martinan ja tän Stefanin yhdessä - viimeksi eilen, kun olin koiran kanssa ulkona.
      Stefan olin ihan Martinan lumoissa, paijaili kokoajan masua ja pusutteli häntä poskelle tai hiuksiin. Tosin lopetti heti kun huomasi että porukkaa tuli näköetäisyydelle. Ja oli kun ei martinaa tuntisikaan. hassua etteivät mua huomanneet kun olin heidän takana ja tiesivät että olen siinä kun koira piti ääntä kuitenkin, mutta aina kun ihmiset olivat meneett ohi nää oli taas toisissaan kiinni. Aina kun tuli joku ulkopuolinen stefan kaikkosi kuin olisi kiveksi muuttunut. ehkä stefan haluaa uskotella muille että olisi jonkun toisen kanssa, ties vaikka haluaa olla martinan kanssa mutta suku pakottaa näyttäytymään jonkun suvulle sopivan pimun kanssa. Ja martinan tunnistaa heti -

      • aamunaurut! :D

        "Stefan olin ihan Martinan lumoissa"
        "meneett"
        :D :D :D
        Älä jaksa sepittää näitä satuja, ovat aivan naurettavia. Kukaan ei usko. Kaikki tietävät, kuka näitä kirjoittaa. :D


      • äokäojäojäo

        Miten voi puhua itsensä noin pussiin samassa lauseessa! :)
        "hassua etteivät mua huomanneet kun olin heidän takana ja tiesivät että olen siinä kun koira piti ääntä kuitenkin"
        Varsinainen ruudinkeksijä tämä aloittaja.


      • XDXDXD
        aamunaurut! :D kirjoitti:

        "Stefan olin ihan Martinan lumoissa"
        "meneett"
        :D :D :D
        Älä jaksa sepittää näitä satuja, ovat aivan naurettavia. Kukaan ei usko. Kaikki tietävät, kuka näitä kirjoittaa. :D

        "Martinan lumoissa"... NYT REPESIN!!!


    • *pyrskistä*

      Voi hellalettas. Koska Stefu ei halua olla julkisuudessa, erouutista ei voida julkaista ip-lehdissä ;DDD Tää oli päivän paras ;DDD

    • 4+7

      mä näin ne kans kuhertelemassa kaivarissa siin rannalla pari päivää sitten =) kyllä yhdessä ovat edelleen ja rakastuneita!

    • 0930

      HEHHEHE! Hyviä nämä provovalheet, ettei vaan Maru itse niitä tänne laittaisi. On se hauskasta miten Stefu SAMAAN AIKAAN voi olla IHAN MUUALLA nykyisen tyttöystävänsä kanssa. Mutta Stefulle ja nyksälle onnea, söpön oloinen tytteli, toivottavasti kestää se onni.

    • ciiria

      Itse näin tänään stadissa manskun kulmilla Martinana. Vauvamasu jo kivasti pyöristynyt ja käsi kädessä tulevan lapsensa kanssa, kundi oli vaalee.

      • 5

        Siru, sirpikkäinen ciiria yms., nimimerkkejä käyttävä on Martina itse. Lapsellisia satuja, samaan tyyliin kuin blogissaankin ja kirjoittamisen ymmärrystä hänellä ei ole. Juuri Martinan tyylistä kirjoittaa "käsi kädessä tulevan lapsensa kanssa".

        Kamalan epätoivoista touhua yrittää saada Stefu ja blondinsa riitaantumaan, niin että Martina ehkä saisi Stefun taas hetkeksi itselleen. Kannattaisi lakata roikkumasta, kun nolaa tuolla taas vaan lisää itseään.


      • maakutsuu
        5 kirjoitti:

        Siru, sirpikkäinen ciiria yms., nimimerkkejä käyttävä on Martina itse. Lapsellisia satuja, samaan tyyliin kuin blogissaankin ja kirjoittamisen ymmärrystä hänellä ei ole. Juuri Martinan tyylistä kirjoittaa "käsi kädessä tulevan lapsensa kanssa".

        Kamalan epätoivoista touhua yrittää saada Stefu ja blondinsa riitaantumaan, niin että Martina ehkä saisi Stefun taas hetkeksi itselleen. Kannattaisi lakata roikkumasta, kun nolaa tuolla taas vaan lisää itseään.

        Siis luuletko tosiaan, että kukaan näistä henkilöistä täällä roikkuisi lukemassa ja postaamassa eri nimmareilla?
        Siis ihan pimeetä, nämä palstat ei kiinnosta ketään asianosaisia, naurettavaa!
        ps. jos vielä itse tietää kirjoittaneensa joillakin listaamistasi nimimerkeistä asetut todella outoon valoon, ymmärrä hyvä ihminen että olet seonnut, todellisuus hämärtynyt!
        Jos vaikka joku blondi olisikin, niin teidän kirjoittelut ei vaikuta mihinkään suuntaan!


      • närhenmunat
        maakutsuu kirjoitti:

        Siis luuletko tosiaan, että kukaan näistä henkilöistä täällä roikkuisi lukemassa ja postaamassa eri nimmareilla?
        Siis ihan pimeetä, nämä palstat ei kiinnosta ketään asianosaisia, naurettavaa!
        ps. jos vielä itse tietää kirjoittaneensa joillakin listaamistasi nimimerkeistä asetut todella outoon valoon, ymmärrä hyvä ihminen että olet seonnut, todellisuus hämärtynyt!
        Jos vaikka joku blondi olisikin, niin teidän kirjoittelut ei vaikuta mihinkään suuntaan!

        "nämä palstat ei kiinnosta ketään asianosaisia, naurettavaa"

        Jännää, että väität niin, koska:

        "- Miksi suomalaisten on aina haukuttava kaikkia niin kovin kärkkäästi, vaikka periaatteessa vielä ei edes tiedetä, minkälainen levy tai joku muu juttu on tulossa? Martina ihmettelee.

        Martina viitannee kommenteillaan häntä itseään koskevaan arvosteluun. Hänen kerrottua suunnitelmistaan lähteä soolouralle muun muassa netin keskustelupalstoilla lähti käyntiin useita keskusteluja, joissa Martinaa arvostellaan kovasanaisesti.

        - Minä nimittäin oikeasti tulen ja näytän närhen munat teille ihmiset! Martina kirjoittaa."

        http://www.voice.fi/uutiset/musiikki/martina-aitolehti-kimpaantui-arvostelusta/1/23441


      • itse kertoivat :)
        närhenmunat kirjoitti:

        "nämä palstat ei kiinnosta ketään asianosaisia, naurettavaa"

        Jännää, että väität niin, koska:

        "- Miksi suomalaisten on aina haukuttava kaikkia niin kovin kärkkäästi, vaikka periaatteessa vielä ei edes tiedetä, minkälainen levy tai joku muu juttu on tulossa? Martina ihmettelee.

        Martina viitannee kommenteillaan häntä itseään koskevaan arvosteluun. Hänen kerrottua suunnitelmistaan lähteä soolouralle muun muassa netin keskustelupalstoilla lähti käyntiin useita keskusteluja, joissa Martinaa arvostellaan kovasanaisesti.

        - Minä nimittäin oikeasti tulen ja näytän närhen munat teille ihmiset! Martina kirjoittaa."

        http://www.voice.fi/uutiset/musiikki/martina-aitolehti-kimpaantui-arvostelusta/1/23441

        Näyttäisi kiinnostavan!
        Tässä Martun ja Eson blogista:

        "Mitenköhän tämän asian ilmaisisi kauniisti, kuten usein perheeni kanssa olemme huomanneet niin teet niin tai näin niin aina se kritisoidaan, fine. Se ei meitä koskaan ole häirinnyt, päinvastoin kaikilla on oikeus kertoa mielipiteensä vaikkakin yleensä netin kautta ja aina nimettömänä ja kasvottomana.

        Lähinnä se on huvittava ja suurin osa jää onneksemme lukematta, nyt kun avasin nettilehdet niin Iltalehti oli oikein ottanut asiakseen ota kantaan kyselyyn järjestämiseen koska olin ottanut Victoria tyttäreni mukaan Maria!-ohjelmaan, ja syynä se että hän oli itkenyt väsymyksestä ja taas nettimummot ja mammat olivat nostaneet omilla keskustelu palstoillaan metelin aiheesta…. "

        "Onneksi me perheenä tuemme toinen toisiamme, ja kuten sanonta kuuluu, koirat haukkuu ja karavaani kulkee, pitää kyllä paikkaansa…
        Meillä luojan kiitos asiat on hyvin ja kaikki kunnossa, jokainen nimetön arvostelija voisi huolehtia ensin omista ja kysyä onko heillä kaikki hyvin."

        http://www.seiska.fi/julkkisblogit/martinaesko/1269534885334/koirat haukkuu ja karavaani kulkee/


      • 24242424242
        itse kertoivat :) kirjoitti:

        Näyttäisi kiinnostavan!
        Tässä Martun ja Eson blogista:

        "Mitenköhän tämän asian ilmaisisi kauniisti, kuten usein perheeni kanssa olemme huomanneet niin teet niin tai näin niin aina se kritisoidaan, fine. Se ei meitä koskaan ole häirinnyt, päinvastoin kaikilla on oikeus kertoa mielipiteensä vaikkakin yleensä netin kautta ja aina nimettömänä ja kasvottomana.

        Lähinnä se on huvittava ja suurin osa jää onneksemme lukematta, nyt kun avasin nettilehdet niin Iltalehti oli oikein ottanut asiakseen ota kantaan kyselyyn järjestämiseen koska olin ottanut Victoria tyttäreni mukaan Maria!-ohjelmaan, ja syynä se että hän oli itkenyt väsymyksestä ja taas nettimummot ja mammat olivat nostaneet omilla keskustelu palstoillaan metelin aiheesta…. "

        "Onneksi me perheenä tuemme toinen toisiamme, ja kuten sanonta kuuluu, koirat haukkuu ja karavaani kulkee, pitää kyllä paikkaansa…
        Meillä luojan kiitos asiat on hyvin ja kaikki kunnossa, jokainen nimetön arvostelija voisi huolehtia ensin omista ja kysyä onko heillä kaikki hyvin."

        http://www.seiska.fi/julkkisblogit/martinaesko/1269534885334/koirat haukkuu ja karavaani kulkee/

        Ja tänään tuli Martinan äidin tuttavaksi esittäytyvän aloitus palstalle:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10675958


    • Taas piti törmätä...

      Tä edellinen oli paras: "Käsikädessä tulevan lapsensa kanssa, kundi oli vaalee." Noh, ehkä se Stefu lasketaan lapseksi - tai ainakin tulevaksi. Mä olen puolestani nähny Martinan usein - vain yksin: helvetin nyrpeenä ja elämäänsä kyllästyneenä, kuten aina. Naama kukkii, huulet epämuodostuneet ja otsarypyistäkään ei uskoisi että vasta 30v. Botoxit siis menneet hukkaan ja ulosotto lasku kasvaa. Jos ei ole eronnut, niin ainakin epätoivoinen on.

      • Orvokki Keto

        Missä Gyyli ja Viivi, vai oliko se Lyyli?, eikö kyseiseen kauneushoitolaan ole enää Martinalla asiaa?. Mitenkä nyt käy sen tugeen?.


      • adoptioäiti?

        Jos se adoptoi sen? :D


    • ciccemicce

      Martina tunnetaan tugeejumalana vai miten se sen sanoi jossain blogimerkinnässään... miten käy nyt hahtuvien? oisko peruukin paikka jos Inkan penkkiin ei enää pääse.
      mua ihmetyttää miksi niin hanakasti kaikki jauhaa että ovat eronneet, entä jos heillä on ns. vapaa suhde? Martina antaa poikasen uittaa melaansa siellä ja täällä ja sitten kun vauva syntyy tulee pojasta mies ja silleen?
      aika onnellisina ne veneili eilen, kun ohittivat meidän veneen tossa merihaan edustalla.. pusuja oli ja hiplausta

      • VAi "melaa"?

        Veikkaanpa, että pikkuisen vaatimattomammat mittasuhteet on kyseessä ;-)


    • fjtjfjfj

      Hahahah, hauskin ketju ikinä! :D Yhtäkkiä yksi ihminen keksii tehdä ketjun, missä toitottaa nähneensä Maran ja Stefun kaikkialla viime päivinä. Miten läpinäkyvää voikaan tommonen olla! Ken lienee sadut keksinyt ;)

    • 12+14

      no nyt on pommin varmaa tietoa kun itse näin!Martina ja Stefu lähtivät just kulosaaresta eräältä kerrostalon pihalta ja pusuttelivat ennenkuin hyppäsivät autoon,mut ei oolu bemu ja Stefu ajo.

      • :DDDDDDDDDDDDD

        pommin varmaa
        kulosaaresta
        oolu

        :D :D :D


    • Lehtijuttu erosta
      • siinä nähtiin

        Nonni! Tässä se taas nähdään, että täällä näkee kaikki uutiset ennen, kun ne menevät lehtiin. :)


      • luetun ymmärtäminen

        Voi elämän kevät!!! Tämä "lehtijuttu" perustuu lainauksiin molempien blogeista, että se siitä :)))


      • Luepa uudestaan...
        luetun ymmärtäminen kirjoitti:

        Voi elämän kevät!!! Tämä "lehtijuttu" perustuu lainauksiin molempien blogeista, että se siitä :)))

        Niin, no kyllähän siellä mainitaan myös useat todistajat jotka ovat nähneet Stefun muiden naisten kanssa yöelämässä. Eli jutulla on myös muita lähteitä kuin nuo blogit. Yleensähän muiden naisten kanssa kuhertelu ei normaaliin parisuhteeseen kuulu, varsinkin kun toinen on raskaana... En sitten tiedä miten "luetun ymmärtäminen" ymmärtää lukemansa :D


      • luetun ymmärtäminen
        Luepa uudestaan... kirjoitti:

        Niin, no kyllähän siellä mainitaan myös useat todistajat jotka ovat nähneet Stefun muiden naisten kanssa yöelämässä. Eli jutulla on myös muita lähteitä kuin nuo blogit. Yleensähän muiden naisten kanssa kuhertelu ei normaaliin parisuhteeseen kuulu, varsinkin kun toinen on raskaana... En sitten tiedä miten "luetun ymmärtäminen" ymmärtää lukemansa :D

        Huoh! Luepa tosiaan uudestaan, "huhujen mukaan...." jne.
        Luetun ymmärtäminen olisi varteenotettava taito, paranee sitkeällä harjoittelulla...ehkä ;)))


      • ....................
        luetun ymmärtäminen kirjoitti:

        Huoh! Luepa tosiaan uudestaan, "huhujen mukaan...." jne.
        Luetun ymmärtäminen olisi varteenotettava taito, paranee sitkeällä harjoittelulla...ehkä ;)))

        Onko se noin noloa, kun Stefu jätti Martinan, että pitää täälläkin tarttua epätoivoisiin sanoihin kuin "huhujen mukaan...". Kaikki tietävät, että tuo huhu on totta, mutta ilmeisesti Martina ei hyväksy sitä vieläkään.

        Ja nuo kirjoitukset, jossa väitetään Stefun ja Martinan kuherrelleen sun muuta, on ihan pelkkää ilkeyttä ja katkeruutta Stefun uutta suhdetta ja tyttöystävää kohtaan. Todella epätoivoista ja läpinäkyvää...


      • Teksianalyysi
        .................... kirjoitti:

        Onko se noin noloa, kun Stefu jätti Martinan, että pitää täälläkin tarttua epätoivoisiin sanoihin kuin "huhujen mukaan...". Kaikki tietävät, että tuo huhu on totta, mutta ilmeisesti Martina ei hyväksy sitä vieläkään.

        Ja nuo kirjoitukset, jossa väitetään Stefun ja Martinan kuherrelleen sun muuta, on ihan pelkkää ilkeyttä ja katkeruutta Stefun uutta suhdetta ja tyttöystävää kohtaan. Todella epätoivoista ja läpinäkyvää...

        Suora lainaus: "Huhujen mukaan Stefan Therman on viihtynyt kevään aikana tiiviisti Helsingin yöelämässä, eikä miehen ole tarvinnut suinkaan olla yksin. Paikalla olleet ovat todistaneet Stefanin viettäneen aikaa useammankin nuoren naisen seurassa, varsin intiimeissä tunnelmissa."

        Joo, kyllähän tuossa sanotaan huhujen mukaan... Mutta ei savua ilman tulta. Ja tuossa jälkimmäisessä virkkeessä ei enää puhuta mitään huhuista, vaan siitä mitä paikalla olleet ovat nähneet.

        Ja come on... Tottahan tuo juttu on. Helsingissä on aika pienet piirit ja samoissa piireissä liikkuvat ihmiset tuntevat toisensa. Stefu ei ole edes yrittänyt piilotella nykyistä toimintaansa.


    • Leijonatnam

      Ketkä olivat oikeassa anne?Varmaan nauramme....... XD

    • ET SILLEE

      USKOKAA NYT PERHANA SOIKOON!MARTINA RAKASTAA STEFUA JA STEFU MARTINAA JA HE OVAT YHDESSÄ,OLEN GYYLISSÄ TYÖHARJOTTELUSSA JA JUSTIINSA STEFU JA MARTINA OLIVAT TÄÄLLÄ JA KYLLÄHÄN NUO YHDESSÄ NÄYTTIVÄT OLEVAN =))

      • kevätkukka

        Ei näille mene jakeluun mikään, kuuluu harhaisten ja paranoidisten ihmisten taudinkuvaan!


    • pojkentytter

      Tottakai se hermoon ottaa näitä aitolehtijä siis kumpaakin tyrkky-maraa
      ja siikku-äitiä. Sehän on vanha sanonta ei savua ilman tulta. Täällä se
      vaan tiedettiin ajat sitten. MaaaaaaILMA on pieni.

      • Huhhuh...

        Martinalta nousee varmaan savu korvista, kun tajusi, että Stefulla on toinen (ja koko kaupunki tietää sen mua ennen). Tää on niin parasta lääkettä rupsahtaneelle ex-salarakkaalle. Sanonpa vaan Stefun tyttöystävän puolesta, että "namskis". :)


    • 0000lllll

      Ja mä myös.....

    • lumi ja jää

      Martina istui Mattolaiturilla vaaleen kundin kanssa, liekö sitten tämä stefu. Martina siemaili kahvia munkin kera ja kundilla oli vissyä. Kovasti näytti juttu luistavan ja vaikutti hyvin sädehtivältä ja onnelliselta. Kateeksi kävi. Vauva vielä tulossa.

      • Tuli ja laava

        Ja tämä tapahtui aivan ihanassa paikassa: mielikuvitusmaailmassa.


    • Potenssiin 3

      Salarakkaan salarakkaalla on salarakas.

    • mitä ihmettä!!

      voisitteko kertoa miten voi kiinnostaa noin helvetin paljon martinan ja stefanin elämä? ovatko he yhdessä vai ei, mitä väliä? jotenkin tunnutte moni ottavan tuonkin asian niin uskomattoman henkilökohtaisesti, mitä se teille kuuluu??
      ymmärrän että joku tänne juorupalstalle kirjoittaa jos on jonkun nähnyt jossakin jonkun kanssa, mutta heti agressiivisesti käydään kimppuun ja väitetään että "itse martina täällä keksii satuja".. mitä ihmettä??? en voi kuin ihmetellä tätä touhua.. ihan oikeasti eikö teillä ole omaa elämää ollenkaan??

      • Kertoisitko?

        Mua ihmetyttää, että miksi sua vaivaa niin paljon se, että mitä tästä tietystä naisesta kirjoitetaan täällä?


    • liituna

      just äsken näin stefun,martsun ja herkuleksen lenkillä kaivarissa ja halailivat ja pussailivat!onnellisia olivat

      • näkemiskampanja

        Hahahahahah, ihme kampanja sulla yhtäkkiä :D


      • höpöhöpöhöpö_

        Martina on kyllä bloginsa mukaan ollut ihan muualla kuin Kaivarissa, hups! :D


    • kakkajenni

      mua kakattaa

    • Söpö tytteli

      Hienoa kun Stefu löysi nätin nuoren vaalean typyn vierelleen. Avoimesti ovat jo kävelleet käsi kädessä. Siro ja kaunis, jotenkin sellainen luonnonkauniin näköinen tyttö.

    • Vrrrooooooomm
    • E-tyyppi

      Eikun se oli Jaguar E-type! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe