Palautetta yrityksille

Jason456

Olen ottanut tavaksi, että kun näen jonkun yrityksen auton rikkovan lakia (tyhjäkäynti, pysäköinti, ylinopeus tms.) niin laitan yritykselle meiliä asiasta. Tekeekö muut tällaista? Eihän siinä yksi meili paljoa paina, mutta tällä tavoin yksittäinen tielläliikkuja voi edes yrittää muuttaa ajotapoja paremmaksi. Yrityksissä huomataan, että heidän toimintaansa on kiinnitetty huomiota ja ehkä joku tapaus vaikuttaakin toimintatapoihin. Jos muutkin tekisivät näin, niin vaikutus olisi suurempi. Kaikki eivät vastaa, toiset pyytävät anteeksi ja toiset haukkuvat.

21

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajokortin tarkoitus

Hieno toimintatapa.

Fiksut firmat voivat laittaa kuljettajansa taloudellisuusajokurssille ja säästävät siten kustannuksia. Ajokortti on ajettu silloin kun on täytetty 18 vuotta, ja se on ajettu monasti vain siksi että se on pakollinen. Iso osa opista menee tuossa iässä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tietoja opetellaan ulkoa mutta ei ymmärretä niiden sisältöä.

- Haukkujat saattavat olla niitä joissa kuski ja viestiin vastaaja ovat yksi ja sama henkilö. Tai se hätäinen tyyppi jonka vuoksi kuljettajalla on kiire.

• peukku

Kannatettava ajatus jos energiaa riittää.

Toisten autoilijoiden kouluttaminen liikenteessä on turha vaiva ja vaarallista. Näin pääset vaikuttamaan firmojen ulkoisen kuvan kautta ja se voi jopa vaikuttaa.

• omaan nilkkaan

Tuleeko tuo kalliiksi kun koko ajan laitat meilia? Älä ainakaan soittele. Puhelinfirmat riemuitsee.

• 12+11

Ainakin kotimainen postinkuljetusyhtiö reagoi heti, kun kerroin heidän jakeluautonsa pysäköivän pelastustielle. Vastaus seuraavana päivänä ja lupaus keskustella kuljettajan kanssa. Eikä ole enää pysäköinyt pelastustielle.

• 12+11 kirjoitti:

Ainakin kotimainen postinkuljetusyhtiö reagoi heti, kun kerroin heidän jakeluautonsa pysäköivän pelastustielle. Vastaus seuraavana päivänä ja lupaus keskustella kuljettajan kanssa. Eikä ole enää pysäköinyt pelastustielle.

Oletko varma, ettei kyseessä ollut pysähtyminen? Ei sen puoleen, taitaa sekin olla kiellettyä pelastustiellä.

• rotta on paras
        The_Rat kirjoitti:

Oletko varma, ettei kyseessä ollut pysähtyminen? Ei sen puoleen, taitaa sekin olla kiellettyä pelastustiellä.

En oikein laske pysähtymiseksi sitä, että jakeluauto jätetetään pelastustielle siksi aikaa, kun kahdeksan kerroksiseen taloon jaetaan päivän posti.
        Vaan eihän rotta voi erehtyä.

• 11+6
        rotta on paras kirjoitti:

En oikein laske pysähtymiseksi sitä, että jakeluauto jätetetään pelastustielle siksi aikaa, kun kahdeksan kerroksiseen taloon jaetaan päivän posti.
        Vaan eihän rotta voi erehtyä.

Sinne hiljeni rotta.

• Utelias.

Kerro, mitkä firmat ovat haukkuneet ja miten. Et riko mitään lakia, jos pysyt rehellisenä ja pystyt todistamaan (esim. tallessa olevalla sähköpostiviestillä), että kyseinen firma on toiminut sillä tavoin.

• EDXWQ

Kyllä kun terveyttäni on uhattu ja sekä myös muiden kyydissä olijoiden.
      Koskaan ei ole vastattu 2-3 kertaa laittanut.

Viimeihin Espoossa huoneistokeskuksen auto.

• uskomatonta ryhmää??

Voi widdu mitä miliisejä, saatteko palkkaa tuosta vai muuten vain hyvän mielen.
      Eikö ihmisellä ole muuta tekemistä kuin muitten kyttääminen ra raportoiminen??
      Miettikää vain omaa tekemistänne ja hankkikaan elämä ja jokin liikunnallinenkin harrastus helpottaa henkistä painetta.

• erwthåäoweht

ei noiden tilanteiden huomaaminen mitään kyttäämistä vaadi. näet sen sitten kun ajotaitosi on kehittynyt pisteeseen missä ei tarvii enää keskittyä pelkästään auton hallintaan vaan ympärillä tapahtuvien asioiden havainnointi on se pääasia. kannattaa muuten ehdottomasti lisätä liikunnallisia harrastuksia. niillä on kuulemma sellaisia vaikutuksia joita tarviit kipeästi.

• wjeguywg32yfdg2ugyu4

Ok, et sitten valita jos heitän kranaatin sun asunnon ikkunan läpi
        kun olet itse siellä sisällä, et ala miliisiksi etkä kyttäämään tai
        raportoimaan ja mietit vaan mitä itse teit ja alat hankkia elämäääääää..

• ...

Kuinka monta liikennerikkomusta teit tänään?

• 13+18
        wjeguywg32yfdg2ugyu4 kirjoitti:

Ok, et sitten valita jos heitän kranaatin sun asunnon ikkunan läpi
        kun olet itse siellä sisällä, et ala miliisiksi etkä kyttäämään tai
        raportoimaan ja mietit vaan mitä itse teit ja alat hankkia elämäääääää..

wjeguy......

Henkeen kohdistuva uhkaus, ilmoitus poliisille lähtenyt.

• ,.,.,.

En itse jaksa/kerkeä nille ainakaan nyt valittaa, mutta jos sinä jaksat niin kerropas niille tästä.

Yritys: Reissu Ruoti
      Rekisteri: TJY-500 vähän epäselvä videolla joten epävarma
      Aika: 22.5.2012 9:45
      Ajo: Tilausajo
      Ajon tilaaja: Koulutuskeskus Salpaus (Ståhlberginkatu, Lahti) mahdollisesti, epävarma
      Video: http://youtu.be/H7q_i_twKJU

• En minä nähnyt kuvaajan rekisteritunnusta ollenkaan tuossa.

Bussi ajeli vähän keskiviivan päällä tuossa.

• Johtajana

Me laitamme aina mustalle listalle kaltaisesi pellet. Näin varmistamme, ettei hullut pääse asiakkaaksi.

• ygo33

Me naureskellaan pomon kanssa aina et miten naiveja suomalaiset on, ajokeikat on kiireellisyyksineen sovittu aina etukäteen mikä ei näille kiihkoilijoille voi mennä kaaliin.

• 10+15

Kuski, jolla on yöllä aikaa kirjoitella täällä, ei ole töissä kuljettajana .
        Koetapas nukkua yöt kunnolla ja mene kouluun ajoissa.

• Rikot lakeja!

Eli etukäteen sovitaan pomon kanssa, miten keikat ajetaan lakeja rikkoen? Hyvä 'pojat'

• neuvo aloittajalle *

Esimerkiksi työterveyslääkärin kanssa voi jutalla täysin luottamuksellisesti ,jos elämä ahdistaa.

Noin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe