Cybergun AK47 + aselaukku

softingman

melkeen pomppasin ilmaan ku näin et siin aseen tideois luki 'Huom! Cybergunin / Cyman AK-47 on huippusuosittu ase kaikkialla maailmassa. Ongelmana on ollut saatavuus. Ase on suuren suosion vuoksi lähes jatkuvasti loppu. Saimme jälleen rajoitetun erän, joten nyt kannattaa tarttua tilaisuuteen.' Nii et kannattaako ostaa?
LINKKI: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120903__.html

71

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJJGG

      Kyllä varmaan.

    • jomppa1234321

      Vittu ei kaikkien tartte tehdä omaa aihetta tätä samaa Cyman AK:ta varten saatana.

      • etodkannata

        Hyväl tuuril tulee heti oikosulku ainaki kaveril tuli ja se on softannu 5v!


    • fgxstsxegsr

      onks hyvä vai shaiban ase

    • softaaja_

      kannattaa.

      • Satomi

        Kyseisessä aseessa on HINTA-/LAATUSUHDE mitä parhain!
        Itse omistin sen 2v. Sitten mutta myin pois ja ostin L96.
        Ei ollut kuin muutava vika 3.5v. Aikana.
        Pari kertaa hoppi piti uusia. Kerran vaihdoin rattaat, mutta suosittelen.


      • yyfff
        Satomi kirjoitti:

        Kyseisessä aseessa on HINTA-/LAATUSUHDE mitä parhain!
        Itse omistin sen 2v. Sitten mutta myin pois ja ostin L96.
        Ei ollut kuin muutava vika 3.5v. Aikana.
        Pari kertaa hoppi piti uusia. Kerran vaihdoin rattaat, mutta suosittelen.

        Kumpi parempi ak vai l96


      • yyfff kirjoitti:

        Kumpi parempi ak vai l96

        AK-47 ainakin halvempi ja IMO parempi


      • Satomi
        yyfff kirjoitti:

        Kumpi parempi ak vai l96

        Itse tykkäsin enemmän wellin L96, tosin sisään M160 virit, sis. Mäntä, jousi, laakeroitu jousenohjain, sylinteri, -pää. Lisäksi meni PDI hoppiyksikkö sekä Pdi liipasinkoneisto. Piipun merkkiä en muista, tais olla joku angel custom 6.01. Hoppikumi lonex.


      • Satomi kirjoitti:

        Itse tykkäsin enemmän wellin L96, tosin sisään M160 virit, sis. Mäntä, jousi, laakeroitu jousenohjain, sylinteri, -pää. Lisäksi meni PDI hoppiyksikkö sekä Pdi liipasinkoneisto. Piipun merkkiä en muista, tais olla joku angel custom 6.01. Hoppikumi lonex.

        Ja tuo taas maksaa. Varsinkaan kun se AirsoftPro (yleensä halvin) ei kannata olla ainoa osamerkki.


      • Satomi
        finsoft kirjoitti:

        Ja tuo taas maksaa. Varsinkaan kun se AirsoftPro (yleensä halvin) ei kannata olla ainoa osamerkki.

        Niin maksaa, ei tarkkaria halvalla saa. Ainut airsoftpro oli jousi ja sen ohjain


      • yyfff
        Satomi kirjoitti:

        Itse tykkäsin enemmän wellin L96, tosin sisään M160 virit, sis. Mäntä, jousi, laakeroitu jousenohjain, sylinteri, -pää. Lisäksi meni PDI hoppiyksikkö sekä Pdi liipasinkoneisto. Piipun merkkiä en muista, tais olla joku angel custom 6.01. Hoppikumi lonex.

        Kannattaako snipua virittäää jos lähöt 140 m/s


      • yyfff kirjoitti:

        Kannattaako snipua virittäää jos lähöt 140 m/s

        Sitä suuremmalla syyllä. Mikä ase?


      • Satomi
        yyfff kirjoitti:

        Kannattaako snipua virittäää jos lähöt 140 m/s

        Totta kai, ensimmäisenä hoppi, ja piippu, sitten tehojen nosto.


      • Satomi
        Satomi kirjoitti:

        Totta kai, ensimmäisenä hoppi, ja piippu, sitten tehojen nosto.

        Niin, ja mikä ase?


      • senior
        yyfff kirjoitti:

        Kumpi parempi ak vai l96

        AK-47 on muuten hyvä, mutta ei kannnatta ostaa ellet ole valmis uusimaan hop-uppia ja tulenvaihto rattaistoa. Aloittelialle vaikeeaa ja kaikkeea muuta kuin halpaa. Suosittelen aloitus aseeksi ASG M15A4 CARBINEA tai muuta m4/m16.


    • 542 fps

      Hyviä aseita nuo Cybergunin aseet on, täysmetalli ja silleen, meillä pojilla kaks M4A1 542fps asetta. ainut vika mielestäni on että akulta moottorille menevät johdot on liian heikot kun kyseessä kuitenkin tehokas 9,6V akku ja tehokas moottori joka tarvii kunnolla virtaa.

      • Satomi

        Onko akku Ni-Cd akku?
        Jos on niin suosittelen MOSFET-Piiriä, jos et itse osaa asentaa sitä niin vie milgeariin.
        Kannattaa uusia johdot.


      • cirurnhomopaksahousu
        Satomi kirjoitti:

        Onko akku Ni-Cd akku?
        Jos on niin suosittelen MOSFET-Piiriä, jos et itse osaa asentaa sitä niin vie milgeariin.
        Kannattaa uusia johdot.

        Ihme hyyppä, ei mosfetteja tarvii muuhun kuin tulinopuden ja burstien säätelyyn, Ehkä vähän helpommat sähköduunit. Mutta ei todellakaan ensimmäinen asia jota laittasit AK:hon :D


      • jaa3

        9,6 tehokas... 11,1 lipo (y)


    • zzzzOOUUU

      ase on iha pro jos ei tuu maanantai kappaleita!!!!!
      tarkka
      hyvä ase aloittajille
      ei lagaa
      /-älkää ostako siihe 9,6V menee heti rikki,mut vaihtakaa rattaisto

    • Marked One

      Vaihtakaa rattaisto? Aseessahan on valmiina hyvät teräsrattaat, miksi vaihtaa?

      Cybergun AK-47 (ja muut variantit) = Cyma AK-47 (ja muut variantit)

      Cybergun uudelleenpakkaa Cymaa. Eli hyvä ase on kyseessä. Paranneltu klooni Maruista, kaikki osat käyvät täysin toisiinsa yhteen, eli varaosasaatavuus on taattu. Sisällä Ver.3 rataslaatikko, joka on yksi kestävimmistä ja viri/varaosarikkaimmista malleista. Aseessa on jo vakiona monia hyviä ominaisuuksia, kuten hyvä sisäpiippu ja hoppiyksikkö ja tehokas rataslaatikko.

      Rataslaatikko on tätä nykyä aina CM02-mallia by Cyma ja jo vakiona aseessa on metallikuulalaakerit, jotka kestävät hyvin virityksiä, teräsrattaat ja arviolta M110-M115 tasoinen jousi. Moottorikin on vakiona hyvin vääntävä, joten jos haluaa virittää asetta, niin minimissään jousenohjaimen (jos muovinen, joskus jopa vakiona laakeroitu metallinen) vaihtamalla mainitunkaltaiseen metalliseen aseeseen uskaltaisi tunkea ainakin M130-jousen, tämäkin menee vielä juuri ja juuri niillä rajoilla, että ase kestää. Ase kestää kyllä 9.6v akun ilman suurempaa kipinöintiä, mutta fetin asentamalla tämäkin hoituu pois päiviltä.

      Eiköhän tuossa tullut taas kerran selitettyä, mikä ase oikein on.

      PS. MOSFET-piirit eivät aina ole samanlaisia, eivätkä aina edes tulinopeutta sääteleviä. Niitä käytetään pääasiassa virran ohjaamiseksi niin, että kytkinpinnat säästyisivät, samalla liipaisinviive pienenee hieman.

    • airsoft hullu

      Kuinka pitkään kestää akku AK 47 akku.

      • Sortaaja01

        Toi on iha ok mut hoppi kusee (ainaki mul) ei siin muuta (:


    • Airsoftaaja4

      Itelläni on gybergun ak ja on toiminu TÄYDELLISESTI suosittelen OSTAMAAN!!!!!!!

    • kiinnostunut

      onko tossa puiset osat? en nyt saa päähä et mitkä mut tiiätte mitä tarkotan :)

      • softaaja_

        Ei oo muovia ovat.


      • Turuk

        Ei. Muoviset on mutta ne on kovaa ABS-Muovia joten kyllä ne kestää. Puisia jos halajat niin joko vaihdat itse tai ostat suoraa 250€ teräksisen AK:n puuosilla.


      • JIHAD!
        Turuk kirjoitti:

        Ei. Muoviset on mutta ne on kovaa ABS-Muovia joten kyllä ne kestää. Puisia jos halajat niin joko vaihdat itse tai ostat suoraa 250€ teräksisen AK:n puuosilla.

        Kyse tuskin oli siitä, että kestääkö ne, vaan siitä että puu on hienompaa.


      • Turuk
        JIHAD! kirjoitti:

        Kyse tuskin oli siitä, että kestääkö ne, vaan siitä että puu on hienompaa.

        Tärkee..


    • loollipop1

      mul on toi sama ase! Se on toiminut hyvin paitsi lipas on jotenki outo!

      • Herätys

        Ei v*ttu oikeesti, mitä jos suomen joka ikinen naskisoftaaja tulis kommentoimaan jokaiseen cyman (cybergunin) AK:ta koskevaan juttuun "mul on toi", kaatuis suomi24 kuukausiksi.


      • {turuk}
        Herätys kirjoitti:

        Ei v*ttu oikeesti, mitä jos suomen joka ikinen naskisoftaaja tulis kommentoimaan jokaiseen cyman (cybergunin) AK:ta koskevaan juttuun "mul on toi", kaatuis suomi24 kuukausiksi.

        Täysin totta :D


    • 3 vuotta softannut

      Hei mulla ois semmone asia että kuinka kauan toi 9,6V akku kestää iha normaalissa softissa jossa ei hirveesti sarjatulta käytetä? Ja kuinka kauan se 8,4V akku kestää samoissa olosuhteissa?(Tilasin tänään ja eka sähköase)

      • JIHAD!

        Joka kerta, kun painat liipaisimesta, kytkinpinnat kipinöi. Semi kuluttaa kytkinpintoja (ja sulakettakin kai(?)) enemmän, kun sarja. Sarja taas kuluttaa rataslaatikon sisäosia enemmän. Jotenn...hankala sanoo.


      • Herätys

        Jospa kertoisit kuinka paljon mAh:eja akuissasi on?


      • Herätys
        JIHAD! kirjoitti:

        Joka kerta, kun painat liipaisimesta, kytkinpinnat kipinöi. Semi kuluttaa kytkinpintoja (ja sulakettakin kai(?)) enemmän, kun sarja. Sarja taas kuluttaa rataslaatikon sisäosia enemmän. Jotenn...hankala sanoo.

        Muuten, mikä ase sinulla on?


    • Se pro airsoft ukko

      Jos sulla on vaikka 8.4v 1100mAh akku niin akkusi kestää noin 1100 laukausta. Tämmöstä mulle sanottiin kun tilasin saman aseen. Ja älä tilaa siihe mukana sitä 9.6v tehoakkua koska tossa cybergunin Ak47ssä ei oo niin suuren tulinopeuden sallivaa rataslaatikkoo (omasta mielestäni). Ja toi on oikeesti mitä parhain ase HINTA/LAATUSUHTEELTAAN. Sua varmaa ihmetyttää toi akun latauksen aika, en muista oikee kauanko pitää ladata,mutta osta automaattilaturi maksaa parikymppii eikä sun tartte huolehtii millon akku on täynnä. :D Toivottavasti tämä auttoi :D

      • Ei ole mitään "suurta tulinopeutta sallivaa rataslaatikkoa", Cyma AK kestää leikiten sen. Eniten epäilen G&G combo M4:sen kestoa.


    • cyma

      ostin juuri cyman ak 47 himo hyvä kantsii ostaa jos kiinnostaa

    • lollia

      voiko tos käyttää 9,6 VB power akkuu vai meneekö paskaks

    • lollia

      proairsoftissa sanottiin että 9,6 akka ei välttämättä sovi aseeseen ja voi rikkoa aseen osia

      • Käy, se varoitus on vaan proairsoftin vastuun vapautus asiasta. Jos et ole vielä hommannut, kannattaa katsoa muidenkin kauppojen valikoimia.


    • lollia

      mistäs paikasta kattelisin toi proairsoftin ois ihan hyvä 2 lipasta ja kantolaukku ja hyvät lähöt näyttäs olevan ja halpa mut oon vasta 12 vuotias ja softannu vuoden ni ei oikeen paskaan tuhlaa rahoja ja eihän tos asees oo high speed rattaistojakaan ni huono jos menee rikki... Mut ostelen ehkä kuukauden sisäl :)

    • lollia

      suositelkaa sähkö asetta joka maksas enintään 220e sisältyen kaikki tarvittava akku laturi yms

    • snake556

      Muistaakseni high speed rikkoo koko aseen muuten tuoa ak iha hyvä kaveril on, toiminu 2,5v

      • Mikä high speed?


    • turuk-

      "korkea nopeus rikkoo aseen muistaakseni". Se on se snake

    • snake556

      Jee pääsin kuvaan fuck yeah!! Ja tuo eikös tuoa proairsoft linkki ole M4A1 hs

      • Se surkea ylihintainen vai?


    • snake556

      Kyllä. (ei tarvii alkaa suuttumaan mut sanoin vaan et minun mielestäni se high speed rikkoo aseen tai sit se oli combo en muista)

    • lollia

      tuleeko tos asees mukana AK akku vai ihan perus 8,4 mini kon vois ostaa toisenki akun samal ku ton aseen

      • Katso mielummin www.tradesoft.fi ja www.milgear.fi sieltä löytyy parempia aseita ja tarvikkeita. Osta myös automaattilaturi.


    • snake556

      Kaveril tuli mun mielest iha perus en tiedä ku en itse omista

      • ahlamsahlam

        Sulla mitää kavereita oo.


    • !!!

      älä osta koskaan maskia!

    • idk

      mitä silikoni öljyä käytän tuon AK:n piipun puhdistukseen?


    • moroo ooon paras

      ite ostan ton nyt kuukauen sisään ja kyl se kestää sen 9,6v akun ku isoveljel on ollu toi jotai 6kk ja muutenki hyvä ase on ku aika halpa silleesti ku aatteeelee ja lippaaseenki mennee 600 (hicap) tai fullcap

    • idk

      kiitos tiedosta mut en kyl oikeen uskalla tota 9,6 akkuu käyttää. ostan lähi aikoina ton AK:n

    • lollia

      tohon aseeseen sopii kai ihan tavan 8,4 miniakku ku luin että akku ei saata mahtua aseeseen pitääkö paikkansa???

      • ahlamsahlam

        Minkä takia pitää laittaa monta kysymysmerkkiä peräkkäin? Auttaako se sun mielestä jotain?


    • lollia

      kyllä auttaa ja miks joka jonnen pitää kommentoida???

    • kijju

      mulla on scorpion vc 61 ja m4ai joisitoimisia monellako myisin

      • Minkä valmistajan? Maruista saat varmaan 50 ja 70€


    • Kannattaako?

      kannattaako ostaa Cybergun?! Onko kyseisessä aseessa blowback vai ei?
      Ja onko Cybergun ak-47 metallia?

    • paskaa.bat

      ei vitu-s

    • Kannattaako?

      selevä!!!!

    • Myyjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe