Laitetaas tänne porkkana.
Olen 35-vuotias äijä, kokenut työelämässä ja minulla tietojenkäsittelyn tradenomin paperit. Olen ylioppilas ja lahjakas matematiikassa. Oikeaa IT-alan työtä en ole vieläkään saanut.
JOS SINÄ lukija löydät minulle IT alan töitä, jossa bruttopalkka vähintään 2500 euroa, ja olen työpaikassa vähintänä 12 kuukautta töissä, lupaan sinulle kuukausipalkkani nettona palkkioksi !
Olen todella turhautunut etsimään alan töitä ja hakemuksia oln yli 600. Kaikki temput ja soittelut ja cv:t eri kielillä on laitettu,mikään ei ole onnistunut. Hieman työhistoriaa on It-alalta, mm. Nokiallakin ollut projektia tekemässä...
Kokeilkaas antaa vinkkejä, jso kuukausipalkkani 2500 ja pääsen töihin vähintään vuodeksi, tienaat 2500. Jos palkka 3000, niin tienaat 3000.
Tämä on ehkä jo epätoivoinen yritys, mutta kokeillaas nyt tätäkin....
Ja olen tosissani !
Eli jos olet HeadHunter, omaat kovan luokan suhteita tai muuten tiedät keinon päästä it-alalle, voit tienata tarjoamani palkkion verottomana handuun.
Mulla on siis ihan fiksu cv ja rikkeetön tausta.....mutta haastavaa on nämä ajat, ja nyt teenkin ihan muun alan töitä....
Kovan luokan diilerit,headhunterit,välittäjät.....tässä olis paikka, näyttäkää mulel ja laittakaa meiliosoitteitanne !
Neuvo työnhaussa - saat palkkioksi kuukausipalkkani NETTONA !!
12
388
Vastaukset
- 1+9=10
No tee itse oma työpaikkasi? Vaikutat sen verran fiksulta kaverilta että mikset tutki mitä puuttuu, tarjoa ammattitaidollasi palvelu ja perusta siitä yritys?
- Reikäkortti
"No tee itse oma työpaikkasi? "
Ja mistä ne asiakkaat jos ei firmoillekaan riitä ja sen takia on saanut potkut kuten minä?
Itsekin ja irtisanotut kollegani ovat tuskailleet uuden työpaikan löytämisen kimpussa.
Tosin mulle lähes kuusikymppiselle vanhalle IT-alan fossiilille kävi tuuri: Pääsin työhaastatteluun ja toinenkin kierros on tulossa.
Jokainen hakemus on ollut huolellisesti räätälöity sitä firmaa varten jonne olen pyrkinyt. Hakemuksia on ollut toistakymmentä. - kira*
Nyt autetaan kaveria saamaan tää etusivulle, niin saa vähän näkyvyyttä!
- 557j
Asutko jollain pienellä paikkakunnalla tai oletko kuinka paikkakuntasidonnainen? Luulisi, että työtä löytyy, jos pystyt muuttamaan perässä. Ota paperit kouraan ja käy jossain pk-yrityksissä (pienemmissäkin). Siellä on paljon potentiaalisia työllistäjiä, jotka eivät itse sitä edes tajua. Tuotteista itsesi (lyhyesti kerrot, mitä tekisit, mitä siitä seuraisi yms.) ja painele ovesta sisään. Kun et kohtuutonta palkkaakaan näytä vaativan, niin luulisi tärppäävän. Koita myydä itsesi vaikka johonkin projektiin ensin muutamaksi kuukaudeksi, lupaat esim. kehittää uuden järjestelmän johonkin ja pääset näyttämään, mitä osaat. Tsemppiä!
- TyönEtsijä
TyönEtsijä tässä tere, sori kun vastaus kesti lähes 2kk koska en usko että tätäkään kautta saan alan töitä.
Asun pääkaupunkiseudulla
- en auta outoja
Kyllä sinussa täytyy olla jotain vikaa jos hakemuksia yli 600! Eli spämmäsit saman hakemuksen joka paikkaan. Ei hyvä. Yleensäkään en suosittele ketään tuntematonta mihinkään paikkaan. Minähän siitä saisin kuulla jos jotain idioottia esim. avustaisin johonkin ja se olisikin virheratkaisu. Vain henkilöä josta voin mennä takuuseen voin suositella.
- yrittajamamma
Vastaan tahan sen vuoksi, etta saat nakyvyytta, pitaahan tata kannustaa! Muakin kiinnostaa, milla paikkakunnalla asut? Ymmarran,ettei sita noin vaan omaa firmaa perusteta, ei ihmiset tajua,ettei oman firman perustaminen todellakaan tarkoita taattuta tuloja, painvastoin, menoja on, takuita ei tuloista, kokemusta on! Tsemppia! Itse juuri olen Suomeen rapakon takaa muuttamassa, eli vahan sama tilanne, pelottava tulevaisuus, toivottavasti tarppaa tyoasioissa seka sulla etta mulla. Pitaa vaan yrittaa olla positiivinen taisteluasenne, vaikka se on aika pirun vaikeeta valilla.
Eihan me anneta periksi ja olla vaan tyottomia luusereita, jotka ei edes yrita. Hatunnosto sulle!(mutta ala jata tyonhakuasi pelkastaan taman palstan eli enimmakseen hullujen armoille) - työhönvalmennus?
Oletko ilmoittautunut vuokrafirmoihin? Voi löytää aluksi jotain lyhyttä työsuhdetta, mutta voi olla pitkiäkin. Vaikkei oman alan töitä, niin voivat huomata, että hyvä tyyppi ja tarjoavat, kun tarvitsevat oman alan töitä työpaikalla.
- TyönEtsijä
TyönEtsijä tässä tere, sori kun vastaus kesti lähes 2kk koska en usko että tätäkään kautta saan alan töitä.
Olen ilmoittautunut lähivuosina lähes kaikkiin mahdollisiin vuokrafirmoihin ja monissa monissa haastatteluissa ollut.
- Oleellinen tieto
Miltä vuodelta tuo sinun IT-tradenomin tutkintosi on?
- TyönEtsijä
Vuodelta 2006.
- no ilmankos
Liian vanha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462