Moro eli mul pitäis olla tarina huomiseks valmiina koulussa ja en osaa yhtään tarinaa tehä aina tulee kutosia vaikka kui näyttää hyvältä eli täs o pieni pätkä mitä oon kirjottanu et jos pystyisitte vähä jatkamaan tätä kiitos!!
Alaska War
Oli Kylmä Yö ja Venäjän sotilaat oli vielä teltassa kun Israelin erikoisjoukot hiipivät Venäjän leiriin ja pistivät Semtex räjähdettä Venäjän joukkojen telttoihin
ja keksikää vaikka jos tost ei tuu mitää ni keksikää mulle vaikka joku jääkiekko tai kilpaajo aiheinen tarina kiitos tosi paljon jo etukäteen!!
auttakaas!!!
AlaskaW
2
<50
Vastaukset
- cs
Alaska venäjä ja israel ei oikein sovi yhteen. Mut kyl tost pitäs itekki saada puoles tunnis oikeen sopiva
- ghjuhg
..Mutta sitten Esko Mörkö tuli ja ampui Israelilaiset KK:lla!! Mutta kuoli itsekkin susilauman uhrina...LOPPU!:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462