Mikähän ikaalislaisia vaivaa?

itse viisas?

Olen seurannut keskusteluja sekä Ikaalisten että Hämeenkyrön palstoilla. Hämeenkyrön jutut ovat suht asiallisia mutta Ikaalisten jutuissa on jotain tosi outoa ja hullua.

Käykääpä katsomassa niin huomaatte eron kahden naapurin älykkyydessä!

19

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älytöntä juttua

Joo, olen huomannut, jotain joskus luin, mutta ne oli niin älyvapaita, etten enään viitsi edes katsoa.

• Naapuri Mummo

Sulla menee jutut ihan ristiin, et lue mutta kuitenkin vilkaiset sivuja.

• lueppa uudelleen
        Naapuri Mummo kirjoitti:

Sulla menee jutut ihan ristiin, et lue mutta kuitenkin vilkaiset sivuja.

Opettele sinäkin naapurin mummo ymmärtämään mitä luet, vai oletko ikaalisten hillopieksun muija.

• kyylä2

Just näin.

Olen itse Ikaalislainen ja kyllä hieman on viimeisen puolenvuoden aikana mennyt jutut outoon suuntaan. Varmaan joku homofoobikko ryhmä löytänyt itselleen palstan jossa voi olla muka näppärä jutuissaan.

• secundareijo

Yks ja sama heppu kirjoittelee ja vastailee omiin kommentteihinsa, ei noin pölhöä porukkaa voi Ikaalisissa olla, keskimääräisesti samanlaista porukkaa kuin muuallakin.

• liikkuva wc

Ikaalilaiset on ihan ihme porukkaa.Ne kuulemma paskovat vessojen sijasta takseihinkin.

• Lakupekka

Ikaalislaiset ovat joko täysin hulluja tai sitten niin viisaita, ettei hämeenkyröläiset vaan ymmärrä heidän nerouttaan!

• Jappu Permo

Ikaalisissa esiintyy homoseksuaalisuutta enemmän kuin Hämeenkyrössä.

• ei huumeet

Hämeenkyrössä ja Kyröskoskella taas huumeongelmaa huomattavasti enemmän kuin Ikaalisissa. Yrittävät jopa myydä tai pakottaa ikaalislaisiakin juttuun mukaan.

• Peku Lakka

Ikaalilaiset sentään paskovat ikaalilaisiin takseihin. Hämeenkyröläiset paskovat ikaalisten kirkon alttarille. Kummatkohan niitä hulluja ovat?

• taxxxxi

Sen verran pitää korjata että Ikaalisissa paskoo vain yksi herra takseihin.

• ei ole ikaalislainen
        taxxxxi kirjoitti:

Sen verran pitää korjata että Ikaalisissa paskoo vain yksi herra takseihin.

Eikä senkään juuret oo Ikaalisis.

• fiksuus kunniaan

Ikaalislaisiin ei pidä koskaan sekoittaa kyröläisiin tai hämeenkyröläisiin. Ne jotka ovat sotkeutuneet yli rajan, omaavat kierot tavat ja heihin ei voi luottaa. Kyröläiset ovat kasvaneet tehtaan varjos ja nuriso sekaantunut huumeisiin sun muuta pimmeetä hommoo. Hamppujakin siellä on kasvatettu lehtitietojen mukaan jo vuosia.

Perus ikaalislaiset ovat ahkeria ja fiksuja tyyppejä. Suurin osa tavalla tai toisella yrittäjiä ihan luvallisissa hommissa.

• vain ikaalislainen

Olen samaa mieltä, ikaalislaisten pitää pysyä omassa kunnassa tai kaupungissa erossa noista muista.

• 18.00

muistakaa sammuttaa valot 18.00 sillä silloin astuu voimaan ulkonaliikkumiskielto.

• zeppo3

Ikaalisissa asuu kunnon jakorasia Aurakadulla

• Veikkaan että

Äitis?

• Uuskyröläinen

Ikaalislaiset melkoisen täydellisiä omasta mielestään ja Hämeenkyrössä taas täytyisi asua 20 vuotta tai olla tua rullatehtaalla töissä että kuuluis "sisäpiiriin" ja kyllä niitä homoja on kyrössäkin ainakin yrittäjissä ;) onneksi oon itte verokortilla vieraalla töissä niin saa ihan heteroa harrastaa

• Braat sucker

Kyllä Ikaalisten palstan jutut voittaa Hämeenkyrön palstan lörinät mennen tullen. Ikaalisissa keskustellaan paikallisista ongelmista, Hämeenkyrössä höpötetään turhanaikaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      73
      7462
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      71
      7236
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      152
      5896
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4847
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4129
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3810
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3447
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3358
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2843
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2492
    Aihe