Jos haluaa suhteelliseen rauhalliseen koskikalastuspaikkaan niin minne menisit Kuhmossa?
Mihin kalaan?
18
511
Vastaukset
- Mutu kuikku
Myllykoskelle ehdottomasti!
- Kuherruskausi
Siellä mukava juopotella, ja pusutella naisen kanssa...
- venus kuun ohitse
Kuherruskausi kirjoitti:
Siellä mukava juopotella, ja pusutella naisen kanssa...
parempi kirjoittaa, että pusutella henkilön kanssa. Ei saa korostaa sukupuolta, joku voi loukkantua näin henkilökohtaisen itsekkyyden aikakaudella. Ettäs tiiät ! Sitä paitsi on muotia olla kaikkien kanssa ja silloin ei sukupuolella ole mitään väliä. Minulle toki on kun olen vanha-aikainen ja enää ole oikein pysynyt muodissa. Eukon kanssa vain kahestaan shouta pidetään.
- kalastaja9909
Syväjärvi.
- jonenenen
Saattaa olla aika nihkeää koskikalstaa syväjärvellä. Itse menisin mieluummin vaikka vuonteenkoskelle ja saa takuulla rauhallisen kalapaikan.
- mökkihöperö..
jonenenen kirjoitti:
Saattaa olla aika nihkeää koskikalstaa syväjärvellä. Itse menisin mieluummin vaikka vuonteenkoskelle ja saa takuulla rauhallisen kalapaikan.
Ja jos ei tule Vuonteelta kalaa, saapahan sitä ostettua siitä vierestä ;)
- Jos rauha rikotaan..
Mutta ota kirves mukaan varalta. Jos tulee vaikka virran mukana lastuja yläjuoksusta...
- itse......
menisin vuosangassa sijaitsevalla louhikoskelle, koko viime kesän siellä kalastelin, ja vain yhden kerran siellä oli joku kalamies samaan aikaan, muuten sai olla kyllä ihan yksikseen, ja luonnon helmassa
- pilekkionki
lentiiraan änättikoskelle ehottomasti.ompi taimenta ja harjusta ja vielä hyvänkokoista.silleen joo
- Kaksi_"tornia"
Minä kalastan vaimoltani...
- Akonkoskelle...
Iliman muuta Akonkoskelle noilla kriteereillä. Ja jos perhostelet niin eikun paranee. Kuhmon ja kainuunkin mittakaavassa huippupaikka.
- crocodile
kannattaa varmaan sinne akonkoskelle mennessä laittaa perhon etupuolelle metrin sinkki tapsiksi on nimittäin kuuluisa paikka suurista hauistaan!!
- 901
saunakoski hyvä,saapi majan vuoratua kosken vierestä.on koskia mitä perhostaa.
- Lentiiraan...
Kannattaa käydä kokeilemassa Änättikoskea. Kalastuskunta on jo vuosia hoitanut kalastoa järkevästi mihin havahdutaan muualla vasta nytten. Kausilupa maksaa vain 50 €. Käytyäsi kokeilemassa voit ihan vapaasti mennä kalliimmille paikoille jos siltä alkaa tuntumaan...Ehdottomasti kannatta verrata hinnan suhdetta kalojen määrään ja laatuun. Kireitä siimoja!
Lammasjärven itäpuolen koskille. HMTT kertoo että siellä on kalaa.
- 901
oletko käyny sielä?
- Iltapalan'aika
HMTT
Heikki Matti Taavetti Tonkkanen kertoo että siellä on kalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703