Apuaaa!! Ihmiset!! Auttakaa mua. Mä en tiedä oonko mä lesbo vai en Oon tyttö joka pääs just 9 luokalta. Musta vaan tuntuu että tytöt kiinnostaa enemmmän kun pojat. Noh, itseasiassa mä käytän jätkien vaatteita ja mulla on jätkien hiukset ja käyttäydyn kuin jätkä ja mulla on aika poikamaisia harrastuksia. Ja must tuntuu et kaikki pojat on mulle vaan pelkkiä kavereita. Mut siis niinku mä oon melkeen varma et kyl mä oon lesbo. Mut mun äiti ei sais tietää siitä ikinä... Muutenki oon huono puhuu asioista. Mun 3 vuotta nuoremmalle siskolle oon kyl sanonu jotai sellast et oisin. Ja jos mun suku sais tietää nii huhhuh, sillä ne syrjii mua muutenki vaatteitten ja hiusten takia esim ku kävin tos viime viikolla parturissa ja mun tukka värjättiin sillein että alla oli yhtä väriä ja sit päälaella toista nii sitte tuolla kaupungilla tuli sukulaine vastaa ja sano :"Ihan kun maalipurkki olis kaatunu päähään"Ja nauro vielä kunnon kakkaset naurut päälle. Ja sit kun mä ostan vaatteita, mä joudun tehä sen yksin sillä ostan aina vaatteet miesten puolelta koska jos joku äiti tai joku on mukana nii ne lähtee ehtiin mulle vaatteita naisten puolelta. Itseasiassa huomasin et mä taidan olla lesbo jo 6 luokalla koska ihastuin tuolloin yhteen nättiin tyttöön...Mutta siitä sitten ei enempää. Ja mua kiusattiin 6-9 luokilla, yksi poika aina haukkui, töni, hakkasi, lauloi pilalauluja, potki, kamppi, heitteli seinään ja vaikka mitä muuta mukavaa eikä opettajat puuttuneet siihen. Yritin aina itse pistää vastaan, henkisesti pystyin mutta fyysisesti tällä kiusaajapojalla oli suuremmat hauikset. Ja en tajua yhtä asiaa. Yleensä pojat eivät hakkaa tyttöjä.
Olenko lesbo?En oikein tiedä itsekään.
77
840
Vastaukset
- SMR
Saat tykätä kenestä haluat, kertoa sen kenelle haluat tai olla kertomatta. Ja sua ei saa kukaan hakata. Toivottavasti sun ei tarvii tätä hakkaajaa enää tavata kun pääsit peruskoulusta.
- rebelll
"SMR" vei sanat suustani. Hyvin sanottu, lyhyesti ja ytimekkäästi.
Lisäisin vielä ap:lle, että kun oot noin nuori vielä, niin tuossa iässä ainakin mä olin epävarma kaikesta. Mietin vähän jokakantilta tykätäänkö musta, miltä mä näytän muitten silmissä ja hyväksytäänkö mut sellaisena kuin olen. Siihen vielä päälle epävarmuus omasta seksuaalisuudesta. Olin ihan varma sisimmässäni että kyllä mä oon lesbo, mut kielsin sen ulkopuolisten paineiden takia. Olin kanssa aika poikamainen ja harrastin poikamaisia juttuja ja ala-asteella tuli otettua yhteen joidenkin poikien kanssa. Koulun suosituin tyttö dissas mua ja mä silti olin siihen niin ihastunut.
Ylä-asteella musta tuli tyttömäisempi ja lukiossa taas tyyli muuttui poikatytöksi. Nyt pari vuotta myöhemmin oon jotain siltä välillä, no ainakin oma itseni. Mulla on ihana tyttöystävä ja muulla ei mulle ole väliä. Ennen tätä tyttöystävääni, vielä pidin äidin ja isän hyväksyntää tärkeimpänä muun suvun reaktiota mun seksuaalisesta suuntautumista. Kaveripiiri onneksi on aina olla hyvin suvaitsevaa, joten sitä en murehtinut.
Mutta kun siis rakastuin tähän tyttöön ja sain vastakaikua, kaikki muu muuttui yhdentekeväksi. Mä vaan niin rakastuin täysillä, että tiesin olevani onnellinen vaikkei mun porukat hyväksyi mua tällaisenä kuin olen. Jos olisin välittänyt ennemmän siitä hyväksyykö ne mut ja esittänyt heteroa, antanut tän rakkauteni mennä ohi, olisin ollut maailman onnettomin ihminen.
Oon kasvanut ylä-aste ajoista paljon ja asiat on menny tärkeysjärjestykseen vuosien aikana pikkuhiljaa. Usko pois että asiat järjestyy aina, älä stressaa muiden mielipiteistä turhan paljon. Näytä niille pitkää nenää ja kulje selkä suorana omia polkujasi ;)
- Selkenevää
Musta tuntuu, että just kasi-ysiluokkien aikana on vaikein vaihe kun tajuaa olevansa erilainen, mut kaikki on vielä niin kesken ja alussa eikä oikein tiedä mistä alottais. Siitä ainakin mulla asiat alkoi selkiytyä pikkuhiljaa, lukiossa ja sen jälkeen. Mutta peruskoulu... melkeinpä kidutusta. Muilla samoja kokemuksia?
- erilainen nuori
Mulla oli kasiluokalla kaikki ihan selvää. Peruskoulu oli ihanaa aikaa, ihania naisia opettajina =)
- Selkenevää
No huhhuh - mulla oli pelkkiä noita-akkoja.
- ysäritär
Selkenevää kirjoitti:
No huhhuh - mulla oli pelkkiä noita-akkoja.
Mulla ihana matikan maikka
ysäritär kirjoitti:
Mulla ihana matikan maikka
Sun ahistamaton olemis voi siis osittain johtua siitä, että enemmistö opettajista on naisia, jos et osaa katsoa nokkaasi pidemmälle maailmaan, vaan tuijotat jo peruskoulussa pelkkiä ope-ihmisiä.
- kivistö....
mä tajusin seiskalla kun näin aivan ihanan vuotta vanhemman tyttösen... ja matikan opettaja oli niin kuuma... se poisti mut luokastaki pari kertaa(mua ei todellakaan kiinnostanu mikään matikka vaan sen nahkahousut..). Mua vaan käytävällä nauratti sen nahkasaappaat ja ihanan käheä tupakan polttama ääni.. Seinäjoelle terveisiä laulavalle opettajalle....
- hahahahaaaaa
kivistö.... kirjoitti:
mä tajusin seiskalla kun näin aivan ihanan vuotta vanhemman tyttösen... ja matikan opettaja oli niin kuuma... se poisti mut luokastaki pari kertaa(mua ei todellakaan kiinnostanu mikään matikka vaan sen nahkahousut..). Mua vaan käytävällä nauratti sen nahkasaappaat ja ihanan käheä tupakan polttama ääni.. Seinäjoelle terveisiä laulavalle opettajalle....
OMG mun yläasteen äikänope käytti joskus nahkahousuja! Olin niin ihastunut siihen etten malttanut odottaa äikäntunteja :DD
- 12+14
Tervetuloa kerhoon!
Takuitahan seksuaalisuudesta ei voi antaa, mutta kyllä ainakin tunnut olevan naisista enemmän kiinnostunut. On hyvin mahdollista, että asia säilyy sellaisena.
Haluan vain sanoa sulle, että et ole yksin. Meitä muitakin on, erilaisia, erityylisiä, erinäköisiä, erilaisista taustoista tulevia ja meillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita.
Kaapista tuleminen ja teini-ikä ylipäätään on rankkaa aikaa. Älä kiirehdi, kerää voimia, keskity hyviin asioihin elämässä ja muista, että sulla on kaikki aika maailmassa kasvaa onnelliseksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi naiseksi.
Kipuilut noiden asioiden kanssa helpottaa myöhemmin, vaikka nyt ei ehkä vielä tunnu siltä.
Rohkeutesi kasvaa pikku hiljaa. Etsi kaltaisiasi ystäviä, ota asioista selvää ja mietiskele juttuja ihan rauhassa.
Kyllä ne asiat vielä selkiintyvät! - tahvo_
naulan kantaan
- tyttöMinä
Vitsi te ihmiset jaksatte.. Huvittaa tulla palstoille lukemaan kun ihmisten itsetunto ei kestä yhtä vastakommenttia. Tämä teille kaikille jotka jaksatte huudella.
Onko sillä väliä kuka alkupearäisen keskustelun on avannut, siitä voi silti olla hyötyä asiasta kärsiville. Tässä siis helpotusta.. Itseään ei ole pakko määritellä vaikka suurin osa yhteiskunnasta sitä vaatiikin. Se mikä kiinnostaa niin kiinnostaa ja siitä ei kannata ottaa stressiä. Mikäli haluaa pussailla tyttöjä niin sitten tekee niin, jos mieli sattuu muuttumaan myöhemmin se on OK. Tärkeintä on että ei valehtele itsellensä ja hankkii ympärilleen ystäviä jotka hyväksyvät minkätahansa vaihtoehdon. Vanhemmat ovat asiassa toissasijaisia ja kun itse olet selvillä siitä mitä haluat vanhemmatkin sen lopulta hyväksyvät. Mitä kiusaamiseen tulee, niin sitä tapahtuu kaikille syystä tai toisesta. Ei pidä lannistua tai alentua kiusaajien tasolle, vaan kasvaa ihmisenä ja rakentaa itsellen itseluottamusta. Yhteiskunnassa missä useat pelkäävät olla erilaisia on tärkeää olla oma itsensä. Se miksi itsensä tuntee selvenee ajan kanssa, siihen asti kannattaa nauttia elämästä mitä ikinä se tuokaan tullessaan.
Ja sitten jos löytyy niitä jotka haluavat kommentoida ja jauhaa asiaan liittymätöntä, säästäkää vaan kaikilta se vaiva ettei tartte skrollata koko sivua alas että löytää jotain fiksua. Kiitos ja kuittaus :) - analysointia
Huvittavaa huomata, että tuo ap "LuultavastiLesbo" ei käynyt aloitus trollinsa jälkeen kerrankaan threadissa. Taisi joku heteromies nauraa partaansa lesboille. Neljäs ja viides viesti olivat oikea analyysi aloituksesta.
- Pesearska
Jaa, ei, tyhjiä, poissa... tykkää mistä tykkäät ja tee mitä teet mutta ehdotan että menet kymppiluokalle opiskelemaan äidinkieltä, koska kirjallinen ulosantisi on avan perseestä. Ja kun kerran olet niin epävarma asioista niin kokeile ihmeessä niitä persehommiakin.
- Molopekka
Bergele, s@t@na, wittu, b@ska, gürbä, gulli, shaiba suussa. Siinä teiille sanoja ilman phjoiskorean setsuuria.
- hmmm4
voi voi voi..
- numero uno huehuehue
AP on homo ja rölli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966