Taas yksi miellyttävä ja oikein mukava elämys päivälle nimeltä maanantai!
Tajuan taas kuinka S-E-K-A-I-S-I-N olen! Kello on 11:52, ja kaikki reippaat ja tavalliset terveelliset pulliaiset, nuoret ja vanhat menevät reippaasti töissä! Vielä monta tuntia! Tai vaikka ei olisi reippaita, niin silti he niin tarmokkaasti pystyvät menemään! Tai vaikka ei edes tarmokkaasti, niin silti he pystyvät käymään töissä!!!!!!!! Ja tavalliset pulliaiset pystyvät käymään talonsa ulkopuolelle! Tavalliset pulliaiset pystyvät mennä opisiskelemaan! Tavalliset pulliaiset pystyvät käymään ulkona! Tavalliset pulliaiset pulliaiset pystyvät käymään esimerkiksi ruokakaupassa! Tavalliset pulliaiset pystyvät näkemään ihmisiä! Ja jos tavalliset pulliaiset ovat tavallisten pulliaisten syiden takia neljän seinän sisällä kotona, he pystyvät olla kotona tavallisena pulliaisena ja tehdä jokaisen teon ja asian tervellä keskiverto mielenterveydellä tavallisen pulliaisen tavoin! Perus terveet pulliaiset käyvät arkipäivät töissä, ja sitten on miellyttävä viikonloppu edessä! TAVALLISET PERUS TERVEET PULLIAISET, PYSTYVÄT AJATTELEMAAN JA OLEMAAN PELKÄSTÄÄN OLEMALLA ILMAN SEN KUMMEMPIA AJATTELUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta tämä herra ei pysty tekemään YHTÄÄN MITÄÄN MITENKÄÄN! Ja kaikki mitä tämä sekava herra pystyy tekemään, vaikka edes se syöminen tai oleminen, tuntuu TODELLA EPÄMIELLYTTÄVÄLTÄ JA SYYLLISTÄVÄLTÄ JA NOLOLTA JA VAIKEALTA JA YLIVOIMAISELTA.
Ja minä sekava täällä näpyttelen sitä ja tätä ja tota. Sitä ja tätä ja tota missä ei edes ole järjen häiventä!
Niin mitä mitä SA*TANAN PERK*LEEN HELV*TTIÄ TÄMÄ SAAT*NAN PERK*LEEN HELV*ETIN NS. ELÄMÄ ON?!??!?!?!??!?!?
Suurin osa tietää vastauksen, E-I Y-H-T-I-K-Ä-S M-I-T-Ä-Ä-N. TÄSSÄ TOUHUSSA EI OLE ELÄMÄÄ NIMEKSIKÄÄN.
Ja nyt seurailen että minkäköhänlaista vastausta ja kommenttia tähän saan! Mutta niitähän ei jokatapauksessa tule välttämättä lainkaan, ja jos tulee, niin niitä saadaan odottaa vielä, koska IHMISET OVAT TÖISSÄ TAI EIVÄT OLE AINAKAAN TÄSSÄ TIETOKONEEN RUUDUN EDESSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minä olen terve peipponen! Titityy! Tviit, tviit! Titityy! Titityy! TITITYY!!!!!!!!!!!!! TITITYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minä olen terve!
47
598
Vastaukset
- Hyvä SuomI!
HALOO!??!??!?!?!?
- Pelkuri
NO KUKA PERKELE TÄÄLTÄ NYT MENI POISTAMAAN MUN KOMMENTTINI. EI NÄKÖJÄÄN SAA ENÄÄ SITÄKÄÄN ILMAISTA KUINKA PAHA OLO ON EIKÄ JAKSA MITÄÄN JA SEKOAA KOHTA LOPULLISESTI.
- Hyvä Suomi!
"NO KUKA perkele TÄÄLTÄ NYT MENI POISTAMAAN MUN KOMMENTTINI."
Varmaan ylläpito.
"EI NÄKÖJÄÄN SAA ENÄÄ SITÄKÄÄN ILMAISTA KUINKA PAHA OLO ON EIKÄ JAKSA MITÄÄN JA SEKOAA KOHTA LOPULLISESTI. "
Saa ilmaista. Seotaan sitten yhdessä ystävä hyvä. - Huomenta Suomi!
Hyvä Suomi! kirjoitti:
"NO KUKA perkele TÄÄLTÄ NYT MENI POISTAMAAN MUN KOMMENTTINI."
Varmaan ylläpito.
"EI NÄKÖJÄÄN SAA ENÄÄ SITÄKÄÄN ILMAISTA KUINKA PAHA OLO ON EIKÄ JAKSA MITÄÄN JA SEKOAA KOHTA LOPULLISESTI. "
Saa ilmaista. Seotaan sitten yhdessä ystävä hyvä.Ihmiset. Oletteko te ihmisiä? Me emme ole ihmisiä. Me olemme saaatanan sekavia makrillinaamoja jotka ovat saaatanan sekaisin!!!!!!!!!!!!!!!
Onko kukaan mennyt siihen vityn hermopääklipsi leikkaukseen? Onko auttanut? Maksoiko se sen saaatanan järkyttävän summan mihin kenelläkään ei ole varaa?
- Huomenta Suomi!
Tajuaako kukaan teistä mitään?
- Huomenta Suomi!
Minä en valitettavasti tajua mitään kohta enää saatana.
- Huomenta Suomi!
TITITYYY?
TITITYYYY?
TVIIT, TVIIIIT, TVII?
TVIIIIIT?
TITITYY? - Hullu.
twiit twiit
- Huomenta Suomi!
tTITIIYTIIYtiytyTTIitiytyytyyt. TITITYYY:.. TIIITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
- Huomenta Suomi!
Tviit?
TITITYY?
titityy? Tviit? TVIIT?
TITITYYYYYYYYTITITYYYYYYYYYYTITITITIITITITITITYTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! TVIIT! TVIIT TVIIT!! TIVIVIITIIVITIIVIITIVIITITIIVIIT!! TITITYYY!! YTITITIITITYY!!!TITITYYYYYYYYTITITYYYYYYYYYYTITITITIITITITITITYTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! TVIIT! TVIIT TVIIT!! TIVIVIITIIVITIIVIITIVIITITIIVIIT!! TITITYYY!! YTITITIITITYY!!!TITITYYYYYYYYTITITYYYYYYYYYYTITITITIITITITITITYTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! TVIIT! TVIIT TVIIT!! TIVIVIITIIVITIIVIITIVIITITIIVIIT!! TITITYYY!! YTITITIITITYY!!!TITITYYYYYYYYTITITYYYYYYYYYYTITITITIITITITITITYTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! TVIIT! TVIIT TVIIT!! TIVIVIITIIVITIIVIITIVIITITIIVIIT!! TITITYYY!! YTITITIITITYY!!!
Titityy! - hyvinvointisuomi
Kyl tosa edellä on kaikk mitä tarttetaan.
- Huomenta Suomi!
"Kyl tosa edellä on kaikk mitä tarttetaan. "
Voitko neuvoa jotain muuta??!?!
- Pelkuri
No eipä täällä mitään mun kommentteja poistettukaan, menin itse sekaisin keskusteluketjuissa. No eipä siinä mitään kun tunnun muutenkin olevan sekoamassa.
- Huomenta Suomi!
"No eipä täällä mitään mun kommentteja poistettukaan, menin itse sekaisin keskusteluketjuissa. No eipä siinä mitään kun tunnun muutenkin olevan sekoamassa. "
Kommentoi nyt vaikka olisit miten sekaisin tai sekoamassa.. Niin olen minäkin.. Ja koitan näillä minun epätoivoisilla avunhuudoilla saada apua..
- Huomenta Suomi!
Jos ihminen ei voi poistua talostaan, pitääkö hänen soittaa ambulanssi, jos hän haluaa apua?
M-i-t-ä m-i-n-u-n t-u-l-i-s-i t-e-h-d-ä?
Joku kiireetön ambulanssi? Mitä ne tekee. Ei mitään. Ja jos heille toteasin jotain mitä he eivät ymmärtäisi, niin he passittaisivat pakkohoitoon? - Huomenta Suomi!
Ihmiset?
- Huomenta Suomi!
Kiitos kun koitatte auttaa..
- .
.
- Huomenta Suomi!
Joo.. Kiitos avusta, apua ihan tulvii.
- Huomenta Suomi!
Kiitos.
- Youdoittttt
Nyt vaan lyöt nyrkin pöytään ja sanot "per kele!" ja menet lähimmälle ammattiauttajan juttusille. Itsestähän kaikki lähtee! Piis mään!
- Huomenta Suomi!
"Nyt vaan lyöt nyrkin pöytään ja sanot "per kele!" ja menet lähimmälle ammattiauttajan juttusille. Itsestähän kaikki lähtee! Piis mään! "
No perklettä mä huudan kurkku suorana päivästä toiseen.. Minä vain mietin että mille ammattiauttajalle minä menen? Ja voiko mihinkään ottaa yhteyttä vaikka sähköpostilla? Kun en pysty puhelimessakaan puhua.. Tai sitten soitan jonkun kiireettömän ambulanssin.. Ja sitten joudun juomaan itseni johonkin 3 promillen humalaan että kehtaan nähdä niitä ihmisiä...
Itsestään se kaikki lähtee mutta se on niin sairaanloisen vaikeata.. Kiitos avusta.
- himputti
No kai nyt sen verran tajuat ettei netistä käsin kukaan sua pysty auttamaan..tää on vaan kone!
Jos haluat apua niin soita 112 tai johonkin kriisipuhelimeen missä saat jutellla oikean ihmisen kanssa.- Huomenta Suomi!
"No kai nyt sen verran tajuat ettei netistä käsin kukaan sua pysty auttamaan..tää on vaan kone!"
Ei mutta kai te olette ihan oikeita ihmisiä.. Tai vaikka ette olisi niin hyvin uskottavia olette.. Tarkoitan että joku voisi edes rupatella ja jotenkin opastaa jossain ihmisten kanssakäymisten ja toimenpiteiden kanssa.. En ole päästänyt sanaakaan suusta kuukausiin..
"Jos haluat apua niin soita 112 tai johonkin kriisipuhelimeen missä saat jutellla oikean ihmisen kanssa. "
No ei ne tuolla hätänumerossa varmaan kuin lyö luurin korvaan.. Mitä noita kriisipuhelimia on? Ja maksaako ne.. Voisin treenata siellä ihmisten kanssa puhumista..
""Nyt vaan lyöt nyrkin pöytään ja sanot "per kele!""
Toi on kyllä todella hyvä.. hehheh.. Tuosta saan motivaatiota nykyisin joka päivään ja joku päivä sen varmasti toteutan niin että menee pöytä kahteen osaan..
- himputti
ei ollut tarkoitus loukata,sulla vaan on aikamoinen aggressio päällä.Kyllähän täällä varmaaan riittää auttaija,joilla myös on paha olla.Keskustelu on aina hyvästä mutta ei meitä muita voi syyllistää siitä että ei just silloin olla koneen äärellä kun sulla on hätä.
Kriisipuhelin on paikka mihin voi soittaa kun on kriisi ja tosi paha olla.Siellä on koulutetut ammattilaiset vastaamassa.Jokaisella paikkakunnalla on omansa ja on kait myös valtakunnallinen.Voisi olla ihan hyvä sun soittaa sinne ja rupatella,niinkuin sanoit itse,harjoitella puhumista.Mutta muista että aggressiivinen asenne voi karkoittaa auttajat.Ymmärrän toki että olet varmaan turhautunut,mutta onko siihen olemassa joku syy?Ota apu vastaan kun sitä tarjotaan.Aina se ei mene just ehkä kuvitellun kaavan mukaan.- himputti
"ei ollut tarkoitus loukata,sulla vaan on aikamoinen aggressio päällä.Kyllähän täällä varmaaan riittää auttaija,joilla myös on paha olla.Keskustelu on aina hyvästä mutta ei meitä muita voi syyllistää siitä että ei just silloin olla koneen äärellä kun sulla on hätä."
Anteeksi, en tarkoittanut että suutuin tai mitään.. Onhan minulla suurin osa agressiivinen ja varautunut olo.. Enkä tarkoittanut syyllistää..
"Kriisipuhelin on paikka mihin voi soittaa kun on kriisi ja tosi paha olla.Siellä on koulutetut ammattilaiset vastaamassa.Jokaisella paikkakunnalla on omansa ja on kait myös valtakunnallinen.Voisi olla ihan hyvä sun soittaa sinne ja rupatella,niinkuin sanoit itse,harjoitella puhumista.Mutta muista että aggressiivinen asenne voi karkoittaa auttajat."
No soitan johonkin kriisinumeroon sitten kunhan sellaisen jostain etsin.. Tuo oli hyvä ehdotus..
"Ymmärrän toki että olet varmaan turhautunut,mutta onko siihen olemassa joku syy?"
Ai mihin turhautumiseen? Siis olen turhautunut kaikkeen sen takia kun on niin surkea olo ja se ei ole parantunut vaikka kuinka olen yrittänyt, tietyt asiat on vaan pahentunut.. Vaikka on jotkut asiat ehkä parantunut..
"Ota apu vastaan kun sitä tarjotaan.Aina se ei mene just ehkä kuvitellun kaavan mukaan. "
No sitä minä koitan harjoitella, ja minä haluaisin ottaa kaiken avun vastaan, mutta jostain syystä jotain apua on ylivoimaista ottaa vastaan.. Kiitos avusta.. - Huomenta Suomi!
himputti kirjoitti:
"ei ollut tarkoitus loukata,sulla vaan on aikamoinen aggressio päällä.Kyllähän täällä varmaaan riittää auttaija,joilla myös on paha olla.Keskustelu on aina hyvästä mutta ei meitä muita voi syyllistää siitä että ei just silloin olla koneen äärellä kun sulla on hätä."
Anteeksi, en tarkoittanut että suutuin tai mitään.. Onhan minulla suurin osa agressiivinen ja varautunut olo.. Enkä tarkoittanut syyllistää..
"Kriisipuhelin on paikka mihin voi soittaa kun on kriisi ja tosi paha olla.Siellä on koulutetut ammattilaiset vastaamassa.Jokaisella paikkakunnalla on omansa ja on kait myös valtakunnallinen.Voisi olla ihan hyvä sun soittaa sinne ja rupatella,niinkuin sanoit itse,harjoitella puhumista.Mutta muista että aggressiivinen asenne voi karkoittaa auttajat."
No soitan johonkin kriisinumeroon sitten kunhan sellaisen jostain etsin.. Tuo oli hyvä ehdotus..
"Ymmärrän toki että olet varmaan turhautunut,mutta onko siihen olemassa joku syy?"
Ai mihin turhautumiseen? Siis olen turhautunut kaikkeen sen takia kun on niin surkea olo ja se ei ole parantunut vaikka kuinka olen yrittänyt, tietyt asiat on vaan pahentunut.. Vaikka on jotkut asiat ehkä parantunut..
"Ota apu vastaan kun sitä tarjotaan.Aina se ei mene just ehkä kuvitellun kaavan mukaan. "
No sitä minä koitan harjoitella, ja minä haluaisin ottaa kaiken avun vastaan, mutta jostain syystä jotain apua on ylivoimaista ottaa vastaan.. Kiitos avusta..T: Huomenta Suomi!.. Unohdin ajatuksissa nimimerkin..
- himputti
googleta kriisipuhelin,löytyy monta.
hyvä että jaksat yrittää,älä anna periksi.Kokeile tehdä jotain ihan uutta.
Kävele vaikkapa korttelin ympäri,seuraavana päivänä vähän pidempi matka jne.
Tai ihan mitä tahansa keksit.Mistä pidät?Siis tekemisestä?
Tykkäätkö palapeleistä,ristikoista....rakenna jotain.Mielekäs tekeminen on paras stressinpurkukeino.Tarvitset toki edelleen ihmisen apua.- Huomenta Suomi!
"googleta kriisipuhelin,löytyy monta."
Kokeillaan nyt sitten sitä...
"hyvä että jaksat yrittää,älä anna periksi.Kokeile tehdä jotain ihan uutta.
Kävele vaikkapa korttelin ympäri,seuraavana päivänä vähän pidempi matka jne."
Välillä meinaa panokset kyllä todellakin loppua.. Tuota itsensä ehdollistamista olen harjoitellut niin paljon, niin mietin että miksi oloni ovat tuntuneet vain pahenevan? Siis juuri vaikka tuota ulos menemistä. Jos olen mennyt vaikka puistoon, tai jollekkin kauppareissulle..
"Tai ihan mitä tahansa keksit.Mistä pidät?Siis tekemisestä?
Tykkäätkö palapeleistä,ristikoista....rakenna jotain.Mielekäs tekeminen on paras stressinpurkukeino.Tarvitset toki edelleen ihmisen apua. "
No joku stressinpurkukeino varmaan pitäisi olla.. Mutta asioita mitä minä oikeasti haluaisin tehdä niin siis en niitä pysty tekemään.. Kiitos avun annosta..
- himputti
mitkä ne asiat on mitä haluaisit tehdä?
- Huomenta Suomi!
"mitkä ne asiat on mitä haluaisit tehdä?"
Ai siis mitä tarkoitit? Tarkoitan että haluaisin viettää ihan normaalia keskiverto terveen ihmisen elämää. Käydä töissä, mennä opiskelemaan, käydä ruokakaupassa, käydä kaupoissa, nähdä ihmisiä ja olla heidän kanssaan, tehdä reissuja, olla vain.. En tajua miten voisin kävellä vaikka kadulla niin, että voisin vain kävellä ja olla.. Tai vaikea edes tajuta miten voin vain olla vaikka edes yksin kotona ilman tätä nykyistä olemista kun se on silloinkin niin vaivalloista.. Tunnen syyllisyyttä ja hirveätä häpeää ja nolostumista koko olemassa olostani. Tänäänkin kun kello soi aamulla ja heräsin, jatkoin nukkumista kun hävetti olla olemassa.. Ja kirjoitin tuonne kahteen paikkaan hieman fyysisistä oloistani.. Tai fyysisistä oloistani jotka aiheutuu ilmeisesti (?) psyykisistä syistä..
- himputti
Tarkoitin siis että nuo tekemisethän on sitä arkitouhua ja onhan se kamalaa jos et pysty siihen:(
veikkaanpa kuitenkin että oikean ihmisen avulla pikkuhiljaa pystyisit.Sori,mutta kun olen tällainen yltiöpositiivinen jonka mielestä mikään ei ole mahdotonta.
Sillä tekemisellä tarkoitin lähinnä sellaista henkistä mielihyvää tuottavaa kuten musiikki,taide,tanssi,vaikkapa pienoislentokoneiden rakentaminen.Jotain mikä tekisi itsesi iloiseksi.
Itse ennen lapsia ( heh ) rakastin kirjoittamista,kuuntelin musiikkisa ja erityisesti sellaista joka kosketti sieluani,soitin pianoa ( en hyvin mutta aina kun opin uuden kappaleen se tuotti mielihyvää ),sulkapallo oli intohimo.Rakastan myös hyviä elokuvia,sellaisia missä on hyvä tarina.
Minulla on ollut paniikkihäiriö joten tiedän että psyyke aiheuttaa fyysisiä oireita ja ne oli välillä kamalia.Olin varma että kuolen!
Se missä ehkä tein oikein oli että lisäsin lepoa ( olin uupunut ),mutta pakottauduin sinne kauppaan vaikka pyörrytti ja vaikka mitä.Välillä tuntui siltä että lattia keinuu allani.Se oli pelottavaa ja varsinkion kun pelkäsin että joku huomaa ja pitää mua ihan täyskahelina.Pahin skenaario oli että joudun hullujenhuoneelle ja sinne sitten lapset joutuu tulemaan minua kattomaan.
Nyt jälkeenpäin lähinnä huvittaa nuo omat ajatukset.Mieli voi todellakin tehdä kepposia mutta kun oppii ymmärtämään omaa käyttäytymistään ja kun itse opin sen etten todellakaan ole tulossa hulluksi vaan mielni ja kehoni on ylirasittunut niin alkoi löytymään myös avaimet paranemiseen.
Jos tykkäät lukea niin mulle aiankin oli paljon hyötyä kun luin kirjoja stressistä,masennuksesta jne.Kaikki ajatustenvaihto on hyvästä muiden kanssa.Eikä saa suuttua jos joku ei ajattele just samalla tavalla.Sehän se mielenkiintoista on kun saa pohtia asioita eri näkökulmista ja opin että ei minun elämänkatsomuksessa ole mitään outoa tai väärää.
Luulen että olet hyvä ihminen joka on vähän niinkuin itsensä vanki tällähetkellä.
Milloin tämä kaikki alkoi...onko sulle tapahtunut jotain erityistä...- Huomenta Suomi!
"Tarkoitin siis että nuo tekemisethän on sitä arkitouhua ja onhan se kamalaa jos et pysty siihen:("
No arvaa vaan kuinka paljon syö ihmistä sisältä..
"veikkaanpa kuitenkin että oikean ihmisen avulla pikkuhiljaa pystyisit.Sori,mutta kun olen tällainen yltiöpositiivinen jonka mielestä mikään ei ole mahdotonta."
Ei sinun tarvitse pahoitella, tuo on vain hyvä kun joku koittaa auttaa..
"Sillä tekemisellä tarkoitin lähinnä sellaista henkistä mielihyvää tuottavaa kuten musiikki,taide,tanssi,vaikkapa pienoislentokoneiden rakentaminen.Jotain mikä tekisi itsesi iloiseksi."
No kaikesta tuntee olonsa jopa kotona yksin nololta ja syylliseltä niin en tiedä... Jotain pitäisi koittaa varmaan taas..
"Itse ennen lapsia ( heh ) rakastin kirjoittamista,kuuntelin musiikkisa ja erityisesti sellaista joka kosketti sieluani,soitin pianoa ( en hyvin mutta aina kun opin uuden kappaleen se tuotti mielihyvää ),sulkapallo oli intohimo.Rakastan myös hyviä elokuvia,sellaisia missä on hyvä tarina.
Minulla on ollut paniikkihäiriö joten tiedän että psyyke aiheuttaa fyysisiä oireita ja ne oli välillä kamalia.Olin varma että kuolen!
Se missä ehkä tein oikein oli että lisäsin lepoa ( olin uupunut ),mutta pakottauduin sinne kauppaan vaikka pyörrytti ja vaikka mitä.Välillä tuntui siltä että lattia keinuu allani.Se oli pelottavaa ja varsinkion kun pelkäsin että joku huomaa ja pitää mua ihan täyskahelina.Pahin skenaario oli että joudun hullujenhuoneelle ja sinne sitten lapset joutuu tulemaan minua kattomaan.
Nyt jälkeenpäin lähinnä huvittaa nuo omat ajatukset.Mieli voi todellakin tehdä kepposia mutta kun oppii ymmärtämään omaa käyttäytymistään ja kun itse opin sen etten todellakaan ole tulossa hulluksi vaan mielni ja kehoni on ylirasittunut niin alkoi löytymään myös avaimet paranemiseen."
Hyvä että asiasi on mennyt parempaan kuntoon.. Mukava että onn näitä onnistuneita tarinoita..
"Jos tykkäät lukea niin mulle aiankin oli paljon hyötyä kun luin kirjoja stressistä,masennuksesta jne.Kaikki ajatustenvaihto on hyvästä muiden kanssa.Eikä saa suuttua jos joku ei ajattele just samalla tavalla.Sehän se mielenkiintoista on kun saa pohtia asioita eri näkökulmista ja opin että ei minun elämänkatsomuksessa ole mitään outoa tai väärää."
Kaikki on vaan niin vaikeata.. Keskittyminen on niin hataraa että ei tiedä mitä ihmettä..
"Milloin tämä kaikki alkoi...onko sulle tapahtunut jotain erityistä... "
En ole aivan varma.. Kyllä tätä on ainakin jokunen 5 vuotta jatkunut.. ja kituuttelin aluksi niin pitkälle kuin pystyin ennekuin menin ensimmäistä kertaa lääkäriin kunnes olo oli liian ylivoimainen..
Se mistä tämä alkoi, en ole aivan varma.. en edes tiedä tuliko tämä jostain yhtäkkiä vai vähitellen..
Muisti ja muistot jotenkin niin hataran ja sumuisen tuntuisia..
- himputti
mitä se lääkäri sulle sanoi?
Mitkä ne fyysiset oireet on?
Miksi tunnet olevasi nolo ja mihin koet olevasi syyllinen?- Huomenta Suomi!
"mitä se lääkäri sulle sanoi?
Mitkä ne fyysiset oireet on?
Miksi tunnet olevasi nolo ja mihin koet olevasi syyllinen? "
No en enää muista erikseen kaikilta kerroilta että mitä on ja missäkin..
Mutta minulle on diagnosoitu ainakin sosiaalisten tilanteiden pelko, kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennus (usein psykoottinen), paniikkihäiriö ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö.. Niin nuo nyt vaikuttaa, erityisesti tuo yksi vitsaus että tunnen olevani nolo ja syyllinen ja hävettävä joka asiassa..
- himputti
ni jopas oli kaikenmaailman häiriöitä vaikka muille jakaa...anteeksi...mustaa huumoria.Auttaa mua ainakin joskus kun voi nauraa itseleen mutta ymmärrän hyvin että sua ei varmaan paljon naurata...mutta mitäpä jos yrittäisit nauraa.
Kokeillanpa...kerron sulle vitsin...
" Olipa kerran vanhapari,mummo ja pappa,jotka tapasivat iltaisin istua kiikustuolissaan ja lempeästi kinastelivat keskenään.
Yhtenä iltana pappa sanoi mummolle: " Kuulehan muoriseni,kun sinusta aika jättää niin minä kyllä paan sellasen kirjoituksen hautakiveesi että"tässä lepää rakas vaimoni,kylmänä kuten aina".Pappa tietenkin myhäili tyytyväisenä päälle kun kerran oli ollut niin nokkela.
Mummo ei ollut sen huonompi vaan vastasi tyyneesti:" Joopajoo,kuule kun sinusta pappaseni aika jättää,niin minä kyllä laitan kiveesi sellaisen muistokirjoituksen kuin että " tässä lepää rakas aviomieheni,jäykkänä vihdoinkin".
Siinä se ilta sitten rattoisasti joutui kun molemmat mietiskelivät omiaan.
Heh heh,ja nyt saapi nauraa,antakaa tulla oikein vatsanpohjasta asti!:)- Huomenta Suomi!
"ni jopas oli kaikenmaailman häiriöitä vaikka muille jakaa...anteeksi...mustaa huumoria.Auttaa mua ainakin joskus kun voi nauraa itseleen mutta ymmärrän hyvin että sua ei varmaan paljon naurata...mutta mitäpä jos yrittäisit nauraa."
Kyllä minä koitan nauraa.. Minä nauran ehkä kerran kuukaudessa ja silloinkin nauran jollekkin tyhmälle jutulle jotenkin tyhmästi mikä liittyy johonkin kuolemaan.. Tuo sinun vitsisi oli kyllä aika puujalkavitsi! Heh.. Kiitos piristyksestä ja avusta.. - Haidin10
Hei! Hitsi, että nauroin tolle vitsillesi! Tuli tosi hyvä fiilis, kun kerrankin nauratti! Kiitos tästä! Piti vaan "käkättää" hiljaa, kun muu perhe nukkui.
- himputti
Haidin10 kirjoitti:
Hei! Hitsi, että nauroin tolle vitsillesi! Tuli tosi hyvä fiilis, kun kerrankin nauratti! Kiitos tästä! Piti vaan "käkättää" hiljaa, kun muu perhe nukkui.
Ihanaa!
Nauruhan tunnetusti parantaa....olen itsekin ollut siinä jamassa ettei paljon naurattanut.
Onneksi mulla on yksi pieni poika joka on sellainen pikkupelle ja saa mut usein nauramaan.Huomasin vaikeimpina aikoina että vaikka joku asia nauratti niin se nauru ei ollut aitoa,siis tuntui "väärältä" nauraa.Olen joskus ollut tosi kova nauramaan,sellainen ilopilleri.Elämänkokemukset on latistaneet tätä piirrettä.
Kaipaan kovasti niitä aikoja.
Olenkin tehnyt sopparin itseni kanssa että yritän nauraa edes kerran päivässä.
Hyvä komedia,lasten jutut,hauska kirja,vitsikirja.Tilannekomiikka syntyy itsestään eikä sitä voi keinotekoisesti luoda.
Huomaan että olen myös jumittunut tähän olotilaan.Puhun kaikkien kanssa vain ongelmista,omasta olostani jne.
Eilen tein pitkästä aikaa ristikoita...se oli kivaa...todellakin aivot unohti kaiken muun skeidan hetkeksi kun piti miettiä sanoja.Oli myös mukava huomata että pystyin keskittymään....puoli vuotta sitten en olisi pystynyt olemaan paikoillani puolta tuntiakaan.
- apuapapuapaa
Jos et oikeasti pysty edes puhelimessa puhumaan, niin että soittaisit ambulanssin kun ahdistaa siinä määrin ettet kestä, niin sulla on selvästi vakava sosiaalisten tilanteiden pelko. Siinä ei mikään muu auta kun vaan kohdata se pelko vaikka kuinka tuskallista olisi: vain hälyttämällä apua saat apua. Suomi24-sivustolla me ei pystytä auttamaan, muuten kuin neuvomalla mitä just on neuvottu. Ja toivomalla sulle hyvää. Oikeesti, kun ongelmia alkaa hoitamaan niin siitä se solmu lähtee purkautumaan - hitaasti ja ehkä hyvin tuskallisesti, mutta on se parempi kun istua syrjäytyneenä miettimässä että sekoankohan kohta. Kaikilla meillä on joskus mielenterveysongelmia, joillain todella pahoja ja niistä VOI selvitätä, ajan kanssa. Don't be too hard on yourself! Siitä se hyvinvointi lähtee kun lakkaa vihaamasta itseään.
- Huomenta Suomi!
"Jos et oikeasti pysty edes puhelimessa puhumaan, niin että soittaisit ambulanssin kun ahdistaa siinä määrin ettet kestä, niin sulla on selvästi vakava sosiaalisten tilanteiden pelko. Siinä ei mikään muu auta kun vaan kohdata se pelko vaikka kuinka tuskallista olisi: vain hälyttämällä apua saat apua."
En ihan aikuisten oikeasti pysty.. Mutta tuossa ambulanssi jutussa sitten pelottaa että jos kun ne tulee paikalle, ja ei ota tosissaan, niin minä käyn niiden päälle.. Tai sitten jos puhun niille niiden mielestä kummallisia, niin ne laittaa jonkun pakkolähetteen jonnekkin suljetulle osastolle? Suljetulla en ole koskaan ollut ja jos sinne koskaan joudun niin se on minun päätepysäkkini tässä elämässä, aivan varmasti.. Sitä en kestäisi...
"Suomi24-sivustolla me ei pystytä auttamaan, muuten kuin neuvomalla mitä just on neuvottu. Ja toivomalla sulle hyvää."
No kiitos jo tästä avusta mitä olen nyt saanut.. enemmän minä olen nyt kommunikoinut kenenkään ihmisen kanssa mitenkään kuin en ole vuosiin kommunikoinut mitenkään.. Rupesin kirjoittelemaan nyt tänne Suomi24-sivuille..
"Oikeesti, kun ongelmia alkaa hoitamaan niin siitä se solmu lähtee purkautumaan - hitaasti ja ehkä hyvin tuskallisesti, mutta on se parempi kun istua syrjäytyneenä miettimässä että sekoankohan kohta. Kaikilla meillä on joskus mielenterveysongelmia, joillain todella pahoja ja niistä VOI selvitätä, ajan kanssa. Don't be too hard on yourself! Siitä se hyvinvointi lähtee kun lakkaa vihaamasta itseään. "
Hmm.. Kiitos paljon.. Sait jotenkin valittua oikeita sanoja oikeisiin kohtiin ja sanoit tuon lauseen jotenkin rauhallisesti niin kuullosti hyvältä.. Kiitos teille avusta todella paljon.. nyt tuli taas uutta toivoa.. Voitko kommentoida tuota toista minun ketjua missä kerron minun fyysisistä oireista mitkä johtuu ilmeisesti psyykisistä oireista? Se on nimellä "Mistä oireet johtuvat?" Löytyy kahdelta eri osastolta. Jos osaisit sanoa mikäköhän voisi olla.. Sitten voisin valmistautua nyt paremmin tähän minun uuteen alkusysäykseen.. mitä varmaan koitan tuon ambulanssin kanssa..
- pian saa lääkkeet
Sain ajan psykiatrilta loppuviikosta. Eiköhän tämä iloksi muutu!
- Huomenta Suomi!
"Sain ajan psykiatrilta loppuviikosta. Eiköhän tämä iloksi muutu! "
Kukas sinä mahdat olla? Toivottavasti muuttuu..
- himputti
Huomaatko "Huomenta suomi" että olet aika suosittu tällä palstalla?
Minusta sinulla on hyvät sosiaaliset taidot koska saat aikaan keskustelua...ehkä olet parempi kirjoittamalla kuin puhumalla...käytä se taito hyödyksesi.Puhumaankin voi oppia kunhan on armollinen itselleen eikä vaadi että pitää olla just samanlainen kuin joku muu.Kaikki ollaan hyviä erilaisissa asioissa.Se pitää hyväksyä.
Tekstistäsi kuultaa läpi ihan fiksu ihminen,löydän sinusta jopa huumorintajua.
Jatka kiipeämistä ylöspäin!- Huomenta Suomi!
"Huomaatko "Huomenta suomi" että olet aika suosittu tällä palstalla?
Minusta sinulla on hyvät sosiaaliset taidot koska saat aikaan keskustelua...ehkä olet parempi kirjoittamalla kuin puhumalla...käytä se taito hyödyksesi.Puhumaankin voi oppia kunhan on armollinen itselleen eikä vaadi että pitää olla just samanlainen kuin joku muu.Kaikki ollaan hyviä erilaisissa asioissa.Se pitää hyväksyä.
Tekstistäsi kuultaa läpi ihan fiksu ihminen,löydän sinusta jopa huumorintajua.
Jatka kiipeämistä ylöspäin! "
Hehheh, olipas piristävä viesti! Meinaan ihan punastua täällä ruudun toisella puolella.. heh.
Hermothan ihmisillä menee minuun.. Kummahan se olisi jos täällä ei saisi keskustelua aikaan..
Siis kyllä minä "normaalisti" puhun ja puhun sen verran että aina mainitaan että on volyymi liian kovalla ja tulee liikaa puhetta, mutta nykyisin ja nämä sairaat ajat kun olen ollut niin hukassa niin siis en pysty puhumaan kenellekkään missään.. Joku psykoosi napsahti päälle ja vaikka lähti niin joku osa siitä jäi päälle.. eli ei kai lähtenyt kokonaan? Se päivä kun alan todella tajuamaan että tässähän ollaan menossa todella hyvään suuntaan ja olen päässyt tästä jostain ihme välitilasta pois, niin tarjoan teille kaikille kahvit jotka vaan uskaltaa tulla hörppäsemään.. Heh.
- himputti
mistä kuvittelet että ihmisillä on mennyt hermo sinuun.....
ja oletko diagnosoinut itse että olet psykoosissa?Eiks psykoosissa oleva ihminen ole jotenkin ihan"veke"...korjatkaa jos olen väärässä- Huomenta Suomi!
"mistä kuvittelet että ihmisillä on mennyt hermo sinuun....."
Ei kun tarkoitin tavallaan puol vitsillä.. heh..
"ja oletko diagnosoinut itse että olet psykoosissa?Eiks psykoosissa oleva ihminen ole jotenkin ihan"veke"...korjatkaa jos olen väärässä "
Siis on ollut psykoosia historiassa.. Sitä tarkoitin.. Että jos viimeisestä jäänyt jotain ihme kaavoja päälle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101681- 1711628
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901204Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146973Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 97912
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr187825Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791