Aloite tilanteessa jota en oikein osaa tulkita

To ask or not to ask

Tää on ehkä ihan naurettavaa :D (ja tiedän hemmetin pitkä tää viesti) mutta silti, elikkäs: tapasin baarissa n kuukausi sitten ihanan nuorenmiehen. Tämä kaveri siis lähestyi minua baarissa, tuli juttelemaan ja pyysi tanssimaan. Vietimme pari tuntia yhdessä kunnes jouduin lähtemään. Emme siis tehneet mitään muuta kuin tanssimme ja tutustuimme, mutta mielestäni mies osoitti kiinnostusta esim tavalla jolla katsoi minua ja kosketti söpösti kun olimme juttelemassa sivumalla.
Nyt siis siihen ongelmaan: olemme fb kavereita ja olemme puhuneet monesti chatissa. Hän ei ikinä aloita keskustelua mutta tykkäilee kyllä tiloistani ja kun avaan keskustelun hän alkaa puhua kaikkea. Lisäksi hän aina lopettaa sanomalla "jutellaan myöhemmin lisää;)" tai "haluan kertoa jostakin lisää myöhemmin:)". Mitä ajan takaa on se, että en ymmärrä onko hän kiinnostunut millään tasolla. Sanooko joku muka "jutellaan lisää pian;)" jos ei halua jutella?? Baarissa hän ainakin selvästi oli kiinnostunut, ja keskuteluissakin vaikuttaa olevan, vaikka ei ikinä aloita niitä?
Tämä tyyppi vaikutti niin kivalle, että jäi mietityttämaan. Päätin jo kerran antaa olla, mutta hän vaikuttaa kuitenkin liian hyvältä. Meillä on esim paljon samoja kiinnostuksia. Tämän romaanin pituisen selostuksen perusteella siis _olisiko ihan naurettavaa ehdottaa hänelle jos tapaisimme joku päivä_?. Mitä miehet ylipäätään ajattelevat jos nainen on se aloitteen tekijä (baarissa hän teki aloitteen, saattoi toki hakea vain säätöä mutta ei vaikuta lainkaan sille)?
Jos hän vaikuttaisi kylmälle esim kesksteluissa tajuaisin kyllä että hän ei ole kiinnostunut, mutta en osaa tulkita tätä ristiriitaista tilannetta. Ensin hän lähestyy ja käyttäytyy todella hurmaavasti. Sitten ei ikinä ala puhua, mutta kun hänelle alkaa puhua hän on innostunut. Voiko hän olla vain ujo? Vai onko hän vain ystävällinen:DD? Toisáalta en usko sitäkään, sillä ainakaan itse en puhu sillä lailla jollekkin kenestä en ole kiinnostunut. Kehtaanko siis naisena tässä tilanteessa tehdä aloitteen ja mitä miehet yleensä ajattelee jos nainen on aloitteen tekijä? Olen itse vähän ujo, mutta olisin jopa valmis tekemään sen tutustuakseni häneen lisää. Apuvaa! (ps respectii niille jotka luki ton loppuun:-----D)

57

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kricketune

      Uskon että hän on vain ujo ja ei uskalla sanoa ensimmäistä sanaa. Tee aloite emme me miehet pidä sitä pahana jos nainen tekee sen.

      • To ask or not to ask

        niiin :S ja empä mitään häviikkään... sen ainaki tiiän etten heti unoha tota tyyppii jos jätän asian vaa sikseen. Jossittelu on pahinta mitä voi tehä :D. En vaa tiiä saanko sitä tehtyy ku oon ujoilia ja sen verran vanhanaikanenki et "miehen pitäis kysyy", mut kiitti vastauksesta;) kerään rohkeuteni:-D


    • To ask or not to ask

      vielä voisin kysyy teiltä kaksilahkeisilta että miten te tulkitesette ton käytöstä? :DD jos ootte menny baarissa tolleen jonkun luo ja puhutte keskustelussa innokkaasti nii ootteko sillo mahollisesti kiinnostunu? tai tuski ainakaa käyttäytyisitte noin jos ei pätkääkää nappais? : o kaikella järjellä

    • toaskornotto

      hei laittakaa nyt jotain vastausta :D! täs on päälle 60 lukukertaa mut yks vastaus

    • 3+4

      Varmasti tahtoo nähdä sinua livenä. Eri asia mitä haluaa. Todennäköisimmin hauskanpitoa.

    • ---

      On kiinnostunut selvästi ja epäilyksettä, mutta loput sinun pitää kysyä tuolta itseltään. Vaikuttaa ujolta.

    • toaskornotto

      jee vastaus :Dthänks ! en vaan ymmärrä miksei hän aloita keskustelua ikinä, se mietityttää, mutta ei kukaan kohteliaisuuttaan puhele noin... Voi olla että haluaa vain hauskanpitoa, mutta ei clubillakaan yrittänyt mitään, ja pari kaveriani "tuntee"/tietää hänet ja on kuulema oikea herrasmies. mitä halusikaan nii iha sama kun en osaa unohtaa:S

      Pelkään vaan jos kysyn häntä, että hän jotenkin pelästyy ja sitten "kaikki on menetetty":---D, eli jos vaikka törmäämme jossain myöhemmin niin sitten ei ainakaan voisi enää tilanne kehittyä mihinkään. Mietin myös voisiko häntä haitata että olen kaks vuotta nuorempi (minä 18), mutta sekin olisi outoa, ei tässä iässä kaksi vuotta oo mielestäni paha ollenkaan.?


      Plus jos joku nainen kysyisi teitä ulos, niin odottaisitteko hänen ns vievän tilannetta ja keskustelua ja päättävän mihin mennään, mitä tehdään, tms, sillä hän oli se joka pyysi teitä?? Tämä on myös "huoli" sillä vaikka haluan tavata hänet, ujouttani pelkään että hän odottaa minun johtavan tilannetta koska kysyin häntä eikä toisin päin.

    • Tietäisinpä

      Heh, en nyt oikein osaa tähän neuvoja antaa muuta kuin että kannattaa kysyä jos siltä tuntuu. Vaikka homma menisi puihin ja ei sitten kiinnostusta tuolla toisella henkilöllä olisikaan niin ainakaan ei tarvitse enää epävarmuudessa olla. Ja se vasta inhottavalta tuntuu jos antaa asian olla ja se alkaa sitten myöhrmmin vaivaamaan. Jokatapauksessa onnea siihen mitä sitten tulet asian tiimoillta tekemäänkään =)

    • toaskornotto

      aivan, jossittelu on nii sanonko mistä :D kiitos!!:) haen täällä vaan jos joku osaisi just tulkita että mitä toi sen käytös viestii ku en ymmärrä..:D hehe

    • toask

      lisää vastauksiaaa kiitoss !:)

    • Salainen tietäjä

      Tiedän vastauksen mutten kerro täällä. Tavatan sypressipuun alla ensi täydenkuun aikaan, niin kerron sulle KAIKEN.

      • lol

        jaahas jaahas... :D


    • cdvd

      Kyllä hän on kiinnostunut, tai ainakin vaikuttaa siltä. Tosin voi olla, ettei hän vielä oikein itsekään tiedä, mitä haluaa, ja siksi ei itse pyydä sinua suoraan ulos tai aloita keskustelua. Voi olla, että hän on myös epävarma sinun tunteista. Yhtälailla pohtii, että pilaako hän "ystävyytenne", jos yrittää.

      Kannattaa joku kerta johdatella keskustelu sillälailla, että annat hänelle hyvän tilaisuuden pyytää sinua ulos. esim. "haluaisin niin nähdä tämän uuden leffan x" ja ehkä lisätä siihen, että et haluaisi yksinkään mennä. Tai sitten keksit jotain, "mitä et voi pelkin sanoin kuvailla", vaan "hänen on pakko nähdä se livenä". Toisaalta miehet eivät aina (eli yleensä) ymmärrä vihjailuja, joten pelkästään sen varaan ei kannata laskea tai luovuttaa, jos ei onnistu.

      Ehkä paras vaihtoehto on, että keräät rohkeutta ja kysyt itse. Olen kuullut monesti, kuinka mielissään miehet ovat, kun nainen tekee välillä aloitteen. Kerta tämä mies teki baarissa aloitteen, niin nyt on sinun vuoro!

      • toask

        nii juu toi vihjailu en oo kyllä ihan varma siitä... en usko että hän tajuaisi :DDD... sanoisi varmaan vaan "joo ois kiva nähä se!:)" tai "se on kuulemma hyvä;)" ja thats it:D parempi kysyy suoraan. outoo vaan ku päätin jo kerran unohtaa tyypin ja ei olla nyt puhuttu viikkoihin (koska en enään kehtaa aloittaa keksutelua:P). Niin voiko sitä suoraan mennä kysymään.......


    • Ota selvää!!!+++++

      Pitkät aloitukset ovat jees, missä tulee esiin vähän muutakin kuin kaksi sanaa. Ne on yleensä tylsiä ja jättää kaiken ihan auki. Älä siis suotta pyytele anteeksi. Se mitä olisi kiva nähdä, ois kappalejaot, ihan vaan että on kevyempi lukea :)

      Mun mielestä tärkeempi kysymys on mitä SINÄ haluat, siis sun kannalta. Koska, ethän sä voi toisen ajatuksia lukea? Et voi tietää, kun kysymällä? Et voi ehkä päästä eteenpäin, jos et ota riskiä? Kuinka tärkeää on siis tietää?
      Voi olla että se hakee vain säätöä: kyllä sä sen huomaat.
      Voi olla että se on tässä kohtaa epävarma ja toivoo, että sä tekisit aloitteen: jos te molemmat olette, juttu jää siihen!
      Voi olla, ettei hän ole kiinnostunut, mutta miten saat selvää, jos vaan jahkaat?

      Voi olla, että juttu yhtälailla onnistuu, koska sinä uskallat ja otat selvää!
      Ymmärrä tämä: lasi voi olla myös puoliksi täynnä. Jos hän ei ole kiinnostunut, siinä että joku uskaltaa tehdä aloitteen ei ole mitään noloa! Se on HYVÄ. Sitten ainakin saat tietää ja jos tarvii, pääset eteenpäin nopeammin kuin jahkaamalla.

    • toaskornotto

      juu kiitos tiedän :DD yleinen elämän asenteeni on että lasi on puoliksi täynnä;) mutta kun oon ujo enkä aatellut ikinä että mä pyytäisin jätkää ulos (en tiiä miks, ei oo tehny ikinä nii paljon mieli tavata ketää:D), nii nyt jännittää toi silti. mut teen sen kyl jussin jälkeen iha sama! muute jossittelen, ja jos se ei nyt haluiskaa nähä tai jotain muut awkwardia nii sit voin unohtaa sen koska parempi saada joku selvyys.

      Silti haluisin vielä tietää ton mitä laitoin aijemmin eli: "Mietin myös voisiko häntä haitata että olen kaks vuotta nuorempi (minä 18), mutta sekin olisi outoa, ei tässä iässä kaksi vuotta oo mielestäni paha ollenkaan.?

      Plus jos joku nainen kysyisi teitä ulos, niin odottaisitteko hänen ns vievän tilannetta ja keskustelua ja päättävän mihin mennään, mitä tehdään, tms, sillä hän oli se joka pyysi teitä?? Tämä on myös "huoli" sillä vaikka haluan tavata hänet, ujouttani pelkään että hän odottaa minun johtavan tilannetta koska kysyin häntä eikä toisin päin."

      ps. en ole ennen tehnyt tänne keskusteluu ja koitin tehdä kappalejaot enterillä, mut sit ku julkasin ton nii ne oli kuitenki yhdessä pötkössä nuo tekstit;D

    • ujopiimälle

      Joko kysyit? Seuraavaksi ilmenee, että pojalla oli ns. haku päällä, ja myöhemmin hän hirmuisesti pahoitellen kertoo sinulle aloittaneensa seurustelun toisen tytön kanssa "koska et vaikuttanut kiinnostuneelta".

      • toask

        jou no kysyn sit tän juhannuksen jälkee, tyyppi on parhaillaan armeijassa joten kannattaa varmaan kysyä vasta viikonlopun lähestyessä ettei aisa vain jää vaikka kysyisin, sillä hän pääsee pois vain viikonlopuksi(joskus).


    • 9828379

      Pyh, kaksi vuotta ei ole mitään! Olen samanikäinen kanssasi ja pääsääntöisesti iskemään tulleet miehet ovat olleet AINAKIN neljä vuotta vanhempia. Sääli vain, että koen heidän (yli 25v) olevan jo liian vanhoja minulle.. ainakin vielä toistaiseksi. :D

      Ja mielestäni molemmilla on vetovastuu. Voit kysellä, mitä tämä mies haluaisi tehdä treffeillä. Kannttaa kuitenkin olla valmiiksi miettinyt jotain ehdotuksia. On helpompi suostua tarkaan ehdotukseen "ensi viikonloppuna kahville" kuin "nähdäänkö joskus ja tehdäänkö ehkä jotakin, mutten tiedä mitä".

      • toask

        nii ehkä kannataa siis tietty miettii jotain mitä ehdottaa, toivon vain että hän on sitten myös tässä "vetovastuussa" mukana kun(hopefully) näämme :D. Ja tota ikä eroa mietin voisiko olla syys siihen että hän ei tee (enää ikäni kuultua) aloitetta vaikka vaikuttaa kiinnostuneelle, mutta myös mun mielestä se olis ihan älytön syy. Kuha yritin jonkun syyn keksiä kun en keksi mitään muuta!


    • toask

      mutta nyt mietin että pitäiskö taas "alkaa juttelemaan" hänelle eka pari kertaa ja sitten vasta pyytää ulos, vaik menenkö tälleen monen viikon juttelutauon jälkeen vaan pamauttamaan että nähtäisiinkö? :DD Shit en haluu möhlii tätä XD oon iha pimahtanu ja tiiän että ylianalysoin so dont laugh

    • toasknro10000000

      liiisää vastauksia thanks!:)

    • .....

      Oletko hänelle jo vittuasi jakanut ?

      • toask

        voi kuule jos luit ton viestin siinä luki ihan selvällä suomenkielellä että emme ole tehneet mitään kummoista :P....


      • .....
        toask kirjoitti:

        voi kuule jos luit ton viestin siinä luki ihan selvällä suomenkielellä että emme ole tehneet mitään kummoista :P....

        Taidat huora valehdella mutta menkööt nyt tämän kerran.


    • toask

      heiiiii antakkee neuvoiiii ny ! :D

    • toask

      lisää vastauksii!

    • FirstMove

      Juttele ensiks niitä näitä pidemmän tauon jälkeen ja jos tuntuma on positiivinen, ni sit kysy ulos.

      Oon ite naisena ollu nykysen muruni kanssa se alotteellisempi osapuoli ja jälkeenpäin mies on sanonu, että onneks olin. Hälle aloitteitten tekeminen on tosi vaikeeta, vaikka haluis nähdä, tehdä jne. (ujo siipeensä saanu). Juttumme ei olis aikanaan edenny mihinkään ilman mun aloitteellisuutta. Nyt rakkaus kukkii:)

      Toki joskus aloitteellisen ja epätoivosen raja voi olla veteen piirretty viiva mutta ei naisen tekemä aloite sitä vielä ole.

    • toask

      no nii juuri tota pelkään että jos hän ei olisikaan kiinnostunut niin pitäisi minua epätoivoisena ja pelästyisi ja sitten en ainakaan enään voisi puhua hänelle:D kun olen aina se keskustelun aloittaja. Mutta tuskin muun käytöksensä perusteella! Ja pakkohan tuo on nyt tehä,. ettei jää kaihertamaan :o. Ja kysymys teille miekkosille: ettekös joskus osoitakkin kiinnostusta kosketuksella ja hymyllä ja juttelulla vai olenko ihan kujalla?

    • toask:D

      ja miehet: tätä olen usein miettinyt! :DD jos mennään vaikka treffeillä syömään, ja sanotaan että paikka on vaikka joku keskihintainn ravintola, niin pitäisikö naisen aina tarjoutua maksamaan osuutensa ? :OOO Oman kasvatukseni perusteella ainakin ilmiselvästi pitäisi ja tulisi tosi epäkohtelias olo jos en maksaisi osaani, tai että olen jotenkin velkaa. mutta todella usein sanotaan että naisen ei pitäisi tehdä sitä (siis edes tarjoutua maksamaan), sillä jos tarjoutuu, mies kokee sen ns loukkauksena ja hänen miehisyytensä jotenkin kärsisi???? :D ja ainakin jos tarjoutuu ja mies sanoo että "i got this" nii pitäisikö sitten vielä sanoa että "eiei voin kyllä maksaa " vai hyvällä omalla tunnolla antaa kaverin maksaa..

      • Namma

        Tähän tarjoamiskysymykseen sellainen näkökulma, että varsinkin ensimmäisillä treffeillä on minusta ihan fiksua molempien maksaa omat ruokansa, ellei nyt toinen väen väkisin niitä halua maksaa (mutta oletan, ettei armeijaa käyvällä kaverilla ole liikaa rahaa). Itse maksan myös aina omat ruokani ja juomani, enkä tosiaan edes oleta, että mies maksaisi ja tarjoaisi. Sitten suhteen kehittyessä voi tarjoilla puolin ja toisin :)


      • Namma
        Namma kirjoitti:

        Tähän tarjoamiskysymykseen sellainen näkökulma, että varsinkin ensimmäisillä treffeillä on minusta ihan fiksua molempien maksaa omat ruokansa, ellei nyt toinen väen väkisin niitä halua maksaa (mutta oletan, ettei armeijaa käyvällä kaverilla ole liikaa rahaa). Itse maksan myös aina omat ruokani ja juomani, enkä tosiaan edes oleta, että mies maksaisi ja tarjoaisi. Sitten suhteen kehittyessä voi tarjoilla puolin ja toisin :)

        Dah sori, tää olikin miehille tarkoitettu :D Mutta siis nyt ainakin kolmekymppisen naisen näkökulma mukana!

        Ja tosiaan, muutamat treffit vedetty samalla kaavalla, eikä kenelläkään ole koskaan ollut pahempia vastaväitteitä. Ja mun mielestä herrasmiesmäisyys on erinomainen asia, mutta tänä päivänä se ei enää mielestäni pidä sitä sisällään, että mies on se, joka maksaa viulut vaan sopivasti sitten puolin ja toisin tarjoillaan, kuten yllä kirjoitin!


      • toask
        Namma kirjoitti:

        Dah sori, tää olikin miehille tarkoitettu :D Mutta siis nyt ainakin kolmekymppisen naisen näkökulma mukana!

        Ja tosiaan, muutamat treffit vedetty samalla kaavalla, eikä kenelläkään ole koskaan ollut pahempia vastaväitteitä. Ja mun mielestä herrasmiesmäisyys on erinomainen asia, mutta tänä päivänä se ei enää mielestäni pidä sitä sisällään, että mies on se, joka maksaa viulut vaan sopivasti sitten puolin ja toisin tarjoillaan, kuten yllä kirjoitin!

        haha joo kiitos vastauksesta !!=) ei se nyt vaan miehille ollut tarkoitettu mutta pääasiassa ajattelin että mite mieltä he ovat, että kolahtaako se oikeasti itsetunnolle jotenkin tai kokeeko sen loukkaavana, vai pitemminkin sen että oletetaan hänen maksavan ;D


    • Tee se aloite :) Ei miehet välttämättä noin tarkkaan muistele mitä sanoi viimeiseksi. Ja kun et tiedä millainen elämäntilanne (kiire, ujous tms) hänellä on, voi olla tyytyväinen kun otat ekan askeleen :)

    • Teerenpeliä

      Heh, miehet käyttäytyvät hieman erilaisesti sosiaalisissa medioissa kuin naiset :) Itselläni on teerenpeliä yhden miehen kanssa, jonka kanssa olen kamut fb:ssä. Tiedän, että hän on kiinnostunut minusta, on sanonutkin, että hän haaveilee minusta tyttöystävänään ja on ihastunut ym. Tilanteemme vain on hieman erikoinen, ettei vielä tällä hetkellä edes pystyttäisi seurustelemaan - enkä edes tiedä, tulisiko mahdollisesta suhteesta mitään...

      Mutta asiaan. Tämä kyseinen herrashenkilö ei koskaan, siis ei koskaan kommentoi statuspäivityksiäni mitenkään, ei edes painamalla tykkää. Hän aloittaa keskustelun kanssani vain hyvin harvoin, yleensä teen itse aloitteen, jos haluan puhua. Hän ei juurikaan kysy kuulumisiani, koska hän ajattelee, että jos haluan kertoa mitä minulle kuuluu, niin minä kyllä kerron - ja näinhän se on :) Itse kyllä kyselen hänen elämästään silloin tällöin, mutta pääsääntöisesti keskustelemme esim. erilaisista arvoista ja normeista, välillä hyvinkin erilaisista asioista.

      Hän ei myöskään koskaan soita minulle (enkä minäkään soita hänelle), ja erittäin harvoin pistää tekstiviestin. Harvemmin hän myöskään niihin vastaa :D Itse heitän häntä viestillä silloin tällöin, mutta en oikeastaan pidä häneen mitenkään muuten yhteyttä kuin fb:n kautta. Joskus saatamme olla päiväkausia täydessä hiljaisuudessa, kunnes taas joinakin päivinä juttelemme useita tunteja :D

      Meidän tilanteemme on ehkä hieman erilainen kuin sinun tilanteesi, tähän liittyy niin paljon erilaisia vaiheita ja ihmissuhdedraamaa, etten jaksa niitä edes alkaa käymään läpi :D Mutta teerenpeli on kuitenkin molemminpuoleista, epämääräistä heittoa sinne tänne ;) Olemme samalla aaltopituudella, olemme tunteneet yli 10 vuotta toisemme vaikka väliin mahtuu useita vuosia ettemme olleet tekemisissä keskenämme. Meidän välillämme on selkeää kipinää - välillä kunnon roihujakin. Tunnustan rehellisesti, että olen itse korviani myöten ihastunut (en sano rakastunut, vaikka tunteet ovat hyvin vahvat), ja tykkään toisen kiusoittelusta. Meillä on myös eräänlainen kaukosuhde, molemmat elämme omaa elämäämme eri paikkakunnilla - meillä on omat menot ja omat kaverit.

      Mutta siis: Jos hän ei haluaisi keskustella kanssasi, hän ei todennäköisesti näyttäytyisi online-tilassa tai ei vastaisi sinulle - tai kirjautuisi ulos aloittaessasi keskustelun :) Anna hänelle kuitenkin tilaa ja aikaa, älä jatkuvasti "ahdista" häntä keskusteluilla - tätä tilan antamista pyrin ainakin itse kunnioittamaan omassa sähellyksessäni :)

    • toask

      juu en ahdistelekkaan :) vaikka tekisi mieli avata keskustelu aina kun näen hänet fbssä :D......... nyt tuntuu vaan jotenkin hassumalle (kun olin jo kerran päättänyt unohtaa hänet) alkaa taas tauon jälkeen höpöttelemään. En tule ikinä ymmärtämään tuota mitä hän viestii tuolla käytöksellään :D. ensin tulee iskemään, sitten tykkäilee fbssä, mutta ei koskaan aloita puhumaan, ja lopettaa aina "puhutaan pian lisää;)) oikein vink vinkin kanssa :::D. Siis outo! Argh.

      Ps. vastauksia tuohon maksaakko vai eikö maksaa kysymykseeni :D?!

    • 26

      Kyllä miehen voi antaa maksaa ekatreffeillä, jos hän kovasti haluaa. Inttämällä vastaan ja tuputtamalla rahojasi/korttiasi et välttämättä vaikuta reilulta/tasa-arvoiselta, vaan pikemminkin hankalalta luonteelta. Mutta tilanteen mukaan.
      Monen miehen mielestä näillä palstoilla naiselle tarjoaminen on siipeilyä, mutta siksi he ovatkin poikamiehiä, ja epäluuloisia sellaisia.
      Vielä tästä pojasta: luulen että hän kohdatessanne eka kertaa oli hieman rohkaisuryyppyä ottanut, mutta muuten ujo. Ehkä hänellä ei ole käytännön seurustelukokemusta vielä (you know what I mean..) ja siksi hän ei rohkene ehdotella mitään. Aloite on siis sinulla, käytä sitä!

      • toask

        no annankin maksaa jos välttämättä haluaa. mutta ilmeisesti naisen on kuitenkin hyvä tarjoutua maksamaan oma osansa, ekä vain olettaa että "no toi maksaa". Eli siis mielestäni pitäisikin itse maksaa, mutta kun olen kuullut että ei saa tarjoutua maksamaan miehen egon takia :D??

        Ja ehkä hän sitten on ujo, mutta en jotenkin osaa ajatella niin! ps. kaverini tietää tämän"pojan" ja hänen pikkuveljensä. Kaverini on siis "pojan" pikkuveljen (joka btw on minun ikäiseni...:P) kaveri. Ja "pojalla" on kuulema joskus ollut joku tyttöystäväkin, mutta siitä on yli 5 vuotta :D. en vain voi uskoa että hän olisi ujo eikä hänellä olisi ollut muita tyttöystäviä koska hän on todella komea ja herrasmies. osasi tanssiakkin ja kertoo olevansa DJ?!? ei sellaiset yleensä ole ujoimpia.. liian hyvää ollakseen totta?:o

        Tää ei oo mitenkään olennaista mutta pakko kertoa, että oli muuten awkward tilanne, kun olin syömässä ystäväni kanssa. Sitten tämän (keksitään tämän kyseisen miehen nimeksi vaikka Joel:DDDDDDD) Joelin pikkuveli jota en ole ennen nähnyt (kaverini tunnisti hänet, ja minä myös, sillä näyttää ihan samalla kuin "joel") tuli istumaan viereiseen pöytään ravintolassa. Hän ei tietenkään (oletan:DD) tiedä kuka minä olen, mutta minä tiedän säätäväni jotain hänen isoveljensä kanssa. Sitten tämä joelin pikkuveli alkoi ihan kybällä flirttailla siitä viereisestä pöydästä, tuijottaa ja hymyillä! Ou nou ajattelin... miten voikaan olla. :D oon tyyliin ihastunu sen veljeen eikä se tiedä siitä mitään ja flirttaa vielä mulle siinä vieressä XD..... fuck my life


    • toask

      vastauksiii! kiitoooos ;)

    • _Mija_

      Selvästi haluaa jutella kanssasi, kun kerran "lähtee juttuun" mukaan. Mutta en usko, että on vielä varsinaisesti kiinnostunut. Vaikuttaa, että hän pitää sinua kivana, mutta tuskin on kovinkaan kiinnostunut jossei koskaan ala itse juttelemaan. Ei kuitenkaan tarkoita, etteikö voisi kiinnostua kun tutustutte lisää.

      • toask

        jep mahdollista tuokin :D only one way to find out :P i guess


      • toask
        toask kirjoitti:

        jep mahdollista tuokin :D only one way to find out :P i guess

        mutta kun kerran haluaa jutella, täytyy olla jotain kiinnostuksen poikasta :S? mun logiikan mukaan ainakin haha D:


    • toask

      lissää vaa tulemaan :D

    • toask

      heiii! lisää vastauksia :(? ja taas uusi kysymys mulla: kun nyt toivottavasti menemme "treffeille", niin jos hän ei ehdota mitään tyyliin "nähdäänkö joku kerta uudelleen" tms toisia treffejä, pitäisikö minun vihjata jotain "oli tosi hauskaa pitää ottaa uusiks" vai olla vain hiljaa ja tulkita että hän ei sitten enään halua ulos. Pelkään että jos hän ei ehdota lopuksi mitään sellaista (vaikka siksi että on ujo tai siksi että ei olekkaan kiinnostunut, en voi tietää :D) niin juttu jääkin vain siihen. Sillä uudelleen en häntä kyllä kehtaa pyytää ulos ellei siitä puhuta ekojen treffien yhteydessä!

    • blinded.

      Took your soul out into the night.
      It may be over but it won't stop there,
      I am here for you if you'd only care.
      You touched my heart you touched my soul.
      You changed my life and all my goals.
      And love is blind and that I knew when,
      My heart was blinded by you.

    • toask

      :DDD vastauksii !jelppa mej

    • toask

      heiii camooon nyy !

      • .....

        Oletko päästänyt hänet ähkimään vittusi kimpussa ?


      • toask
        ..... kirjoitti:

        Oletko päästänyt hänet ähkimään vittusi kimpussa ?

        no mitä jos viddu lukisit ton aloitusviestin?? siinä lukee että en.

        tuosta vastauksestasi ei nyt ollut paljon hyötyä:)


      • .....
        toask kirjoitti:

        no mitä jos viddu lukisit ton aloitusviestin?? siinä lukee että en.

        tuosta vastauksestasi ei nyt ollut paljon hyötyä:)

        Kaipaat kuitenkin huoranvittuusi täytettä.


      • youareanasshole
        ..... kirjoitti:

        Kaipaat kuitenkin huoranvittuusi täytettä.

        haista kuule pitkäpaska ja mee johonki muualle vittuilemaan :D kiitos!


    • Rock'n'Roll

      mietit asioita liian pitkälle, ota ihan rauhallisesti. kyllä se homma etenee omalla painollaan!

    • toask

      tiiän että teen niin haha :D mutku en oo aijemmin ollu täs tilantees ja tää on tyhmää! i need some opinions! : ) ja etenki miehiltä että voisko se olla kiinnostunut vai mitetinkö koko tyyppiä vaa "turhaan" ku ei tota käytöstä tajua.. ja tohon viestiin myös vastauksii:

      "taas uusi kysymys mulla: kun nyt toivottavasti menemme "treffeille", niin jos hän ei ehdota mitään tyyliin "nähdäänkö joku kerta uudelleen" tms toisia treffejä, pitäisikö minun vihjata jotain "oli tosi hauskaa pitää ottaa uusiks" vai olla vain hiljaa ja tulkita että hän ei sitten enään halua ulos. Pelkään että jos hän ei ehdota lopuksi mitään sellaista (vaikka siksi että on ujo tai siksi että ei olekkaan kiinnostunut, en voi tietää :D) niin juttu jääkin vain siihen. Sillä uudelleen en häntä kyllä kehtaa pyytää ulos ellei siitä puhuta ekojen treffien yhteydessä! "

    • Rock'n'Roll

      voithan sä niin vihjata, saat ainakin selville onko kiinnostusta nähdä vielä.
      menette terassille parille kaljalle, varmasti on kiinnostusta lähteä uudestaankin ;)

    • toask

      haha kaikki on mahdollista ;D kunh nyt vaan saisin sen potkun persuksiini kysyä. Siis inhoon itteeni nyt en tajuu mikä mua oikeesti vaivaa ku en saa sitä pois päästäni :D tää on kamalaa! oon sitä mieltä että ei voi oikeen olla ihastunut yhen tapaamiskerran perusteella (vaikka ollankin juteltu chatissa..) mut silti tää tuntuu sille ja oon maailman naurettavin i know. mut no can do :DDDD

    • man°

      >> mut silti tää tuntuu sille ja oon maailman naurettavin i know. mut no can do :DDDD

      Heh, that's the life sometimes, don't worry ! Mutta mutta. Aivan aluksi. Vaikutat sympaattiselta ja fiksulta flikata, so no huoli siis ;-)

      a) Saattaa olla, että hän oli ensitapaamisen kerralla ottanut pari lasillista ( sopivasti ) ja oli rennolla tuulella. Niin, miten sen kanssa oli, siis tuo relaavan aineen nauttimisen kanssa, eli missä määrin se saattoi vaikuttaa käytökseensä? Tarkoitan, että kevyesti maistettuaan saatta olla läheisempi kuin olisi luonnostaan ja jälkeenpäin hieman harmitella antaneensa ymmärtää liikaa.

      Kuitenkin aivan ilmiselvästi hän on kokenut sinut jo fyysisesti ja visuaalisesti mielyttäväksi ja lisäksi hieman tutustuttuanne sympaattiseksi nuoreksi naiseksi. Niin ja se "ikäero" kaksi vuotta, sen suhteen voit olla aivan huoletta.

      b) Jatkotilanne-hypoteesejä. Yksi mahdollisuus on se, että hän saattaa olla hieman ujo ja on valmis vastaamaan ehdotukseesi, sitä salaa odottaenkin ja on kuulolla.

      Siinä tapauksessa vain uutta kesksutelua kuulumisista ja kyssäri josko haluaisi poiketa kahvilla tai muuta vastaava ja kysyä kiinnostaisiko häntä jokin erityinen asia, paikka tai tapahtuma jne. missä voisi käydä yhdessä. Ilmesesti jo tiedän jonkin erran millaisista asiosta hän on kiinnostunut.

      c) Toinen mahdollisuus on se, että hän digga sinusta ihmisenä, pitää sinua sievänä ja sympaattisena, jonka kanssa on mielytävä keskustella, mutta ei halua luoda varsinaista m n seurustelusuhdetta. Varsinkin jos oli hieman ottanut rentouttavaa ja siksi mahdollisesti innostunut hetkellisesti hieman liikaa, mutta pitäen sinua edelleen mielyttävänä henkilönä ja viihtyi hyvin seurassasi.

      Tämä voisi selittää hänen samaan aikaan passiivisuutensa ja sen, että selvästikin tykkää keksutella kanssasi.

      d) Ristiriitatilanne. Joskus voi käydä niin ettei oikein itsekään tiedä mitä haluaa jonkun suhteen. Toisaalta henkilö vetää puoleensa ja samaan aikaan jokin tekijä jarruttaa. Tämä ei tarkoita etteikö ko. henkilö olisi muutoin ihan fiksu ja symppis. Tai sitten ei vain ole erinäisistä syistä johtuen valmis aloittamaan seurustelua siinä elämänvaiheessaan.

      Ps. Itselläni "kosketus" erään naisen kanssa jo vuosien - vuosien takaa jossa jo heti ensisilmäyksellä imiselvästikin kemiat iski yhteen useammalla tasolla, sähköä ilmassa ja mm. libidot on varsin vahvasti ilmassa aistitavissa aina kun tapaamme ja muutakin yhteistä kemiaa. Kuitenkaan en näe rakentavani jotakin vakavaa hänen kanssaan, syistä joita en sen tarkemmin halua eritellä, itselleni hän ei ole sopiva vaimoehdokas, mutta samaan aikaan libidot kipinöi. Mikäli libidoille antaisi tilaa, niin siitä syntyisi kimurantti suhde.

      Olemmen kontaktissa aika ajoin, joskus hyvinkin pitkän tauon jälkeen ja aina sama fiilis. Vaikea kokea ja aistia häntä pelkkänä platonisena naisystävänä ja samaan aikaan pidemmällekään ei ole viisasta mennä ja edelleen samaan aikaan digaamme toisiamme. Ilmiselvästi fiilikset ovat kumpaankin suuntaan vastaavat, tai no, oletan ja aistin hänen olevan potentiaalisti valmis varsinaiseen suhteeseen. Kontaktin ylläpito johtaa edellämaintun vuoksi sisäiseen "taiteiluun." Melkoisia dilemmejä toisinaan elämä varaa. Iältäni voisin olla faijasi.

    • toask

      HAhahaaha voi kiitos !! se oli kunnon vastaus :DDD! asiallista(Y)

      niin no en tiiä mitä tyyppi meinaa, kysyn kuitenkin koska ei oo hävittävää, vaikka se "ei" tuntuiskin eka että no haista sinä kukkanen.

      Kuulin juuri ystävältäni että kaveri olisi ainakin ennen ollut hirveä pleijeri, mutta kuitenkin osaa olla myös romanttinen ja oli umpi rakastunut johonkin tyttöön pari vuotta sitten joka särki hänen sydämmensä. :D oli jopa matkustanut toiseen maahan tavatakseen tämän ja tyttö ei suostunutkaan näkemään. En tiedä ehkä hänelle on tullut siitä sitten joku suojamuuri ettei "enää halua kiintyä tms".. toisaalta ehkä toi pleijeripuoli voisi rauhoittua armeijan aikana.. who knows!

      ja lisää vastauksia !;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe