Juhannuksen kohokohta!

yksi yksi kaksi

Varmasti ainakin odotettu sellainen, kun miekkataksi haki päihtyneen naapurin ja kiidätti tämän suoraan putkaan.

Naapureissa on todellakin eroja ja kaikki eivät osaa elää sivistyneessä yhteiskunnassa ottaen muut huomioon.

22

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupaa paloauto

      Totta, vain juntit eivät vietä Juhannusta putkassa.

      • .

        Totta, sinne pääsevät säätyyn katsomatta kaikki molopäät.


    • avarampaa...

      Juhannuksen kohokohta oli saada olla mahdollisimman kaukana sieltä kerroshelvetistä:)

      • juuh

        kävitkö oikein pubissa asti?


    • Raitis puolueeton

      No jo teillä on pienet ympyrät ja kohokohdat. Olette melkoisia pökäleitä. Ei voi muuta sanoa. Laukesitko oikein., kun teki niin,niin hyvää. Naapuriparka vietiin ja se oli sinun juhannusjuhlaa. Uskomatonta. Häpeä.

      Kävitte sakilla avuttoman kimppuun. Olette pelkureita ja raukkoja. Se saattaa sattua vielä omaan nilkkaan. Tulette luihut vielä huomaamaan.
      Sairasta tuonkaltainen vahingonilo.
      Olen ikäni nähnyt juoppoja. Ollut heidän kanssaan paljonkin tekemisissä.
      Ei ne niin pahoja ole. Te olette itseänne täynnä ja omaa henkisesti köyhää elämäänne. Olette turhautuneita. Hakekaa itsestänne sitä sisältöä elämäänne.
      Tunnen teidänkaltaisenne.

      Olen itse täysin raitis ollut koko elämäni.

      • rauhoitu jo

        eihän ne sentään sinuakaan hourulaan laittaneet, vaan pääsit pienen terapian jälkeen takaisin.


      • Raitis puolueeton
        rauhoitu jo kirjoitti:

        eihän ne sentään sinuakaan hourulaan laittaneet, vaan pääsit pienen terapian jälkeen takaisin.

        Teilläkö on oikein tietokone ja nettikin siellä hoitolassa? Yritä parantua siellä. Tädit hellii sinua pikkuista siellä. Paapovat ja paranet. Toivon sydämestäni että parannut huumeriippuvuudestasi siellä terapiassa. Onko se alkoholi vai jokin muu huume? No pääasia että hoito tepsii ja pääset yhteiskuntakelpoiseksi tienaamaan leipäsi.

        Pikaista parantumista toivoo sinulle: Ikänsä raitis mies. Myös aina rauhallinen mutta ei nössö.


      • rauhoitu jo
        Raitis puolueeton kirjoitti:

        Teilläkö on oikein tietokone ja nettikin siellä hoitolassa? Yritä parantua siellä. Tädit hellii sinua pikkuista siellä. Paapovat ja paranet. Toivon sydämestäni että parannut huumeriippuvuudestasi siellä terapiassa. Onko se alkoholi vai jokin muu huume? No pääasia että hoito tepsii ja pääset yhteiskuntakelpoiseksi tienaamaan leipäsi.

        Pikaista parantumista toivoo sinulle: Ikänsä raitis mies. Myös aina rauhallinen mutta ei nössö.

        ihan oikeasti. ei sinua kukaan vainoa. kuvittelet vain kaiken itse.


      • Seko seko seko seeee
        rauhoitu jo kirjoitti:

        ihan oikeasti. ei sinua kukaan vainoa. kuvittelet vain kaiken itse.

        Tä! Ei ymmärrä? Mitähän se herra sekoilee? Otappa tuosta selvä. No olkoot. Mitäpä tuommoisesta sekoilusta välittää. Mömmön tekstailua. Aivan seko sekoa!


      • Seko seko seeeeeeee
        Seko seko seko seeee kirjoitti:

        Tä! Ei ymmärrä? Mitähän se herra sekoilee? Otappa tuosta selvä. No olkoot. Mitäpä tuommoisesta sekoilusta välittää. Mömmön tekstailua. Aivan seko sekoa!

        Vaiko rouva. On niin akkamaista seko sekoa. Mitä se lie tarkoittaa?
        En välitäkään käsittää seko sekoja.


      • Sekos se
        Seko seko seeeeeeee kirjoitti:

        Vaiko rouva. On niin akkamaista seko sekoa. Mitä se lie tarkoittaa?
        En välitäkään käsittää seko sekoja.

        Koettakaa nyt päättää. Ja tommonen riitely lopetetaan heti kotiovelle.


      • Selkokieltä pyydän
        Sekos se kirjoitti:

        Koettakaa nyt päättää. Ja tommonen riitely lopetetaan heti kotiovelle.

        No mitä? Ei ymmärrä vieläkään? Kaivataan välillä täysjärkistä selkokieltä.
        Jos joku ymmärtää, hän "ymmärtää" väärin.


    • ??????????? kummaa??

      On todella kummia asukkeja, jos tämmöinen on juhannuksen kohokohta. Uskomatonta henkistä pahoinvointia.

    • Herttaista jussia

      Kylläpäs on joillakin vähävirikkeinen juhannus kun rakkaan ja viattoman naapurin vieminen putkaan on kohokohta. Täytyy olla kyllä purkamattomia patoutumia täynnä sellainen tyyppi. Hm.......voi..voi...voi....
      No tuo kohokohta vissiin laukaisi niitä vähän ulos. Olo helpottui vähäksi aikaa.
      Yes.

      • meidän talosta

        Sinäkö se päätit sitten lähteä pysäyttämään bussia alasti?

        Kaikkea sitä kilju ja pillerit saa tekemään.


      • Kiihotuitko siitä?
        meidän talosta kirjoitti:

        Sinäkö se päätit sitten lähteä pysäyttämään bussia alasti?

        Kaikkea sitä kilju ja pillerit saa tekemään.

        Rauhoitu jo hyvä rouva. Verenpaineennousu ei ole järin terveellistä. Kyllä tämä tästä. Suupielet ylöspäin. Käytä teippiä jos ne ei muuten pysy ilhäällä.


      • bussikusti
        Kiihotuitko siitä? kirjoitti:

        Rauhoitu jo hyvä rouva. Verenpaineennousu ei ole järin terveellistä. Kyllä tämä tästä. Suupielet ylöspäin. Käytä teippiä jos ne ei muuten pysy ilhäällä.

        annas olla vimonen kerta, kun lähdet tolleen mun auton edessä keikistelemään.

        sulle on muutenkin varattu ihan oma paikka jossa voit vartoa onnikkaa. se on pöljän pysäkki.


      • Bussijussi nussi nus
        bussikusti kirjoitti:

        annas olla vimonen kerta, kun lähdet tolleen mun auton edessä keikistelemään.

        sulle on muutenkin varattu ihan oma paikka jossa voit vartoa onnikkaa. se on pöljän pysäkki.

        No olisitte panneet peräaukkoon kaikki yhdessä sitä keikistelijää. Poliisit pitelleet kiinni ja sinä bussijussi jyystänyt vimmatusti keikistelijää ruskeaan reikään.
        Munaa vaan tuhkaluukkuun. Kyl se keikistelijä olisi siitä sitten rauhottunut.
        Sinä bussijussi saanut tyydytyksesi onnesi autuudessa.

        Heheheheheheheheheheheheh........

        Pohahahahahahahahahahaaaaa.........


      • Tampereen konstat
        Bussijussi nussi nus kirjoitti:

        No olisitte panneet peräaukkoon kaikki yhdessä sitä keikistelijää. Poliisit pitelleet kiinni ja sinä bussijussi jyystänyt vimmatusti keikistelijää ruskeaan reikään.
        Munaa vaan tuhkaluukkuun. Kyl se keikistelijä olisi siitä sitten rauhottunut.
        Sinä bussijussi saanut tyydytyksesi onnesi autuudessa.

        Heheheheheheheheheheheheh........

        Pohahahahahahahahahahaaaaa.........

        Yllytätkö sinä täällä raiskaukseen?


      • Kuultu muttei nähty
        Tampereen konstat kirjoitti:

        Yllytätkö sinä täällä raiskaukseen?

        No niinhän te konstat teitte jo. oliko teitä 7-8 konstaa yhden alastoman miehen kimpussa. Sehän oli joku onneksi videoinutkin sen törkeän raiskausyrityksen. Sellainen konstalauma ei pärjännyt yhdelle alastomalle miehelle ilman pahoinpitelyä. Olipas kova hombre se alaston mies. Voitti ison konstalauman yksin.

        Ai. Tampereen konstiako ne olivatkin. No jo ovat pullamössöjä konstat siellä Tampereella.


    • Kiima, kauna, kateus

      " ja kaikki eivät osaa elää sivistyneessä yhteiskunnassa"

      Kuvitteletko itse sitten olevasi parempi ja sivistynyt ihminen. Kaukana siitä. Miten kehtaat vielä tulla tänne leuhkimaan alaarvoista tekoasi.Luulet että kaikki pitävät sinua nyt sankarina. Ei sinne päinkään.

      Ihmispeto on raaka peto lähimmäistänsä kohtaan. Tuo raukkamainen tekosi on sen osoittaa sinun kohdaltasi. Kannattaa ajatella ja katua. Jos kauna antaa periksi.

      Sivistys on kuvittelua ja itsensä pettämistä.

      Kiima, kauna ja kateus. Siinä se on pyhä kolmiyhteys.

    • olen to.

      terhotarkkailussa terhotarkkailussa terhotarkkailussa terhotarkkailussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe