Kumpi teitä miellyttää enemmän, vai onko sillä suuremmin väliä? Haittaako, jos naisella on luonnollinen karvoitus, onko se teistä turn-off?
Karvoitus vai posliini?
107
6271
Vastaukset
- 20+3
Pääasia että nainen itse viihtyy karvoissaan/ilman niitä. Ehkä mielummin kannatan silti karvatonta, mutta ei karvatkaan mikään turn-off ole.
- pkeckman2
”Pääasia että ite viihtyy" Vidun alleellinen näkemus. Kyllä minä ainakin otan tai ottaisin ensiksi partnerin halut huomioon
- Miks kysyy hän?
Jos mun tytsi valittais mun pesästä, ojentaisin sille höylän ja sanoisin et ajaa sit semmoisen ku tykkää!
Ite pidän yleensä niin et siisti ja biksurajat ajettu. Kesäkuumalla enempi pois, mut en tykkää jaa ihan posliiniksi. Tyttis saa myös pitää sellaisena ku ite haluaa alapäänsä. Mulle kelpaa miten vaan, ku kelpaa koko tytsikin kerran. - 20+10
Minulla joskus karvoituksessa ja joskus posliinissa,mutta riippuu tilanteen mukaan.olisi tyttikselläni posliini tai karvoitus aivan samaa minulle.Minusta posliiniksi ja karvoitukseksi silti ihana:)
- morsetus
Posliini.
- aune alatuuhonen
Siistit karvat pimperossa, posliinit siististi kaapissa :)
- keksipakettitalo
Jos meinaat minua tuolla tumputtajalla, niin väärin meni : D
Kysyin sen vuoksi, että allekirjoittanut ei voi pitää posliinia herkän ja helposti ärtyvän ihon vuoksi (ei kestä ollenkaan epilointia, höyläystä, MITÄÄN), mikä hieman harmittaa. Halusin vaan tietää, että haittaako teitä luonnollinen karvoitus? Siistitty tosin.- ei kestä ei
No, ei ihme, että alapään iho ei kestä jos epilaattorilla tai höylällä vetelee =)
- välimuotoa
Ei mitään posliinia tartte olla, se ei näytä aikuiselta. Lyhennellä niitä karvoja kyllä voisi, ehkä vähän nivustaipeista rajata myös.
- Himohiiri
Jos täysin paljas ei käy iholle, niin siisti lyhyt on hyvä.
Oikeesti tunnustaudun poslarin ystäväksi. Ei aina tarvi olla mutta joskus on kiva viettää arabiahetki.
- PääPoisPensaasta
Ei missään nimessä mitään järkyttävää puskaa! Kyllä suosittelen siistimistä, se on usein miellyttävämpää kumppanille. Mutta ei mielellään ihan posliiniakaan, koska kyllä aikuisen naisen alapää saa näyttää aikuiselta. Mut jos pitäs puskan ja posliinin välillä valita, niin ehdottomasti posliini.
- KattiMatikainen
Posliini. Ei tule karvoja suuhun.
- gynneli
herrajjumala sentään, ei kai kaikkia karvoja tarvii ajella jos kriittisistä paikoista karvat veke.mä sanosin : venuskukkulalla siistitty karvotus,mut pienten häppäreiden lähimaasto karvattomaksi tai lyhyellä karvalla. kyllä naisen täytyy näyttää naiselta.sitä paitti musta onaikas noloo ja surkeen näköstäki kun aikunen nainen tulee vastaa esim.uimahallissa välikkö paljaana.värkki on niin lapselisen näkönen et ei mitää rajaa.musta tommonen kertoo paljo ihmisestä ei voi mitää .
- ...
gynneli kirjoitti:
herrajjumala sentään, ei kai kaikkia karvoja tarvii ajella jos kriittisistä paikoista karvat veke.mä sanosin : venuskukkulalla siistitty karvotus,mut pienten häppäreiden lähimaasto karvattomaksi tai lyhyellä karvalla. kyllä naisen täytyy näyttää naiselta.sitä paitti musta onaikas noloo ja surkeen näköstäki kun aikunen nainen tulee vastaa esim.uimahallissa välikkö paljaana.värkki on niin lapselisen näkönen et ei mitää rajaa.musta tommonen kertoo paljo ihmisestä ei voi mitää .
Tota, eihän ne uimahallista olevat tädit tuskin sua miellyttääkseen vedä sitä alapäätä poslariksi.
Hei, makuasioista ei voi kiistellä, meitä on kliseisesti sanottuna moneen junaan, toinen tykkää poslarista, toinen ei.
Itse mielummin olen ilman karvoja, sillä muuten helpommin hiostaa, hiertää ja kutiaa, paljon kevyempi olo ilman karvoja. Kumppanilla saa olla mielestäni karvoja tai sitten ei, ihan kummin päin vaan, mieluiten kuitenkin niin kuin joku täällä kirjoitti, että olis edes siistinyt ne sillai, ettei pöhöitä sieltä biksujen alta eikä leviä reisille ja mahaan. No, kuitenkin kumppanissa ne karvat ei ole kuitenkaan tärkeintä, eli loppujen lopuksi hyväksyisin sen kuitenkin minkälainen hän on ja minkälaisena haluaa pitää karvoituksensa.
Loppujen lopuksi, annetaan vain kaikkien kukkien kukkia =)
- 999+999
ei ainakaan sellanen luomu pehko sytytä jossa karvoitusalue on jossain reisien tienoilla ja koko pöheikön pinta-ala on valtava....
Kyllä pehko pitäisi saada suht pieniin bikineihin mahtumaan ilman että tursuaa yli, silloin on must ok.
Posliini ei liioin sytytä jos on normi look. Eli poslari on kiva joskus harvoin yllärinä, esim. yhteisten leikkien seurauksena, ikään kuin piristeenä arkeen. - Braun
Pää pois pensaasta.
- Tursotus
Tuskin sillä karvoituksella on hirveästi väliä, jos toinen rakastaa sinua. Ja mielestäni halut on silloin pieniä, jos karvoitus on turn-off. Niiden karvojen suuhun joutumistakaan on turha liioitella, itse tykkään tosi paljon nuolla, mutta kohtalaisen harvoin niitä karvoja on ollut suussa. Ja jos on, niin nappaan huomaamattomasti pois ja jatkan hommia. Jos halut kaatuu muutamaan karvaan suussa, on jo jossakin vikaa. :)
Mukava olisi kuitenkin, jos ne karvat pysyisivät siellä uimapuvun sisällä, eivätkä tursottaisi esiin lahkeista. Siistiminen onnistuu myös helposti ihoa höyläämättä.- munmakutää
Mä en taas voi sille mitään että mua ällöttää karvat, enkä yksikertaisesti pysty toista nuolemaan jos sillä on karvat ajamatta, en ees vaikka se olis leikattu ja ajettu "siistiksi. Pienen pienen viivan häppärin päällä siedän, kun enhän mä sitä nuole.
Ite oon posliini. Talvella annan "lomaa" alapäälle jonkun aikaa, silloin pidän muutenkin ainakin kuukauden tai kaks selibaattia. Uimahallissa käyn silloin tällöin, ennen useinkin, enkä milloinkaan ole huomannut tuijotuksia. En ymmärrä kuka siellä toisten alapäitä kyylää? Ihme puhetta nuo. Ite vaikka tykkään naisista, niin ei vois vähempää kiinnostaa uimahallissa toisten naisten alakerrat eikä rinnat. Uimassa ja saunomassa mä siellä käyn.
Tyttöystävää pyydän ajamaan kaikki pois, saa jättää sen "viivan". Jos ei aja, niin turha haaveilla suuseksistä. - 5+2
munmakutää kirjoitti:
Mä en taas voi sille mitään että mua ällöttää karvat, enkä yksikertaisesti pysty toista nuolemaan jos sillä on karvat ajamatta, en ees vaikka se olis leikattu ja ajettu "siistiksi. Pienen pienen viivan häppärin päällä siedän, kun enhän mä sitä nuole.
Ite oon posliini. Talvella annan "lomaa" alapäälle jonkun aikaa, silloin pidän muutenkin ainakin kuukauden tai kaks selibaattia. Uimahallissa käyn silloin tällöin, ennen useinkin, enkä milloinkaan ole huomannut tuijotuksia. En ymmärrä kuka siellä toisten alapäitä kyylää? Ihme puhetta nuo. Ite vaikka tykkään naisista, niin ei vois vähempää kiinnostaa uimahallissa toisten naisten alakerrat eikä rinnat. Uimassa ja saunomassa mä siellä käyn.
Tyttöystävää pyydän ajamaan kaikki pois, saa jättää sen "viivan". Jos ei aja, niin turha haaveilla suuseksistä.ehh, tyttöystäväsi joutuu siis pitämään jatkuvasti alapäänsä priimakunnossa? JA kestämään joka talvi pari kuukautta selibaattia ihan tarkoituksella?? :o
vai vaihdatko aina naista sen "alapääloman" aikana? - munmakutää
5+2 kirjoitti:
ehh, tyttöystäväsi joutuu siis pitämään jatkuvasti alapäänsä priimakunnossa? JA kestämään joka talvi pari kuukautta selibaattia ihan tarkoituksella?? :o
vai vaihdatko aina naista sen "alapääloman" aikana?ehh ehh, jos haluaa suuseksiä, niin kyllä! Ei ole pakko, mutta koska hän haluaa suuseksiä niin silloin on syytä pitää alapääkin priimakunnossa. Jos en muuten pysty, niin en pysty!!!
JA hänelle sopii myös kuukauden parin tauko, siinä mitään kestämistä. Kokeileppa ehh sinäkin joskus, niin huomaat hyvät puolet siinäkin asiassa.
Ihmeellistä ehhettelyä!
- goldengroundaa
Kultainen keskitie. Ei posliini eikä puska vaan siistitty.
- cookiecutter
Kaikki tykkää eri asioista, joten jokaisen mieltymykset ovat okei.
Pidän itseni posliinina, raikkaampi ja mukavampi olla. Olen myös sitä tyyppiä, joka tykkää, että kumppanikin on täysin sileä. Mutta jos sattuisin suhteeseen ihmisen kanssa, joka syystä tai toisesta ei olisi posliini, niin ei siinä nyt eroa tulisi. Saattaisin ottaa asian esille ja kysyä, sekä kertoa oman mieltymykseni.
Trimmaamaton pusikko ei kuitenkaan mene mun siivilästä lävitse, siisti ja lyhyeksi leikattu on jo kelvollinen.
Tosin en kyllä itse antaisi omien karvojen kasvaa edes kumppanin pyynnöstä, koska ajatus ei tunnu itsestä mukavalta.
Kumma, kun joillekin karvattomat genitaalit on aina jokin ihmeellinen lapsivertaus. En usko, että kovin moni, joka pitää alapäänsä karvattomana on miettinyt näyttävänsä lapselta - eipä ole käynyt omassa mielessä. Tykkään vain siitä, kun on iho sileä ja olo on ilmava .- sanomunsanoneen
Kyllä se niin on että joka karvojaan ajelee oli se sitten haaroista tai kainaloista niin lapselta mokoma näyttää ja se on säälittävää jos mikä.
- åsaL
sanomunsanoneen kirjoitti:
Kyllä se niin on että joka karvojaan ajelee oli se sitten haaroista tai kainaloista niin lapselta mokoma näyttää ja se on säälittävää jos mikä.
kainalokarvat ny jokaisen tulis ajaa haloo !karvoihi jää hiki haiseen ei siis sovi kelleen paitti luolamiesnaisille =).mut haarat mun mielestä saa kasvaa karvaa,mut neki täytyy siistii silleen sopivasti,biksurajat ja tietyist paikoist ihna minimiin.
- sanomunsanoneen
åsaL kirjoitti:
kainalokarvat ny jokaisen tulis ajaa haloo !karvoihi jää hiki haiseen ei siis sovi kelleen paitti luolamiesnaisille =).mut haarat mun mielestä saa kasvaa karvaa,mut neki täytyy siistii silleen sopivasti,biksurajat ja tietyist paikoist ihna minimiin.
Jos kainalokarvoihin jää hiki haisemaan nii eikö tuonne alakertaan jää sit muut mehut haisemaan esimerkiksi menkkojen aikana.
- kuuma on
Jos kainalokarvoihin jää hiki haisemaan nii eikö tuonne alakertaan jää sit muut mehut haisemaan esimerkiksi menkkojen aikana.
Mun mielestä mehut jää haisemaan ilman menkkojakin ja varskin hikoiltaessa esim. just treenatessa hikoilee ihan joka puolelta, myös sieltä alakerrasta ihan samalla tavalla kuin kainaloistakin...
- fraubuhle
kuuma on kirjoitti:
Mun mielestä mehut jää haisemaan ilman menkkojakin ja varskin hikoiltaessa esim. just treenatessa hikoilee ihan joka puolelta, myös sieltä alakerrasta ihan samalla tavalla kuin kainaloistakin...
mehut tai ei,se on hygeinasta kiinni kainalokarvat kuiten näkyy eikä siks sovi kellekkään ainakan naiselle!!!!tietty jos haluu muistuttaa derkku kiekonheittäjää=).
- köhmn
fraubuhle kirjoitti:
mehut tai ei,se on hygeinasta kiinni kainalokarvat kuiten näkyy eikä siks sovi kellekkään ainakan naiselle!!!!tietty jos haluu muistuttaa derkku kiekonheittäjää=).
miten se on hygieniasta kiinni jos on "mehut tai ei" ...ja samassa lauseessa sanot että kyseessä on esteettinen seikka.
- fraubuhle
köhmn kirjoitti:
miten se on hygieniasta kiinni jos on "mehut tai ei" ...ja samassa lauseessa sanot että kyseessä on esteettinen seikka.
lu ve loppuun !tottakai eritetteitä syntyy mut se on hygeiniasta kiinni elikkä kuin huolehdit siitä puolesta nih ei mitään,mut alkarvat ei näy silleen esim kesällä kun kainalokarvat.
- cookiecutter
No onneksi sanomunsanoneen tuntuu tietävän. Hyvä, että maailmassa on ihmisiä, joiden suusta tuleva hapatus on aina 100% faktaa. Eipähän tarvitse ajatella itse...
Minä mokoma olen siis jalkovälini kanssa säälittävä (ja varmaan moni muukin, hyi meitä), mutta olenpahan ainakin tyytyväinen. Sitä voisi luulla, että oma hyvinvointi omassa kehossaan on tärkeää - mutta taisin olla väärässä.
Taidanpa ruveta jopa lannottamaan näitä karvankasvualueita, jotta tulis kunnon pöheiköt, olisin ainakin tosi aikuinen. Mitä karvaisempi, sen kypsempi! :---------D
- collacos
Voi horsma! Ihme tappelua siitä onko posliini vai karvat parempi. Kukin kantakoot housuissaan millaista puskaa tahansa, kunhan itse tuntee itsevarmuutta olemuksensa kanssa. Ja rakkaus on rakkautta, karvoja tai ei. Eikä kenenkään pitäisi mielestäni "joutua" sheivaamaan vain toisen pyynnöstä, asia erikseen jos haluaa ja toteaakin sen hyväksi ratkaisuksi.
Itse pidän sellaisen puskan, että tuntuu itse mukavalta. Ja voihan siitä aina keskustella kumppanin kanssa, mutta ennen kuin sen kumppanin saa niin mielestäni ihan turhaa haaskata aikaa oman alapään karvoituksensa miettiemiseen. Kunhan itse tuntuu hyvältä, voi sitä sitten sheivata jos siltä tuntuu.
Ei ennen vanhaankaan sheivattu mitään karvoja! Sitä voi kukin miettiä seuraavalla kerralla kun jollain niitä on. Ja onhan joka paikassa karvat jotain tarkoitusta varten, ei meillä niitä muuten kasvaisi. Ihan yhtä luonnollinen asia kuin syöminenkin. - kun ei voi!
Oikeasti, miten teidän alapää kestää posliinia? Mun iho ei kestä sitä vaihetta, kun sänki alkaa kasvaa.
Siksi pidän siistittynä, en posliinina (pari kertaa kokeilin, mutta oli sellaista kärsimystä sen sängen ja kutinan kanssa, että huh huh... ja törkeän näköistä!)- posliinikulmakarvat
Joo, ei iho tykkää :(. Eikä kukaan voi tykätä mun sängestä, joka on niin vahvaa, että pistelee jopa pikkarikankaan läpi :o. Ja se sänki tulee hetkessä! Joten ollakseen posliini, joutuis kai hinkkaa ihon pois tai sit kärsii pistelevästä, kovasta sängestä. Pidän pehkoni :).
"Meitä eivät järkytä asiat, vaan se uskomuksemme niistä". Todennäköisesti karvasena olemme puhtaampia bakteerikannan näkökulmasta, vaikka uskomuksena olisi, että karvoissa muhii ne pöpöt, liat etc. Esim sairaalassa ennen leikkausta ajetaan karvat leikkausalueelta aina mahdollisimman liki leikkausajankohtaa, koska sheivaamisen jälkeen yleisesti alueelle tulee pian tulehdus, joka on siis terveysriski.. Todennäköisesti evoluutio ois jo karsinut karvat, jos niihin sisältyis kaikki nuo likaisuususkomukset. Miksei hiuksiin liity samaa uskomusta??
- 20_14
Voi helvatti, kumpi on säälittävämpää, tämä keskustelu vai se, että luen sitä...
- vitsivitsi
vai se, että vielä osallistut siihen... ;)
- voemahoton
vitsivitsi kirjoitti:
vai se, että vielä osallistut siihen... ;)
Hahhah. Joo. Kyllä on naisilla pienet ongelmat ;)
- näin
siltä väliltä, pieni "vauhtiviiva" on kiva ;)
- vastausta????????
Oikeasti, miten teidän alapää kestää posliinia? Mun iho ei kestä sitä vaihetta, kun sänki alkaa kasvaa.
Siksi pidän siistittynä, en posliinina (pari kertaa kokeilin, mutta oli sellaista kärsimystä sen sängen ja kutinan kanssa, että huh huh... ja törkeän näköistä!)- keksipakettitalo
Heei, vihdoinkin joku samasta ongelmasta kärsivä kuin minä : D Se on ihan sama, millä poistan karvat, koska juuri tuota sängen kasvamista iho ei kestä. Punasia näppylöitä ja sisään kasvaneita karvoja joka puolella.
- gimma13
en kyllä suuseksiä anna jos on puska.yök. miten monta kertaa on meinannut yrjö tulla kun on karvoja kurkussa! ja vaikka oon sinkku, niin itseni iloksi ja mukavuuden vuoksi sheivaan kaikki pois.
- osaatko vai et
Miten ihmeessä sä sitä suuseksiä oikein harrastat jos niitä karvoja niin monta kertaa on suuhun tullut, että laatat on meinannu lentää?
- taitotieto
osaatko vai et kirjoitti:
Miten ihmeessä sä sitä suuseksiä oikein harrastat jos niitä karvoja niin monta kertaa on suuhun tullut, että laatat on meinannu lentää?
samaa ihmettelee. pakkoko on syömään ruveta, kielikin on keksitty.ja sormiikin sopii käyttää.
- N&M
Tyttis kosmetologina tietää karvanpoisto keinot hyvin. Ollaan molemmat posliineja.
- ada754
Mielestäni karvoitus on hyvin merkityksetöntä, myös suuseksissä. Seksiä harrastetaan ihmisen kanssa, ei sukupuolielinten, toki fettarit erikseen..
- Häh?
Kyllä minä ainakin harrastan seksiä sukupuolielimen kanssa.
Jos täällä on joku joka ei, kertokaa ihmeessä miten te sen sitten teette???
Jos ei lasketa mukaan puhelinseksiä, camseksiä.... - LLL40+
Häh? kirjoitti:
Kyllä minä ainakin harrastan seksiä sukupuolielimen kanssa.
Jos täällä on joku joka ei, kertokaa ihmeessä miten te sen sitten teette???
Jos ei lasketa mukaan puhelinseksiä, camseksiä....Eli lakana sen ihmisen päälle ja siihen sukupuolielimen kohdalle lakanaan reikä, että pääsee harrastamaan seksiä vain ja ainoastaan sen sukupuolielimen kanssa.
Joo ei kiitos. Minä haluan tuntea sen koko ihmisen olemuksen, en vain hänen sukupuolielintään. - Anna yksi yö tai
LLL40+ kirjoitti:
Eli lakana sen ihmisen päälle ja siihen sukupuolielimen kohdalle lakanaan reikä, että pääsee harrastamaan seksiä vain ja ainoastaan sen sukupuolielimen kanssa.
Joo ei kiitos. Minä haluan tuntea sen koko ihmisen olemuksen, en vain hänen sukupuolielintään.vähemmän....
Mun mielestä muuten yhden yön jutut tuntemattoman kanssa on vähän niinku "seksiä pelkän sukupuolielimen kanssa" tai että "vois olla ihmisen päällä lakana". Kun ei voi oppii tuntemaan ihmistä yhdessä illassa/yössä. - en minäkään
Anna yksi yö tai kirjoitti:
vähemmän....
Mun mielestä muuten yhden yön jutut tuntemattoman kanssa on vähän niinku "seksiä pelkän sukupuolielimen kanssa" tai että "vois olla ihmisen päällä lakana". Kun ei voi oppii tuntemaan ihmistä yhdessä illassa/yössä.On myös niitä ihmisiä, jotka eivät niitä yhden illan juttuja harrasta tai ei halua harrastaa.
- N&M
Lomalla Suomea kierrettiin reilun viikon ajan. Hotellien ja kylpylöiden saunatiloissa ei todellakaan oltu ainoat poslarit tyttiksen kanssa. On nyt melko yleistä jopa lapsiperheiden äitien keskuudessa sheivata tai sokeroida karvat pois. Ei ollut vielä -90 luvulla , niin se muoti ja ajatus muuttuu. Itse koemme karvattomuuden hygienisemmäksi.
- oksettaa todella
Eikö ole kiva kertoa tällaisia juttuja RASVASILLE ÄIJILLE jotka huohottaa kun ne lukee näitä. Hyi helvetti, oletteko imbesillejä?
- mitä väliiiiiiiiiiii
ei me näitä niille kerrota vaan toisillemme. sama se ketkä runkkarit näitä lisäksi lukee.
- nuurgvisti
säästä ja kukistako täällä vain saisi kirjootella, pertana !
- s:n mäntit
Voi jumpe mitä orankutangelja täällon. Kirjotelkaa vaan runkkareille matskua kun se tuo tyydytystä teille. Miksette saman tien hyppää jonkun äijän sänkyyn runkattavaksi? Ei tarvi enää kirjoitellakaan, voitte läähättää yhdessä ja puhua pileistä ja pilluista.
- kaik pois
Ihan vaan vaikka sulle ja runkkareille tiedoksi, että tänään lähti kaik pois. Huomenna se on pieni yllätys ja lahja ihanalle kultamussukalleni... Paketoin 'lahjan' seksikkäillä alusvaatteilla ja kultamussukkan pitää avata 'lahja' ilman käsiä. Täytyy kehuskella, että on aikas nätti alapää mulla. En tiennytkään että se on noin kaunis! Olo on myös raikas ja ilmava. Jos vielä tulee helteet, aion mennä ilman pikkareita mekossa 'kylille'. Jos naiseni innostuu, ehkä julkiselle paikalle salapuuhiin. Tyttis pääsee sormettaa. Uuuuu! Äkkiä kauniit kelit tänne!
- Imbisilli
Toivottavasti tyttöystäväsi tykkää kalkkunastasi :) Itse en kyllä tykkää, jos nainen näyttää pikkutytöltä.
- ........
Saa olla karvat, jos haluaa. On maailmassa tärkeämpiäkin asioita. Jos suhde kaatuu karvoihin, niin tuskin se olisi muutenkaan kestänyt.
Minulla on alapää ihan sellainen kuin on. Ainoastaan bikinirajat ajelen. Siinäkin touhussa olen laiskempi, jos ei tarvitse mennä uimahalliin tms. En seurustele, joten saan pitää itseni ihan sellaisena kuin haluan.- Smooth
Niinpä ;)
- lyhytkarvainen
I say grow that shit like a jungle
Give ‘em something strong to hold onto
Let it fly in the open wind
But if it get too bushy, you can trim!
:) - no jungle
Opiskeluaikana jo kosmetologikoulussa opin karvojen poistotekniikat jolla hyvä lopputulos. Joten sieltä asti olen ollut posliini. Haluan myös kumppanin olevan ainakin "vähäkarvainen" !
- bermish
Siitä tietää naisen pitävän huolta terveydestään, kun antaa karvojen olla ja tehdä tehtäväänsä: Puolustaen herkkää aluetta pöpöiltä.
Sen takia sitä karvaa siellä on.
Tietysti jos haluaa, voi siistiä ympäristöä mutta itse herkemmältä kohdalta..., en ymmärrä miksi pitäisi.
Jotkut osaavat varmasti rakastella myös ilman alapään suuseksiä, jos yököttää karvaisuus. - Seinäruusu.....
Posliini
- Gillis*
posliini
- Prinsessa-/-Satumaan
Mä tykkään paljon jos naisella on karvoitus tallessa
- mnjhbgfdfgt
en tiedä mitään niin kiihottavaa kuin vasta-ajeltu naisen alapää. Ei karvat haittaa, mutta ihanaa harvinaista herkkua kun oma kumppani on ajanut itsensä täysin posliiniksi. Mukava satunnainen piriste makuuhuoneeseen :) yleensä perussiistiminen on jo ihanaa, mutta täysin hoitamaton, pitkä kihara likainen pusikko taas on täydellinen turn-off, yäk.
- Vesihiisiviisi
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288549616051.html
Miehet ja naiset, jotka ahkerasti ajelevat tai vahaavat bikinirajojaan, voivat altistua tulehduksille, tutkijat varoittavat.
British Medical Journalissa julkaistussa tutkimuksessa vahauksen ja sheivauksen havaittiin aiheuttavan intiimialueen iholle pieniä vaurioita, mikä taas teki siitä alttiimman taudinaiheuttajille.
Joukko tutkijoita tutki 30 potilasta, jotka olivat olleet hoidettavina yksityisellä klinikalla Ranskassa.
Heistä kaikilla molluscum contagiosumin eli tarttuvan ontelosyylän havaittiin ilmestyneen nivusalueelle karvanpoiston jälkeen. Sama tutkimus paljasti karvanpoiston yleistyneen miesten keskuudessa – 30 tutkitusta 24 oli miehiä.
Ontelosyylä tarttuu helposti ihokontaktissa tartunnan saaneen kanssa tai vaikka pyyhkeen välityksellä. Se paranee useimmiten itsestään ja aiheuttaa lähinnä näppylöitä. Näiden puristamista ei kuitenkaan suositella, sillä ne voivat alkaa vuotaa verta, jättää jälkeensä arpia ja tulehdus saattaa levitä.
Tutkijoiden mukaan karvanpoisto intiimialueilta voi altistaa myös muille ”pienille tartuntataudeilla” kuten visvasyylälle.
IS - barijbjkerbkjfb
En koe asiaa kovin merkityksellisenä, mutta olen huomannut pitäväni eniten "hennosta" karvoituksesta. Eli siis mielellään ei mikään vuosia vapaasti rehottanut pusikko, vaan silloin tällöin siistitty lyhyeksi ajamaton nurmikko. Eräällä tytöllä oli luonnostaan todella hento karvoitus (siis karvoja oli, mutta ei tuuheasti) ja pakko myöntää - vaikka vähän naurattaakin näin sanoa - että välillä ikävöin sitä tunnetta minkä käsissäni tunsin kun käteni hänen housuihinsa laitoin :DD
- molemmat sileät
On nyt tyttiksen kanssa käyty laser-karvanpoistossa sellaisella asiaan erikoistuneella klinikalla. Tulos on ollut molemmilla hyvin lupaava, mutta ehkä 2-3 kertaa on vielä käytävä lopulliseen karvattomuuteen.
Tämä sileä alapää on meille molemmille ollut haave ja nyt se sitten on totta. Emme arvostele toisten juttuja joten kaikki saa tehdä kuin parhaaksi näkee.- Hebatiittinen
noh mitä mahtaa maksaa tollanen laaserpillu?
- molemmat sileät
Hebatiittinen kirjoitti:
noh mitä mahtaa maksaa tollanen laaserpillu?
Tarkkaa hintaa en muista mut otettiin pankista jousto luotto tätä varten. Ei mikään iso mut kun tää oli meidän molempien haave niin ei haittaa
- 11+12
molemmat sileät kirjoitti:
Tarkkaa hintaa en muista mut otettiin pankista jousto luotto tätä varten. Ei mikään iso mut kun tää oli meidän molempien haave niin ei haittaa
Olen kysynyt usealta gynikseltä onko kaikkien alapään karvojen poisto terveysnäkökulmasta suositeltavaa. Kaikki ovat sanoneet, että he eivät missään nimessä voi suositella kaikkien alapään karvojen poistamista laserilla. Ja jos se heistä olisi kiinni, niin he kieltäisivät lailla tällaiset paikat missä tällaisia kaikki pois laserilla tehdään. Pitävät tällaiseen ratkaisuun tulleita naisia täysin idiootteina.
- f4ck
11+12 kirjoitti:
Olen kysynyt usealta gynikseltä onko kaikkien alapään karvojen poisto terveysnäkökulmasta suositeltavaa. Kaikki ovat sanoneet, että he eivät missään nimessä voi suositella kaikkien alapään karvojen poistamista laserilla. Ja jos se heistä olisi kiinni, niin he kieltäisivät lailla tällaiset paikat missä tällaisia kaikki pois laserilla tehdään. Pitävät tällaiseen ratkaisuun tulleita naisia täysin idiootteina.
mua kiinnostaa nyt kauheesti miks se olisi huono idea?
- hoito-ala
11+12 kirjoitti:
No johan oli kommentti!! Olen itse hoitoalalla ja käyn edelleen Töölön Mehiläisessä ihotautiosastolla laseroittamassa karvaston (kaikki sieltä alapäästä) lopullisesti pois. Tietysti maksaa, mutta mikä olisi ilmaista tässä maailmassa. Jätetään ystäväni kanssa etelänmatka väliin, niin se hoito on kuitattu.
En näe nykynaisella mitään järkevää syytä ihokarvoille kaulasta alaspäin. - 11+12
f4ck kirjoitti:
mua kiinnostaa nyt kauheesti miks se olisi huono idea?
Karvoituksen tarkoituksena on suojata vääräntyyppisten bakteerien pääsyä sisäsukuelimiin. Esim. hiivasienitulehduksen hoitoon auttaa, että karvoituksen antaa kasvaa takaisin ja näin karvoituksessa oleva siihen kuuluva luonnollinen bakteerikanta suojaa ja auttaa ph-arvon normalisoitumiseen.
Vaikka hiivasienitulehduksia ei nyt olisikaan, niin niitä saattaa tulla vaihdevuosien aikaan ja niiden jälkeen yksi toisensa jälkeen näille laserposliini pimpsan omistajille.
Siksi mä olen laseroinut vain bikinirajan ja muuten joko trimmaan tai joskus vaihtelun vuoksi ajan posliiniksi. - ...
Mitä hittoa. Lainarahalla karvat pois? Onko se ihme, että maailman taloustilanne on niin onneton kuin se on?
- 11+12
hoito-ala kirjoitti:
No johan oli kommentti!! Olen itse hoitoalalla ja käyn edelleen Töölön Mehiläisessä ihotautiosastolla laseroittamassa karvaston (kaikki sieltä alapäästä) lopullisesti pois. Tietysti maksaa, mutta mikä olisi ilmaista tässä maailmassa. Jätetään ystäväni kanssa etelänmatka väliin, niin se hoito on kuitattu.
En näe nykynaisella mitään järkevää syytä ihokarvoille kaulasta alaspäin.Hoitoala on laaja ja siellä monenlaisia ammatteja, joten viittausesi noin muotoiltuna ei sano mitään.
Laseroi vaan kaikki pois ja pidä peukkuja ettei tule ongelmia, varsinkin kun vaihdevuodet alkaa.
- Peppitossu again
äähäh''äää.joustoluotto??
kikatan niin että en meinaa pysyä täs penkillä...
Ei saatana!!Laasrepillu luotolla :) maigaad!
Parasta mitä oon ikinä kuullu!!
Onnee sileille pilluille!- f4ck
jos se on toisten Juttu ni mitä vittua, hienoa ett on lesboi joilla on noi luottotiedot kondiksessa.
- wow4
Ja Sä hävisit täältä aikanaan älyvapaiden juttujen takia? Omien sanojesi mukaan.
- no tietysti
porsliini.. :o
- cvcv
Voi olla,että tulevaisuudessa töihin pääsee vain karvattomat alapäät, pitää muistaa mainita se CV:ssä.
- Tanjagg
Luonnollinen karvoitus on must
- Peppitossu again
Voirristus mitä taas on tallattu täällä.
järkyttävän kiinnostavaa hei.- Asiasta kiinnostunut
No niin kiinnostavaa että tulit kommentoimaan. Minkälainen pöheikkö sun housuista löytyy?
- mietin ja kai menen
Tietty tuo laser on kallis ja tarttee monta käyntiä, mutta sen jälkeen sileä näpytön ikuisesti sieltä..
- molemmat sileät
Kyllähäb toi laserointi rahaa vaati mut me tyttiksen kanssa haaveiltiin tästä jo niin pitkään että tosiaan otettiin pankista joustoluottoa et saataisiin toteutettua toi.. Jos sullakin on mahdollisuus tohon niin kannattaa!
- en suosittele
Kyllähäb toi laserointi rahaa vaati mut me tyttiksen kanssa haaveiltiin tästä jo niin pitkään että tosiaan otettiin pankista joustoluottoa et saataisiin toteutettua toi.. Jos sullakin on mahdollisuus tohon niin kannattaa!
Toivottavasti pysytte tyttiksen kanssa ikuisesti yhdessä. Minä en haluaisi, että tyttikseni olisi laserilla poistanut kaiken pois, ikuisesti. Jo ihan terveyssyistä en tätä suosittele kenellekkään, koska niillä karvoilla on suojaava vaikutus joille saattaa tulla käyttöä, erityisesti vaihdevuosien aikana.
- 9999
Minä ole alkanut värjäämään alapään nyt se hehkuu iloisesti sateenkaaren väreissä.
- Rastatypy
Mullapa onkin rastat siellä
- jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Rastatypy kirjoitti:
Mullapa onkin rastat siellä
Mulla afro.
- karvalkki
jeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
Mulla afro.
mulla harrikka miesten parta versio kjäh kjäh
- Karvattomana elelen.
Karvattomana ollu vähän yli 20 vuotiaasta asti. Nyt oon melkein 60 v.
Mitään haittaa en oo huomannut tästä olleen.- en suosittele
Tottakai monet elävät karvattomina ilman haittaa ja ongelmia. Mutta jos niistä ongelmia tulee, niin silloin on hyvä jos ne karvat voi kasvattaa takaisin, auttamaan emättimen ph-arvon tasapainon saavuttamiseksi.
Ainakin minun pointtini aikaisemmassa kirjoituksessani oli se, että kaikkia karvoja ei kannata laserilla poistaa, koska ne eivät tarvittaessa kasva takaisin. - iloa elämään
Huumorimielellä sanoen.
Jos p******a voisi kysyä, että miten elämä on mennyt ilman karvoja, olisi varmaan vastaus, eipä tuo ole menoa haitannut ja iloa olen omistajalleni tuottanut monin verroin ilman karvojakin. - huumorin nurjapuoli
iloa elämään kirjoitti:
Huumorimielellä sanoen.
Jos p******a voisi kysyä, että miten elämä on mennyt ilman karvoja, olisi varmaan vastaus, eipä tuo ole menoa haitannut ja iloa olen omistajalleni tuottanut monin verroin ilman karvojakin.Tuskin on karvattomuus tuonut iloa 8-vuotiaalle lapsipornon uhrille.
- mietteliäs*
Itselläni melko paljas..yläpuolella hieman töyhtöä, muttei alhaalla..kivempi sukeltaa sellaiseen ;) think about that..ja toivoisin samaa kumppaniltani..ei ehkä kokonaan paljas, koska se silloin hieman muistuttaa lapselta (tjn sinnepäin). Mutten pane pahakseni jos olisi kokonaan paljas tai sitten kokonaan karvoitusta. ;)
- Posliinikarvat
Onko mieli muuttunut?
- trit5reliuipoi
Kummallakaan ei oo karvoja, koska se nyt vaan sattuu olemaan meidän mielestä miellyttävämpää. Erityisen epämiellyttävää on jos karvoja on "alhaalla", mut ei ne siinä ylempänäkään oo kovin kivoja, kutittavat nenää. :D
- Maritta18
Karvojani en ajele
- Tarhapuska
Mitä mieltä olette naisesta, jolla tursuaa alapään karvat bikineistä ulos uimarannalla?
- Tietevää
Karvoitus tietenkin, alapäätään ajavat naiset haluavat miellyttää ukkoja
- Anonyymi
Karvoitus, luonnollinen se naisen kuuluu olla
- Anonyymi
Minulle ei ole kumppanin karvoilla mitään väliä. Minua ei haittaa karvat ollenkaan. Jos toinen haluaa ajella karvansa, niin sen saa tehdä ihan vapaasti.
Itse en ajele karvojani pois. Siistin bikinirajat, mutta muuten on luonnollinen pehko. Oloni on paljon mukavampi luonnollisena. - Anonyymi
Sokeroitu/vahattu/laaseroitu alapää on parhain, sillä se tuntuu parhaimmalle. Sheivauksesta jää pieni sänki.
- Anonyymi
Ei se tarvitse olla posliinksi höylätty, lyhyeksi trimmattu on myös hyvä. Puhtaus ja taudittomuus on tärkeämpää. Kun molemmat haluavat , se koskaan ei ole ollut pääasia.
- Anonyymi
Karvoitus on turn off paitsi jos sitä on vain yläosassa.
- Anonyymi
Mielellään vähän siistittynä ;)
- Anonyymi
Posliinin perään on äijät ja bi-akat (ovat tottuneet miesten miellyttämiseen)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364155Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t502986Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401830- 1121786
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161589Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521550- 151550
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251292