Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tyhmät amikset

Nauranutmontapäivää

Ihan pakko jakaa tämä täällä, kun mua nauretti tämä monta päivää. Mulla on siis yksi tuttu, joka kävi amista. Se sai kylläkin potkut, joka on muuten aikamoinen suoritus. Ekan vuoden jälkeen ei yhtään ainutta hyväksyttyä kurssia. Miten se voi olla mahdollista??

Mutta asiaan.. Juttu mikä mua on naurattanut kuului näin.
Kaveri sanoi, "Hitto, mul on varmaan joku dynastia."
Minä vastaan, "Ai mikä?"
Kaveri, "Niin ku mä unohdan kaiken koko ajan."
Minä, "Ai dynastia? Eiks muistisairaus oo kylläkin dementia, eikä sitä kai yleensä ole nuorilla."
Kaveri, "Niin niin, mut dynastia on se just mikä tulee nuorille."

Mä oon nauranut tälle monta päivää.. :D Joo, eihän kaikki amikset oo tyhmiä, mut toi oli jo aika huippua. Ja vielä ihan vakavana, kun kaveri tuota selitti.

18

1089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfgjgh

      Minuakin nauratti monta viikkoa, kun meidän hissan maikka ei osannut integroida yhtä Fourier-sarjaa :D huh huh mikä vajukki :D

    • amiksetonniinfiksuja

      Hah hah.. Jokainen nyt ainakin tietää, että Dynastia on tv-sarja. Ja eikös se tarkoita jotain valtasukua tai vastaavaa?

    • ei nimimerkkiä

      Tarkoitti kenties dysfasiaa, vaikkei kyseessä muistisairaus olekaan, eikä dementiakaan ole varsinaisesti mikään diagnoosi, vaan termi muistisairaudelle.
      Tosin pitäisi ihmisen ymmärtää mitä dynastia tarkoittaa, huoh...
      Mutta ei kerro mitään hyvää tämä keskustelu keskustelun aloittajastakaan.

    • Mallioppilas.

      "Joo, eihän kaikki amikset oo tyhmiä"
      Tuossahan se viestin hauskin osuus oli. ;)

      • Buick4567

        Halvat sulla on huvit...


      • rtybnmaseagfvr
        Buick4567 kirjoitti:

        Halvat sulla on huvit...

        Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaset.


    • zöljökäp

      Eiköhän kaikille satu noita. Itellenikin sattuu sanavirheitä ja tiedonpuutteita, vaikka lukiossa olenkin ja hyvin arvosanoin. Ei me lukiolaisetkaan aina niitä viisaita olla... onneksi.

    • nörtitonoutoja

      just joo--- amikset ei ole yhtään tyhmempiä, kaikille sattuu tollasia mokia :D ja aika nörttiä nauraa tollaselle jutulle! Vähän niinku joku luulis konsonanttia vokaaliks ja sit toinen naurais sille xD ja itse olen siis lukiossa enkä ole yhtään viisaampi kuin amiskaverit XD mua alkaa säälittää aina nää nörttien jutut, "hihihihihh toi ei tienny mikä on dynastia" "hihihihihhh toi ei tienny miten verbi lukea taipuu 3 persoonassa hihihihihhh tikahdun nauruu" :DD

    • fasdf

      BUHHAHAHAH oon amiksessa ja tiedän mitä dynastia tarkoittaa se meinaaa ankkadynastiaa sitä ankka teevee ohjelmaa missä ne saa rahaa ku ne myy ankkapillui siis pillei ja ite tykkää tehä nniin että hakkaan puuseppä alalla sormia vasaralla paskaks sit saan massii koska sanon äitille että tartten jätskii nii se antaa 3 e ja teen sitä mun bisnekseks

      • Oikee Satusetä...

        No oli hieno tarina.


    • logistiikka96

      Millä perusteella amikset on tyhmiä ootte te lukiolaiset lapsellisia ku yleistätte tollasta paskaa -.-

      • abi_06

        Lukiolaiset on ehkä lapsellisia mutta amikset ON lapsia :DD


      • gvdfklörAshhvh
        abi_06 kirjoitti:

        Lukiolaiset on ehkä lapsellisia mutta amikset ON lapsia :DD

        En kyl ymmärrä vieläkään tätä vastakkainasettelua, että onko amikset tyhmiä, lukiolaiset ylimielisiä jne. Okei, on tapauksia, joissa nää stereotypiat sopii johonkin ihmiseen, mutta yleistäminen on ala-arvoista. Aloittajakin olis voinu muotoilla asian toisin, koska se, ettei tiedä jotain, ei tarkoita automaattisesti, että on tyhmä.

        Ollaan kaikki joka tapauksessa täysiä idiootteja...


      • ebin lukio poitsu
        gvdfklörAshhvh kirjoitti:

        En kyl ymmärrä vieläkään tätä vastakkainasettelua, että onko amikset tyhmiä, lukiolaiset ylimielisiä jne. Okei, on tapauksia, joissa nää stereotypiat sopii johonkin ihmiseen, mutta yleistäminen on ala-arvoista. Aloittajakin olis voinu muotoilla asian toisin, koska se, ettei tiedä jotain, ei tarkoita automaattisesti, että on tyhmä.

        Ollaan kaikki joka tapauksessa täysiä idiootteja...

        Hieno nimi ja vaikuttavaa pilkun käyttöä. Taidat olla amis.


      • Tuleva lukiolainen

        Ja sinä taas yleistät että kaikki lukiolaiset yleistävät. ;)


      • "ebin"?
        ebin lukio poitsu kirjoitti:

        Hieno nimi ja vaikuttavaa pilkun käyttöä. Taidat olla amis.

        Jonne alert!


    • Hum.tiet.kand.

      No niin. Tämä amis aloittaa ensi vuonna auskultoinnin paikallisessa lukiossa. Onpa jännittävää näin tyhmänä amiksena mennä opettamaan psykaa ja filosofiaa minua itseäni viisaammille lukiolaisille...

    • tyhmiäovat

      ap ei oikein osunut asian ytimeen

      mutta otsikon väite on kuitenkin ihan tosi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe