Kuntosalit Hyvinkäällä

Salille2012

Kaipaisin tietoa Hyvinkäällä sijaitsevista kuntosaleista. Nettisivut olen katsonut, mutta lähinnä käytännön kokemuksia, fiiliksiä yms..

70

6222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meneekö kehnosti ?

      Niitä on paljon.Onko aloituksen tarkoitus aloittaa täällä piilomainonta?Näin nuo mainosketjut yleensä aloitetaan, vienosti kysymällä.

    • 3 kk -10kg

      Itselläni kokemusta vain Fit24:sta Villatehtaalla. Jäsenille 24H / 7 aukioloajat, saunat aina käytössä, hyvät ja monipuoliset laitteet, personal trainer lisämaksusta. En voi muuta kuin suositella

    • tulihan se sieltä

      Siis piilomainontaa oli aloitus.

    • kunto kinde

      Kun tälle linjalle mennään, , ,niin kokeile Hassisen koneen saleja.

    • fairye

      Torikadun sali on kyllä ehdoton suosikki, vaikken muilla salilla olekkaan käynyt hyvinkäällä. Ei ole ollut mitään syytä vaihtaa, edulliset tarjoukset ja avainkortilla pääsee sisään aukioloaikojen ulkopuolella.

      Ystävällisiä ja mukavia treenituttuja!


      -takkutyttö

    • ;9

      En suosittele Hyvää kuntoa.

    • Salille2012

      Ei todellakaan ole tarkoitus aloittaa mitään piilomainontaa. Aika kaukaa haettua juttua ja tuskinpa tällä palstalla kukaan saa mainostusta sen vertaa, että bisnekseen vaikuttaa suuremmin.
      Syksyllä olisi tarkoitus alkaa käymään salilla ja mahd. jumpassa. Olisi kiva kuulla kokemuksia. Jokainen salihan tarjoaa ilmaisia tutustumisjaksoja, joita voi käyttää tutustumiseen.
      Liikunnan iloa kaikille ja varsinkin näille "piilomainos" ihmisille! Liikunta antaa hyvää ja positiivista mieltä, joten kannattaa senkin kannalta! :)

      • Ei kaukaa haettua

        vaan saman formaatin mukaan aloitetaan ketju.Hetken perästrä kehutaan omaa firmaa.Yleensä kyseessä on huono menekki ja mainosrahoista halutaan säästää.Vastaavia ketjuja on palsta täyteen ja ensimmäisen kehutun takana yleensä aloittaja.


    • Olis markkinarako!

      Olispa vielä jollain näistä monista saleista jokin kannustava ryhmä meille ei-ihan-nuorille ja ylipainoisillekin. Samantyyppiset ihmiset ja ongelmat: uskaltaa olla oma itsensä.
      Enkä halua maksaa mitään järjetöntä vuosimaksua. Tämä lienee kyllä liikaa pyydetty, ilmeisesti nuoria ja hyväkuntoisia riittää näille monille saleille tarpeeksi.

      • 59v

        Hyvinkään kehonrakentajien sali teollisuuskadulla. Vuosimaksu 170e, auki aamusta iltaan, 90% käyttöjistä kuntoilijoita, ei tarvitse aristella nimeä. Ei mainosta
        itseään, mutta laiteet ammattikäytöön, ei mitään hilavitkuttimia. Suihkut ja saunat on. Avainkortti systeemi, ei ohjaavia, mutta apua saa kun kysyyy.


      • Hykkeläinen
        59v kirjoitti:

        Hyvinkään kehonrakentajien sali teollisuuskadulla. Vuosimaksu 170e, auki aamusta iltaan, 90% käyttöjistä kuntoilijoita, ei tarvitse aristella nimeä. Ei mainosta
        itseään, mutta laiteet ammattikäytöön, ei mitään hilavitkuttimia. Suihkut ja saunat on. Avainkortti systeemi, ei ohjaavia, mutta apua saa kun kysyyy.

        No saunaa ei kyl oo,muuten oikein


    • Pari salia kokeillut

      Riippuu aina hieman siitä mitä etsii, muutama paikka tullut itse kokeiltua.

      Fit24 en voi suositella - niin kodikas kuin tehdashalli voi olla, henkilökunta tympeää.

      Torikadulla tullut käytyä satunnaisesti, ei ainakaan pari vuotta sitten mitään negatiivista sanottavaa.

      Hyvässä kunnossa laitekanta hieman vanhempaa kuin torikadulla ja fitissä, mutta oma suosikkini tällä hetkellä. KK maksu tosin on aika suolainen esim. tuohon kehonrakentajien saliin verrattuna (josta olen kyllä kuullut hyvää, ehkä pitäisi käydä kokeilemassa itsekin).

      • Nimimerkki.

        Minusta Fit24 on oikein viihtyisä, varsinkin esim. Torikatuun verrattuna. Tuota henkilökuntakommenttiakin vähän ihmettelen, tosi mukavia ovat ainakin minulle aina olleet. Torikadullakin on kyllä erittäin hyvä palvelu ja ystävällinen henkilökunta (tai ainakin oli vielä viime vuonna, jolloin siellä viimeksi olen käynyt).


      • Haba

        Samaa mieltä Fit-24 henkilökunnasta. Tympeää, eivätkä osaa peruskäytöstapoja kuten tervehtimällä asiakasta sanomalla päivää ja lähtiessä kiitos hei. Eikös ne ole palveluammatissa? Mieluummin välttelevät asiakaskohtaamisia ja pulisevat keskenään tiskin takana, milloin missäkin. Toinen on se jos erehdyt jotain kysymään niin 95% vastaus on en tiedä/joku muu tietää mutta ei ole paikalla jne..ja eikä asia etene mihkään. Ei minulla ainakaan työnantajana ole varaa pitää noin tietämätöntä porukkaa palkkalistoilla. Enemmän yritystä asiakaspalveluun, muutoin tykkään salista ja tuntitarjonnasta.


    • näinkinvoootehä

      kotona jumppaan sormilla

    • Kuntoilijatar

      Kehonrakentajien sali on paras! Vuosimaksu on todella edullinen ja salilla on erinomaiset laitteet (ja vapaita painoja löytyy myös). Porukka oikein ystävällistä ja apua saa aina, jos haluaa. Olen itse käynyt ko salilla yli 10 vuotta, enkä vaihtaisi pois. Kehonrakentajia turha pelätä, he treenaavat omissa oloissaan. Pääosa kävijöistä on ihan tavallista porukkaa, teineistä mummoihin ja vaareihin ja kaikkea siltä väliltä.

      Muitakin hyviä saleja varmasti löytyy, mutta itse en halua maksaa 50-60 euroa kuukaudessa pelkästä salijäsenyydestä. Jos on ahkera ryhmäliikunnoissa kävijä, hinta ei ole silloin niin paha. Tosin olen kuullut, että kaikkiin jumpparyhmiin ei aina mahdu, vaikka haluaisi ja vaikka olisi aikaisin niitä varailemassa.

      Makuja on monia ja onneksi on salejakin! Kaikille löytyy varmasti oma lempisali Hyvinkäältä.

    • Chibi12

      Itse suosin Torikatua, en pidä jäsenmaksuista yms.. Ylipainoisena en ole kokenut minkäänlaista nenävartta pitkin katsomista tms. henkilökunnalta enkä muilta kuntoilijoilta. Minulle riittävä valikoima lajeja.

    • kröö,,,,,

      Hassisen koneella kuukausimaksu 86 euroa.
      Mitä muilla, kuka panee paremmaksi?

    • en muista missä?

      Nyt oli näköjään mainos, että joku painonhallintaryhmä aloittaa. kurssin hinta vaan on minun tuloilleni liikaa eli 150 e.
      Mutta toivon, että osallistujia riittää!

    • Body-art-to-become

      Hyvä Kunto myy jos asiakas on tiskillä ja kun kauppa tulee, ei kiinnosta pätkääkään, ainakaan jos asiakas on tyytymätön. Huonoa bisnestä...

    • Iso mies

      Kerrotteko enemmän tuosta Fit24:sta, onko siellä pelit ja vehkeet myös tosissaan treenavalle miehelle vai loppuuko käsipainot 20 kiloon? :)

      • Goco

        Fit24:ssa omasta mielestä on hyvät painot ja käsipainot ei lopu 20 kiloon :) mut suosittelen hyke salia jos ne ottaa enää sinne uusia jäseniä, kun olen kuullut että se on niin suosittu sali että ihan täynnä ettei mahu olee ja halpa ku mikä! Ite käyn fitissä ja iha jees mesta, jäsen pääsee salille 24/7..paitsi juu jotkut henk.kunnast hieman nyrpeitä... Mut ei se mun treenaamist haittaa..


      • iso mies
        Goco kirjoitti:

        Fit24:ssa omasta mielestä on hyvät painot ja käsipainot ei lopu 20 kiloon :) mut suosittelen hyke salia jos ne ottaa enää sinne uusia jäseniä, kun olen kuullut että se on niin suosittu sali että ihan täynnä ettei mahu olee ja halpa ku mikä! Ite käyn fitissä ja iha jees mesta, jäsen pääsee salille 24/7..paitsi juu jotkut henk.kunnast hieman nyrpeitä... Mut ei se mun treenaamist haittaa..

        Kiitos tiedosta, hyken salilla on käyty kymmenkunta vuotta ja ihan vaihtelun ja motivaation vuoksi voisi käydä katselemassa muita maisemia muutaman kuukauden ajan, kokonaan en hykeä jätä. :)

        Tosin sivuilta ei selvinnyt miten tuolla rahastus hoidetaan, pääseekö käymään vain muutaman kuukauden vai onko heti elinikäinen jäsen josta ei eroon pääse kuin lääkärintodistuksella.


    • Jalkaprässi

      Itse kävin tutustumassa Hyvään Kuntoon, Fit24:seen ja Willaan.
      Pääsin ilmaiseksi tutustumaan kahteen jälkimmäiseen joista valitsin Fit24:n.
      Sopii minulle parhaiten koska en halua sitoutua vuodeksi ja siellä on aina jäsenillekkin vain kuukauden irtisanomisaika. Ostin tosin ensin kk kortin ennen liittymistä. Myös niiden suuret ja tilavat tilat sopii minulle parhaiten.
      Willaa suosittelen myös, siellä oli kiva porukka ja ihan muutenkin tunnelmallinen pikkusali.
      Hyvä että on monta paikkaa niin löytyy varmasti kaikille mieluinen ja omannäköinen paikka. Lady Atlaksen sulki pois oma sukupuoli.

      • ,.,.,.

        Mikä "vain kuukauden irtisanomisaika"?


    • work it, work it

      Itse käyn Willan luntokeskuksessa ja omaan valintaani vaikutti se ettei ole pakko ostaa sitovaa jäsenyyttä. Tarjolla on kertalippu, kk-kortti, 10-kerran versio ja antavat opiskelija ja seniorialennusta..Halutessaan saa toki liittyä kanta-asiakkaaksi eli sitoutua muistaakseni vuodeksi kerrallaan jäseneksi..Tarjolla on myös erilaisia ryhmäliikunta tunteja yms..Itse olen tykästynyt paljon, hlökunta erittäin mukavaa ja asiantuntevaa..Porukkaa laidasta laitaa, mummoja, nuoria ja kaikkea siltä väliltä..On laihoja ja vähemmän laihoja, kaikki sulassa sovussa =) Apua saa pyytäessä, kuten varmaan muuallakin =)

      Tilat siistit ja toimivat..Turha jännitys pois ja rohkeasti vaan mukaan!

    • Burbees

      Minä käyn Fit24:ssä koska siellä on mm. Crossfit. Tietääkseni muut kuntokeskukset eivät tätä järjestä Hyvinkäällä.

    • Kysymys

      Saako Fit24:sta kk-korttin ja paljonko maksaa...? Olen siellä kerran käynyt "kertalippu-lahjakortilla" ja paikka tuntui mielestäni erittäin viihtyisältä, monipuoliselta ja muutenkin toimivalta, mutta en kuitenkaan haluisi vuoden sitovaa jäsenyttä aikatauluistani johtuen...

      • tyytyväinen asiakas

        Olen käynyt Fit24 klubilla sen Hyvinkäälle tulosta saakka ja aina vaan erittäinen tyytyväinen.Paikka on iso ja miellyttävä,ihana villatehtaan miljöö,
        siisti, henkilökunta mukavaa.
        Kannattaa soittaa klubiin ja kysyä eri vaihtoehtoja/hintoja.
        Fitin sivuilta löytyy lisää tietoja , esim. puh. nro 0400 520711 ja 020 786 2929.
        Huomenahan 3.11. siellä on Vapaa Pv. tapahtuma klo 10-13. kannattaa käydä
        tutustumassa vaikka tuolloin ja ohjelmaa on vaikka mitä:)


      • Puntti4
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Olen käynyt Fit24 klubilla sen Hyvinkäälle tulosta saakka ja aina vaan erittäinen tyytyväinen.Paikka on iso ja miellyttävä,ihana villatehtaan miljöö,
        siisti, henkilökunta mukavaa.
        Kannattaa soittaa klubiin ja kysyä eri vaihtoehtoja/hintoja.
        Fitin sivuilta löytyy lisää tietoja , esim. puh. nro 0400 520711 ja 020 786 2929.
        Huomenahan 3.11. siellä on Vapaa Pv. tapahtuma klo 10-13. kannattaa käydä
        tutustumassa vaikka tuolloin ja ohjelmaa on vaikka mitä:)

        Itse asiassa Fit24:n nettisivuilla on harvinaisen epäselvästi kerrottu hinnoista. Sen olen kuullut, että moni on tajunnut liian myöhään hinnan olevan jotain ihan muuta kuin on mainostettu. Onneksi Hyvinkäällä on vielä paikkoja, joihin pääsee vaikka kertamaksulla tai kymmenen kerran kortilla, esim. Willa ja Torikatu.


      • yrittäjyys kovaa
        Puntti4 kirjoitti:

        Itse asiassa Fit24:n nettisivuilla on harvinaisen epäselvästi kerrottu hinnoista. Sen olen kuullut, että moni on tajunnut liian myöhään hinnan olevan jotain ihan muuta kuin on mainostettu. Onneksi Hyvinkäällä on vielä paikkoja, joihin pääsee vaikka kertamaksulla tai kymmenen kerran kortilla, esim. Willa ja Torikatu.

        Pari vuotta lamaa ja 90 % saleista nurin kuten -90 luvulla . Ei edes NHL tähtien rahat riittäneet. Eli eikun lenkille , ei tarvitse marista hinnoista


    • endd

      ite alotin just fit24 villatehtaalla, heti alkuunsa tuntuu mukavalta :) sinne vain mukaan!!!

      • potkua syksyyn

        Sama täällä , 2 kk jäsenenä Fit24 Villatehtaalla ja mukavalta tuntuu :)


    • Pihkalan sali

      on ILMAINEN ja mä olen käynyt siellä jo kaks-kolme vuotta. Kaupungin saliksihan nuo sitä sanovat, ei ole erit. nimeä. On taljanvetolaitteet, kuntopyörä, nyrkkeilysäkki, käspainoja ja levytankoja ym. Oikein hyvin saa itsensä kuntoon sielläkin. Ilmaiseksi kunnan ylläpitämäksi yllättävän hyvä. Alataljasta saa myös soutuharjoituksen. Leuanvetotankoja on kaksi, ja hauistankoja on monen mallisia.

    • mies_vm86_-

      Nostellaas tätäkin. Miten toi Fit24 24h kuntosalihomma toimii? Eli pääseekö sinne sisälle vaikka klo. 02.00 yöllä? Itselläni vuorotyö ja pitkät työmatkat niin varmaan tulisi enemmänkin klo. 23.00 jälkeen käytyä. Onko miten paljon ihmisiä ilta-aikaan siellä? Mitä ihan perus 1kk salikortti maksaa?

      • Kaiken huippu

        Jokuhan näistä mainosti keväällä ettei enään tarvitse sitoutua pitkiin sitoumuksiin. Olisko ollut Hyvä kunto joka ilmoitti Aapossa.Paljon on yhdessä kylässä saleja, mutta huippu on Helsingissä jossa narsistit pääsee jumppaamaan Manerheimintiellä yhden puljun näyteikkunassa.


    • fit1

      FIT24:een pääsee jäsenet mihin aikaan tahansa. Myöhään illalla / yöllä on tosi rauhallista, luultavasti saat treenailla melko lailla yksinään. Kuukausimaksu on viiden kympin luokkaa. Hyvät laitteet, hyvät saunat, paljon ryhmäliikuntamahdollisuuksia, siisti... Pelkkää positiivista kerrottavaa.

      • habaaon

        Hyvä provo. Voisitko mainostaa omaas jossain muualla.


    • Hyvinkään salit

      Olin Fit24:n jäsenenä noin 13kk. Sali on mielestäni hyvä, mutta muuten en voi suositella. Siis jos ette halua käydä sillä kuolemaan asti tai laita taloa myyntiin ja muuta vaikka Järvempäähän tai saa jonkun taudin jonka seurauksena ei pysty liikkumaan. Jäsenehdot on RIITTÄVÄN sitovia. Aino jolla pääsin irti oli jättämällä maksamatta ja kun tarpeeksi peritään ja lakut on rästissä ja aloin hankalaksi niin minut irtisanottiin :) Kuntoaslipuoli sinällään oli mun mielestä tosi hyvä.

      Torikadulla homma toimii hienosti kaikin puolin, mutta punttisalipuoli on vaatimattomampi kuin Fit24:ssä ja Hyvässä Kunnossa.

      • liikkuja6

        Jep itsellä vähän samanlaisia kokemuksia: annettiin alussa ymmärtää että vuosimaksuun (40euroa) kuuluu vuosittainen kuntosaliohjaus mutta tiskillä nyt vuoden päästä kysyessäni todettiin että se on vain alkuun "houkutus" asiakkaille. Mielestäni on aivan käsittämätöntä että sanotaan toista ja tehdään toista. Harkitsen salin vaihtoa, kun ei vaan toi homma toimi: laskutuksessakin on jatkuvasti jotakin häikkää ja saa soitella salille että taas sain laskun vaikka maksoin ajoissa salille käteisellä.

        Muutenkin jotkut asiakaspalvelijat vähän nuivia. Personal trainerit on kyllä kivoja, ainakin se yksi kaljupäinen (ei siis se asiakasneuvojamies) on ihan huippu :)


      • Hyvinkään salit
        liikkuja6 kirjoitti:

        Jep itsellä vähän samanlaisia kokemuksia: annettiin alussa ymmärtää että vuosimaksuun (40euroa) kuuluu vuosittainen kuntosaliohjaus mutta tiskillä nyt vuoden päästä kysyessäni todettiin että se on vain alkuun "houkutus" asiakkaille. Mielestäni on aivan käsittämätöntä että sanotaan toista ja tehdään toista. Harkitsen salin vaihtoa, kun ei vaan toi homma toimi: laskutuksessakin on jatkuvasti jotakin häikkää ja saa soitella salille että taas sain laskun vaikka maksoin ajoissa salille käteisellä.

        Muutenkin jotkut asiakaspalvelijat vähän nuivia. Personal trainerit on kyllä kivoja, ainakin se yksi kaljupäinen (ei siis se asiakasneuvojamies) on ihan huippu :)

        joo...siis Fit24 kanssa ei toimi kuin suoraveloitus. Yritin maksaa kulttuuriseteleillä, mutta kertaakaa ei onnistunut ok. Onneksi otin aina kuitin - ihan samantekevää mihin aikaan kuusta yritti viedä kulttuuriseteleitä niin ei ne koskaan osuneet oikean kuun laskulle eli aina sai selvitellä. Laskutus oli muutenkin epäselvää.

        Torikadun tapauksessa homma on hoitunut helposti ja yksinkertaisesti. Muistaakseni nimi ja osoite riittää, toimitan nipun kulttuuriseteleitä niin saan ikäänkuin saldo lisää ja sitten kuluttelen niitä sitä mukaan kuin käyn salilla ja näen aina ilmoittutumisen yhteydessä kuinka paljon jäljellä. Jos sali alkaa kyllästyttää niin voin svaihtaa kun olen käyttänyt "saldoni". Kertamaksullakin voi käydä.


      • Hermiina
        Hyvinkään salit kirjoitti:

        joo...siis Fit24 kanssa ei toimi kuin suoraveloitus. Yritin maksaa kulttuuriseteleillä, mutta kertaakaa ei onnistunut ok. Onneksi otin aina kuitin - ihan samantekevää mihin aikaan kuusta yritti viedä kulttuuriseteleitä niin ei ne koskaan osuneet oikean kuun laskulle eli aina sai selvitellä. Laskutus oli muutenkin epäselvää.

        Torikadun tapauksessa homma on hoitunut helposti ja yksinkertaisesti. Muistaakseni nimi ja osoite riittää, toimitan nipun kulttuuriseteleitä niin saan ikäänkuin saldo lisää ja sitten kuluttelen niitä sitä mukaan kuin käyn salilla ja näen aina ilmoittutumisen yhteydessä kuinka paljon jäljellä. Jos sali alkaa kyllästyttää niin voin svaihtaa kun olen käyttänyt "saldoni". Kertamaksullakin voi käydä.

        Laskutus on kyllä tuolla ihan sairaan epäselvää. Mullakin jatkuvasti jotain ongelmaa siinä. Suoraveloitusta en tahdo ja voisin maksaa vaikka joka kuun 1. päivä mutta sehän ei salille sovi syystä x ja y, nyt yritän maksaa ennen laskun lähtöä ja silti saan laskun aina. Ei vain toimi tää rahastushomma siellä mitenkään - edellisellä salilla LadyAtlaksessa jossa huonon salin vuoksi lopetin toimi homma hienosti.


      • Yks äippä vaan
        Hermiina kirjoitti:

        Laskutus on kyllä tuolla ihan sairaan epäselvää. Mullakin jatkuvasti jotain ongelmaa siinä. Suoraveloitusta en tahdo ja voisin maksaa vaikka joka kuun 1. päivä mutta sehän ei salille sovi syystä x ja y, nyt yritän maksaa ennen laskun lähtöä ja silti saan laskun aina. Ei vain toimi tää rahastushomma siellä mitenkään - edellisellä salilla LadyAtlaksessa jossa huonon salin vuoksi lopetin toimi homma hienosti.

        Itse myös taistellut nyt pari kk laskutuksista fit24 kanssa. Jos ei ole suoraveloituksella niin laskut on päivätty jokaisen kuun 28 päivä ja kun lasku viimein saapuu kotiin on eräpäivä heti huomenna! :/ eli laskutuksessa käyttävät 7 pvän nettoa! Viimeksi soittivat perään etten voi maksaa kulttuuriseteleillä koska laskuttaja on kesälomalla! o.O ja laskuissa ei näy missään mille aikavälille laskua maksaa! :( muutenkin asiakaspalvelijat tuntuvat olevan (osa ainakin kenen kanssa itse joutunut asioimaan) epäammattimaisia ja mistään tietämättömiä! Kunnon palvelua ei saa vaikka kuinka pyytää! Itselläni loppuu joulukuussa asiakkuus kyseisellä salilla eikä takaisin saa ennen kuin asioihin tulee muutoksia ja paljon! Sali on muuten kyllä ihan hyvä ja monipuolinen, mutta ilta aikaan välillä tuntuu olevan niin paljon porukkaa että joutuu jonottelemaan vuoroaan laitteille jos niissä meinaa jotain tehdä! Ryhmäliikuntatunteja on myös paljon ja monipuolisesti mielestäni! :)


      • kiitti riitti
        Yks äippä vaan kirjoitti:

        Itse myös taistellut nyt pari kk laskutuksista fit24 kanssa. Jos ei ole suoraveloituksella niin laskut on päivätty jokaisen kuun 28 päivä ja kun lasku viimein saapuu kotiin on eräpäivä heti huomenna! :/ eli laskutuksessa käyttävät 7 pvän nettoa! Viimeksi soittivat perään etten voi maksaa kulttuuriseteleillä koska laskuttaja on kesälomalla! o.O ja laskuissa ei näy missään mille aikavälille laskua maksaa! :( muutenkin asiakaspalvelijat tuntuvat olevan (osa ainakin kenen kanssa itse joutunut asioimaan) epäammattimaisia ja mistään tietämättömiä! Kunnon palvelua ei saa vaikka kuinka pyytää! Itselläni loppuu joulukuussa asiakkuus kyseisellä salilla eikä takaisin saa ennen kuin asioihin tulee muutoksia ja paljon! Sali on muuten kyllä ihan hyvä ja monipuolinen, mutta ilta aikaan välillä tuntuu olevan niin paljon porukkaa että joutuu jonottelemaan vuoroaan laitteille jos niissä meinaa jotain tehdä! Ryhmäliikuntatunteja on myös paljon ja monipuolisesti mielestäni! :)

        Tismalleen samat sanat. Aika uskomatonta sähläystä ja se henkilökunta...onko niin kova hoppu rekrytoimaan uusia asiakkaita ettei vanhoilla asiakkailla ole mitään väliä, sellainen fiilis siellä kytee. Uskomattoman höhlää porukkaa ne asiakaspalvelijat, jos niitä voi asiakaspalvelijoiksi kutsua. Vähän sama suunnitelma että vuoden vaihteessa asiakkuus vaihtuu toiseen paikkaan.


      • Niinpä!
        kiitti riitti kirjoitti:

        Tismalleen samat sanat. Aika uskomatonta sähläystä ja se henkilökunta...onko niin kova hoppu rekrytoimaan uusia asiakkaita ettei vanhoilla asiakkailla ole mitään väliä, sellainen fiilis siellä kytee. Uskomattoman höhlää porukkaa ne asiakaspalvelijat, jos niitä voi asiakaspalvelijoiksi kutsua. Vähän sama suunnitelma että vuoden vaihteessa asiakkuus vaihtuu toiseen paikkaan.

        Kiva tietää, olin itsekin jäsenenä tuolla vuoden ja irtisanouduin jäsenyydestä.
        Kuitenkin päätin jatkaa mutta mitään viestiä ei mennyt eteenpäin eikä eräs pt tajunnut edes neuvoa asiassa kuinka toimia. Joten jäsenmaksutkaan ei juosseet vaikka kävin salilla tai jumpissa, tuli iso lasku perästä.
        Jäsenasioiden hoitaja oli joo...
        PT:t oli tuohon aikaan joskus juuri (v.2012-13) muutenkin sellaisia ettei paljoa voisi puhua ohjaamisesta.
        Sen jälkeen muualla olen ollut ällistynyt pt:iden ammattitaidosta, en nyt sano paikan nimeä etten mainosta, mutta aivan eri luokkaa.
        Ei kyllä houkuttele takaisin paluu vaikka maksettaisi.


    • hyppy2

      Onpas kummaa valitusta. Itse olen tottunut hoitamaan asiani loppuun asti, eli jos on ollut laskutuksessa epäselvää ihan minkä tahansa palvelun kanssa, selvitän sen niin kuin on sovittu. Kärsivällisyys kun on hyve.
      Omalta kohdalta ymmärsin kyllä että ulkoisen yrityksen hoitaessa laskutuksen, ei eräpäivänä tuodut liikuntasetelit kerkeä nollaamaan laskuani, vaan se hyvitettiin seuraavaan. 10 päivää on kuulemma se aika kun kerkeävät pankissa katkaisemaan suoraveloituksen. Itse salina tykkään Fitistä enemmän kuin muista, tosin ilmainen uimala olisi kiva :)
      Ja mitä henkilökuntaan tulee, niin voisi olla esillä info ketkä on tuntiohjaajia, ketkä lapsiparkin työntekijöitä ja ketkä asiakaspalvelijoita niin vähenee "en tiedä" vastaukset.
      24/7 vapaa käyttö ja sopimuksessa lukeva 1 kk irtisanomisaika toimii ainakin minulle siellä jatkossakin.

    • on joo vm86 _

      Näyttäisi olevan Fit24 :n kk hinta alkaen 39e. Niin mitä tuo nyt sisältää. Sisältääkö se tuon 24h systeemin vai onko tossa hinnassa jokin aikarajoitus? Ja sitten 11eurolla saa kuukauden sen 24h sisäänpääsyn? Mites noissa muissa hyvinkään saleissa. Pääseekö mihinkään sisälle 23.00 saakka?

    • tyytyväinen asiakas.

      Kävin tutustumassa Hyvinkäällä useammassa liikuntapaikassa ja päädyin Fit24:ään, siellä paras tunnelma, hyvät laitteet, monipuolinen tarjonta ja ystävällinen, ammattitaitoinen henkilökunta.

    • lastenleikkipuisto

      Ammattitaitoinen?!? Harjoittelijoita, työssäoppijoita, opiskelijoita ja semmoisia kaksikymppisiä likkoja neuvomassa miten urheillaan. Kenelläkään ei ole varmasti edes vuoden kokemusta.

      • lastenleikkipuisto

        Alussa oli asiat hyvin. Nyt menee metsään.


    • aloittelija salilla

      Itse liityin jäseneksi loppuvuodesta Fit 24:ään, elikkä aika aloittelija olen ja viimeksi toissapäivänä olin salilla ja sain todella hyvää ohjausta, minusta salin henkilökunta on myös hyvää ja kohteliasta.

      • mies_smmss

        Mitä 39e kuussa saa? Sisältääkö 24h käyttöoikeuden?


    • jo 2v. salin asiakas

      Kiitos kuumasta kaakaosta Hyvinkää Rautatieasemalla Fitin pirteät tytöt, lämmitti mieltä ja kehoa tälläisillä pakkasilla. Hieno Sali :)

    • Pyrsimies

      minulle tärkeintä salissa on se, että on nuoria tyttöjä mitä voi vaivihkaa katsoa. mitä suosittelette?

    • käppänäpä

      Torikadulla ainakin todella paha ilmastointiongelma. Illemmalla tai jonkin ryhmän jälkeen kun salille menee, ilma on kuin tropiikissa, kostea ja kuuma ja lisäksi hajut sen mukaiset. Etenkin iltaisin todella ruuhkaista, laitteisiin ei pääse kuin jonottamalla. Monet naiskaverukset pitävät usein laitteita istumapaikkoina jutustellessaan, muutamat miehet taas tykkäävät varata pari-kolme laitetta kerralla itselleen laittamalla painot kaikkiin laitteisiin ja jättämällä juomapullojaan yms varaamiensa laitteiden luo.

    • Yökyöpeli--

      Käykö siellä 24h/auki olevassa Willan Fitissä yö treenaajia? Jotain klo: 23.00 - 05.00 välisellä ajalla?

    • nimetön

      Kävin tutustumassa "uusiin" saleihin, silloin kun tulivat Hyvinkäälle. Torikadun tunnen jo ennestään. Fit24ssa sain todella huonoa ja välinpitämätöntä palvelua, enkä pidä heidän pukutiloista. Jumpat oli ok. Samoja jumppaohjaajia oli kukn muillakin saleilla. Ladyatlas on todella kaunis paikka, mutta isoin jumppasali kovin matala ja hämärä. Kuntosalin puoli hienoine korttilaitteineen ei houkuttanut. Willassa sain parasta palvelya, tiskillä hymy ja "moikka" -huudot vetosivat minuun. Erittäin hyvä ryhmäliikuntavalikoima, eniten LessMills:jä.
      Näiden perusteella tein valintani, ja suosittelen edelleen Torikatua, jos etenkin hinta vaikuttaa eniten valintaan. Muuten Liikuntakeskus Willaa.

      • Sillan

        Torikadun su klo 15-16 jumpat ovat surkeat.


      • hyvä paikka on paras

        Pitääkin käydä katsomassa tuota Willaa. Kiitos vinkistä ;).
        Olen eräässä toisessa paikassa jäsenenä mutta kiinnostaisi nähdä muitakin paikkoja. Nykyisessä paikassa ei ole muuta ongelmaa kuin hieman puutteellinen kuntosali. Muuten hyvä ja rauhallinen paikka kyllä on.
        Mulle on kans tärkeätä että millainen henkilökunta on, se oli eräs syy miksi lähdin fit24:sta.
        En tästä nykyisestä paikasta ehdoin tahdoin kyllä lähde jollei jokin asia oleellisesti parane jossain muussa paikassa.
        Kaikki maksuasiat jne. toimineet asiallisesti ja henkilökunta mukavaa ja fiksua.


    • Kotisali

      Hankkikaa perusvälineistö himaan. Ei siihen tarvita, kuin muutamat (muutamia) perus painot ja kunnon bodaus käsikirja, missä tarkat kotitreeni tekniikat, niin tulosta syntyy jos vaan tekee eikä meinaa ja rahat säästyy.

      • Veijo essolta

        On kyllä näppärää ostaa kerrostaloon 200kiloa rautaa ja alkaa mavettelemaan. Naapurit ja lattia kiittelevät varmasti


    • jonna791

      Milläs salilla vähiten afgaani / muita somaleita?

      • Kimmo kk

        Tahtoo olla ongelma monilla saleilla.
        Inhottaa kun heillä ei ole edes sali kenkiä, tai edes sukkia, ja jättävät painot joka paikkaan.

        Vähiten taitaa olla Hykessä, ja torikadulla. itse käyn hyvinkään liikuntapuiston pihkalassa, ja torikadulla.. tyytyväinen kumpaankin, - juttuja löytynee joka salilta..


    • Rouvalainen

      Mahtavaa kun pikku kaupungissakin on valikoimaa. Onko kellään tuoretta tietoa mestoista? Itse kävin kanssa aikoinaan tutustumassa keskustan 3-4 kuntosaliin ja päädyin edullisimpaan ja tarjonnaltaan monipuolisimpaan Fit24. Se ostoskeskuksen kuntosali olisi ollut nätti ja valoisa, mutta siellä sattui olemaan erittäin huono asiakaspalvelu ja huonot aukioloajat. :((Lady Atlaksessa oli ystävällistä ja viihtyisää, mutta kesäkuukausina vähän ryhmäliikuntaa ja huonot aukiolot. Nyt voisin kyllä taas kokeilla uusia salejakin, menenpä testailemaan! :D

    • Bikinityttö

      Mitä jumppaa suosittelet jos haluaa kiinteyttää kroppaa ja pysyä rantakunnossa????? Onks kellään tietoa????

      • kla

        www.crossfithyvinkaa.com


    • Lihas kuntoon

      Missä parhaat naiset tirkisteltäviksi - se ratkaisee

    • tuhlausta

      Hyvään kuntoon pääsee kotona näillä,eikä maksa paljon:Leuanveto tanko,olohuoneen lattia,olohuoneen pöytä.Siinä se,keksi itse liikkeet ja tuo pöytä toimii tukena.TOIMII!Itse pärjännyt jo näillä yli 5vuotta!Käyttäkää päätänne,niin eivät pääse rahastamaan salit turhasta!

    • sielläkäyn

      torikadulla hyvät palvelu ja nätit tytöt vastaanotossa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe