Lidl:essä aina loppu

yks asiakas

Olen pettynyt Lidl:een kun sinne menee tiettyjen mainoksessa olleiden tuotteiden takia niin ne ovat yleensä loppuneet. Miksei tämä kauppaketju kykene hoitamaan, että tiettyjä suosittuja tuotteita riittäisi kaikille. Olisiko aika johdon alkaa opiskella miten kaupankäyntiä hoidetaan oikein.

10

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      siksi, että tarjousten tarkoitus on vain saada ihmiset kauppaan.

    • eirudjhfk

      Koska laissa on sellainen porsaanreikä, että jos mainitaan tuotetta olevan "rajoitetun erän", se saattaa loppua nopeastikin.

      Lidlin käyttötavaravalikoiman periaatteellinen ero useimpiin muihin kaupoihin on että tavaravalikoima vaihtuu jatkuvasti. Viikoittaiset tavaraerät ovat myynnissä niin kauan kuin kyseistä erää myymälöissä on, ja sen jälkeen niitä ei ole ennen seuraavaa kertaa.

      • eirudjhfk

        Lisäksi tavaraerien koon mitoituksessa pyritään tietenkin siihen, että erä myydään pois mahdollisimman nopeasti, koska myymälöissä on käyttötavaroille rajallisesti myymälä- ja varastotilaa, ja jotta vältytään ylimääräisiltä logistiikkakustannuksilta.


      • pitää rihkamanne
        eirudjhfk kirjoitti:

        Lisäksi tavaraerien koon mitoituksessa pyritään tietenkin siihen, että erä myydään pois mahdollisimman nopeasti, koska myymälöissä on käyttötavaroille rajallisesti myymälä- ja varastotilaa, ja jotta vältytään ylimääräisiltä logistiikkakustannuksilta.

        ..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.


      • eirudjhfk
        pitää rihkamanne kirjoitti:

        ..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.

        "että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa."
        En ole. Kirjoittamani asiat eivät mitenkään ylistä Lidlin toimintaa. Sillä nyt vaan sattuu olemaan tuontapainen toimintamalli. Edullisiin hintoihin ja/tai suuriin voittoihin pyrittäessä on tehtävä valintoja.

        En siis ole missään muissa tekemisissä Lidlin kanssa kuin tavallisena asiakkaana. Toisaalta esim. Stockmannilla en käy juuri koskaan.


      • asdf asdfa asdfadsf
        pitää rihkamanne kirjoitti:

        ..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.

        Kaikki asiakkaat eivät aina voi olla tyytyväisiä, eikä K-kaupan mega-alessakaan aina riitä jotain sisäänheittotuotteita.

        Omakin kokemukseni on, että Lidlissä rajoitetut erät joissain liikkeissä (Kamppi, Sello) loppuu yleensä päivässä, mutta kun kuluttujana sen tiedostaa niin ymmärtää käydä kaupassa ajoissa.


    • kai e:son

      Valittakaa LIdlin asiakaspalveluun. Itse teen aina niin. Viimeksi sain 5€ hyvittyksen kun tuote oli loppu myymälästä 9:30 aamulla.

    • Lidliläinen

      Heippa!

      Lidlin työntekijänä voin kertoa, että tosiaan rajalliset on tilat. Yleensä maanantai- ja torstai-aamuisin jolloin tuotteita tulee myyntiin, on ovia avattaessa kymmenkunta ihmistä jo valmiina oven takana jonottamassa tuotteita.

      Tarjoustuotteita (valikoimassa pysyvästi olevia) on tarkoitus olla tarpeeksi menekkiin nähden, ja yleensä hyvin myyvien erätuotteiden määriäkin on seuraavassa kampanjassa nostettu.
      Erätuotteiden määrään henkilökunta ei valitettavasti pysty vaikuttamaan itse, muuta kuin viemällä viestiä eteenpäin mikäli joku tuote on loppunut "ennen aikojaan".

      Henkilökunnalle saa toki tulla tuotteita toivomaan valikoimaan. Itse emme pysty asiaan vaikuttamaan, mutta voimme viedä tiedon eteenpäin. Parhaiten saatte toiveenne asiasta vastaavien tietoon asiakaspalvelun kautta.

      Toivottavasti jatkossa saatte haluamanne tuotteen ostettua :)

    • smalzin asiaks

      Lidlin suuri puute on smaltzin puuttuminen tuotteista, luulisi sen kluuluvan saksalaisen kaupan vakituotteisiin.

    • eljii

      Kampin Lidlissä viikkotarjoustuotteita löytyy joka toinen kerta. Tiedän kun työmatkalla kävelen ohi monta kertaa viikossa.

      Superlauantain tuotteita täällä maalla ei ole yleensä saanut klo 15 jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe