Storm

Kiinnostusmus

Toimintaa Suomessa? Pääsy vaatimukset? Finland Leader yhteys tiedot??

23

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyuhghiyfj

      Tervetuloa takaisin, Santtu :)

      • Niin, ja

        ... ja kiva että pääsit yli ToS-obsessiostasi ja löysit, öh, ToS-offshootin uudeksi obsession kohteeksi...


      • Vihan Voima
        Niin, ja kirjoitti:

        ... ja kiva että pääsit yli ToS-obsessiostasi ja löysit, öh, ToS-offshootin uudeksi obsession kohteeksi...

        Suomi 24 vuotaa yhteys tiedot?? EI muuta mahdollisuus!! Mutta EI haitat ehkä Storm Finland prospect member jo? EI VOI TIETÄÄ!! Zeena Scktek HENK KOHT application lähetetty se on HEIDÄN päästä kiinni?? Voima kasvi käytöt Storm säännöissä EI kieltoa!! Kohta 2: ToS kirous (automatic) EI sanaakaan NAAMAN menetys koska KÄSITELTY ja Legion PIENI verrattuna Storm front offensive EHKÄ hyväksyn lisä jäsenet jos suomi hakemus MUTTA mesikämmäys ja varjopelle EI ACCESS heh heh


      • Zeena Scktek
        Vihan Voima kirjoitti:

        Suomi 24 vuotaa yhteys tiedot?? EI muuta mahdollisuus!! Mutta EI haitat ehkä Storm Finland prospect member jo? EI VOI TIETÄÄ!! Zeena Scktek HENK KOHT application lähetetty se on HEIDÄN päästä kiinni?? Voima kasvi käytöt Storm säännöissä EI kieltoa!! Kohta 2: ToS kirous (automatic) EI sanaakaan NAAMAN menetys koska KÄSITELTY ja Legion PIENI verrattuna Storm front offensive EHKÄ hyväksyn lisä jäsenet jos suomi hakemus MUTTA mesikämmäys ja varjopelle EI ACCESS heh heh

        Haista vittu.


      • Storm Prospect Member
        Zeena Scktek kirjoitti:

        Haista vittu.

        Tästä lähti nyt ilmoitukset Storm PÄÄ toimistoon. Ovat varmaan HYVIN kiinnostuneet s24 humanist scum käyttää nimet ja tittelit huom!! ILMAN luvat! Ehkä kirous voima koe simpanssi scum?? EI voi tietää!!


      • Antti Lavonen
        Storm Prospect Member kirjoitti:

        Tästä lähti nyt ilmoitukset Storm PÄÄ toimistoon. Ovat varmaan HYVIN kiinnostuneet s24 humanist scum käyttää nimet ja tittelit huom!! ILMAN luvat! Ehkä kirous voima koe simpanssi scum?? EI voi tietää!!

        Mitäpä jos ilmottaisit vaan mielenterveystoimistoon itsesi.


      • dgfhgfsdg
        Vihan Voima kirjoitti:

        Suomi 24 vuotaa yhteys tiedot?? EI muuta mahdollisuus!! Mutta EI haitat ehkä Storm Finland prospect member jo? EI VOI TIETÄÄ!! Zeena Scktek HENK KOHT application lähetetty se on HEIDÄN päästä kiinni?? Voima kasvi käytöt Storm säännöissä EI kieltoa!! Kohta 2: ToS kirous (automatic) EI sanaakaan NAAMAN menetys koska KÄSITELTY ja Legion PIENI verrattuna Storm front offensive EHKÄ hyväksyn lisä jäsenet jos suomi hakemus MUTTA mesikämmäys ja varjopelle EI ACCESS heh heh

        Ei Suomi24 yhteystietoja vuoda. En tiedä miten tämän sanoisin, mutta sinun kirjoitustyylisi on vaan niin tunnistettava. Vaikka aloituksessa maltoitkin jättää caps lockin rauhaan niin viimeistään tämä purkaus paljasti sinut. Hauska sana muuten tuo kiinnostusmus :)


      • Wanha pieru
        Storm Prospect Member kirjoitti:

        Tästä lähti nyt ilmoitukset Storm PÄÄ toimistoon. Ovat varmaan HYVIN kiinnostuneet s24 humanist scum käyttää nimet ja tittelit huom!! ILMAN luvat! Ehkä kirous voima koe simpanssi scum?? EI voi tietää!!

        Eikös se ollut SCHRECK eikä Scktek. Emämunaus hakea jäsenyyttä ja kirjoittaa nimet ihan päin hevonvittua?


    • Tuokaa popkornit

      Ja eeppinen legioonan voittokulku jatkuu.

      • Storm Prospect Member

        Storm = ADVANCED TOS ei Suomi edustus huom!! vielä!! Ehkä Legion fuusio ei voi tietää se on storm JA legion päästä kiinni!!! Minulla EI vaikutusvallat koska Jehova gate kriisi tapahtumat huom!! EHKÄ naaman pelastus jos Storm jäsenyys ja fuusio??


      • Variksenkeittiöpuoli
        Storm Prospect Member kirjoitti:

        Storm = ADVANCED TOS ei Suomi edustus huom!! vielä!! Ehkä Legion fuusio ei voi tietää se on storm JA legion päästä kiinni!!! Minulla EI vaikutusvallat koska Jehova gate kriisi tapahtumat huom!! EHKÄ naaman pelastus jos Storm jäsenyys ja fuusio??

        Mutta missä viipyy KAHVITARJOILU??!!


      • Veto pystyyn
        Storm Prospect Member kirjoitti:

        Storm = ADVANCED TOS ei Suomi edustus huom!! vielä!! Ehkä Legion fuusio ei voi tietää se on storm JA legion päästä kiinni!!! Minulla EI vaikutusvallat koska Jehova gate kriisi tapahtumat huom!! EHKÄ naaman pelastus jos Storm jäsenyys ja fuusio??

        Kymppi vetoa, että siinä vaiheessa jos _viimein_ löytyy joku jäsenpulassa oleva firma, joka sanoo "joo ihan sama, laittakaa vaan jäsenmaksut tulemaan niin pääsette sisään", niin siitä tiedotetaan "Legion fuusiona" ja ainoa suomalainen jäsen, kutsutaan häntä vaikka nimellä Santtu, allekirjoittaa viestinsä nimellä "Finland LEADER".

        Uskaltaako joku lyödä jonkun muun vaihtoehdon puolesta vetoa?


    • Pekka Routalempi

      on se Jännä tämä legion fuusio, mitään selkoa ei saa ja surkuhupaisaa seurata sivusta. Jännällä tavalla kirjoittaa tuo tyyppi. Jännä filosofia tuo satanismi. tuntuu parveilevan paljon melko jänniä tyyppejä paholaisen ympärillä.

      • dfgtdfgfdf

        Santulla nyt on vaan vähän mielenterveys ongellmii.. Mut ei se mitään, kaikillahan meillä on vähän.. xD


    • Nuori filosoofi

      Entäpä jos tämä Santtu onkin maailman ainoa terve ihminen ja loput mielisairaita?
      sillee niiku siinä yhessä leffassa.

      • dfgtdfgfdf

        Ehkä..;D Mut ois joskus kiva nähä santtua ihan face to face ja kattoo että oisko se lauseen rakennus yhtä vaikeeta luonnossakin xD


      • Potentiaali

        Ehkä, EI VOI TIETÄÄ :)


      • Vihan Voima
        Potentiaali kirjoitti:

        Ehkä, EI VOI TIETÄÄ :)

        Tämä ketju osoittaa karusti että olen menettänyt tavallisen kansan kunjoituksen eikä sitä voi palauttaa TAVAN OMAISELLA keinolla. Valmistaudun ÄÄRIMMÄINEN maaginen OPERAATIO jossa naaman pelastus JA arvo aseman palautus tai LOPULLINEN nöyryytys. Mahdollisuudet näyttää huonolta mutta ei muita mahdollisuuksia VALITETTAVASTI


      • Rantakoodi 0
        dfgtdfgfdf kirjoitti:

        Ehkä..;D Mut ois joskus kiva nähä santtua ihan face to face ja kattoo että oisko se lauseen rakennus yhtä vaikeeta luonnossakin xD

        Riippuu varmaan "voimakasvien" "lataustasosta", jos "5/5", niin juttu voi olla sitä itseään.


      • STNTNLI
        Vihan Voima kirjoitti:

        Tämä ketju osoittaa karusti että olen menettänyt tavallisen kansan kunjoituksen eikä sitä voi palauttaa TAVAN OMAISELLA keinolla. Valmistaudun ÄÄRIMMÄINEN maaginen OPERAATIO jossa naaman pelastus JA arvo aseman palautus tai LOPULLINEN nöyryytys. Mahdollisuudet näyttää huonolta mutta ei muita mahdollisuuksia VALITETTAVASTI

        "Menettänyt tavallisen kansan kunjoituksen"?

        Sua ei ole koskaan "kunjoittanut" tavallinen kansa saati ketkään satanistit. Et ole "menettänyt" mitään "kunjoitusta", etkä varmasti tule koskaan saamaankaan.

        Pelle.


    • Vappupilli soi

      VOI ÄITI AMMAN TISSIT!

      Oot Santtu legenda.

    • Santtu on lanttu

      Jaaha... taitaa tulla seuraavaan Saatanan kujalla-juttuun taas matskua :D

      • Erakko

        Vihan voima hei,
        Ootko ihan varma että tarvitset "kunjoitusta" keneltäkään tämän foorumin lukijalta/kirjoittajalta. ja mihin sitä tarvitset?
        Mitä luulet että "kunjoituksella" edes tekee loppupeleissä?

        Mietippä hetki että mitä oikein koetat saavuttaa näillä touhuillas ja minkälaista tulosta se on saanut aikaan.

        Hyväksy tosiasiat. se ei aina ole helppoa.
        ootko ihan varma että nää maagiset hommat sulla on ihan terveellä pohjalla?
        Ainahan magian kanssa on mahdollisuus seota.
        eritoten jos hommaan lisätään liikaa päihteiden käyttöä.
        Tehtyä ei saa tekemättömäksi, virheistä silti oppii (ehkä parhaiten)

        Toivon että käyttäisit tän asian miettimiseen edes pienen tovin. Onpahan aika moni täällä koittanut sulle järkeäkin puhua, mutta tuntuu menevän vähän ohi jostain syystä.

        -Evoluutio. Luonnonvalinta. Satanismi.
        Muiden huomiosta pakkomielteinen riippuvaisuus.

        Mikä ei kuulu joukkoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe