Tuntuu erikoiselta huomata ympärillämme paljon narsistista menoa ja suoranaista yllykettä siihen ja huomata, miten osa on imenyt itseensä niin tämän narsistisen elämäntavan, ettei edes näe siinä kritisoitavaa tai kyseenalaistettavaa. Aika vaarallisilla vesillä silloin liikutaan.....
Kaikki pitää joidenkin mielestä saada heti ja määrä korvaa laadun. Ymmärrän täysin, ettei narsisti voi kyetä erottelemaan sellaisia asioita kuten rakkaus ja rakastuminen tai onni ja onnellisuus....näiden sisäistäminen vaatisi paljon enemmän kuin narsisitilla on koskaan käyttää, mutta pitäisikö se kaikkien muiden olla siksi näkemättä, että narsisti saisi pitää mielikuvansa?
Kun ihminen hylkää totuuden, hän alkaa narsistiksi.
Narsisti tarttuu aina helppoon ratkaisuun.
Koska täällä aina linkitellään näitä musiikkikappaleita, niin tässä on nyt minunkin musiikkipläjäykseni kaikille, jotka sen sisällön ymmärtävät.
http://www.youtube.com/watch?v=see7hgod2NI
Narsistinen maailmankuva
5
202
Vastaukset
- lottamari<3
Täyttä soopaa..
Ihminen on luotu rakastumaan, rakastamaan ja etsimään onnea ja olemaan onnellinen. Mitä pahaa tai narsistista näet tuossa?
Narsisti ei voi hylätä mitään sellaista mistä hän ei mitään edes tiedä ja mistäpä hän mitään rakkaudesta ja sen tuomasta todellisesta onnesta tietäisi, kun hän ei käsitä että rakkaudesta ja onnesta se hevonenkin potkii, mutta kurimus selittäisi senkin, että se hevonen potkii siksi, kun sen kuuluu potkia, kun se on hevonen.
http://www.youtube.com/watch?v=YXGq_7mk-hM&feature=related- ent.ilkikurimus
Sinä se jaksat toistaa tuota romanttisen rakkauden myyttiä. Ilmeisen suuren vaikutuksen ovat mediamogulit rakkauselämääsi tehneet. Kaikesta huolimatta, tyhjästäkin voi olla kiitollinen.....etkä sinä enempää ansaitsekaan.
- ent.ilkikurimus
Minä katselen kaikkia asioita syvemmin kuin sinä. Sinun elämäsi on yhtä pinnallinen kuin tunne-elämäsikin. Kaikkein merkittävin esteesi päästä pinnallisuudesta eroon on oma epärehellisyytesi itseäsi kohtaan. Vaikka miten härskisti haukut minua, lokaat sillä vain itsesi, mutta toisaalta tekemällä niin, sinun ei tarvitse miettiä todellisia ongelmiasi.
Kirjoitin jo aiemmin, ettemme me voi keskustella mistään aiheesta omista näkökulmistamme siten, että sinä ymmärtäisit sen, mistä minä puhun. Tämä johtuu pääosin arvomaailmamme erilaisuudesta. - lottamari<3
ent.ilkikurimus kirjoitti:
Minä katselen kaikkia asioita syvemmin kuin sinä. Sinun elämäsi on yhtä pinnallinen kuin tunne-elämäsikin. Kaikkein merkittävin esteesi päästä pinnallisuudesta eroon on oma epärehellisyytesi itseäsi kohtaan. Vaikka miten härskisti haukut minua, lokaat sillä vain itsesi, mutta toisaalta tekemällä niin, sinun ei tarvitse miettiä todellisia ongelmiasi.
Kirjoitin jo aiemmin, ettemme me voi keskustella mistään aiheesta omista näkökulmistamme siten, että sinä ymmärtäisit sen, mistä minä puhun. Tämä johtuu pääosin arvomaailmamme erilaisuudesta.Ei johdu arvomaailmamme erilaisuudesta vaan sinun suvaitsemattomuudestasi, halustasi hallita minun ajatuksiani ja vaatia minua ajattelemaan sinun tavallasi ja luopumaan omista ajatuksistani. Niin vaan ei käys, sillä minulla ei ole narsistinen luonne kuten sinulla ja voin tosiaankin kunnioittaa toisen ihmisen mielipidettä. Sinä haluat vain loukata minua ja asettaa minut itsesi alapuolelle. Me emme ole tasavertaisia keskustelussamme, se on syy siihen mikset voi kesustella kanssani ilman riitelyä. Pidät itseäsi parempana ja väheksyt minua, kehuskelet omalla arvomaailmallasi ja pidät minun arvomaailmaani pinnallisena kuten minuakin.
Minä en ymmärrä miksi tahdot jatkuvasti loukata minua ja sitten ihmettelet, kun ärsyynnyn. Etkö oikeasti näe vai mikä sinun ongelmasi on, että koko keskustelumme ongelma pyörii sinun epärehellisyytesi ja minua kohtaan tunteman vihasi ympärillä.
Olen oikeasti surullinen, että aliarvioit minut niin pahasti etten kelpaa sinun kanssasi keskustelemaan, mutta siksihän aikoinani lähdin täältä pois, koska tämä ei tunnu hyvältä. Ei tunnu nytkään, enkä jaksa vängätä. - ent.ilkikurimus
lottamari<3 kirjoitti:
Ei johdu arvomaailmamme erilaisuudesta vaan sinun suvaitsemattomuudestasi, halustasi hallita minun ajatuksiani ja vaatia minua ajattelemaan sinun tavallasi ja luopumaan omista ajatuksistani. Niin vaan ei käys, sillä minulla ei ole narsistinen luonne kuten sinulla ja voin tosiaankin kunnioittaa toisen ihmisen mielipidettä. Sinä haluat vain loukata minua ja asettaa minut itsesi alapuolelle. Me emme ole tasavertaisia keskustelussamme, se on syy siihen mikset voi kesustella kanssani ilman riitelyä. Pidät itseäsi parempana ja väheksyt minua, kehuskelet omalla arvomaailmallasi ja pidät minun arvomaailmaani pinnallisena kuten minuakin.
Minä en ymmärrä miksi tahdot jatkuvasti loukata minua ja sitten ihmettelet, kun ärsyynnyn. Etkö oikeasti näe vai mikä sinun ongelmasi on, että koko keskustelumme ongelma pyörii sinun epärehellisyytesi ja minua kohtaan tunteman vihasi ympärillä.
Olen oikeasti surullinen, että aliarvioit minut niin pahasti etten kelpaa sinun kanssasi keskustelemaan, mutta siksihän aikoinani lähdin täältä pois, koska tämä ei tunnu hyvältä. Ei tunnu nytkään, enkä jaksa vängätä.En voi vihata ihmistä, jota en tunne. Sinähän se minua olet ollut potkimassa ja olet ilmoittanut aiemminkin vihaavasi minua.
Ainoa tunne, jonka olet minussa herättänyt on säälinsekainen myötähäpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172954Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3711200- 1111083
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10990- 66914
- 46914