Missä minun Koti-Kajaani!!!!

Äkämystynyt lukija

Olkoon vaikka kuinka ilmaisjakelulehti,mutta kun se ilmestyy niin odotan sen myös saavani! Taasko on sattunut joku välinpitämätön Erkki-Kyllikki jakajaksi,kun eipä tuota lehteä TAASKAAN näy tulleen.Joo ja juu,olen laittanut palautetta jakelumasterssille,kuten aina ennenkin,mutta alkaa jo tuntua et mitäpä se hyvejää?

Ei mulla muuta,kiitos ja hei :)

121

2897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emil Von Axe

      Soita kuuloluuriin.

    • leiki legoilla

      Pösilö hei... Mitä sinä sillä lehdellä edes tekisit kun et kuitenkaan siitä mitään ymmärrä? Jos on niin vähä-älyinen putkiaivo, että kuvittelee lehden ilmestymättömyyden johtuvan aina jakajasta, omaa tuskin aivokapasiteettia lukea niitä lehtiäkään.

    • pöllödino

      Tänne Lehtikankaalle tuli jo eilen. Ihmettelin tätä. Aina tullut keskiviikkoisin.

      • Lohtajalle tulee

        toisinaan jo tiistaina ja viikonlopun nro perjantaina mut aina kuitenkin ajallaan.


      • Yläkaupungilla
        Lohtajalle tulee kirjoitti:

        toisinaan jo tiistaina ja viikonlopun nro perjantaina mut aina kuitenkin ajallaan.

        tulee myöhässä. Viikonloppuisin toisinaan sunnuntaina tai maanantaina vasta.


      • lohtajan asukki
        Lohtajalle tulee kirjoitti:

        toisinaan jo tiistaina ja viikonlopun nro perjantaina mut aina kuitenkin ajallaan.

        meille on tullut aina "oikeina päivinä" kahden aikoihin. Sehän riippuu tietysti jakajan omasta päivärytmistä (millon jaksaa lähtä liikkeelle, muista töistä ja myös kelistäkin).
        Jakaja kun vaihtuu niin vaihtuu aikakin.


    • Aapo

      Vain kainuulainen valittaa ilmaislehden puuttumisesta! Oletko kiitollinen ja annat hyvää palautetta, kun se tulee sinulle oikeana päivänä?? Mulla ei tulis mieleenkään valittaa jostain, mikä on ilmaista.

      • Iitan sisko

        Luulenpa valittajien olevan niitä, jotka ovat kantaneet rahaa lehden ilmoituksiin ja ihmetttelevät ilmestyykö lehti vai ei. Rahat lehdelle kyllä kelpaa mutta näyttää ilmestyvän vain silloin tällöin. Ei varmasti enää kauaakaan.
        Tällä touhulla lehden talous onkin hyvin pian yhtä kuralla kuinn Kreikkakin.
        Kilpailijalla taitaa mennä jo huomattavasti vakaammin.

        Aapo lukekoon kaikki ilmaisjakelumainokst tarkkaan niin kauan kun niitä vielä tulee. Tuntuu niistä nauttivankin suunnattomasti ainoana lukemistonaan.


    • tönkkökurkku

      Sano nyt edes missäpäin kajaania ja kuinka kauan ollut jakamatta vai tuleeko se silloin tällöin?

    • ilman lehteä

      Meillä kans puuttu jokin aika sitten,ei edes vastattu viestiini, en laittaisi ilmoitusta ko lehteen.
      Kotiseutu plus mielestäni pärempi ja ennen kaikkea luotettavampi jakelu.

    • Kiellossa kaikki

      Olisko mahdollisesti kilpailijan provoilua koko homma? Kuka sen tietää.

    • Ei toimi jakelu

      Koti-Kajaanin jakelu on todella alkanut takkuilla viimeaikoina. Ennen saattoi tulla jo heti aamulla, nyt eilenkään ei tullut ollenkaan.
      Jakelumastersille olen minäkin antanut palautetta, mutta eipä tilanne vain parane.

      KotiseutuPlussan jakaa posti, se jakelu toimii, mutta kun Koti-Kajaani ilmestyy myös viikonloppuna, taitaa olla posti vähän hankala yhteystyökumppani Koti-Kajaanille.

      Ilmoittajille tiedoksi, että ei toimi Koti-Kajaanin jakelu, pyytäkää reipas alennus ilmoituksiinne tai jakelutakuu. Turhasta maksatte.

    • sori,.,.

      minä vein. loppui hyyskästä paperi ja eilen tuli mätettyä tarjousjukurttia niin että nyt perästä kuuluu. Tuon huomenna takas mitä jää.

    • fhxhtdmryf

      nyt minä pelastan aloittajan vtuiksi menneen viikon.kun kerran roikut kuitenkin netissä niin miksi et vitun urpo lue koti-kajaania digitaalisessa muodossa

      • Ei korvikeratkaisuja

        Voi että ottaa aivoon nämä kiertoratkaisun keksijät.
        "... lue digitaalisessa muodossa..."

        No jos vaikka luenkin, se ei poista paperilehden puuttumista.
        Ja on monta syytä olla lukematta digimuodossa, mutta ei niistä sen enempää.

        Ratkaise ongelma, äläkä keksi korvikkeeksi kiertotietä.
        Jos esim vessasi lakkaa toimimasta, niin menet varmaan pihanperälle.


    • kukkahattu.,.,

      Provo. Nytkö vasta huomasit että jakajana on maahanmuuttaja? On ollut jo ainakin 3 vuotta ja kaikki numerot on ainakin meidän postilaatikkoon tullut.

    • Hane

      Onpa järetöntä valittamista asiasta mistä ette tiedä yhtään mitään. Aapo sentään on ihan asia linjalla. Lehti tulee ajallaan ainakin puistola alueella.

      • Tiedän: EI JAETTU

        Aapo siis on ainoa asialinjalla, koska hänelle tulee lehti säännöllisesti.
        Ja me muut valittajat - huom. ihan asiallisesti valittajat - emme sitten ole asialinjalla. Niinkös?

        Onko sinulla, Hane, oma yritys?
        Toivottavasti ei, sillä kaikki valittavat asiakkaasi ovat tietysti mielestäsi väärässä, vaikka sinä tekisit mitä tai jättäisit tekemättä. Ei ole asiallista valittaa.

        Koti-Kajaanin jakelu ei vaan nykyisin toimi. Johtuneeko jakajapulasta vai mistä, sitä minun ei tarvitse tietää. Riittää kun kerron, etten ole lehteä saanut silloin kun pitäisi.


    • ei ole aina tullut

      Jotkut jakajat jättävät Koti-Kajaanit mainoksineen alakertaan lattialle kerrostaloissa eivätkä tuo luukkuun asti.

    • Aapo

      Minulle ei todellakaan tule koko lehteä kun en asu siellä. Kävimpä vaan kurkkaamassa, mitä kuuluu entiseen koti- kaupunkiin ja eiköhän siellä joku kanssaeläjä valita, ettei ilmaislehteä näy ajoissa..?! On pienet ongelmat eräillä. Ootte varmaan samoja tyyppejä, jotka soittaa lehteen, kun bussi on myöhässä tai salaatista löytyi etana.

    • Kuli Naristi

      Lihasampihan se salaatti on jos siellä etana köllöttää. Nappaa vaan suuhun sen ja jalluhuikkanperään!

    • Nimijamerkki

      Jotkut laittavat ei mainoksia tarran, mutta ajattelevat ettei se koske Koti-Kajaani. Silloin vaan jos tarra tai lappu on, ei jaeta ilmaisjakelusta mitään. Jakaja niputtaa valmiiksi päivän jaon, eikä sitä rueta kenellekään erittelemään - en minä ainakaan rupeaisi, sillä jakaja ei saa siitä palkkaa mutta aikaa menee. Jos haluaa pelkän koti-Kajaanin, hakee sitten vaikka toimituksesta. Eli jos haluat Koti-Kajaanin, otat mainokset myös, jos et halua mainoksia, et saa muutakaan ilmaisjakelua.

      • lettipääpinkoja

        Minua se ei haittaa ollenkaan jos ovessa lukee" ei mainoksia , vain koti-kajaani kiitos". Siinä ei kauaa nokka tuhise kun ne ottaa sieltä lehden välistä, nakkaa kainaloon ja alas päästyä rullaa laukun sivulle siihen asti kunnes autolle pääsee.

        Se on työtä ja joka töissä on omat sääntönsä ( ja tässä työssä niitä ei ole paljon), loppujenlopuksi teet töitä asukkaille,niille lehtien saajille.

        Eikä ne -ei mainoksia- lootat ja luukut harmita yhtään vaikka kuinka mahottoman paljon niitä alueellani onkin....silti lajittelen kaikki lehdet edellisenä iltana ja se ei oo minun pussista pois jos ne ei jollekkin satu kelpamaan. Nyt reippaasti ihmiset vaan laittelemaan niitä tarroja oviin ja laatikoihin!


      • leikisti aito
        lettipääpinkoja kirjoitti:

        Minua se ei haittaa ollenkaan jos ovessa lukee" ei mainoksia , vain koti-kajaani kiitos". Siinä ei kauaa nokka tuhise kun ne ottaa sieltä lehden välistä, nakkaa kainaloon ja alas päästyä rullaa laukun sivulle siihen asti kunnes autolle pääsee.

        Se on työtä ja joka töissä on omat sääntönsä ( ja tässä työssä niitä ei ole paljon), loppujenlopuksi teet töitä asukkaille,niille lehtien saajille.

        Eikä ne -ei mainoksia- lootat ja luukut harmita yhtään vaikka kuinka mahottoman paljon niitä alueellani onkin....silti lajittelen kaikki lehdet edellisenä iltana ja se ei oo minun pussista pois jos ne ei jollekkin satu kelpamaan. Nyt reippaasti ihmiset vaan laittelemaan niitä tarroja oviin ja laatikoihin!

        Pistin tarran: ei lussaa. Toimii...


    • hane

      jos "tiedän ei jaettu" haluaa nähdä kuinka vaikeaa on saada kunnon jakajia sillä palkka katolla mikä on annettu suomen suoramainonnalle. En halua yleistää jakajien huonoutta. Itellaan vertaaminen suomensuoramainontaa on myös aika lussua puuhaa, onhan itella pikkusen eri juttu vai?

      • Tiedän tämänkin

        Hane hyvä!
        Edelleenkään minun ei tarvitse tietää mitään palkkatasosta tai jakajien saamisen vaikeudesta. Koti-Kajaani kertoo peittoalueensa mm. ilmoittajille ja mainostajille, ja jos se on vale, niin sitten se ON VALE.
        On yrityksen asia hakea sellainen yhteistyökumppani, joka hoitaa homman sovitusti. Minuahan ei tarkemmin kiinnosta, kuka siellä oveni takana käy.
        Mutta luulisi Koti-Kajaania itseään kiinnostavan, ettei jakelu todellakaan toimi.
        Itellaan vertaan, koska... niin... kas kummaa - se toinen llmaislehti tulee postin mukana - täsmällisen säännöllisesti. Että semmosta "lussua"...


    • Haistakaa v

      Aloitusviestin voi taas uusia. Ei näytä tänäkään viikonloppuna olevan jakajia. Sataako liikaa? Vai eikö tullut painopaperia enää? Vai onko liian kuuma? Eekerit ei tykkää työnteosta?
      Kilpailija tulee kuin seinäkello ja näkyy vievän ilmoituksetkin jo maakunnan päälehdeltäkin, jolla kai levikki vielä 10000 ja alenee vaan?

      Vetelät toimittajat vaan jakelemaan työpaikkansa pitimeksi.

      • TOIMI älä valita

        No tietysti se toinen lehti tulee kuin seinäkello, kun sen jakaa ITELLA.

        Tämän tulemattoman lehden jakelun hoitaa firma nimeltä jakelumasters, valita sinne ja myös lehden päätoimittajalle kannattaa antaa suoraan palute. Kyllä se lehteä itseään kiinnnostaa, jos jakelu ei toimi.

        Mutta ei ne voi tietää, jollet anna palautetta että minne se lehti ei tullut. Vai luuletko, että tätä palstaa ukevat ja arvuuttelevat missä mahdat asua...?


    • Ei mainoksia kiitos

      Eipä ole meillekään tullut. Mainokset loppuu ja konkurssi uhkaa vai joko tuli?

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Siinäpä hyvä kysymys, että missä?
      Ei näy eikä kuulu!!!!

    • Ärrinmurri

      Jep,lehti jäi taas tulematta. Laitoin juuri jakelumastersien sivujen kautta palautetta...

      • kukkuluutuu

        ihan kiva oisi tietää että missäpäin kajaania (?) on jäänyt tulematta...viesti ei kohdistuisi ´tiettyyn jakajaan" koska yhteen kaupunginosaan jakaa kuitenkin monta eri ihmistä. Suuntia vähän, please?


      • ....................
        kukkuluutuu kirjoitti:

        ihan kiva oisi tietää että missäpäin kajaania (?) on jäänyt tulematta...viesti ei kohdistuisi ´tiettyyn jakajaan" koska yhteen kaupunginosaan jakaa kuitenkin monta eri ihmistä. Suuntia vähän, please?

        Teppanan reppana ainakin jäi taas ilman lehteä :(


      • on siinä ongelmat!
        kukkuluutuu kirjoitti:

        ihan kiva oisi tietää että missäpäin kajaania (?) on jäänyt tulematta...viesti ei kohdistuisi ´tiettyyn jakajaan" koska yhteen kaupunginosaan jakaa kuitenkin monta eri ihmistä. Suuntia vähän, please?

        Ruikutusviestejä on turha kohdistaa jakajiin jos arvon uikuttajilla ei ole edes esittää näyttöä mistä lehden puuttuminen todella johtuu. Ehkä niitä jakajia ei vain ole!!! Niillä liksoilla ei ole ihmekään jos ketään ei kiinnosta.


      • Pirunhäntä
        on siinä ongelmat! kirjoitti:

        Ruikutusviestejä on turha kohdistaa jakajiin jos arvon uikuttajilla ei ole edes esittää näyttöä mistä lehden puuttuminen todella johtuu. Ehkä niitä jakajia ei vain ole!!! Niillä liksoilla ei ole ihmekään jos ketään ei kiinnosta.

        Hei, haloo... ymmärrän että liksat ovat huonoja, mutta tässä EI OLE KYSE LIKSOISTA. Tajua jo sinäkin.

        Tässä on kyse yrittäjästä, joka ei täytä sopimuksen lupauksia.
        Jakajia ei tässä ensisijaisesti syyllistetä, vaan yrittäjää, joka lupaa jopitaa jakelun eikä sitten hoida. Rahat firma kuitenkin varmaan nyhtää.

        Meitä lukijoita ei yhtään kiinnosta se jakaja, vaan se että lehti tulee kun on sovittu, ja jotkut mainostajat ovat jopa maksaneet sen perusteella mainoksistaan täyden hinnan.


      • halojatahalloo vaan
        Pirunhäntä kirjoitti:

        Hei, haloo... ymmärrän että liksat ovat huonoja, mutta tässä EI OLE KYSE LIKSOISTA. Tajua jo sinäkin.

        Tässä on kyse yrittäjästä, joka ei täytä sopimuksen lupauksia.
        Jakajia ei tässä ensisijaisesti syyllistetä, vaan yrittäjää, joka lupaa jopitaa jakelun eikä sitten hoida. Rahat firma kuitenkin varmaan nyhtää.

        Meitä lukijoita ei yhtään kiinnosta se jakaja, vaan se että lehti tulee kun on sovittu, ja jotkut mainostajat ovat jopa maksaneet sen perusteella mainoksistaan täyden hinnan.

        "Tässä on kyse yrittäjästä, joka ei täytä sopimuksen lupauksia."

        Helvettiäkö se sinun persettäsi palelee?? Vai oletko Koti-Kajaanilla töissä? Tässä ei ole kyse mistään "sopimuksista" vaan siitä että itketään ilmaislehden perään. Kertoo paljon tästä junttilandiasta kun jo ilmaistuotteidenkin perään märistään...

        Kylläpä näkyy jakaja olevan kiinnostuksen kohde useissakin viesteissä. Putkiaivot ilmeisesti kuvittelevat että jakaja vastaa kaikesta mahdollisesta (sisältö, painatus, kuljetus, jakaminen...) ja siksipä sille ketjun viimeiselle lenkille on helpointa mussuttaa. Vaatisi liikaa aivokapasiteettia oikeasti selvittää lehden puuttuminen.


      • iacta
        halojatahalloo vaan kirjoitti:

        "Tässä on kyse yrittäjästä, joka ei täytä sopimuksen lupauksia."

        Helvettiäkö se sinun persettäsi palelee?? Vai oletko Koti-Kajaanilla töissä? Tässä ei ole kyse mistään "sopimuksista" vaan siitä että itketään ilmaislehden perään. Kertoo paljon tästä junttilandiasta kun jo ilmaistuotteidenkin perään märistään...

        Kylläpä näkyy jakaja olevan kiinnostuksen kohde useissakin viesteissä. Putkiaivot ilmeisesti kuvittelevat että jakaja vastaa kaikesta mahdollisesta (sisältö, painatus, kuljetus, jakaminen...) ja siksipä sille ketjun viimeiselle lenkille on helpointa mussuttaa. Vaatisi liikaa aivokapasiteettia oikeasti selvittää lehden puuttuminen.

        Ei kait se lehti teikäläistä kiinnostakaan jos lehdessä ei ole sarjakuvia. Kirjahyllysikin sisältää kaikenlaista rihkamaa ja roinaa. Ei ensimmäistäkään kirjaa!
        Lue sinä vaan Aku Ankkaa, se kai tulee sillon kun pitääkin. Siinä on hengenravintoa yllinkyllin teikäläiselle.


      • dhghfghgfh
        iacta kirjoitti:

        Ei kait se lehti teikäläistä kiinnostakaan jos lehdessä ei ole sarjakuvia. Kirjahyllysikin sisältää kaikenlaista rihkamaa ja roinaa. Ei ensimmäistäkään kirjaa!
        Lue sinä vaan Aku Ankkaa, se kai tulee sillon kun pitääkin. Siinä on hengenravintoa yllinkyllin teikäläiselle.

        Menikö jauhot suuhun?


      • Pirunhäntä
        halojatahalloo vaan kirjoitti:

        "Tässä on kyse yrittäjästä, joka ei täytä sopimuksen lupauksia."

        Helvettiäkö se sinun persettäsi palelee?? Vai oletko Koti-Kajaanilla töissä? Tässä ei ole kyse mistään "sopimuksista" vaan siitä että itketään ilmaislehden perään. Kertoo paljon tästä junttilandiasta kun jo ilmaistuotteidenkin perään märistään...

        Kylläpä näkyy jakaja olevan kiinnostuksen kohde useissakin viesteissä. Putkiaivot ilmeisesti kuvittelevat että jakaja vastaa kaikesta mahdollisesta (sisältö, painatus, kuljetus, jakaminen...) ja siksipä sille ketjun viimeiselle lenkille on helpointa mussuttaa. Vaatisi liikaa aivokapasiteettia oikeasti selvittää lehden puuttuminen.

        Ihna turha sinulle on vastata, mutta vastaan kutenkin,.

        1. Olen mainostaja, ja halauan, että maksamani mainokset myös jaetaan, tai minulle annetaan alennusta.
        2. Olen ilmoitusten lukija, ja haluan lukea ilmoitukset ajoissa enkä vasta jälkijunassa, kun tarjoukset on jo menneet ohi tai loppuneet
        3. Olen kaupungin pikkuasioista kiinnostunut kuluttaja, ja minulle ei tule maksullisia lehtiä, joten tämä ilmaslehti on tervetullut pikku tietoineen
        4. Että mitäkö se minulle kuuluu? No minulle kuuluu kaikki yhteiskunnan ilmiöt ja toimimattomuudet, koska olen jo tätä maailmaa tallanut yli puoli vuosisataa enkä ole kaltaisesi kiroileva nuori.
        5. Sopimusrikkomukset kiinnostavat minua kuluttajana aina, niin henkilökohtaiset kuin yleisemmätkin, jotta tiedän suunnata oman kulutuskäyttäytymiseni sellaisille tahoille, jotka toimivat reilusti
        6. Tässä on kyse nimenomaan sopimusrikkomuksesta, jos lehden julkaisijalle on kerrottu jakelun toimivan, eikä se toimi. Eikö tämä yksinkertainen asia sinulle valkene millään? Eikö?
        7. En ole syyttänyt jakajaa, vaan jakeluyhtiötä, etkä sitäkään osannutviestistäni lukea, "jakajia ei tässä ensisijaisesti syyllistetä". Et siis osaa edes lukea?

        PS jos vastaat, älä kiroile.


      • kysyjä
        Pirunhäntä kirjoitti:

        Ihna turha sinulle on vastata, mutta vastaan kutenkin,.

        1. Olen mainostaja, ja halauan, että maksamani mainokset myös jaetaan, tai minulle annetaan alennusta.
        2. Olen ilmoitusten lukija, ja haluan lukea ilmoitukset ajoissa enkä vasta jälkijunassa, kun tarjoukset on jo menneet ohi tai loppuneet
        3. Olen kaupungin pikkuasioista kiinnostunut kuluttaja, ja minulle ei tule maksullisia lehtiä, joten tämä ilmaslehti on tervetullut pikku tietoineen
        4. Että mitäkö se minulle kuuluu? No minulle kuuluu kaikki yhteiskunnan ilmiöt ja toimimattomuudet, koska olen jo tätä maailmaa tallanut yli puoli vuosisataa enkä ole kaltaisesi kiroileva nuori.
        5. Sopimusrikkomukset kiinnostavat minua kuluttajana aina, niin henkilökohtaiset kuin yleisemmätkin, jotta tiedän suunnata oman kulutuskäyttäytymiseni sellaisille tahoille, jotka toimivat reilusti
        6. Tässä on kyse nimenomaan sopimusrikkomuksesta, jos lehden julkaisijalle on kerrottu jakelun toimivan, eikä se toimi. Eikö tämä yksinkertainen asia sinulle valkene millään? Eikö?
        7. En ole syyttänyt jakajaa, vaan jakeluyhtiötä, etkä sitäkään osannutviestistäni lukea, "jakajia ei tässä ensisijaisesti syyllistetä". Et siis osaa edes lukea?

        PS jos vastaat, älä kiroile.

        Aa, näitä selvänäkijöitä taas... No kerropa esim. allekirjoittaneen ikä?


      • SelvänäkijäAlli
        kysyjä kirjoitti:

        Aa, näitä selvänäkijöitä taas... No kerropa esim. allekirjoittaneen ikä?

        Ihan sama mikä on ikäsi, mutta asian vierestä osaat kirjoitta, kun ei argumentit enää riitä. Ikäsi on jotain 0-200 vuoden väliltä, siinä uusi arvaus.

        Lehden jakelun on toimittava. Ja siihen ei ole mitään lisättävää.
        Vai ovatko nämä valittajat nyt sitten mielestäsi väärässä? Miten ihmeessä selvästä asiasta täällä voidaan vääntää vaikka mita.


      • kysyjä
        SelvänäkijäAlli kirjoitti:

        Ihan sama mikä on ikäsi, mutta asian vierestä osaat kirjoitta, kun ei argumentit enää riitä. Ikäsi on jotain 0-200 vuoden väliltä, siinä uusi arvaus.

        Lehden jakelun on toimittava. Ja siihen ei ole mitään lisättävää.
        Vai ovatko nämä valittajat nyt sitten mielestäsi väärässä? Miten ihmeessä selvästä asiasta täällä voidaan vääntää vaikka mita.

        Eikö kristallipallo toimikaan enää? Taisi ämpyilijä itsekin huomata elävänsä omissa maailmoissaan. Jonkin sortin paranoijastakin tunnut kärsivän.


    • turvenuijat

      en viitsi kaikkia jakaa, nakkelen roskiin ja nostan tilin ja RYYPPÄÄN rahat

    • Örrörr

      Erätiellä jäi jakamatta taas. Jakelumasterille olen monesti laittanut palautetta,. Nyt laitoin suoraan Koti-Kajaanille viestä tietävätkö he minkälaista perseilyä jako nykyyän on.

    • Ramppeiyo

      Onko joku saanut lehden senjälkeen kun on tehnyt valituksen jonnekin?
      Meitsille ei ole auttanut valitukset eikä ohjeet. Epäilen huonoa.

    • mr pökäle

      sulle ei vaan kukaan viiti tuoda kun paska haisee ovella sen verta tanakasti

      • ruikuliatiedossa

        Hyvä, että teikäläisiä haistelijoita riittää. Täytyykin lisätä latinkia oikein kunnolla.


    • kot kot kot

      voi voi voi voi. ei tullut se ilmainen mainoslehti postilaatikosta. voi harmi.

      Onneksi kuitenkin on suomi24, jonne valittaa!

      pienenä vinkkinä sen läpyskän voi lukea myös netistä, jos se niin paljon kiinnostaa. se on luettavissa jopa samana aamuna, vaikka jakelufirma toisikin sen vasta alkuillasta, jos tuo.

      kyllä se elämä on vaikeeta, eikö olekin

      • ÄnkyräVänkyrä

        Ja tuo tiedetään että netissä sen on, mutta ei se poista sitä puutetta, ettei lehti tule luukusta.
        Älä sinäkin yritä vääntää selvää asiaa muuksi. Aina näitä vipopaskonstein esittäjiä riittää, menkää lääkäriin ja se antaa teille puujalan ja käskee kävelemään sillä jos ei oma toimi, mitä valitat...?


      • hankkikaa elämä

        Äläpä muuta virka... Se on elämä vaikeeta näillä junteilla jotka ahdistuu jo ilmaistuotteiden puutteestakin. Pienestä se on elämä joillakin kiinni.


    • Mykkyrä

      Voi herramunjee että ei ihmisellä muuta valitettavaa ole. Olkaa onnellisia ja hymyilkää jos jonkun ilmaisjakelun puuttuminen teidän postilaatikostanne on ainoa asia mistä valittaa. Maailmassa on oikeitakin ongelmia mutta teillä ilmeisesti ei joten nauttikaa :)

      • 2+7

        Niinpä. Hyvinhän näillä märisijöillä tuntuu asiat olevan jos ilmaislehden puuttuminen on se suurin murhe...


    • KAuno Urpo

      Mä peruin koko tilauksen kun kyllästyin myöhästelynn

    • Pentti Nelonen

      Olkoon vaikka kuinka ilmaisjakelulehti,

      Ja kun näyttää olevan oma tietokone käytössä niin, koti-kajaani on myös netissä luettavissa. Miksi hermoilla jakelusta..

      http://www.koti-kajaani.fi/etusivu/

      samoin

      www.kotiseutuplus.fi

      • Niinettä!!

        No daa-a.... Edelleenkin,kaikki tietää et netistä voi lukea,mutta kun se paperiversion kuuluu tulla meidänkin torppaan!!!
        Luitko sie yhtään tätä keskustelua? Hyvä se on tulla urpona paikalle "nettilehti haloo" asia on jo käsitelty ja me haluamme sen paperilehden kuten se kuuluukin tulla!


      • En ymmärrä
        Niinettä!! kirjoitti:

        No daa-a.... Edelleenkin,kaikki tietää et netistä voi lukea,mutta kun se paperiversion kuuluu tulla meidänkin torppaan!!!
        Luitko sie yhtään tätä keskustelua? Hyvä se on tulla urpona paikalle "nettilehti haloo" asia on jo käsitelty ja me haluamme sen paperilehden kuten se kuuluukin tulla!

        Miksi joku lehti pitäisi tuoda jollekin ilmaiseksi? Miten jollain on pokkaa vielä valittaa jos ei saa jotain palvelua ilmaiseksi? Kaikelaisia sosialisteja sitä onkin.


      • Rautalankaa....
        En ymmärrä kirjoitti:

        Miksi joku lehti pitäisi tuoda jollekin ilmaiseksi? Miten jollain on pokkaa vielä valittaa jos ei saa jotain palvelua ilmaiseksi? Kaikelaisia sosialisteja sitä onkin.

        Voihan pyhä yksinkertaisuus. Eihän täällä kukaan ole vaatinut ketään perustamaan mitään ilmaisjakelulehteä. Ei siis kukaan, ymmärrätkö.
        MUTTA
        Kun sellainen on perustettu, ja nyt jo kaksikin, ja ilmoittajille se luvataan jakaa joka talouteen tietyillä alueilla. Luvataan, eikä sitten jaetä. Sekö sinulle kelpaa?

        Vai oletko yrittäjä, joka lupaat ihan mitä sylki suuhun tuo, ja sitten teet mitä itse lystäät?

        Ja kuluttajat eli lehden saajat ovat tässä ihan oikealla asialla valittaessaan. Kas kun me kuluttajtkin maksamme mainokset tuotteiden hinnoissa - ja sitten emme edes saa niitä mainoksia. minä ainakin haluan ne lukea, ja myös lehdessä olevat kaupungin iloitukset - nehän eivät sinua kiinnosta, ymmärrän. Ylipäätään mikään ikioman elämänpiirisi ulkopuolella oleva ei tada sinua kiinnostaa, saati että muuta ymmärtäisit.

        Jos et tätä ilmaislehtien toimintamekanismia ja ketjua ymmärrä, niin olisitko ystävällisessti hiljaa ja menisit tekemään aapisläksysi. Kaupallisella alla et toivottavasti ainakaan ole, sillä sinulle kelpaa millainen luikurilupaus tahansa.

        Vai teetkö ilmoituslehtisen, keräät siihen mainokset, rahastat ilmoittajilta, sitten jätät lehden painamatta ja jakamatta. Tämä kelpaa sinulle, kun ei se järki sinulla muuhun yllä.


      • 1+6
        En ymmärrä kirjoitti:

        Miksi joku lehti pitäisi tuoda jollekin ilmaiseksi? Miten jollain on pokkaa vielä valittaa jos ei saa jotain palvelua ilmaiseksi? Kaikelaisia sosialisteja sitä onkin.

        Tyypillä todellakin osuva nimimerkki: "En ymmärrä"
        Kaikenlaista ääliötä sitä löytyykin!


      • Ilimasta nettiä

        Ei toimi netti, sossu ei antanut rahaauuteenmoteemiin!,,,,


    • Loose Fart

      Nettilehillä pyyhin perseeni!

    • Hyvin hoidettu

      Ihmeitäkin tapahtuu. Lehti roikkui laatikossa tänään.!!!!!!!!!!!!
      Viikonloppu pelastettu. Kiitokset ja pusuja päätoimittajalle!!

      • jösses.....

        Miten olisi kiitokset liian kiltille jakajalle joka suostuu lähes ilmaiseksi ne jakamaan?? Kiitellään niitä joille kiitos kuuluu!

        No, onko se elämä nyt autuasta kun ilmaislehti luukusta kolahti?


    • keino-hieho

      Eipoo tännekää jaettu.

    • Kyyneliä

      Eipä taas lehteä jaettu.

      • suruttaa

        höh :(


    • KESTOTILAAJAAIANA

      roskaposti loppui. pistin oveen EI MAINOKSIA, VAIN KOTI-KAJAANI

      • tunnekko ehdokkaat

        dodii...sillälailla :)

        Oon tässä aatellut semmosta että tuleeko kotiseutu lehti jos ovessa lukee " ei mainoksia"?


      • Pate-Postimies
        tunnekko ehdokkaat kirjoitti:

        dodii...sillälailla :)

        Oon tässä aatellut semmosta että tuleeko kotiseutu lehti jos ovessa lukee " ei mainoksia"?

        Kotiseutu tulee. Posti ei erottele


    • kiitos itella

      oli pakko pistää mainoskielto oveen ku tulee tuubaa luukun täydeltä. onneksi postmies n viksu eikä tunge väkisin plussapaskaa

    • ei näy ei kuulu

      Ohhoh, joko se taas alkaa??? Aina tullut aikaisemmin tähän mennessä. Päälliköt kiireesti jakelemaan.
      Kilpailija nauraa jo kippurassa!!

      • kuuskutkuus

        Ja muistaakseni vielä partaansa.


      • Hättäilet jo liikaa

        No pikkusen hättäinen olet, jos jo klo 16.15 huudat lehden perään.
        Jos onkin tullut "aikaisemmin tähän mennessä", niin eihän se ole mikään syy, että nytkin tulisi "aikaisemmin".
        Hyvä jos tänä iltana tulee. Mutta jos vasta huomenna, niin sitten on jo huonompi juttu, vaikka se huominenkin kyllä mahtuu lehden jakelulupauksien raameihin. Jos katsot lehden kannesta pävämääriä, niin siinä on kaksi päivää "viikonvaihde 10.-11.11.2012". mikä tarkoittaa sinullekin suomennettuna, että jaetaan joko lauantaina tai sunnuntaina. Siihen on tyytyminen.
        Toisin ihan mukavia olivat ne jakajat, jotka jo lauantaiaamuna pudottivat lehden luukusta. Jotkin ilmoitukset ovat huomenna jo vanhoja, tai jopa tänään iltapäivällä.

        Ootellaan, josko se vielä tänään tulisi...


      • hwttutjne
        Hättäilet jo liikaa kirjoitti:

        No pikkusen hättäinen olet, jos jo klo 16.15 huudat lehden perään.
        Jos onkin tullut "aikaisemmin tähän mennessä", niin eihän se ole mikään syy, että nytkin tulisi "aikaisemmin".
        Hyvä jos tänä iltana tulee. Mutta jos vasta huomenna, niin sitten on jo huonompi juttu, vaikka se huominenkin kyllä mahtuu lehden jakelulupauksien raameihin. Jos katsot lehden kannesta pävämääriä, niin siinä on kaksi päivää "viikonvaihde 10.-11.11.2012". mikä tarkoittaa sinullekin suomennettuna, että jaetaan joko lauantaina tai sunnuntaina. Siihen on tyytyminen.
        Toisin ihan mukavia olivat ne jakajat, jotka jo lauantaiaamuna pudottivat lehden luukusta. Jotkin ilmoitukset ovat huomenna jo vanhoja, tai jopa tänään iltapäivällä.

        Ootellaan, josko se vielä tänään tulisi...

        Kiitoksia päätoimittajan selityksille. Lyön vetoa, että maanantaiaamuna saan toistaa vielä samat lehden näkymättömyydet. Kuka se ostaa minun myynnissä olevat kamat, kun kukaan ei tiedä niitä olevan edes myynnissä.


      • Hättäilet edelleen.
        hwttutjne kirjoitti:

        Kiitoksia päätoimittajan selityksille. Lyön vetoa, että maanantaiaamuna saan toistaa vielä samat lehden näkymättömyydet. Kuka se ostaa minun myynnissä olevat kamat, kun kukaan ei tiedä niitä olevan edes myynnissä.

        Vai että piätoimittajaks minut ylensit.
        Missä palkka, odotan. Sinä maksat, kun kerran nimititkin.
        Minulle lehti kopsahti luukusta heti kun moitin sinua hättäilystä.

        Ihan oikeesti, hei, ei sitä ole luvattu missään sulle kantaa heti aamulla.
        Jos haluat ilmoitella, niin valintasi on vapaa, missä ilmoittelet.
        Lehti tuli ihan sovitussa aikataulussa. Ja jos niin on, niin ei ole valittamisoikeutta ilmoittajillakaan.


      • Hran huomaan!
        Hättäilet edelleen. kirjoitti:

        Vai että piätoimittajaks minut ylensit.
        Missä palkka, odotan. Sinä maksat, kun kerran nimititkin.
        Minulle lehti kopsahti luukusta heti kun moitin sinua hättäilystä.

        Ihan oikeesti, hei, ei sitä ole luvattu missään sulle kantaa heti aamulla.
        Jos haluat ilmoitella, niin valintasi on vapaa, missä ilmoittelet.
        Lehti tuli ihan sovitussa aikataulussa. Ja jos niin on, niin ei ole valittamisoikeutta ilmoittajillakaan.

        Niinpä niin, taitaapi olla jo sitäseurava viikonloppu meneillään minulla. Jos ei lehdestä tietoakaan tälläkään viikolla, niin odotellaan rauhassa vaan aina seuraavaa viikkoa taasiisa. Voihan se sieltä vielä joskus tullakkii tai sitte ei.
        V:n väliäkö sillä?


    • Lopettakaa lehti

      Nyt kun pahin kilpailija putos kelkasta niin näköjään ei jakelulla eikä kai ite lehdestäkään niin nuukaa ilmestymisajoista tai kotiinkannosta enää. Paluu vanhaan systeemiin jolloin lehdyke tulee sillon ja tällöin jos ollenkaan.
      Tämä viikonloppu näköjään ilmestymätön taas vaihteeks. Antakaa ilmoituksia köyhälle niin ehkä se kerran kuussa alkaa taas ilmestymään.
      Vain tv-ohjelmien takia sitä luen.

      • tänne tulee

        missä ei jaettu?


      • Voihan ketale
        tänne tulee kirjoitti:

        missä ei jaettu?

        Teppanassa ainakin oli taas "jakeluhäiriö".
        Kumma kyllä ettei tälle alueelle saada luotettavaa jakajaa.Moniin muihin paikkoihin lehti jaetaan jo päivällä,meille tulee aina myöhään illalla jos silloinkaan...nytkin vasta sunnuntaina.


      • köyhät kyykkyyn...
        Voihan ketale kirjoitti:

        Teppanassa ainakin oli taas "jakeluhäiriö".
        Kumma kyllä ettei tälle alueelle saada luotettavaa jakajaa.Moniin muihin paikkoihin lehti jaetaan jo päivällä,meille tulee aina myöhään illalla jos silloinkaan...nytkin vasta sunnuntaina.

        tilaa kotiseutuplus viitosella... he heh


    • PRKL!!!!

      Jep jep,lehti taas tulematta. Kangistiko kylmä sen nuoren neitosen joka jo muutamana viikonloppuna on pulkassa kuletellut lehtiä ja jakanut? Palautetta lähtee taas --> http://jakelumasters.fi/jakelupalaute/

    • Olkaa jo köyhät hil.

      Älkää nyt jaksako vikistä ilmaisen lehden perään.
      Sen toimittamiseen tai jakeluun ei ole käytetty yhtään veroeuroa.

      Pieni lapsi itkee ilmaisen nisän perään. Se on ymmärretäävää, mutta tämä ei.

    • pöääääh!

      Tulis nt ensin kirjekuoret ihan suljettuna eikä aukaastuna, niin sen jälkeen vois näihin pienempiin epäkohtiin alkaa puuttua.

    • Koti-kajaani

      Näkyy olevan netti, lue sieltä.

      • Menköön vaan

        Kuka tollasta kehtaa netistä selata. Ei tulis mieleenkään. Ilmoittajathan noista häiriöistä vaan kärsivät kun maksavat tyhjästä-. Kohta menee samaa rataa kuin joku k.plussakin.


    • vvv,vv,vv

      Joko se entinen pelleily taas alkaa? Eikö ilmoittajien rahat kelpaa enää, mitä???
      Jakelijat laitettu näemmä pakkolomalle. Lehti muutettu kaksipäiväiseksi, enää tulee
      la-sunumero ja keskiviikkojulkaisu lopetettu ja heitetty mäkeen.

      Tällä kehityksellä pian onkin sitten arvattavissa oleva seuraamus.

      Täytyykö taas tilata kotiseutu-plus? Olis Kinnusellekin töitä.

      • Ja faktaa tässä

        Mitä höpäjät?
        Miten niin lehti muutettu kaksipäiväiseksi?
        Niin pitkään kuin muistan se on ilmestynyt 2x viikossa ja ilmestyy nytkin. Miten niin ke heitetty mäkeen?
        Mistä näitä sekopäisiä kirjoituksia tulee?


      • sekava vvv,vv,vv

        "Lehti muutettu kaksipäiväiseksi, enää tulee
        la-sunumero ja keskiviikkojulkaisu lopetettu ja heitetty mäkeen."

        Mikä laskutoimitus tuo on, se la-su numero on yksi numero, eli jos ke on heitetty mäkeen, niin lehti olisi yksipäiväinen.
        PAITSI ETTÄ sitä kenumeroa ei ole heitetty mihinkään.
        Siis lehti tulee edelleen kaksi kertaa viikossa.

        Mikähän se sinun ongelmasi oikein olikaan? Ei mikään.


    • Kehitys kehittyy

      Lehti on muuttanut nimeä näköjään. Se on nyt Expertin Pesupäivät.
      Sisältö sentään muuttunut mielenkiintoisemmaksi.

    • kalustaja

      rajamiehentiellä ainaki jakaa koti-kajaanin jo innokas jakaja tiistaina ja perjantaina.

    • Ihmettelen vaan

      Jaa, eikö se ole sitten ongelma jos lehteä ei tule ollenkaan vaikka pitäisi Olipa se sitten keskiviikko lauantai tai sunnuntai nummero. Jos ei valitukset itse lehteen auta, niin ainakin tulemattomuus saa enemmän nekatiivista julkisuutta tätä kautta.

      Jos ei tule nii ei vaa tule.

      SIIS OLKOON TULEMATTA KOKONAAN JOS NIIN HALLUUVAT-.

    • Huolestunutkansalain

      Onko kenelläkään tietoa, onko lehteä tarkoituskaan jakaa enää joen pohjoispuolisille alueille?

    • Lopen Kyllästynyt

      KAIKIÖLE, JOTKA EIVÄT OLE LEHTEÄ SAANEET!
      ANYAKAA A I N A PALAUTEYTA SEKÄ JAKELUMASTERSILLE ETTÄ LEHDEN PÄ
      TOIMITTAJALLE! A I N A!!!!

      On todella siivotonta että lehti rahastaa mainokset mutta jakelu ei toimi. Lähentelee huijausta.

      • sorry edellinen

        Tabletin näppäimissätoimintavikaa, sorry


    • Pöllitty lehti

      On ollut ihan ajallaan laatikossa aina.
      viisastelkaa sille jakajalle enemmän.....
      Oletteko varmoja ettei sitä lehteä ole kukaan vienyt?

    • Lukijoista viis!!??

      Tärkeintä on julkistaa jakeluhäiriöt ennenkaikkea täällä ihan avoimesti ja julkisesti, niin että ne onnettomat ja osaamattomatkin mainostajat ja muut osalliset huomaavat missä mennään! En ole koskaan kuullut päätoimittajan tai jakelumastersien pahoittelevan tilannetta sen takia, että läpyskä ei ilmesty tai sitä ei jaeta minnekään. Jakelumastershan on lehden tai kustantajan toimeksiannon täyttäjä ja vähät välittää, jos joku valittaa heille siitä, että lehti ei tule sinne eikä tänne, niin kauan kun valitukset tulee ainoastaan heille. Lehti tai päätoimittajahan ei välttämättä tiedä asiasta yhtikäs mitään.

      Yksittäinen lukija tai ilmoittaja ymmärtää vain yhden asian. Se on se lehti itsessään. Hän ei tiedä ja vähät välittää mistään jakelumasterseista tai painatusongelmista tai päätoimittajista. Onko kukaan kuullut edes kuka sellainen päätoimittaja on? Jos lehteä ei näy, niin silloin se on lehden syy. Yksinkertainen asia yksinkertaisille maksaville ihmisille.

      Jos jakelumasterit ja muut toimittelijat jotain valitelevat ja pahoittelevat, niin tekevät sen lehden palstoilla. Mutta mitä sekään auttaa jos lehteä ei kukaan edes näe. Ilmeisesti ei kai vois vähempää lehdentekijöitä kiinnostaa. Mainosmarkat kyllä kelpaa heille.

      Mainostajien rahoistahan kaikki on pois. Tyhjästä maksaminen on sanonko mitä?

      Mutta jos narisette pelkästään päätoimittajalle, me muut mainostajat emme tiedä mistään lehden ongelmista mitään, ja maksamme ihan turhaan mainostamisesta mikä menee kai painotalon roskalaatikkoon. Tai jakelijoittten omaan.

      Olisi jo aika saada tähän vuosia jatkuneeseen hommaan jotain rotia!

      Suosittelenkin Kinnuselle tai kenelle hyvänsä, että pistää pystyyn kunnollisen lehtisen, missä voi mainostaa. Ja ennenkaikkea sellainen lehdykkä mikä hyvänsä, joka menee ja jaetaan sinne minne luvataankin. Olipa se sitten maksullinen tai ilmainen.

      • Vakivalittaja

        Hyvä kirjoitus.

        Paitsi että unohda kinnunen, ei kinkurssin tehnyt voi enää uudelleen samaa yrittää.
        Mutta tekisipä joku toinen kilpailevan lehden.
        Sitä tarvittaisiin ihan oikeasti.
        Koti-Kajaani on aika vaatimaton julkaisu, ja mainostajille ylihintainen, näin päättelen.


    • ei suurempia uutisia

      Hehheh, ylläriylläri Kotikajaani oli tullut laatikkoon tänään. Tosin se oli sunnuntain numero eli vain viisi päivää myöhässä. Edellinen tuli muistaakseni joulun alla. Ilmeisesti Kinnunen vielä sinnittelee sitkeänä sissinä. Hyvä niin!

      • ei suurempia uutisia

        Kun asiaa tarkemmin tutkin, niin huomasinkin, että lehti oli joulukuun 18 päivän aviisi. Saattoi olla jopa sama kuin edellinenkin!


    • Uutisista viis!

      Nyt kun kävin postilaatikolla, nii ei ollut mitään Koti-Kajaania.

      Nytkö se taas alkoi se vetkuttelu vaikka ei ole edes räntäkelejä vielä?

      • +9C astetta varjossa

        Onhan tuo jo vähän sadetta pidellyt.


    • YIA

      No anna anteeksi tämän kerran, jos seuraavan kerran ei tule niin tarkista ovesta ettei ole ei mainoksia-lappua, ja kolmannella kerralla soita kyseiseen firmaan ja valita asiasta. Asia hoituu. Terveisin Suomi24 Yleisten Ihmisten Asiakaspalvelu.

      • Realismus

        Milloinkahan ihmiset tajuaisivat, ettei Koti-Kajaania jaeta luukkuihin/laatikoihin, joissa on ei mainoksia tai ei ilmaisjakelua -kyltti.


    • Perästä kuuluu

      Ja se oli viimeinen kerta kun siihen läpyskään ilmoituksia maksoin.

    • Ei tännekkään

      Koti-Kajaani ei tule monestikkaan Kajaanin eteläpuolelle. Välillä on tullut ihan omaan postilaatikkoon, mutta harvoin. Valitettu on mutta ei näy jakelumaster välittävän mitään. Taitaa jakajat saada jakaa minne ja miten huvittaa.

      • Tilauksessa

        Mitä muuta voi odottaakaan, kun työhönopastus on vain kartta käteen ja avaimet toiseen ja ei kun jakamaan.


    • Tosi tonttua

      Olin jo ällikällä lyöty kun Koti-Kajaani tuli jo perjantai iltana.
      Oliko joku muukin. Ei se mitään. Lehteä selailemalla huomasinkin, että julkaisupäivä olikin jo tiistaina eli kolme päivää aikaisemmin aatonaattona.

      Kuinkahan moni joulupukki- ym. ilmoituksia antanut maksoi ilmoituskulut iloisesti odottaen mukavaa rahatienestiä vielä jouluksi.

      Ilmoituksensa turhaan maksaneet varmaankin saavat ilmoittaa maksutta ensi jouluna. Sehän vasta onkin mukavaa!
      Ja siitä riittää iloa koko vuodeksi ! ! !

      • Koko rahalla

        Oikein! Uusintailmoitus vaan heti seuraavaan lehteen ilmaiseksi.


    • Asiastatietävä

      Nykyään asiat on niin että nuoret jakaa keskiviikon ja lauantain lehen ja mainokset mutta heille maksetaan vain 10-20€ päivä ja aikaa siihen voi mennä 1-5tuntia jakoon.

      • rahantuloaaaaahh

        Heeei ! Tämäpä onkin hieno lisä taskurahoihin. Haluan heti kymmeneksi päiväksi töihin tienaamaan joulurahaa!!


      • Työtehtävä

        Miten palkkio liittyy tekemättömään työhön?
        Jos otat työn, se tehdään.


    • Anonyymi

      Kuka jakaa Koti-Kajaania lehtikankaalla tai ei jaa?

      • Anonyymi

        Jaamme lehteä vain talouksiin, joista on tehty hankintoja mainostajiemme liikkeisiin. Lehtikankaalla on useita talouksia, joista ei tietojärjestelmiemme mukaan ole ostettu mitään viimeisenä kolmena vuotena, joten turha näihin on jaella, menevät vain paperinkeräykseen, käytetään vessapaperina tai paperihattuina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaamme lehteä vain talouksiin, joista on tehty hankintoja mainostajiemme liikkeisiin. Lehtikankaalla on useita talouksia, joista ei tietojärjestelmiemme mukaan ole ostettu mitään viimeisenä kolmena vuotena, joten turha näihin on jaella, menevät vain paperinkeräykseen, käytetään vessapaperina tai paperihattuina.

        Sanoo kuka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo kuka

        Jakaja saamansa jakeluohjeen perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakaja saamansa jakeluohjeen perusteella

        Yhden lehden laittanut koko rapun postilaatikkoon joskus ei sitäkään


    • Anonyymi

      Ei taida pojat hoitaa hommiaan. Eivät jaksa kavuta rappuihin enää jakamaan lehtiä. Monesti jäänyt saamatta mainokset ja Koti-Kajaanit

    • Anonyymi

      Lopeta tilaus!

    • Anonyymi

      Ei tuu koti-kajaani ei lehtikankaan kerrostaloon, miksi

    • Anonyymi

      Koti-Kajaani löytyy helposti netistä, myös näköislehtenä!
      Aikakauslehtiä voi lukea vapaasti netistä kirjastokortilla:
      https://pek.emagz.fi/ext/login/pek
      --->Kainet kirjastot
      Tuolla voi lukea myös Kainuun Sanomat ilimaseksi.

      • Anonyymi

        Varokaa tuollaista tietojen kalastelua!
        Sinne kun annat tietosi niin ei hyvää seuraa mutta kallista joka tapauksessa!
        Ilmaisia lounaita ei ole.


      • Anonyymi

        Ruuhkainen paikka jo, jonottamalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe