Hyvän kotipitsan kevyesti saa tehtyä mini tortillasta päälle hiukan ketsuppia pitsamaustetta punasipulia silppuna kaksi oliivia pilkotttuna yksi metukka siivu pilkottuna ja yksi juustosiivu pilkottuna, pariksi minuutiksi mikroon. Ei ole paljoa hiilareita eikä kaloreitakaan, mutta hyvältä maistuu.
Salami pitzaa kevyemmin
8
473
Vastaukset
- hfkjsghfu
Onks siinä tortilla pohjassa paljon kaloreita?
- hyvääon.
Siinä on n.60 kcal ja hiilareita n. 8 g eli ei juurikaan mitään...
- olenläski
maistuu ihan perseelle.. joten haista vittu anorketikko huora
- MaiskisJaLurps
Puhdas peppu maistuu hyvälle ja on iiihanaa olla 69ssä hoikkana läskittömänä oman kullan kaa, mut asiaan toiset on läskejä ikuisesti kun heillä on päässä vikaa....
- vati..
Hiukan ananasta ja auramurujakin vois lisätä täytteeseen kaloreiden siitä paljon nousematta..
- 20+8
Sellaisessa 25-grammaisessa minitortillassa on 75 kcal ja 13 g hh (Santa Maria) tai 86 kcal ja 13,5 g hh (El Paso).
- Seijaseni
Mutta paljos talvallisessa pizzassa on? Kiitos muuten vinkistä...kestääkhän tää tortillapohja tonnikalan, jos siitä ei valuta öljyä pois?
- tuhtia tavaraa
Esim Saarioisten Herkkupizza kinkku-jauheliha 430 g kaloreita n 1300 ja hiilareita n130g.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107