Hyvän kotipitsan kevyesti saa tehtyä mini tortillasta päälle hiukan ketsuppia pitsamaustetta punasipulia silppuna kaksi oliivia pilkotttuna yksi metukka siivu pilkottuna ja yksi juustosiivu pilkottuna, pariksi minuutiksi mikroon. Ei ole paljoa hiilareita eikä kaloreitakaan, mutta hyvältä maistuu.
Salami pitzaa kevyemmin
8
487
Vastaukset
- hfkjsghfu
Onks siinä tortilla pohjassa paljon kaloreita?
- hyvääon.
Siinä on n.60 kcal ja hiilareita n. 8 g eli ei juurikaan mitään...
- olenläski
maistuu ihan perseelle.. joten haista vittu anorketikko huora
- MaiskisJaLurps
Puhdas peppu maistuu hyvälle ja on iiihanaa olla 69ssä hoikkana läskittömänä oman kullan kaa, mut asiaan toiset on läskejä ikuisesti kun heillä on päässä vikaa....
- vati..
Hiukan ananasta ja auramurujakin vois lisätä täytteeseen kaloreiden siitä paljon nousematta..
- 20+8
Sellaisessa 25-grammaisessa minitortillassa on 75 kcal ja 13 g hh (Santa Maria) tai 86 kcal ja 13,5 g hh (El Paso).
- Seijaseni
Mutta paljos talvallisessa pizzassa on? Kiitos muuten vinkistä...kestääkhän tää tortillapohja tonnikalan, jos siitä ei valuta öljyä pois?
- tuhtia tavaraa
Esim Saarioisten Herkkupizza kinkku-jauheliha 430 g kaloreita n 1300 ja hiilareita n130g.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668