LUMIAN OMISTAJAT APUUN

avuton(ko)

eli oon ostamas uutta puhelinta ja aattelin lumia 800 oisko hyvä onko hintansa väärrtti kaikki joilla on se puhelin kertokaa plussat ja miinukset :))

33

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en enää ostaisi WP7 puhelinta, koska Nokia on jo julkaissut WP8 käyttiksellä olevat Lumia mallit.. Ne tulevat kauppoihin joulukuun paikkeilla.

    • kannattaa .

      Oikein hyvä on ja varsinkin nyt alennushinnoilla hintansa väärrtti.

      En vaihtaisi mihinkään muuhun puhelimeen.

      • Marko moi!

        Lumia ja Windows ihan pashaa.


    • 5230,. (500)
    • Jees!!

      Kaikki Nokian puhelimet ovat maailman parhaita!
      Eli ei kannata miettiä muita puhelimia.

      Ja mikä tarkeintä, puhelin pitää arvonsa hyvin, tätä ei voi sanoa esim. iPhonesta.

      Esim iPhonen kaatajaksi tituulerattu N97 on kerrassaan täydellinen älypuhelin. ja siitä joutuu omistaja maksamaan että joku urpo huolii sen ;)

      • Markoilua

        Voi mikä vitsi! Marko on käskenyt sanomaan tuon.


    • 800

      Jos et halua ihan viimeisintä uutuutta, sanoisin hintansa väärrtiksi.

      Itse ostin 800:en puolivuotta sitten.

      Nyt se on jo vanha malli, ja niin käy myös kaikille nyt uutuutena esitellyille luureille, eli jos et ole valmis puolenvuoden välein luuriasi vaihtamaan, käy juuri näin....

      Onneksi tuohon on tulossa vielä päivityksiä, jolloin jotakin uutta saavat myös nämä vanhukset !

    • avuton(ko)

      joo kiitti neuvoist mut te jotka ette omista lumiaa ni voitte painua muualle koska kysymys oli esitetty lumian omistajille eli en tarvii teijän ei-lumialaisten neuvoja

      • Make vain

        Omistin tuon lumia 900 ja myin pois.Totesi ihan täysin paskaksi.


    • 5230,. (500)

      kaiutin kaupanpäälle
      http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/nokia osta vanhempi lumia saat kaiuttimen/a838922

      • 47

        miksei kumisaappaita,kun lumian ostaa.


    • Kannattaa harkita tuota Lumia 900 mallia, koska sen mukana tulee tosiaan ilmaiseksi 150 euron arvoinen kaiutin..

    • ...

      Lumia 800 on omanlaisensa tuote, ei kopio Applesta eikä etenkään Samsungista, ja parempi puhelin kuin molemmat noista yhteensä. Originaali voittaa aina kloonin (Samsung).

    • pa sanoi hän

      vapunen16.9.2012 12:42

      "Itse en enää ostaisi WP7 puhelinta, koska Nokia on jo julkaissut WP8 käyttiksellä olevat Lumia mallit.. Ne tulevat kauppoihin joulukuun paikkeilla."

      Et tietenkään pysty ostamaan kun sun kaikki rahat meni siihen Samsungiin.

      • uhvomiäs

        Isi maksaa. Se on vielä niin nuori, ettei saa tehdä laillisesti isoja ostoksia.


    • 610 tai 710

      Eikös 610, 710, 800 ja 900 lumiat ole aivan samoja? Kamera parempi, muistia enempi vaan? En itse ostaisi 800 tai 900 lumiaa, koska vastaavanlaisen saa halvemmalla.

    • Melkein, mutta esim Lumia 610 mallissa on sen verran vähän keskusmuistia, että siinä ei toimi esimerkiksi Angry birds tai Skype.

      • firma 710

        710 on halpa ja hyvä peli,nykyään se on meidän firman henkilökunnan työpuhelimena


      • köyhää
        firma 710 kirjoitti:

        710 on halpa ja hyvä peli,nykyään se on meidän firman henkilökunnan työpuhelimena

        Huonosti menee firmalla.


    • hel pettynyt

      Nokialla on kumma tyyli tehdä päivityksiä puhelimeen jotka tuo paljon bugeja sekö huonoja ominaisuuksia. Ainakin Symbianin kohdalla.

      Eli uusin käyttöjärjestelmä ei kerro yhtään mitään.

    • plussaajamiinusta

      netti toimii hyvin
      videokuvaus jopa loistava
      mixradio yliveto
      sovelluksia ihan tarpeeksi
      - akku ladattava 1x/vrk
      - viikkokalenteria ei ole

      • u u n o

        Lataamalla Live Calendarin saa viikkokalenterin, joten yksi miinus pois.


      • uhvomiäs

        Jaahas, minä lataan Lumiani vain kerran kolmessa päivässä ja isommalla käytöllä joka toinen päivä...että silleeeeeeeeeeeen. Videokuvaus olis loistava jos vois zoomata kesken kuvausta.


      • 800
        uhvomiäs kirjoitti:

        Jaahas, minä lataan Lumiani vain kerran kolmessa päivässä ja isommalla käytöllä joka toinen päivä...että silleeeeeeeeeeeen. Videokuvaus olis loistava jos vois zoomata kesken kuvausta.

        Mikä Lumia sulla on, kun noin harvakseen tarvii latailla ?


      • ...
        800 kirjoitti:

        Mikä Lumia sulla on, kun noin harvakseen tarvii latailla ?

        Joo, ei meikäläisenkään tarvitse ladata sitä kuin kerran kolmessa päivässä, jos enemmän kiirettä niin sitten saattaa mennä 60% päivässä. Puhumista saa tehdä todella paljon jos meinaa akun päivässä hyydyttää...Netissä huonossa kentässä taas syö nopeammin. Mutta niissä tilanteissa voi todeta, että Applella ja Samsungilla ei oltaisi edes enää oltu netissä.


      • puhut höpö höpöä
        ... kirjoitti:

        Joo, ei meikäläisenkään tarvitse ladata sitä kuin kerran kolmessa päivässä, jos enemmän kiirettä niin sitten saattaa mennä 60% päivässä. Puhumista saa tehdä todella paljon jos meinaa akun päivässä hyydyttää...Netissä huonossa kentässä taas syö nopeammin. Mutta niissä tilanteissa voi todeta, että Applella ja Samsungilla ei oltaisi edes enää oltu netissä.

        Mitä teet tuolla kännykällä,jos vähäistä netin käyttö.Toi akun kulutus viittaa siihen,ettet käytä nettiä useesti.


      • Marko boy
        ... kirjoitti:

        Joo, ei meikäläisenkään tarvitse ladata sitä kuin kerran kolmessa päivässä, jos enemmän kiirettä niin sitten saattaa mennä 60% päivässä. Puhumista saa tehdä todella paljon jos meinaa akun päivässä hyydyttää...Netissä huonossa kentässä taas syö nopeammin. Mutta niissä tilanteissa voi todeta, että Applella ja Samsungilla ei oltaisi edes enää oltu netissä.

        Marko boy tuli vääntämään juttua,kuin Martti isä.


      • kännykkä koristeena
        800 kirjoitti:

        Mikä Lumia sulla on, kun noin harvakseen tarvii latailla ?

        Sen lumiassa on auton akku.


    • jaa-a, kertoo kaiken

      Peräti 96 prosenttia vastaajista ilmoitti olevansa joko erittäin tyytyväisiä tai ”vain” tyytyväisiä Lumiaan. 95 prosenttia on valmis suosittelemaan laitetta tuttavilleen.

      Lumiaan ladatut odotusarvotkin ylittyivät komeasti. Näin tuumaili 83 prosenttia vastaajista. 85 prosenttia voisi ostaa laitteen uudelleen.

      Omistajista 91 prosenttia hyväksyi väitteen, jonka mukaan Lumia on parempi kuin muut vastaavat laitteet markkinoilla ja heistäkin 42 prosenttia ajatteli, että Lumia on ”paljon parempi” kuin kilpailijansa.

      Kaksi kolmesta vastaajasta myös oli sitä mieltä, että Lumia on houkutteleva, nopea ja helppo käyttää.

      Vain yksi prosentti vastaajista oli pettynyt Lumiaan ja erittäin pettyneeksi ei ilmoittautunut yksikään.
      - tutkimuslaitos nielsen

      http://app.kauppalehti.fi/news/article/paauutiset?article=201207216733

      • osta pois

        Lumia 710 on kyllä toiminut hyvin. Akun kestosta miinusta mutta taitaa muunki merkkiset puhelimet kärsiä samasta ongelmasta. Sovelluksia on varmasti tarpeeks. Ja tuo hakuhomma olis kätevä muttako tuo bingi-haku on niin paljo huonompi ku google(ainakin vielä).


    • avuton(ko)

      joo kiitti kaikille vastauksista ne autto tosi paljon! kyl mä taidan sen lumia 800 hankkia :)))

    • jätä ostamatta

      Suuri lama tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe