Tarjoamme muutamalle reippaalle henkilölle mahdollisuuden ansaita rahaa sopimusmyyjinä. Myynti tapahtuu puhelimitse, mutta poikkeaa perinteisestä puhelinmyynnistä. Toimimme asiakasohjaajina eri yrityksille. Kontaktoitavat asiakkaasi ovat alan yritysten edustajia ja omistajia. Me emme myy lehtiä tai liittymiä, meillä ei lueta paperista valmiita tekstejä, eikä puristeta asiakkaita palveluumme väkipakolla. Olemme alallamme mukavan tunnettu.
Sopimusmyyjänä voit tehdä haluamasi tuntimäärän töitä viikossa kotoasi käsin. Sinulla tulee olla Y-tunnus (jonka saa verottajalta), jotta voimme maksaa myyntiprovisiosi sinulle. Työajan ja -määrän voit pitkälti päättää itse. Provisiomme on alan korkeimpia ja saat ohjausta aina tarpeesi mukaan. Aiemmasta myynti- ja asiakaspalvelutyöstä on etua, mutta ei ole välttämätöntä.
Ota yhteyttä ja kerro itsestäsi.
Syksyisin terveisin
Riina
[email protected]
Haetaan sopimusmyyjää
Riina
1
115
Vastaukset
- fearfire
Facebookissa toimiva ryhmä, jossa paljon työtä etsiviä....
https://www.facebook.com/groups/271797519537083/
Liity mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701