Nyt on tojota heikoilla.

Vitun Kiulu

11

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnen pekka..

Sun kannattaa mennä heti ostoksille.
      Meinaan ettei lopu kesken.
      Sähkövikoja, ja ranskalaisia linnunluita!!!!
      Niistä on rasiat tehty.

• Premium

No niinpä tuli nyt europaskalle kilpailija, samaa paskaa, mutta halvemmalla !
      Vaviskaa Mersut ja kumppanit, Romaniasta pyllistää uuspaska esiin !

• Kiala Viulu

Daciassa hyvin paljon laatuongelmia.

Velipoikani työpaikan huoltokorjaamon pihassa seisoi lähes 5 kk Dacia, kun muovinen imusarja halkesi ja romuun ei saa mistään varaosia. Auto oli ostettu uutena ja oli vain 2 kk käytössä ennen hajoamista.

Imusarja kun saatiin vihdoin varaosa, asiakas kerkesi ajamaan sillä 2 viikkoa ja hajosi uudelleen tuulettimen laakerista. Dacia seisoo edelleen korjaamon pihassa varaosaa odottaen.

Nyt asiakas ei halukkaan nähdä enää Ranskan romu Daciaa ja haluaa purkan kaupan. Myyjä ei halua purkaa kauppaa ja nyt nyhtäle pelle-Dacia romun kanssa ollaan menossa kärijille asian tiimoilta.

Ympäri Suomea ja Eurooppaa on havaittu paljon samoja vikoja ja huomattavan paljon sähkövikoja. Arvaahan sen romun laadun, kun hinta Suomessa pyörii vähän yli 10 000 € ja Euroopan muissa maissakin n. 7000 eurossa. Siinä näkee kun laatu ja hinta kohtaa toisensa, täyttä pashaa ! !

Daciaan ei sen lisäksi millään saa varaosi. Auto on varsinainen nolouden huipputekele, kun varaosatoimituksetkaan ei ole kunnossa maahantuojalla.

Sen verran ihmiset on tietoisen valistuneita Dacia lypsykoneen ongelmisa, ettei viime kuussa olematonta tekeletta ostettu kuin 36 kpl ! !. ONNEKSI:))

• dacia uhka tojolle?

Ai Rasiassa laatuongelmia? Paremmin se on pärjännyt vikatilastoissa kuin tojota, eli tojossahan vasta onkin laatuongelmia. Ja vakavia!

Ja on se kumma jos ei muka löydy varaosia, jos kerran perustuu Rellun tekniikkaan. Relluhan on ollut jokusen vuoden suomenkin markkinoilla...

Jostain syystä kukaan ei usko tuota sun yllä olevaa vuodatusta. Taitaa dacia olla tohjolle todellinen haastaja, kun tojo-kauppiaan pitää sitä noin mustamaalata. Totutun säälittävää...

• Kiala Viulu
        dacia uhka tojolle? kirjoitti:

Ai Rasiassa laatuongelmia? Paremmin se on pärjännyt vikatilastoissa kuin tojota, eli tojossahan vasta onkin laatuongelmia. Ja vakavia!

Ja on se kumma jos ei muka löydy varaosia, jos kerran perustuu Rellun tekniikkaan. Relluhan on ollut jokusen vuoden suomenkin markkinoilla...

Jostain syystä kukaan ei usko tuota sun yllä olevaa vuodatusta. Taitaa dacia olla tohjolle todellinen haastaja, kun tojo-kauppiaan pitää sitä noin mustamaalata. Totutun säälittävää...

No onhan niissä "hyvin paljon" laatuongelmia,kun minun veljeni on yhden saanut korjata pariin kertaan... Ja minun juttuni ovat aina täyttä totta, ilman muuta, uskokaa vain kaikki mitä Kiala palstalle suoltaa.

• taitaa olla
        Kiala Viulu kirjoitti:

No onhan niissä "hyvin paljon" laatuongelmia,kun minun veljeni on yhden saanut korjata pariin kertaan... Ja minun juttuni ovat aina täyttä totta, ilman muuta, uskokaa vain kaikki mitä Kiala palstalle suoltaa.

Taitaa veljesi olla varsinainen monttööri, kun ei saa autoa kuntoon kerralla. Onko tuo sukuvika?

• nii ja..

minun veljeni työkaverin serkun siskon tyttären isäpuolen veljen eno ei hommanut Daciaa lainkaan....en tiiä sitten miksi ei.

• Ei yllätä

Niinpäs näyttää olevan.

• Kiala Viulu
        Ei yllätä kirjoitti:

Niinpäs näyttää olevan.

Ei varmasti ole, kun minun veljeni kummin kaiman serkun vastaantulijan naapurinj tädin miehen sedän veljen siskon serkku sanoi niin.

• khihihiihihiihih

paraas euroopalainen ikinä, khihihihi, hihihiiihihihihihihihihihihiiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe