Miten kasvatan vegaaninössöstä miehen?

haluan yrittää

Apua! Rakastuin erääseen nättiin poikaan ja hänkin osoitti kohta vastarakkautta. Aloimme seurustella ja nyt asumme jo melkein yhdessä. Sängyssä ja muuten menee hyvin, mutta ruokapöydässä ja keittiössä on ongelmia. Rakkaani on vegaani eli hänelle ei kelpaa mikään normaali ruoka vaan pitää olla tofua, ituja ja orasmehuja. Aina kun laitan ruokaa, hän kyttää siinä vieressä ja pitää kiitotussaarnoja eläinten oikeuksien puolesta. Hän myös koluaa kaikki keittiön kaapit ja heittää pois liivatteet ja muut saastaisiksi luokittelemansa ruuat. Se pilaa tunnelman niin, että romanttiset kynttiläillalliset jäävät vain haaveiksi. Myöskään ravintolassa syönnistä ei tule mitään kun sielläkin pitää aina tivata ja nirsoilla.
Nyt mietin, että miten tuo rokaongelma voidaan ratkaista. Minulla ei ole mitään aksvissyöntiä vastaan sinänsä, jos se pysyisi kohtuudessa niin että ruokapöydässä voisi silti olla ainakin juustoja ja kalaa ja että aterioiminen onnistuisi ilman sitä valtavaa maailmantuskaa mitä siinä nyt on.
Kumppania en kuitenkaan halua vaihtaa sillä rakastan tätä mörököllipuppeliani. Olisi vain kaivettava siitä enemmän raavasta miestä esiin. Itse olen hieman naisellisempi mies, joten haluan hänen olevan meillä se iso ja vahva karhu.

160

5767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsotsot

      Sinun itsesi on muututtava ja hyväksyttävä puppelisi sellaisenaan.

      • Perus tapaus

        Se mies ajattelee aivoillaan (vaikka onkin väärässä) siitä johtuu että hänellä on aatteita, ja sinä ajattelet vain söpöä panoa. Olette siis mies ja nainen väärissä rooleissa.

        Ehkä parempi vaihtoehto sinulle olisi etsiä söpö tyttö, ostaa rekka ja lopettaa turha kainaloiden ajo.


      • Korjaus*
        Perus tapaus kirjoitti:

        Se mies ajattelee aivoillaan (vaikka onkin väärässä) siitä johtuu että hänellä on aatteita, ja sinä ajattelet vain söpöä panoa. Olette siis mies ja nainen väärissä rooleissa.

        Ehkä parempi vaihtoehto sinulle olisi etsiä söpö tyttö, ostaa rekka ja lopettaa turha kainaloiden ajo.

        Luin aloituksen loppuun ja ylempi kommenttini sopii siis tilanteeseen jossa aloittaja on nainen. Pahoitteluni siitä.
        *


      • VIDEO ASIASTA
        Korjaus* kirjoitti:

        Luin aloituksen loppuun ja ylempi kommenttini sopii siis tilanteeseen jossa aloittaja on nainen. Pahoitteluni siitä.
        *

        4 hyvää syytä alkaa kasvissyöjäksi

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6825.0.html


      • Vältä syövät

      • te kiero

        Vegaanit on muutenkin outoa poppoota.
        Ei ole onnistunut seurustelu sellaisten tyttelienkään kanssa.


      • Provo videoita
        VIDEO ASIASTA kirjoitti:

        4 hyvää syytä alkaa kasvissyöjäksi

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6825.0.html

        Jos laittaa suolitähystyskameran lehmän anaaliin ja katselee sitä samalla kun syö naudan pihviä niin se voi olla ällöttävää, mutta miksi niin pitäisi tehdä?


      • jep jpe

      • mä vaan

        Opettele itse suvaitsevaiseksi ja anna miehen syödä mitä haluaa. Ketääne i voi määrätä syömään jotain mitä ei halua syödä. Vaihda siis miestä jos et tykkää.
        Naisille ei kelpaa vit.tu mikään näköjään kun rvalittavat mitä toinen syö.


      • Tuoko se on?
        jep jpe kirjoitti:

        Vaihda homo oikean mieheen. Tosimies syö pihvit eikä porkkanaa!

        Kumpi homo tuo punapartainen kokki on jolla toisessa kädessä kaali ja toisessa kattila?


      • Nii
        mä vaan kirjoitti:

        Opettele itse suvaitsevaiseksi ja anna miehen syödä mitä haluaa. Ketääne i voi määrätä syömään jotain mitä ei halua syödä. Vaihda siis miestä jos et tykkää.
        Naisille ei kelpaa vit.tu mikään näköjään kun rvalittavat mitä toinen syö.

        Niin kyseessähän on nyt miespari...


      • Huomautus vaan..
        mä vaan kirjoitti:

        Opettele itse suvaitsevaiseksi ja anna miehen syödä mitä haluaa. Ketääne i voi määrätä syömään jotain mitä ei halua syödä. Vaihda siis miestä jos et tykkää.
        Naisille ei kelpaa vit.tu mikään näköjään kun rvalittavat mitä toinen syö.

        Eihän kirjoittajan suvaitsevaisuudessa ollut mitään vikaa! Tekstin perusteella se vegaani saarnaa kirjoittajalle kuinka epäterveellistä ja pahaa kaikki muka on...kyse on siis sen vegaanin suvaitsemattomuudesta. Kukin syököön mitä haluaa toisten siihen puuttumatta!


      • Nainen69
        mä vaan kirjoitti:

        Opettele itse suvaitsevaiseksi ja anna miehen syödä mitä haluaa. Ketääne i voi määrätä syömään jotain mitä ei halua syödä. Vaihda siis miestä jos et tykkää.
        Naisille ei kelpaa vit.tu mikään näköjään kun rvalittavat mitä toinen syö.

        Oi voi,lukisitkos ensin tekstin Mä vaan, AJATUKSEN kanssa ennenkuin alat katkeroituneena haukkumaan NAISIA!!!!!!


      • fsdagsfgasdfasdfas
        mä vaan kirjoitti:

        Opettele itse suvaitsevaiseksi ja anna miehen syödä mitä haluaa. Ketääne i voi määrätä syömään jotain mitä ei halua syödä. Vaihda siis miestä jos et tykkää.
        Naisille ei kelpaa vit.tu mikään näköjään kun rvalittavat mitä toinen syö.

        vielä kun ne ituhipit olisi itse suvaitsevaisia, niin niitä voisi suvaitakin. mutta ei, fanaatikkoja niistä suurin osa on. tunnen tasan yhden kasvissyöjän, joka asiasta ei tee numeroa. se on niin, että sitä saa, mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.


      • ali kebaba

        Ota sina tytö kunno mies ja sano ituhippi et rakasta vaa sinu elain.Mina syö paljo liha ja meiseli on ponteva,ota minu kyntämä sinu ihana vako.Ituhipi saapi viereen tula katsomaan mita sina saa jos vaika oppi jotaki.


      • N

      • ldldldldldldldl
        Perus tapaus kirjoitti:

        Se mies ajattelee aivoillaan (vaikka onkin väärässä) siitä johtuu että hänellä on aatteita, ja sinä ajattelet vain söpöä panoa. Olette siis mies ja nainen väärissä rooleissa.

        Ehkä parempi vaihtoehto sinulle olisi etsiä söpö tyttö, ostaa rekka ja lopettaa turha kainaloiden ajo.

        hhahaha, väärissä rooleissa? kyllä monilla miehillä on aatteita ja monet naiset ajattelevat pelkkää panoa...haloo taas. :D


      • hallooti halloo
        ldldldldldldldl kirjoitti:

        hhahaha, väärissä rooleissa? kyllä monilla miehillä on aatteita ja monet naiset ajattelevat pelkkää panoa...haloo taas. :D

        Oletko vähäjärkinen, huono lukemaan, retardinen, imbesilli vai minkälainen olet, kun naurat sille että moni on sellainen?

        Missä kohtaa kommenttiani luki että moni ei olisi semmoinen, ja mikäs sen koko kommenttini otsikko oli?

        (onhan moni myös uskovainen ja silti ovat yhdessä ihan väärässä)

        Jos olet siis nainen niin sinunlaisille se olikin tarkoitettu, eikä virheellisesti aloittajan kaltaiselle henkilölle.

        Jos olet mies niin mene ajattelemaan lisää.


      • totuus se
        Huomautus vaan.. kirjoitti:

        Eihän kirjoittajan suvaitsevaisuudessa ollut mitään vikaa! Tekstin perusteella se vegaani saarnaa kirjoittajalle kuinka epäterveellistä ja pahaa kaikki muka on...kyse on siis sen vegaanin suvaitsemattomuudesta. Kukin syököön mitä haluaa toisten siihen puuttumatta!

        Veganin kanssa seurustelu, on kuin seurustelisi hihhulin kanssa, aina yrittää aivopestä sinut ja pakottaa sunnuntaisin kirkkoon.

        Ei tuu mitään! Jätä se!


      • gjiodxm
        te kiero kirjoitti:

        Vegaanit on muutenkin outoa poppoota.
        Ei ole onnistunut seurustelu sellaisten tyttelienkään kanssa.

        Kyllä vegaanit ja sekasyöjät on saaneet lapsiakin keskenään. Se että käytät sanaa "tytteli" luultavasti kertoo enemmän miksi seurustelu ei suju.


      • asian laita
        totuus se kirjoitti:

        Veganin kanssa seurustelu, on kuin seurustelisi hihhulin kanssa, aina yrittää aivopestä sinut ja pakottaa sunnuntaisin kirkkoon.

        Ei tuu mitään! Jätä se!

        Pah...

        Väärässä olet, ei uskovan kanssa seurustelu sellaista ole


      • kkgsjjgjgjgs
        ali kebaba kirjoitti:

        Ota sina tytö kunno mies ja sano ituhippi et rakasta vaa sinu elain.Mina syö paljo liha ja meiseli on ponteva,ota minu kyntämä sinu ihana vako.Ituhipi saapi viereen tula katsomaan mita sina saa jos vaika oppi jotaki.

        ali kebaba ei osaa lukea tai haluaa poikarakkautta


      • Jöötä kaipaava vege.
        jep jpe kirjoitti:

        Vaihda homo oikean mieheen. Tosimies syö pihvit eikä porkkanaa!

        ..ja komistus sohvaperunaan!


      • sama vegeslarvi
        te kiero kirjoitti:

        Vegaanit on muutenkin outoa poppoota.
        Ei ole onnistunut seurustelu sellaisten tyttelienkään kanssa.

        Onnistuisi kyllä viestin aloittajan mieheltä! ;) Hei voisittekko kokeilla ja voittaa ennakkoluulonne? Itse en ole vegaani, enkä jaksa kaikkia tuoteselosteita tarkistaa enää nykyään ja menee luomumunat ja maito...Mies on paniikissa tilanteesta myös! Kerro mielipiteesi suoraan ja esitä om minimisi.Vaikkapa lakto-, ovovegetaristi, tai molemmat niinkuin minä nykyään luomutuotteilla tai siten rasvaista kalaa kerran viikossa. Ja sitten siitä nössöydestä :kumpi se onkaan rohkea edelläkävijä teistä kahdesta? Mun ongelmakseni on muodostunut ihan makuaisti: kyllästyn aia ns korvikeravinteiisin.Kaaipasin oikeaa maitokahvia ja olin lopettamassa jo välillä kokonaan, mutta en vain pysty.Minulla on laktoosiintoleransskin.Se on entisestään löysyttänyt linjaa, kun eila tuotteet on niin hyviä...Jokainen Kasvisruokavaliosta löytyvät kaikki ravinteet paitsi b12 ja d3 vitamiinit. Ne saat kätevästi berexistä -kysy apteekista.Lasten on helpompaa syödä vähän lihaa, kun kasvu on kovin nopeaa ja masu aika pieni..Leivonta eialkanut munaa korvaavilla aineilla onnistua, jotenka siirryin hiukan pettyneenä luomumuniin.
        Mutta jos asiat on oikein hullusti kohdallanne, eikä poikaystävänne käännytystyö ala tuottaa sinulle hedelmää, eikä hän tee myönnytyksiä, edes tulevien lasten suhteen, niin on ehkä vielä asuttava erikseen ja jatkettava seurustelua! Hiljaa hyvä tulee -yleensä!


      • löysä vegetätsä
        sama vegeslarvi kirjoitti:

        Onnistuisi kyllä viestin aloittajan mieheltä! ;) Hei voisittekko kokeilla ja voittaa ennakkoluulonne? Itse en ole vegaani, enkä jaksa kaikkia tuoteselosteita tarkistaa enää nykyään ja menee luomumunat ja maito...Mies on paniikissa tilanteesta myös! Kerro mielipiteesi suoraan ja esitä om minimisi.Vaikkapa lakto-, ovovegetaristi, tai molemmat niinkuin minä nykyään luomutuotteilla tai siten rasvaista kalaa kerran viikossa. Ja sitten siitä nössöydestä :kumpi se onkaan rohkea edelläkävijä teistä kahdesta? Mun ongelmakseni on muodostunut ihan makuaisti: kyllästyn aia ns korvikeravinteiisin.Kaaipasin oikeaa maitokahvia ja olin lopettamassa jo välillä kokonaan, mutta en vain pysty.Minulla on laktoosiintoleransskin.Se on entisestään löysyttänyt linjaa, kun eila tuotteet on niin hyviä...Jokainen Kasvisruokavaliosta löytyvät kaikki ravinteet paitsi b12 ja d3 vitamiinit. Ne saat kätevästi berexistä -kysy apteekista.Lasten on helpompaa syödä vähän lihaa, kun kasvu on kovin nopeaa ja masu aika pieni..Leivonta eialkanut munaa korvaavilla aineilla onnistua, jotenka siirryin hiukan pettyneenä luomumuniin.
        Mutta jos asiat on oikein hullusti kohdallanne, eikä poikaystävänne käännytystyö ala tuottaa sinulle hedelmää, eikä hän tee myönnytyksiä, edes tulevien lasten suhteen, niin on ehkä vielä asuttava erikseen ja jatkettava seurustelua! Hiljaa hyvä tulee -yleensä!

        Ja hei anteeksi erehdys, kun aloin lapsista paasata: en huomannut teitä heti homoiksi, mutta sitten luin lisää... Itse olen nainen, josta ei ollutkaan vegaaniksi, mutta yritän edelleenkin välttää lihaa niin paljon, kuin pystyn.


      • naurettavaa touhua
        jep jpe kirjoitti:

        Vaihda homo oikean mieheen. Tosimies syö pihvit eikä porkkanaa!

        Homo vaan pelleilee ruoan kanssa ja vetää tumppuu ja ajattellee olevansa joku vitun jeesus. Älä ny helvetti tulee tommosen nirson pellen kanssa olemaan.


      • iIIuminatus
        hallooti halloo kirjoitti:

        Oletko vähäjärkinen, huono lukemaan, retardinen, imbesilli vai minkälainen olet, kun naurat sille että moni on sellainen?

        Missä kohtaa kommenttiani luki että moni ei olisi semmoinen, ja mikäs sen koko kommenttini otsikko oli?

        (onhan moni myös uskovainen ja silti ovat yhdessä ihan väärässä)

        Jos olet siis nainen niin sinunlaisille se olikin tarkoitettu, eikä virheellisesti aloittajan kaltaiselle henkilölle.

        Jos olet mies niin mene ajattelemaan lisää.

        >onhan moni myös uskovainen ja silti ovat yhdessä ihan väärässä<

        -nyt suollat täyttä hevonpaskaa - mkä sinä olet sanomaan että ovat ihan väärässä, perustelematta ... ylimielinen atsku-besserwisser vai??


      • happyhappyjoyjoy
        asian laita kirjoitti:

        Pah...

        Väärässä olet, ei uskovan kanssa seurustelu sellaista ole

        väärässä olet, eipä ole sellaista vegaaninkaan kanssa seurustelu.


    • bibbeli-bubbeli

      Oliskohan ollut provo tämä aloitus? Kenties ihan alan tehtaalta lähtöisin?

      • hömppistä

        Onkohan täällä yhtään keskustelua, jossa ei aina olis ainakin yks kommentti, että oliskohan provo tää aloitus?
        Miks ihmeessä joka keskustelun aloitusta pitää aina jonkun epäillä provoks?
        Meneeks aihe yli oman hilseen kun ei voi tajuta, että jollain saattaa ihan oikeesti olla tuollainenkin ongelma?


      • huoh.
        hömppistä kirjoitti:

        Onkohan täällä yhtään keskustelua, jossa ei aina olis ainakin yks kommentti, että oliskohan provo tää aloitus?
        Miks ihmeessä joka keskustelun aloitusta pitää aina jonkun epäillä provoks?
        Meneeks aihe yli oman hilseen kun ei voi tajuta, että jollain saattaa ihan oikeesti olla tuollainenkin ongelma?

        Nämä etusivun jutut on aina provoja. Sivun ylläpidon luomia provoja. Yrittäkää ihmiset edes ajatella omilla aivoilla jos teillä semmoset on.


      • Samoin myös tuo
        hömppistä kirjoitti:

        Onkohan täällä yhtään keskustelua, jossa ei aina olis ainakin yks kommentti, että oliskohan provo tää aloitus?
        Miks ihmeessä joka keskustelun aloitusta pitää aina jonkun epäillä provoks?
        Meneeks aihe yli oman hilseen kun ei voi tajuta, että jollain saattaa ihan oikeesti olla tuollainenkin ongelma?

        Tuokin sama kysymys on esitetty monta kertaa että miksi aina kaikki muka provoja, joka aiheeseen joku kirjoittaa että provo ja miksi oikeasti ei voisi olla tälläistä jne...

        Provo mikä provo, turha sitä on edes miettiä.


      • 4564565
        huoh. kirjoitti:

        Nämä etusivun jutut on aina provoja. Sivun ylläpidon luomia provoja. Yrittäkää ihmiset edes ajatella omilla aivoilla jos teillä semmoset on.

        ja millaseen perusteluun sä perustat tonkin väitteen?


      • bb

        Provopa hyvinkin , kirjoitustyylistä tuntee.


      • Ja lisäksi
        huoh. kirjoitti:

        Nämä etusivun jutut on aina provoja. Sivun ylläpidon luomia provoja. Yrittäkää ihmiset edes ajatella omilla aivoilla jos teillä semmoset on.

        koko keskustelun aloitus meni niin yli ja on niin kärjistetty, että luettuani sen toivoin, että kukaan typeränä ei oikeasti mene vastaamaan. Näköjään meni ja otti tosissaan koko jutun. Otsikkokin on niin älytön, että viimeistään siitä pitäisi tajuta


    • kompromisseja!

      Jotta etenisitte asiassa mihinkään suuntaan, pitää molempien ensimmäisenä luopua uppiniskaisuudesta. Saarnaus ei kuulu ruokapöytään, eikä toisten tavaroita heitellä roskiin lupaa kysymättä. Mutta ei vegaaninkaan ole pakko syödä sitä kalaa tai juustoja, ei edes ravintolassa.

      Istutte nyt keskustelemaan siitä, mitä kumpikin on valmis hyväksymään ja mitä ei. Kerro omat taustasi sille, miksi syöt lihaa ja kuuntele hänen perustelunsa sille, miksi on päätynyt kasvissyöjäksi. Auttaa jo paljon. Sitten ihan käytännönjärjestelyjä ruokailun suhteen, yleensä on helppo tehdä vain ne liha/kasvislisukkeet erikseen ja sitten riisi/peruna/pasta ja muut kasvikset ja leivät yhteisinä. Tai jos ruokavalionne eroaa ihan mahdottomasti, niin ihan rehellisesti teette omat safkanne ja piste. Sytytätte ne kynttilät vaikka hierontahetkeä varten :)

      Toki tämä on arvomaailmakysymyskin, joten kannattaa miettiä hyvissä ajoin rajoittuko ne eroavuudet vain ruokavalioon. Hyvä seksi ei itsessään kovin pitkälle suhdetta kannattele. Mutta, eipä toisaalta sama ruokavaliokaan aina anna takuita suhteen onnistumisesta.

    • Tuon sortin veganismissa on kyse uskonnon harjoittamiseen rinnasettavasta aatteesta. Joko hyväksyt miehen vakaamuksen tai sitten lähdet nostelemaan.

      • anonyymi.

        Periaatteessa olen samaa mieltä siinä, että toisen mielipiteitä pitää kunnioittaa, mutta saarnaus toisen ruokailutavoista, ruuan pois heittäminen ja muun sorttinen "aivopesu" eivät kuulu asiaan. Nyt te molemmat yritätte muuttaa toisianne paremmin toisillenne sopiviksi. Eri asia on, jos molemmat pystytte olemaan sitä mitä olette ilman toisen muuttamista mieleiseksi.

        Eli laitat sen vegaanipuolisosi istumaan samaan pöytään ja kerrot, ettei aivopesu ole suotavaa. (Tosin vegaanin voi olla aika vaikea hyväksyä se tosiasia, että jonkun toisen ruokailutavat/arvot eroavat omista.)


      • anonyymi.
        anonyymi. kirjoitti:

        Periaatteessa olen samaa mieltä siinä, että toisen mielipiteitä pitää kunnioittaa, mutta saarnaus toisen ruokailutavoista, ruuan pois heittäminen ja muun sorttinen "aivopesu" eivät kuulu asiaan. Nyt te molemmat yritätte muuttaa toisianne paremmin toisillenne sopiviksi. Eri asia on, jos molemmat pystytte olemaan sitä mitä olette ilman toisen muuttamista mieleiseksi.

        Eli laitat sen vegaanipuolisosi istumaan samaan pöytään ja kerrot, ettei aivopesu ole suotavaa. (Tosin vegaanin voi olla aika vaikea hyväksyä se tosiasia, että jonkun toisen ruokailutavat/arvot eroavat omista.)

        PS. Olen itsekin kasvissyöjä ja tuleehan sitä aika useinkin valitettua puolisolle ruuasta, mutta toisaalta se pitää vain hyväksyä. Tosin maisteleehan hän sitten minunkin tekemiäni kasvisruokia, joten täydellistä uppiniskaisuutta lihansyöntiin ei ole.


    • VegestäKarpiksi

      Itse olen joskus ollut nuoruudessani ns. paasaava vegetaristi ja kasvissyöntini loppui pikkuhiljaa joskus 8 vuotta sitten ( ehdin olla vege n. 4 vuotta ) koska rakastuin lihansyöjään ja halusin alkaa tehdä kaikkia perinteisiä lihapullia sun muita rakkaalleni. Nyt siitä suhteestakin on aikaa toiset n. 10 vuotta ja minusta on muutaman viime vuoden aikana tullut hiilihydraattitietoinen ja välillä joudun tietoisesti hillitsemään itseäni, etten ahdista kanssaihmisiä karppauksillani vaan annan heidän myrkyttää itsensä sokerilla ;) Parisuhteessa ollessa karppaus vaikeutui kun toinen ei karpannut ja hänen luonaan esim. leipä ei ollut minun karppausleipää ja tuli välillä syötyä jotain mistä itselle tuli sitten huono olo ( fyysisesti kun elimistö tottunut vähähiilariseen ). Toisen ihmisen takia en enää vaihtaisi takaisin sellaiseen ruokaan joka vahingoittaa minua ( jokaisen oma kokemus on itselle paras ). Olen kuitenkin sitä mieltä, että en voi alkaa käännyttää toista karppaajaksi enkä myöskään tietenkään kääntyisi itse mihinkään. Ihmisten on vain pakko hyväksyä toistensa erilaisuus ja erilaiset tavat: Ette ole toistenne kasvattajia vaan kaksi aikuista ihmistä joiden elimistöt haluavat eri asioita. Ymmärrän kumppaniasi, jolla tekee varmasti pahaa eläinten takia sun muuta. Itsekin, vaikka karppaan, yritän tehdä sen mahdollisimman luontoystävällisesti suosimalla luomua ( esim. en henkisesti kykene ostamaan muita kuin luomukananmunia ). Ihminen on keräilijä-metsästäjä ja on luonnollista tappaa syödäkseen ja on ekologisempaa syödä esim. suomalaista ohraa kuin kaukomailta lennätettyä riisiä ja kalastajan/metsästäjän/luomutilallisen lihoja kuin kaukaa lennätettyä soijaa. Kuitenkaan kenenkään ei ole pakko lihaa syödä, jos ei halua, mutta ei ole kyllä pakko kuunnella maailmanparannusta ruokaillessaan. Ota esille eri näkökulmia ja kerro avoimesti miltä sinusta tuntuu. Ei pitäisi olla mahdotonta viettää romanttista illallista niin että on samat lisukkeet ja sinulla pihvi ja hänellä tofua.

      • ABC83

        "Ihminen on keräilijä-metsästäjä..." Paitsi että nykyinen tehoeläintuotanto ei ole mitään metsästystä, vaan eläinten pitämistä luonnottomissa ja ahtaissa elinoloissa, eläinlapsien liian aikaista vierotusta äideistään, kastrointia, hännän typistämistä, ym. ym. muuta mukavaa. Että syö siinä sitte hyvällä omallatunnolla lihaa.


    • gworegjioreigo

      Meinasin vastata että manipuloi p1llulla sitä mutta viimeinen lause paljasti että olettekin ällöttävä håmåpari, tyydy varastamaan sinäkin ruokasi kaneilta...

    • veganitar

      Ihana mies! Kunpa olisin aikoinani saanut tuollaisen miehen. Olen ollut kasvissyöjä 4-vuotiaasta saakka ja vegaani 30 vuotta (ikää on minulla siis yli 50). Tottahan vegaani voi järjestää romanttisia illallisia, ei siihen tarvitse lihaa tai eläinperäisiä tuotteita. Minun puolestani jokainen saa syödä mitä tykkää. Omat lapseni ovat sekasyöjiä ja se on heidän valintansa, Jostain syystä kuitenkin monia miehiä kammoksuttaa nainen, joka ei syö lihaa ja etenkään jos ei sen lisäksi käytä edes viinaa.

      Kyllä te jonkin ratkaisun keksitte ruokaongelmaanne, fiksut ihmiset.

      • lääkkeet

        "Tottahan vegaani voi järjestää romanttisia illallisia, ei siihen tarvitse lihaa tai eläinperäisiä tuotteita."

        Ei tosimies ole tosimies jos hän ei uskalla syödä lihaa. Mikään ei ole niin romanttista kuin se jos mies on tappanut viattoman eläimen ja tarjoaa tätä naiselle sekä syö itsekin sitä viatonta eläintä joka on kasvanut ahtaassa häkissä ihmisen vankeudessa. Tappaminen ja pahoinvoinnin aiheuttaminen muille eliölajeille on kaiken romantiikan lähde, siitä ei pääse mihinkään.

        http://www.youtube.com/watch?v=qxybtRNa_wc

        Kyllähän tollanen tyttönen ihan sulonen on, mutta kyllä sekin sisimmässään haluaa miehen joka on valmis tuhoamaan tämän ihmisrodun joka aiheuttaa kärsimystä eläimille. Ehkä siinä tappamisen ohessa saa sitten syödä vähän sikaakin, ja kenties myös ihmislihaa.

        Ihan BS:ää tämmöset propagandavideot:
        http://www.youtube.com/watch?v=KN10tQk2wig
        http://www.youtube.com/watch?v=AOT-xEe_kq4
        http://www.youtube.com/watch?v=w-rgaUbS-VU


      • Apo-CaIypso
        lääkkeet kirjoitti:

        "Tottahan vegaani voi järjestää romanttisia illallisia, ei siihen tarvitse lihaa tai eläinperäisiä tuotteita."

        Ei tosimies ole tosimies jos hän ei uskalla syödä lihaa. Mikään ei ole niin romanttista kuin se jos mies on tappanut viattoman eläimen ja tarjoaa tätä naiselle sekä syö itsekin sitä viatonta eläintä joka on kasvanut ahtaassa häkissä ihmisen vankeudessa. Tappaminen ja pahoinvoinnin aiheuttaminen muille eliölajeille on kaiken romantiikan lähde, siitä ei pääse mihinkään.

        http://www.youtube.com/watch?v=qxybtRNa_wc

        Kyllähän tollanen tyttönen ihan sulonen on, mutta kyllä sekin sisimmässään haluaa miehen joka on valmis tuhoamaan tämän ihmisrodun joka aiheuttaa kärsimystä eläimille. Ehkä siinä tappamisen ohessa saa sitten syödä vähän sikaakin, ja kenties myös ihmislihaa.

        Ihan BS:ää tämmöset propagandavideot:
        http://www.youtube.com/watch?v=KN10tQk2wig
        http://www.youtube.com/watch?v=AOT-xEe_kq4
        http://www.youtube.com/watch?v=w-rgaUbS-VU

        Pitäis jo edes lopettaa tuo tunnekuohuinen "murha"-sanan väärinkäyttö asiattomissa yhteyksissä. Se soveltuu vain ihmiseen ja menettää hokemana merkityksensä.
        Mennäänpäs nyt sanomaan jellonalle ja krokodiilille että olet kuule murhamiekkonen....


    • tattista vaan

      Kyllä vegaanin kanssakin voi nauttia kynttiläillallisia. Meillä minä olen kasvissyöjä, mieheni ei. Teemme kuitenkin kasvisruokaa ja jos tarvii niin toinen voi nauttia lihapihvin. Itselleni teen kasvispihvin tai herkkuani kesäkurpitsaa paistettuna. Syön myös sieniä, joista saa ihanaaa pihviä. Jos onnistuu löytämään lampaankääpää tai herkkutatteja, on ne sellaisenaan paistettuna ihan lihapihvin veroisia. ja paljon miúitakin ruokai on. Salaatteja ja raasteita voi tehdä joka lähtöön. Raasteet kannattaa raastaa pieniski, jolloin tulee mehukasta. Porkkanaraasteeseen tai naurisraasteeseen ananasta tai appelsiiniä. Myös puolukka käy. Ihanaa tattipihvien kanssa. Ota kasviskirja kirjastostasi lainaa ja tutki mitä kaikkea voi kasviksista tehdä. Sekä leipoa vegaanillekin kelpaavia leivonnaisia.

    • Fitnessnainentäsä

      Minusta tosimies ajattelee maailmaa, eikä vain omaa mahaansa! Hieno löytö!

    • 20+14 ei ole 34

      Lopeta ruoan laittaminen kokonaan. Pistä poika kokkaamaan. Kyllä nälkä ajaa ituhipin ulos, näet jos se ei pysty sinua ruokkimaan mehuillaan.

    • jos näin saa sanoa

      Olet hölmö jos luulet, että homoudesta paranee ruokavaliolla.

      • äklöpöklö

        ei tässä haluttu heterouttaa vaan muuttaa ruokavaliota.


    • älä viitti

      Miksi välität.
      Eukko on jotain näitä ituhippejä kanssa. Jos ei safka kelpaa mitä teen niin on syömättä tai tekee omansa. Rauha maassa.
      Ajatukset kuuntelen 6-packin jälkeen jolloin olen kuulemma liian kännissä puhumaan tärkeistä asioista. Sitä ennen olen pikkuasioihin takertuva pikkumainen ihminen.

      Annan muitten syödä sitä mitä haluaa ja saman teen itse, mutta vaivaa en näe toisten ideologioiden takia. Täytyy nyt myöntää kuitenkin, että eläimilläkin pitäisi olla edes jotain oikeuksia vaikka ne tuotantoeläimiksi laskettaisikin.

    • ....

      Mitkä ovat sotilasarvonne?

    • Heitä menemään se

      Eihän tuommoinen jäppinen ole terve. Ja jos meinaat elää sellaisen kanssa joka jo nyt lähes vainoharhaisesti valkkaa ruokansa. Seuraavaksi hän alkaa valittamaan vaatteista, ei nahkaa tms.
      Tuli vaan mieleeni että miten tuommoinen vegaaniällötys käyttytyy tietyissä tilanteissa. Laittaako hän esim. lihaa piiloon vai onko se sitten "porkkana" kun laitetaan sinne piiloon.

      • Ruis

        Eihän vegaanit käytä nahkaa muutenkaan. Paljon on hyviä tuhteja soijaruokia ja seitanilla saa tehtyä tosi lihaisen oloista ruokaa, ilman tippaakaan lihaa. Ei vegaani/kasvisruoan täydy olla pelkkiä rehuja ja salaatteja, tuhteja ruokiakin löytyy. Silti en kannata älytöntä ruokavalio paasaamista suuntaan tai toiseen ja olen itse vegaani.


      • 6456456
        Ruis kirjoitti:

        Eihän vegaanit käytä nahkaa muutenkaan. Paljon on hyviä tuhteja soijaruokia ja seitanilla saa tehtyä tosi lihaisen oloista ruokaa, ilman tippaakaan lihaa. Ei vegaani/kasvisruoan täydy olla pelkkiä rehuja ja salaatteja, tuhteja ruokiakin löytyy. Silti en kannata älytöntä ruokavalio paasaamista suuntaan tai toiseen ja olen itse vegaani.

        ''Ja jos meinaat elää sellaisen kanssa joka jo nyt lähes vainoharhaisesti valkkaa ruokansa.''

        ei veganismissa ole kyse nirsoilusta tai vainoharhasuudesta onko se liha jotenkin saastasta, vaan lähinnä eläinoikeuksien puolustamisesta.


    • sirkuttaja

      En nyt ole lukenut muita kommentteja (anteeksi) joten saattaa tulla kertausta (anteeksi siitäkin). Mutta siis.

      Ensinnäkin, niinkuin itsekin totesit, miehen pitää olla mies ISOLLA M:llä. Kasvissyönti ei muuta tätä tosiasiaa. Ja mikäs sen miehekkäämpää kuin seistä sanojensa takana, minustakin siis kasvissyönti sinänsä on ok, jos syyt sen takana ovat kunnossa.

      Mutta tuota käännytysosiota en ymmärrä.... Jos sinä olet valmis hyväksymään hänet kasvissyöntinsä kanssa niin miksi hän katsoo oikeudekseen moittia sinua lihansyönnistä?? Eikös se ole jokaisen oma asia mihin uskoo ja mitä pitää oikeana tapana toimia, ja hyvä omatunto olisi olla jokaisella joka pystyy toimimaan omien periaatteittensa mukaan.

      Jos siis toisten kontrollointi ja käännyttäminen ovat suhteessanne noinkin tärkeässä roolissa, ja tarkoitan nyt tässä tapauksessa sinuun kohdistuvaa kontrollointia - ei se vaikuta kovin terveeltä. Entä jos kääntyisit itsekin kasvissyöjäksi, voitko olla varma että ongelmanne loppuisivat siihen? Minusta nimittäin vaikuttaa että miehesi keksisi vain uuden asian jota vahtia....

      Sinuna kysyisin, mikä se todellinen syy tuon kaiken takana on, miksi sinun lihansyöntisi on hänelle niin vastenmielistä. Noin räikeä käytös pelkästä lihansyönnistä kuulostaa minusta uskomattomalta....

      • älä viitti

        "Sinuna kysyisin, mikä se todellinen syy tuon kaiken takana on, miksi sinun lihansyöntisi on hänelle niin vastenmielistä. Noin räikeä käytös pelkästä lihansyönnistä kuulostaa minusta uskomattomalta...."
        Haisen kuulemma lihansyöjältä. Ripleys believe or not... vai mitä?
        No huumoria ei elämästä puutu.


      • eläinfysiologi
        älä viitti kirjoitti:

        "Sinuna kysyisin, mikä se todellinen syy tuon kaiken takana on, miksi sinun lihansyöntisi on hänelle niin vastenmielistä. Noin räikeä käytös pelkästä lihansyönnistä kuulostaa minusta uskomattomalta...."
        Haisen kuulemma lihansyöjältä. Ripleys believe or not... vai mitä?
        No huumoria ei elämästä puutu.

        Lihaa syövien ihmisten ulosteet, hiki ja esim. emättimen eritteet ja sperma haisevat ( ja maistuvat :) ) erilaisilta kuin kasvissyöjien. Tämä on ihan fakta.

        Sitten on makuasia, mistä tykkää...


    • tuskatonruoka

      Eiköhän se ole niin, että kumpikin yrittää hyväksyä toisensa sellaisena kuin on.
      Hän värkkää omat ruokansa ja sinä omat ja jos yhteisiä, niin huomio molempien tarpeisiin. Tuollainen fanaattisuus hieman epäilyttää. Pitääkö ehkä hänen itselleenkin pitää puhetta.
      Jos ruokavaliot eroaa, yritätte laittaa sellaista purtavaa, että löytyy yhteistä ja sitten
      ne pihvit on sulla lihaa ja hänellä tofua.
      Tuollainen paasaaminen kuullostaa vähän nalkutukselta. Mieti oletko valmis sitä kestämään. Keittiöön sitten oma kaappi sun muonalle, sinne ei hänellä asiaa.

    • Naisen logiikkaa

      Krhm... ilmeisesti kyseessä on hieman vanhanaikainen, harhaluuloinen ja kenties tyhmä nainen, mutta kysynpä silti että miten kasvissyönti tekee miehestä vähemmän miehisen?

      Toivon tosiaan, että kaveri osaa pitää periaatteistaan kiinni, eikä taivu yrityksiisi muuttaa häntä.

      Naiseni on kasvissyöjä, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Minä syön lihaa ja hän kasviksia. Kummallakaan ei ole tarvetta muuttaa toisen ruokailutottumuksia.

      • Korjaus täältäkin

        Pahus... en huomannut kyseessä olevan miesparin.

        No joka tapauksessa se on vain hyväksyttävä se kasvissyönti tai sitten vaihdettava mies.


    • pettzzaa

      No on ongelmat taas. Jos on löytänyt hyvän miehen pitäis olla tyytyväinen eikä tulla valittamaan siitä että mies ei syö samalla tapaa kun sinä. Sama kun koittasit muuttaa persoonaa tai luonnetta. jos toisella on vakaumuksellinen ruokavalio niin so what? Onko joku ongelma syödä itse sitä mitä haluat vai työntääkö hän omia ruokiaan sun suuhun väkisin? JOs työntää sen voi rinnastaa pahoinpitelyksi tai pakottamiseksi. Ota yhteys poliisiin.

      Muussa tapauksesa nauti siitä että olet saanut kunnollisen miehen ja tehkää ruokia joissa yhdistyy teidän mieltymykset. Jos ei onnistu niin tee oma ruokasi ja anna hänen tehdä omansa. Voitte syödä ne romanttisesti pöydän ääressä omilta lautasiltanne. Voitte kokata yhdessä samasssa keittiössä vaikka ruoat on eri. Ravintolassa kumpikin voi tilata mitä haluaa. Nähkää vaivaa sen eteen että suhde ei kaadu ruokaan.

      Itse olen sinkku vaikken haluiskaan niin ottaa päähn sellaset jotka valittaa tollasista vaikka on jo itselleen kumppanin löytänyt. Et voi muuttaa toista, voit vaan sopeutua.

    • Prohvessori

      Nätti poika => iso ja vahva karhu. Tämä on matemaattisesti niin sanottu epäyhtälö, jonka tulos on irrationaalinen.

    • öypöypöy

      Voi luoja. Eihän se ole mies eikä mikään joka ei juo kaljaa, syö makkaraa ja katso jääkiekkoa. Eikä nainen eikä mikään, jos tekee niitä asioita. Voi pyhä sukupuolittaminen.

    • kalervo1232

      Köytä se aasi puuhun ja hanki mies.

      • Sksvwosha

        "Köytä se aasi puuhun ja hanki mies.
        "

        Tai siis nainen tarkoitit varmaan.!


      • TimppaTT
        Sksvwosha kirjoitti:

        "Köytä se aasi puuhun ja hanki mies.
        "

        Tai siis nainen tarkoitit varmaan.!

        AasiNainen?!? *you say tomeitou, I say tomaatou!* :P


    • mara21

      Jälleen sivuon ylläpitäjän "provo" ja niin moni meni lankaan.

    • kukkuukukkkkkkkkk

      Hakkaisin tommosen ituhipin vasemalla kädelläni!

      • 45645654

        vittu oot kyllä niin kova jätkä, haluutko pokaalin?


    • uuberalles

      Sano miehelles että ihmisten kuuluu alistaa alempiarvoisia olentoja. Ja syödä niitä, tämä on luonnonlaki. Uskoit sitten jumalaan tai evoluutioon tai sitten että jumala teki evoluution.

      • 456456456

        ole kiltti ja kuole hitaasti, sitten kun kuolet. ja tee sekin mahollisimman äkkiä.


    • Veggie

      Ihan tarpeettoman suvaitsematon asenne. Ei se ruoka kenestäkään tee raavasta tai vähemmän raavasta, nössöä tai ei nössöä. Ihan turha haukkua ja ihan turha ongelma. Kynttilän valossa voi syödä riippumatta siitä mitä syö. Syökää ja antakaa toisten syödä.

      Olen itsekin kasvissyöjä, ja aivan ehdoton omalla kohdallani, mutta annan muiden syödä mitä syövät, se on jokaisen oma asia. Ei se ole sinun ongelmasi, mitä hän tilaa ravintolassa. Anna tivata ja syö itse mitä syöt. Toisaalta hänkin voisi antaa sinun syödä sitä mitä sinä syöt ja ymmärtää että se on sinun ongelmasi. Mikä on sinusta "kohtuudessa pysyvää kasvissyöntiä"?

      Tofu on sitä paitsi oikein hyvää, mikset itsekin maistaisi sitä? Jos ruuanlaitto on ongelma, anna hänen laittaa oma ruokansa ja laita itse omasi. Maailma on täynnä oikeitakin ongelmia.

      • c..

        Syötäppä jollekkin pohjoisenpiirin metsurille tofua kun painaa 30 asteen pakkasessa pitkää päivää.


    • MeatEaterWOMAn

      i LOvE big african man!

    • Engelsman

      Olen itse vegetaristi ja vaimoni lihan syöjä. Minä teen vegetaristiset ruuat ja vaimo saa syödä lihaa niin paljon kuin haluaa useinmiten kodin ulkopuolella.
      Jos lihansyöjiä tulee käymään meillä sitten heille valmistetaan ruoka erikseen suojattunna folioon oman ruoan teon jälkeen. Meillä ruokailu ei ole ongelma eikä siitä pidä tehdä ongelmaa. Suomi ei suosi vegetaristeja ja erikoisesti vegaaneja, on vaikea löytää sopivaa ruokaa.

      • parsakaalia

        Kiinnostaa,
        miksi vegaani käyttää alumiinifoliota? Mieti, mikä ympäristöriski!
        Muutenkin huvittaa nämä nykypäivän nuoret vegaanit (itse yli 40v kasvissyöjänä) ...


      • 45645656456
        parsakaalia kirjoitti:

        Kiinnostaa,
        miksi vegaani käyttää alumiinifoliota? Mieti, mikä ympäristöriski!
        Muutenkin huvittaa nämä nykypäivän nuoret vegaanit (itse yli 40v kasvissyöjänä) ...

        ''Muutenkin huvittaa nämä nykypäivän nuoret vegaanit (itse yli 40v kasvissyöjänä)''

        siis viittaatko sä tällä jotenkin että ne jotka on ollut kasvissyöjänä ''vasta'' esim. jotain viisi vuotta, ja ovat iältään nuoria ovat jotenkin sinua alempiarvoisia? eikö sun kasvissyöjänä pitäs enemmänkin arvostaa sitä että nuorisoakin kiinnostaa eläinoikeudet?


    • Hyvä kirjoitus

      Mahtava aloitus! Ai jai!

    • Masa

      Älä välitä. Unelmamieshän vaihtuu ihmsillä nykyään puolivuosittain. Kyllä siellä tosimiehiäkin tulee olemaan.

    • 1234567

      Repeilin ja pahasti puolivälissä tätä viestiketjua xD

    • jotkut sanovat, että vegaanin sperma maistuu paremalle, että eikun suihin vaan ;-)

      • hohoooo

        Parsan makuista spermaa :)


      • 16+5

        En tiedä, mutta tykkään spermasta. Vanhempien miesten, lääkkeitä syövien, maistuu jotenkin tunkkaiselta. Vegaaneita en varmaan ole maistanut?


      • Epäasiallista
        16+5 kirjoitti:

        En tiedä, mutta tykkään spermasta. Vanhempien miesten, lääkkeitä syövien, maistuu jotenkin tunkkaiselta. Vegaaneita en varmaan ole maistanut?

        Oliko tuo muka tarpeellinen tiedote tähän aiheeseen, et tiedäkkään ja olisit jättänyt siihen.


    • idut on hyviä

      Olen itse kasvissyöjä, mutta en täysvegaani. Vaikka uskon, että eläinperäisten tuotteiden syönti on moraalisesti väärin, niin ymmärrän myös sinun näkökantaasi. Tuollainen natseilu, saarnaaminen ja sinun tekemisiisi puuttuminen on huono merkki. Jos hän luulee omaavansa oikeuden päättää mitä syöt ja kaapissasi pidät, hän todennäköisesti yrittää pomotella sinua muillakin elämän osa-alueilla.

      Tee selväksi, että et suostu muuttamaan yhtäkkiä elämäntapojasi hänen takiaan. Vegaaniksi ryhtyminen on iso muutos, se vaatii paljon aikaa ja rahaa, kokkaustaitoja ja itsekuria. Yritä saada aikaan kompromissi - sinä voit syödä ja kokata välillä hänen kasvisruokiaan, mutta hänenkin pitää kokata välillä sinulle ruokaa jota ei itse syö tai ainakin hyväksyä, että sitä keittiössäsi on!
      Ravintolakäynnit ovat helpoimpia jos käytte kasvisruokaravintolassa (jos siis itse pidät kasvisruoasta).

      Jos mies on noin intohimoinen asiassaan, niin voi olla, että mitään ei ole tehtävissä. En suosittele muuttumaan toisen miellyttämiseksi. Se ei ole terve perusta suhteelle. Sinänsä veganismi ei tee kenestäkään yhtään vähemmän miehekästä, mutta mitä tiukemmat moraalit ihmisellä on, sitä vaikeampi tämän on tulla toimeen toisten kanssa. Se on sama kuin jos seurustelisi kiihkouskovaisen kanssa kun itse käy kirkossa vain jouluna...

    • Jokainen saa itse syödä mitä haluaa. Olen valmis odottelemaan, kun vegaani tilaa omiaan ravintolassa tai tekee ruokaa. Olen vegaanin puolison kanssa tehnyt itsekin ruokaa niin, että olen ensin tehnyt vegaanisen osuuden ja ottanut siitä hänelle talteen erilliseen kattilaan, ennen kuin heitän loput raaka-aineet sekaan.

      Mutta.

      Jos joku toinen tulisi kommentoimaan, mitä mä syön, kieltäis ottamasta juustoja ja lihaa pöytään, tai heittäis mun ruokia pois, niin voi jumalauta mä en sellasta tyyppiä katsois minuuttiakaan. Jokainen taaplaa tavallaan, mutta toivottomat yritykset muuttaa toista ihmistä on kauheimpia asioita, mitä tiedän.

    • .

      Vituttaako nami nami?

      • Lemppaa hippi ja syö mitä haluat, tai pidä hippi ja syö mitä haluat, mutta muista
        jokainen tappaa tavallaan. "lainaus Jerry Cotton".


    • 32g

      Miten jonkin tietyn ruoan syöminen vaikuttaa siihen, onko mies MIES. Pikemminkin sinun tulisi hävetä moisia ajatuksiasi. Lopeta lihansyönti ja ala ajattelemaan muutakin kuin moista höttöä aivoillasi.

      • Toki!

        Tämä pätee erityisesti miehiin: Jos ihminen olisi luotu kasvissyöjäksi, sillä olisi pitkät korvat ja töpöhäntä.


    • Innostunut sonni

      Ite seurustelin aikanaan vegaanin naisen kanssa joka oli todella kriittinen ja oli ku myrkynnielly jos söin lihaa teki hyvää ruokaa ja silleen mutta ei se yletön pavunsyöminenkään mistään kotoisin ole jos on paljon urheileva helpommalla saa täyspainosta ravintoa syömällä lihaakin ja varsinkin kun ei ole mikään 60kg ituhippi vaan. Lihaksikas 92kg suomalainen mies! Kaikki saa syödä mitä haluaa mutta mikä järki on toisen väkisin pakottamisella? Eikös kaikilla pitäis olla vapaus syödä mitä haluaa ja toisen pitäis hyväksyä vikojenkin kanssa. Kasvisruoka on hyvää vaihtelua mutta en sitä kokoajan söisi on pihvi ja kalaruuat vaan niin älyttömän hyviä!

    • Väärin väärin

      Naiselle ei siis mikään kelpaa...
      Tämä ei ole täydellinen kumppani, koska se on pupunruuan syöjä.
      Jos et kerran sitä voi sietää... vaihda pois ja jätä se toiselle naiselle.

      Miksi mistä täytyy aina muutaa?
      Nainen kelpaa miehelle sinällään... mutta miestä pitää aina muutaa...
      miksi?
      Mikään ei kelpaa, mikään ei riitä...

    • Sinkkumies 45

      Pistä poikki. Tuollaisten fanaatikkojen kanssa ei kannata jatkaa yhdessäoloa. Järki lähtee ennen pitkää.

    • vai että "äijä"...

      Jaa sekö on joku tietty ruokavalikokin nykyajan juntti"äijäilijöiden" piireissä se miehen mitta? Ei voi kun nauraa! Ihan naurattaa kuinka näillä junteilla menee joskus nuo alati vaihtuvat kriteerit ristiin :D Monikohan herkkäuskoinen raasu nytkin vaihtaa tuon takia ruokavaliotaan jotta saisi statuspisteitä äijäpoikien silmissä? Koko käsite "äijä" kuulostaa niin lapselliselta että oksat pois! Yli-ikäisten, surkealla itsetunnolla varustettujen pikkupoikien juttuja.

      • Oudompaa on se

        että nykyään pitää olla homo että on tosimies tai edes äijä. Jos on heteromies niin se on jotenkin neitimäistä.

        Äijäkulttuuri on salajuoni ja suora linkki homokulttuuriin, sen aloitti ylipumpatut toimintasankarit, nykyään sitä samaa tyyliä jatkaa täyteen tatuoidut mies stripparit.


    • Ota järki käteen

      Fanaattisuus asiassa kuin asiassa on jo itsessään sairaus.

      • sdfghdf

        Kyllä. Ihmisillä on mitä oudompia pakkomielteitä. Ei tuollaista kestäisi kuunnella. Kannattaa valita itselle sopiva kumppani.


    • Naminami!

      Tässähän minä olen valmiina. Syön lihoja sekä myös kasvioileita eli kaikkiruokailen....nam! Otathan minuun yhteyttä jos haluat viettää kanssani jos haluat.

      Olet tervetullut elämääni nimim. 171/88 kg hyvän ruoan ystävä.

    • Se vaan nyt on nin et harvempi pihvinsyöjä tajuaa jotta pihvikarja syökin kasvisravintoa joten vailla heiniä ei lautasella olis ku kasvispihvei?

    • kysitorpä

      Jälleen kerran tuli todistetuksi palstan taso. Viimeistään viimeisestä lauseesta tuli todistetuksi selkeetäkin selkeempi trollhettani ja jengi postaa homona vastauksia ja vielä ihan tosissaan. Mitä selkeempi trollendaali, sitä enemmän vastauksia. Surullista, mutta totta.

      • 1Ateisti_Hki1

        Tekstistäsi päätellen, olet noin 13-vuotias.


    • kih kih

      ryhtykää nälkälakkoon molemmat.

    • jhhhhvvlll

      Hohoi vittu heivaa se sun mukamas maailmanpelastajahippis pellolle ja osta koira t nalkuttava nainen

    • erfghjhvcx

      Toivotonta. Jos haluat kuunnella saarnaamista, niin siitä vaan. Voisit kysyä, että mikä hän oikein luulee olevansa. Raamatussakaan ei ole kielletty syömästä mitään.

    • pakottajan pakottaja

      Laita tänään kunnon pihvi-illallinen ja sano "äijälle" että syö tai lähde kävelemään. Sinun pitää nyt olla nainen, koska tuosta ei miestä tule.

      • Eihän noista

        saa kummastakaan naista vaikka kuinka puukottaisit.
        Kokonaan eri asia on mitä roolileikkiä herrat keskenään leikkivät.


      • Etpä tiennyt tuota
        Eihän noista kirjoitti:

        saa kummastakaan naista vaikka kuinka puukottaisit.
        Kokonaan eri asia on mitä roolileikkiä herrat keskenään leikkivät.

        Noissa suhteissa toinen on aina "nainen", eli se alistuva sahapukki.


    • veganyymi

      Kaipa joillain raja tulee vastaan siinä, että liha kelpaa vain yhdestä luukusta sisään.

    • Runsailla rasvoilla

      vaan, kyllä se siitä venähtää "miehen" mittoihin.
      Persiistä oleva provo.

    • kjgkjfhgfhg

      Päästä tämä erinomainen mies takaisin markkinoille, kyllä me heterot sinkku vegaaninaiset hänet kohta jo nappaamme.
      Et kuitenkaan ole tosissasi eli olet trolli tai sitten olette teini-ikäisiä.

    • ÄLLITÄLLI

      Taitaa olla aika toivotonta, joten ehdotan että ensiksi käytte siihen ituongelmaan käsiksi. Eihän tuo ihan normaalilta vaikuta että ituheppu heittää kaapeistakin ruoka-aineksia roskiin, koska ne "kolahda" häneen. Ei se ituheppu voi muuttaa sinun syömistapojasi, kuten ei muutenkaan. Jos hän ei hyväksy sinun ruokatottumuksia, niin sanopa pojulle, että etsii sitten itunaisen itsellensä. Pidemmän päälle olet suorastaan kusessa tuon ituhepun kanssa. Jos puhe ei auta, jätkälle monoa perseelle, koska isoa ja vahvaa karhua ituhepusta ei tule, pikemminkin kukkakeppi.

      • ällitälli

        ÄLLITÄLLI täällä nauraa itselleen ja tekee korjausta kirjoittamaansa. Etsi siis ituMIES, ei se nainen taida oikein kolahtaa. HAHHAHH, kuinkas moni ukko täällä jo tarjoutui?? HAH HAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA


    • edaneres

      Kyllä luulen ettei se ole rakkautta ollenkaan, jos jo alkumetreillä toisen tavat ärsyttävät ja alkaa miettimään toisen muuttamista. Onkohan kyse loppujen lopuksi vain siitä ettet usko löytäväsi enään itsellesi sopivaa kumppania ja takerut toiseksi parhaimpaan vaihtoehtoon. Miettisin kyllä kahdesti jatkaisinko tälläistä suhdetta.

    • Eko Karhu

      Poikasi on kultisti ja ei hyväksy nähtävästi muiden elämäntapoja. Ehkä sinun pitäisi ruveta siksi isoksi vahvaksi karhuksi ja möristä että nyt suu kiinni kun minä syön lihaa.

    • TimppaTT

      ... Läskisoosilla!

    • Nalle999

      Hö?
      Sehän vasta miehekästä onkin että uskaltaa olla erilainen kuin valtaväestö.

      • uyfkuyf

        Ole sinä se "mies". Sanot sille syö sinä mitä tykkäät äläkä puutu siihen mitä minä syön. Jos ei käy niin painu vittuun. Jos nyt hinurille voi niin sanoa.


      • TimppaTT

        ... Kyl! Jotenkavissiiniin ne on sitten noi HOMOT noita Suomen miehäkkäimpiä uroksia, kun nei kuulu niinku valtaväestöön? Niinku? Vai niinkö?


    • FMKLeklfmlfkwemwef

      Jos tuo on suurin ongelmasi niin voisit vaikka mennä peilin eteen ja todeta olevasi hyvin onnellinen nainen, niin onnellinen että voisit syödä pupunruokaa mukisematta vaikka loppuelämäsi.

      Toisilla naisilla on alkoholisteja, väkivaltaisia ja pettäviä miehiä. Jotkut eivät koskaan löydä edes semi-kelpoisaa miestä.

      Jos sinulla on olla kunnia ihmisen kanssa joka välittää asioista niin pitkälle että miettii mitä suuhunsa panee, niin etkö sinä tässä kuviossa ole se nirso ja pikkumainen joka tarttuu epäolennaisuuksiin?

      Voi jumalauta sentään. Sinua ei ilmeisesti aiemmssa elämässäsi raiskattu ja pahoinpidelty tarpeeksi kun et osaa kunnioittaa hyvää.

      • aha feministi

        No höpö höpö. Jollei itse ole moniongelmainen, suurin osa löytää ihan kelvollisen kumppanin. Eikä ole syytä syyttää vain miehiä.


    • vegetypy

      Mistä tuollaisia miehiä löytyy? Lahjoita hänet mulle.t:vegaanineito

      • NaisellinenRouva22

        Tosinaiset syö lihaa! Haise sinä kakalle lehmä! ;)


      • vegaanius sairaus
        NaisellinenRouva22 kirjoitti:

        Tosinaiset syö lihaa! Haise sinä kakalle lehmä! ;)

        verinen pihvi rööki = sexy woman.


      • ihqua...

        Montako suklaapatukkaa menee päivässä?


      • suklaapatukkaa
        ihqua... kirjoitti:

        Montako suklaapatukkaa menee päivässä?

        mainoskin sen jo sanoi aikanaan!
        Patukkaa tarjolla seinän takana...


    • Joku_Vainen

      Onkohan nätti poikaystäväsi joku traumoista kärsivä piilohomo joka elää traumaansa noiden ituhintsuaterioiden kautta. Voi olla ohimenevä vaihekin. Tiedän parikin tyyppiä jotka ovat eheytyneet ruoka-ainefanatismistaan. Älä menetä toivoasi, mutta syö rohkeasti liharuokia, sillä niistä saatavia hyötyjä ei helposti kasvispöperöillä korvata. Äläkä anna lapsesi sairastua em. fanatismin vuoksi, jos sellaisia joskus saatte. Kuuntele tarkoin korvin lääkärien ohjeita, kierrä kaukaa sellaiset kaikkitietävät ituihmiset kun on kyse terveysasioista.

      • kyllä se tietää

        Miten ihmeessä muka omalta poikaystävältään voisi piilotella omaa homouttaan?

        Kyllä aloittajan on pakko tuossa vaiheessa jo tietää että tuo ituhippi on myös homo.

        Vai tarkoititko että hän pitää kulissia muiden ihmisten kanssa ja salaa homostelee vain aloittajan kanssa?


    • herää nyt...

      Taidat olla vähän vajaa. Jokainen saa valita ihan itse ruokavalionsa. Jos kumppani ei tätä ymmärrä, niin hän tarvitsee terapiaa. Sinähän voit vastavuoroisesti heittää idut kompostiin. Veikkaan vaan, että pikku fasisti käy väkivaltaiseksi.

    • jk

      ei m it enkä än

    • Trolloloo.

      Ituhippimörököllipuppeli... joka naisen unelma -.-

    • Hyväksy tai vaihda. Älä kasvata. Jos kasvatat, ota koira sitä varten.

    • jhyuu

      Kun et kerran halua heittää häntä poijes niin pakota syömään lihaa panttaamalla pillua kunnes syö kuin mies.

    • .karhumies.

      Ainoa pelastus tähän tilanteeseen tulee jos molemmat liitytte harekrisna-uskonnolliseen munkkikerhoon.

      Siellä saa toista munkkia kopeloida vaikka vahingossa ja vegaaniruoat ovat arkipäivää.

      • Hare Rama

        Virhe! Hare krishna -liikkeen tarjoama ruoka ei ole vegaanista, vaan se sisältää runsaasti maitotuotteita: jogurttia, maitorasvaa (ghee), tuorejuustoa.
        Vegaani ei käytä mitään maitotuotteita.


    • EveBrown

      Kyllä siitä mies tulee, tulihan Adolf Hitleristäkin joka oli vege.

    • 9303

      JÄTÄ SE MIES!!

      ps. Hitler oli pikeasti sekaravinnon syöjä

    • Sikaniska1

      Popsii se karhukin marjoja. Ei se ruokavalio miestä tee tai huononna. Muuta itse omiatapojasi, miksi miehesi pitäisi. Jos todella rakastat sitä äijää on sinun myös luovuttava niistä pihveistä ym ym ei vegaani ruuista, miehesi takia!
      Naisilla ihme kuvitelmat, että mies pitää voida muokata joksikin.

      • Meat is good

        Voi mitä säälittäviä eläinaktivistipellejä täällä taas ruokaohjeitansa tuputtamassa :)

        Vai pitäisi jonkun muuttaa vielä ruokavalionsakin sen vuoksi, että joku hintahtava kaupunkilaispelle on päättänyt vetää naurispihvejä :)

        Syökää lihaa, siinä on proteiinia, joka kasvattaa aivoja, jotka ovat vegaaneilla hiiren kokoiset.


    • BlackMetal1

      Naiseni on tyttömäinen vegaani, joka ei edes polta röökiä. Miten saisin naisestani, räväkän, karskin, naisellisen, tatuoidun ja seksikkään lihansyöjän... ?

      • räväkkä...

        hyi helvetti.


      • "hyvät äijät" sucks

        Taitaa Black metal1:llä olla varsin erikoinen naismaku.

        Jos suhun vetoavat enemmään räväkät, karskit ja tatuoidut "naiset", alan epäillä seksuaalista suuntautumistasi. Tatuoinnit ovat rumia kenen päällä tahansa, naisten erityisesti. Ja jos sua nämä "hyvät äijät" kiinnostavat niin mene niiden kanssa kulmaräkälään piereskelemään, minä panen mieluummin kauniita ja naisellisia naisia.

        Joita ei löydy yhtään sen enempää vegepelleistä kuin sun "äijä-tatskoistasi".


    • fsadgsfdhg

      "Minulla ei ole mitään aksvissyöntiä vastaan sinänsä, jos se pysyisi kohtuudessa niin että ruokapöydässä voisi silti olla ainakin juustoja ja kalaa ja että aterioiminen onnistuisi ilman sitä valtavaa maailmantuskaa mitä siinä nyt on. "

      Koskas kalasta tuli vihannes? Tai juustosta sen koommin? Ok, no tuon juustohomman hiffaan. Olen itse jeesusteleva perseilijä joka ei miittiin koske, mutta käyttää mölöä. Juusto on hyvää. Ja kyllä vegaanit, tiedän. Maitoteollisuus on lihateollisuuden sivutuote. Ehkä vielä joskus ilman maitoakin, tähän asti leikin maailmanparantajaa vaikken ole.

      • etnolesbot sucks

        Nämä vegaanit ovat täysin biologiasta ja eläinten oloista tietämättömiä säälittäviä kaupunkilaisressukoita, joilla ei ole elämässä muuta tekemistä kuin kuunnella jossain Vastavirran yrjöklubilla Juggling Jugularsia ja oksentaa kiljua hippitukkaansa, jossa madot ja loiset pesivät.

        Pelkkää kaupunkilaista roskaa, jotka ovat ottaneet täydellisen asiatiedon puutteessa eläimet ja kasvissyönnit välikappaleikseen, jotta saavat jonkun syyn uhota ja tuoda itseään esille kun muuten ei ketään kiinnosta.


    • Ituhippipunkkari

      Edellinen on täysin oikeassa!!!

    • Elämäntapaveganitypy

      Minulle tuli mieleen seuraava ajatus. Itse olen vegaani, joka on seurustellut aina sekasyöjien kanssa. Viimeinen landepaukku oli hankalin tapaus, heitti pitkään outoa läppää vegaanisuudestani. Ajan myötä hän sopeutui (emme asu yhdessä ja tapaamme satunnaisen epäsäännöllisesti). Meillä on pöydässä yhteisiä ruokia ja kummankin omia. Ruokahetki on yhteinen, ja ruokaa laitetaan ja leivotaan yhdessä vegaaniruuan osalta. Minä en puutu siihen, mitä hän syö tai pitää kaapeissaan, eikä hän siihen, mitä minä. On kuitenkin asioita, joista kumpikin tykkää, kuten marjat ja sienet. Ja niistä on helppo soveltaa vegaanistakin syömistä.

      Se sana, jota ajattelen, on rutiinit. Sekasyöjällä on rutiinit. Vegaanilla on rutiinit. Allergisella on rutiinit. Rutiini helpottaa päätöksentekoa kaupassa ja keittiössä. Loppujen lopuksi useimmat ihmiset syövät aika vähäisestä ruokalajistosta arkiruokansa. Siihen ei paljon reseptejä kuulu.

      Eli kysymys kuuluu, kuinka vaihtelunhaluinen itse olet? Jos et ole vaihtelunhaluinen, pärjäät tilanteessa helposti alkujärkytyksen laannuttua (ja jos olet vaihtelunhaluinen, laitat todennäköisesti miehen pian vaihtoon kuitenkin). Eli ulkona syömistä helpottaa se, että käytte tutuissa paikoissa. Kaverisi voi valita jo tutuksi tulleen annoksen, eikä ruuanpelko vie hohtoa koko tilanteesta. Ehkä jopa henkilökunta oppii tuntemaan hänet ja hänen tapansa (näin itselleni on käynyt vapaaehtoistyöpaikan ruokalassa). Kotona voit hemmotella kaveriasi opettelemalla tekemään tai ostamaan muutamia asioita, joista hän erityisesti tykkää tai jotka hän hyväksyy.

      Kaverillasi ei ole oikeutta päättää sinun ruokakaapin sisällöstä tai syömisestä. Raja kulkee siinä. Toisaalta ei sinullakaan ole oikeutta päättää hänen ruokakaapin sisällöstä tai ruokavaliostaan. Yhdessä olo vaatii kompromissejä ja sopeutuvaisuutta - valitettavasti sekasyöjä antaa tässä yleensä enemmän periksi. Jos haluatte pysyä yhdessä ja ruoka tuottaa ylipääsemättömiä ongelmia, niin kannattaa harkita käytejä jonkin sortin pariterapiassa. Jos ruoka aiheuttaa huomattavaa ahdistusta ja rajoittaa kohtuuttomasti elämää, niin silloin voi olla aihetta myös muulle terapialle. Veganismi ei tarkoita automaattisesti maailmantuskaa ja ahdistusta. Tosin muutenkin ahdistuva saattaa ehkä turvautua äärimmäisyyksiin muutenkin. Toivotan teille onnea ja menestystä!

    • antigay

      Siis vegaani ja homppeli?Voiko enää pahempaa yhdistelmää olla,....

    • 11+14

      Ei ihme kun mies on tollanen nössö kun sanot sitä mörököllipuppeliks?

    • vegaanitjyrää!!!!!!!

      Älkää aukoko päätänne vegaaneille. Ne on viisasta porukkaa,ajattelee sentäs muitaki eikä vaa omaa mahaansa.

      Itse en näe mitää komeeta siinä,että joku suomalaismies painaa 92 kiloa ja syö lihaa. En nää mitää urhoutta sellasis läskeissä.

      Tulkaa ny vittu tähän päivää!! Nykyää syyää enemmän kasviksii ja vähemmän lihaa.Ja turha mitää raamattuu tähän sotkea.En mee tollasee lankaa.

      Taitaa olla lihansyöjillä pienemmät aivot,ku eivät saa niiitä kaikkii vitamiinei,jota on kasviksissa(; haahaa

    • vegaani

      Mistä tuollaisen vegaanimiehen löytää? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta!
      Aloittaja: pidä kiinni miehestäsi. Harvassa on noin hyvät miehet

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe