Esitän tyhmää ja kevytkengäistä "tyhjäpäätä"

"helppo nakki"

"epärehellistä ja ilkeääkin" joskus avutontakin.
Aikani KULUU miehiä hätistellesään kimpustani :(

Olen oikeesti keskivertaista älykkäämpi ja hyvin lahjakas!!

Miten selittää tämä kaikki miehelle?

235

7773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tuota jos

siinä kohdalla on tiedossa puute, ettei tiedä olevansa älyläs ja lahjakas.
      Tai sattuu omistamaan hiukan kieron huumorintajun
      tai pitelemättömän mopon.
      Ja voihan sitä oikeasti olla joissain asioissaan avuton, vaikka olisi älykäs.
      Jopa niin älykäs voi olla, että on täällä toisena henkilönä, joka hän myöskin on täällä ja onkin pösilö. hehheh.262

• ex nihilo...

No siinähän sä yrität parhaillas Selittää älykkyyttäsi ja lahjakkuuttasi.

• herraasiallinen

On kahdenlaisia naisia miesten mielissä, vaimo- ja panotyyppi (suuri miesten salaisuus paljastui). Miehet hakee tyhmistä naisista juuri tätä jälkimmäistä ja saat täten huomiota. Ei ketää tällaiset Sara Siepit kiinnosta kuin horisontaalisessa asennossa.

Ja en nyt tiedä sinun älykkyydestä jos tahallasi esität tyhmää :)

Itselle ainakin suurimpia kiinnostusta lisäävistä asioista on juurikin älykkyys. Fiksuja naisia on tietyssä mielessä pelottavampi lähestyä, kun ei heidänlaisistaan halua mitään yhdenillanjuttua.

• Kaikki tuota tekee
        ex nihilo... kirjoitti:

Tavallaan aloittaja olet bimbo jos tuollaista edes mietit koska kaikki tuota tekee, miehet ja naiset.

Se on aina ollut muodikasta että pitää olla söpösti höhelö Ally Mcbeal tai vastaavasti joku täysbimbo povipommi. Ehkä se johtuu säälistä niitä kohtaan jotka aidosti on osaamattomia, lapset esim ja vastaavat nuoret. Tai sitten johtuu siitä että sillä voi peittää noloja tilanteita joissa esim A henkilö mokaa jotain, ja B henkilö esittää niin bimboa ettei edes huomannut mitään, jolloin asiat rullaa helpommin.

• Ei liity älyyn
        herraasiallinen kirjoitti:

On kahdenlaisia naisia miesten mielissä, vaimo- ja panotyyppi (suuri miesten salaisuus paljastui). Miehet hakee tyhmistä naisista juuri tätä jälkimmäistä ja saat täten huomiota. Ei ketää tällaiset Sara Siepit kiinnosta kuin horisontaalisessa asennossa.

Ja en nyt tiedä sinun älykkyydestä jos tahallasi esität tyhmää :)

Itselle ainakin suurimpia kiinnostusta lisäävistä asioista on juurikin älykkyys. Fiksuja naisia on tietyssä mielessä pelottavampi lähestyä, kun ei heidänlaisistaan halua mitään yhdenillanjuttua.

Eli jos Tarja Halosen näköinen nainen onnistuu antamaan itsestään tosi tyhmän bimbon vaikutelman älyllisesti, niin miehetkö heti kiihottuu?

Mutta jos joku aidosti fyysisesti kaikin puolin hyvännäköinen nainen antaa itsestään viisaan käsityksen älyllisesti, niin miehetkö heti ajattelee että "hyi mikä nero ja ällötys" ?

Eikä sitäpaitsi monesti hyvännäköiset naiset edes ole tyhmiä kaiken kaikkiaan kokonaisälyllisesti huomioiden, vaan juuri ne "viisaat" on oikeasti tyhmiä, epäsosiaalisia ja vain jonkun yhden tietyn asian eksperttejä.

• viksu plondi
        Kaikki tuota tekee kirjoitti:

Tavallaan aloittaja olet bimbo jos tuollaista edes mietit koska kaikki tuota tekee, miehet ja naiset.

Se on aina ollut muodikasta että pitää olla söpösti höhelö Ally Mcbeal tai vastaavasti joku täysbimbo povipommi. Ehkä se johtuu säälistä niitä kohtaan jotka aidosti on osaamattomia, lapset esim ja vastaavat nuoret. Tai sitten johtuu siitä että sillä voi peittää noloja tilanteita joissa esim A henkilö mokaa jotain, ja B henkilö esittää niin bimboa ettei edes huomannut mitään, jolloin asiat rullaa helpommin.

Kolmas vaihtoehto nolojen tilanteiden peittämiseen... Jos joku aina esittää bimboa, mokaamista ei katsota niin pahalla, kuin henkilön, joka on aina hyvin korrekti, osaava ja fiksu. Sillä saa myös puheenaiheita helpommin: on helpompi lähestyä ihmistä, joka todennäköisesti ei ainakaan vaikuta arvostelevan sinua vaan on ennemmin hyväntahtoinen hölmö (kun ei rasittavuuteen asti aina ole muka-huono).

• isöäiti miettii

nuoruus ja tyhmyys vanhuus ja viisaus.Katso ettet joudu katumaan.Luulisi että olisi jotain hyödyllistäkin tekemistä mistä on myöhemmin hyöty eikä ikuinen harmi,sillä tehtyä et saa tekemättömäksi koskaan ja toivon ettei omatuntosi koskaan sinua siitä soimaa.

• -understatement-
        viksu plondi kirjoitti:

Kolmas vaihtoehto nolojen tilanteiden peittämiseen... Jos joku aina esittää bimboa, mokaamista ei katsota niin pahalla, kuin henkilön, joka on aina hyvin korrekti, osaava ja fiksu. Sillä saa myös puheenaiheita helpommin: on helpompi lähestyä ihmistä, joka todennäköisesti ei ainakaan vaikuta arvostelevan sinua vaan on ennemmin hyväntahtoinen hölmö (kun ei rasittavuuteen asti aina ole muka-huono).

Tietynlaisen brittihuumorin viljeleminen - myös ja erityisesti itsestään - on jäätämurtavaa vaikutuksiltaan. Ei ota itseään liian vakavasti ja osoittaa, että hänen seurassaan muidenkin sopii olla oma epätäydellinen itsensä.

• -understatement-
        viksu plondi kirjoitti:

Ottamatta edellisellä kantaa nyt kuitenkaan tuon lukihäiriöisen ja/tai humalassa kirjoittavan aloitukseen :-D

• kunkku pari
        ex nihilo... kirjoitti:

itse olen käynyt testit.olen keskimääräistä älykkäämpi,mitä muut ei ole.siksi olen menestynyt yrittäjänä.täytyy ajoissa huomata jos mopo kuumenee liikaa jarruttaa ettei mene metsään.ajoissa huomata jos kilpailijoita tulee samalle tontille on heille myytävä vielä toimiva systeemi ja itsellä oltava ässä hihassa jolla jatkaa.siten pärjää kun toisella on tarve heille on myytävä ja uudet kujeet kehiin.kunkku pari on oltava jo seuraavaan keikkaan.niin se menee uudistu ja pärjäät hommissa

• welcome to the 3w.brandsokay.com shopping

• parta-petteri
        ex nihilo... kirjoitti:

Kyllä mä ainaskin tykkän älykkäästä naisesta, joka myös näyttää sen ulospäin.

• oikeasti fi(k)su
        kunkku pari kirjoitti:

itse olen käynyt testit.olen keskimääräistä älykkäämpi,mitä muut ei ole.siksi olen menestynyt yrittäjänä.täytyy ajoissa huomata jos mopo kuumenee liikaa jarruttaa ettei mene metsään.ajoissa huomata jos kilpailijoita tulee samalle tontille on heille myytävä vielä toimiva systeemi ja itsellä oltava ässä hihassa jolla jatkaa.siten pärjää kun toisella on tarve heille on myytävä ja uudet kujeet kehiin.kunkku pari on oltava jo seuraavaan keikkaan.niin se menee uudistu ja pärjäät hommissa

Keskimääräistä älykkäämpi, juu. Kuitenkin välilyöntien ja isojen alkukirjainten käyttö ylivoimaista. Sekä harvemmin olen keskimääräistä älykkäämmän erikseen vielä todenneen, että "sitä ei muut ole." Se onkin tarkoitus, kun sanotaan keskimääräistä älykkääMPI. Eli keskiarvon yläpuolella. Jos sitä muut olisi, olisit keskiverto. Muuten ihan joo hyvä.

• kevytkenkäistä

Sinäpä se kysymyksen lykkäsit. Tuohon en itseään ole vielä vastausta löytänyt, vaikka tosissani olen kyllä yrittänyt. Ratkaisematon yhtälö ilmeisesti. Miehet on sikäli helppoja narautettavia, kun he lankeavat siihen vain siksi, että kyseessä on nainen :) Varsinkin vanhemmat miehet on niin suloisia, kun he tahtovat olla mieliksi ;) Eikä tässä nyt varsinaisesti esittämisestäkään aina ole kyse, vaan joskus ehkä ihan oikeasti hellyyden kaipuusta, jota saa vain silloin, kun esittää vähemmän älykästä.

• kevytkenkäistä

siis hellyyttä saa vain silloin, kun esittää vähän tyhmää ;)

• saattaa olla totta

erittäin älykkäiden naisten kohdalla et varovat näyttämästä, jos hellyytä haluavat.
        Voisin kuvitella näin.

• kevytkenkäistä
        saattaa olla totta kirjoitti:

erittäin älykkäiden naisten kohdalla et varovat näyttämästä, jos hellyytä haluavat.
        Voisin kuvitella näin.

Olen todennut, että mielenkiintoisen miehen edessä ei välttämättä kannata esittää niitä ajatuksia, joita silleen niin kuin bisnesmielessä esittäisi. Ne tyypit, jotka niistä bisnesideoista syttyisivät ovat todennäköisesti aika tylsiä, eikä heidän elämässä ole muuta kuin se työ. Toisaalta minusta on ihanaa, että miehellä on sen verran hyvä itsetunto, että osaa arvostaa myös naisensa älykkyyttäkin sen muun lisäksi. Semmoisen miehen viereltä ei tarvi lähteä kovin hevillä aidan toiselle puolelle kurkkimaan ;)

• öööööööööööööööööööö
        kevytkenkäistä kirjoitti:

siis hellyyttä saa vain silloin, kun esittää vähän tyhmää ;)

olet älykäs jos kykenet esittää tyhmää...

tajusitko??

• herraasiallinen
        kevytkenkäistä kirjoitti:

Olen todennut, että mielenkiintoisen miehen edessä ei välttämättä kannata esittää niitä ajatuksia, joita silleen niin kuin bisnesmielessä esittäisi. Ne tyypit, jotka niistä bisnesideoista syttyisivät ovat todennäköisesti aika tylsiä, eikä heidän elämässä ole muuta kuin se työ. Toisaalta minusta on ihanaa, että miehellä on sen verran hyvä itsetunto, että osaa arvostaa myös naisensa älykkyyttäkin sen muun lisäksi. Semmoisen miehen viereltä ei tarvi lähteä kovin hevillä aidan toiselle puolelle kurkkimaan ;)

Viisautta on jättää ne työasioista puhumiset pois kun yrität herättää mielenkiintoa!

• Tajuttu on
        öööööööööööööööööööö kirjoitti:

olet älykäs jos kykenet esittää tyhmää...

tajusitko??

Eikös se ollut juuri tässä aiheena?

• Mysery mystery

Olen vaikea ja etäinen... Seuraa löytyy silti ja kaipaajia. Luo sellanen ''mystinen'' kehä itsellesi niin takuuta on ;D

• VainAitoa

"Olen vaikea ja etäinen.." Just, ihme pelaamista. Hauska leikki varmaan sinulle? Outoa jos pitää luoda ´joku ihme mystisyyden kehä itselleen. Olen tapaillut tässä jo jokusen aikaa mystistä, vaikeaa ja OUTOA! Ehkä siinä aluksi joku kiehtoi, mutta nyt vain pelaan itsekkin, enkä arvosta häntä kovin paljoa. KUn löydän ihmisen jonka kanssa oikeasti haluan olla ja johon voin luottaa ja ei tarvitse ihmettellä missä tämä mystinen nyt menee ja mitä hänen päässä liikkuu, en enää tapaile häntä, vaan keskityn tähän ihmiseen joka on aidosti sitä mitä on. Ei sitä tarvitse mitään hiton mystistä ..puhumattakaan etäistä ja vaikeaa..ei haloo!!!!!!!!!!!

• kuule ap

Ihminen joka on älykäs, ei selittele sitä. Hän vaan on älykäs. Haiskahtaa toi sun juttus...blondi olen. Älykäs tai lahjakas...olen jos olen, en julista kylläkään, teot puhuu puolestaan.

• oikee.

Välkky iski :D

• Unipää

Hai,hullu vaiko viisas?Hai,kai rikkaus ja vaivaisuus määrittelee heidätkin?

• teeeeeeeeeeee

Varo ettet törmää siihen once in a lifetime tyyppiin joka lukee sinuu kun avointa kirjaa ja heittäytyy samalle tasolle kieriskelemään. Älä hätyytä sitä sit pois :))).

• -lahjakkuus-

Minä luen ihmisiä kuin avointa sähköpostia. Olen silti sosiaalisesti lahjaton enkä osaa mielistellä läpinäkymättömästi, että pääsisin kieriskelemään. Mitä pitäisi tehdä? Monilahjakkaat neuvokaa.

• ,.-.,

Naapurin kaunotar neuvoi 13-vuotiasta että miehiä saa kun esittää tyhmää. Kyllä ne miehet huomaa sit myöhemmin että niitä on taas huijattu.

• ongelma ratkaistu

En näe ongelmaa. Miksi miehelle pitäisi selittää mitään? Ei miestä kiinnosta kuin päästä hyväksikäyttämään kevytkenkäisyyttäsi, jonka hän kokee tyhmyyden ohella lupaavana ominaisuutena.

Tietysti mies tulee hyvin katkeraksi, avuttomaksi, epärehelliseksi ja ilkeäksi, jos miehen lahjakkuus ei puolestaan riitä hunajapurkille.

• kalinden

taitaa peräti olla iso vuokrakolmio kyseessä ai jai´kyllä risoo
        lun ei pääse sitä lipoo läpee!

• 14+18 ei ole 32

Älykkäänä esiintymisesi kaipaa harjoitusta.

• teihin tippuu KAIKKI

Trollitutkasi kaipaa rassausta... vai oletko vain... öh, tyhmä?

• ...

Selitä niin kuin parhaaksi näet.

• sdkdh

Olen monesti kuullut sanottavan niin että jos nainen on vähän tyhmä, avuton, ehkä hieman huonon itsetunnon omaavakin, nainen löytää kyllä miehen. Mutta jos nainen on taas ihan ääripää äskeiseen, ei ole helppoa löytää mies. Koska mies haluaa olla se auttaja, tukija, perheen pää, yms.

• herraasiallinen

Miesten ja naisten käsitys hyvästä itsetunnosta on eri asia. Kylmä minä-minä ihminen ei ole hyväitsetuntoinen.

• Ässätär

Näin se on! Älykäs, mukava, kiltti, vahva, hyvännäköinen nainen ei kelpaa.
        Koettu on, kun en halua pelastajaa enkä auttajaa vaan tasapuolisen ihmissuhteen, niin en kelpaa. Pelottaako miehiä vai mitä se on?
        Pärjään kyllä ilman miestä, en tartte elättäjää enkä talonmiestä, tasapainoinen ihmissuhde kelpaisi, mutta ei ne uskalla.

• esittämällä

tyhmää on ainakin tähän mennessä päässyt helpommalla. jos esittää älykästä, tulee elämästä kuivaa ja tosikkomaista pelleilyä ja alkaa helposti luulla olevansa muka tärkeä siinä roolissa-

• NeitiHattara

Saman huomannut, jos jotain fiksua sattuu suusta lipsahtamaan, useimmat miehet nieleskelevät hetken aikaa, ja haihtuvat pois.

Mitä hattarampaa ja "helpompaa" esittää, sen paremmin viihtyvät.
      Enkä tarkoita helpolla välitöntä tietä lakanajumppaan, vaan "En yhtään ymmärrä mitä puhut, mut oot vaa nii ihku!" asennetta.

Ehkä älyllisempi asenne tuo liikaa haastetta egolle, jos sen kanssa itsellään hämmennystä?

• Mies30vee

Ei kyllä todellakaan toimi ainakaan minun kohalla että tyhmää esittämällä saisi mielenkiintoni. Fiksu, rehellinen ja järkevästi käyttäytyvä nainen vie voiton..

• Mies30vee

Ja sitäpaitsi tyhmän leiman saa jo sillä että esittää tyhmää. Ja miksi ihmeessä pitää esittää jotain muuta kuin on? Omana itsenään löytää ihan varmasti sen parhaan ihmisen vierelleen!

• NeitiHattara lisää

Rehellinen ja kohtuullisen järkevä käytös tulee varmaankin selkärangasta asti, koska siitä ei eroon pääse minkäänlaisella kytkimellä.

Mutta liika älykkyys on myrkyllistä, tietyissä tilanteissa.

• NtiH. vielä
        Mies30vee kirjoitti:

Ja sitäpaitsi tyhmän leiman saa jo sillä että esittää tyhmää. Ja miksi ihmeessä pitää esittää jotain muuta kuin on? Omana itsenään löytää ihan varmasti sen parhaan ihmisen vierelleen!

Kyse ei kohdallani olekaan roolin esittämisestä, vaan lähinnä siitä, ettei tuo kaikkia lahjojaan heti esiin.

• 59837485

esitit juuri sen oleellisen tosiasian kuinka tyhmä todella olet ....JUURI niin.

• teihin tippuu KAIKKI

sinä olet vielä tyhmempi, koska tiput provoon.

• nainen33.

Miehet näkevät vain ulkonöän ja koulutodistuksen. Rahan. Mitään ei ole tehtävissä. :(

• Joku vaan...

Ei taida kaikki muumit olla laaksossa:) Hyvä jos elämäsi on nautinnollista. Saattaa se vain osua vielä omaan nilkkaasi:D

• sama täällä

on ihan harvakuvitelmaa, että miehet haluisivat jonkun jonka " perheenpää ja auttaja olla " kuten joku tuossa kuvaili. Itse en ainakaan lukeudu niihin miehiin. Pidän päinvastoin naisesta joka on älykäs, johtajamainen,pitää mielellään minusta huolta ja on turvallinen jne. Älykkyydellä en taas tarkoita sellaista " nokkelaa ja kaikki tietävää " kuten jotkut naiset ovat. Enkä sellaista joka yrittää tuoda omaa älykkyytään ja kyvykkyyttää esille esim. haukkumalla miehiä hitaiksi jne. Sellaisia inhoan kaikista eniten. Älykäs, empaattinen,tunteikas ja kuitenkin ulkoisesti viehättävä jne. Se on unelma nainen, ainakin minulle.15

• herraasiallinen

Juuri näin. Suurin osa miehistä allekirjoittaisi tuon!

• Äitiii!!

Mitähän sekasotkua tääkin on. Kaikki oikeasti älykkäät naiset ei vaivaudu miellyttämään miestä empaattisuudella ja ulkonäöllä koska eivät arvosta sellaista teatteria. Haluat siis naisen kuitenkin edes esittävän tyhmää miehen rinnalla. No et ole yksin.

• adasdasdsdasdadsasda
        Äitiii!! kirjoitti:

Mitähän sekasotkua tääkin on. Kaikki oikeasti älykkäät naiset ei vaivaudu miellyttämään miestä empaattisuudella ja ulkonäöllä koska eivät arvosta sellaista teatteria. Haluat siis naisen kuitenkin edes esittävän tyhmää miehen rinnalla. No et ole yksin.

Parisuhteessa, joka jatkuu pidempään tarvitaan muutakin kuin tiukka peppu ja iso mela.

Siinä pitää ihmisten olla toisilleen empaattisia ja rakastavaisia. Ei riitä että on älykäs, vaan sitä älyä pitää käyttää siihen, että yhteinen elämä toimii.

• jijijijijijijijiji
        Äitiii!! kirjoitti:

No mutta, minkäs me voimme sille, jos sinulle kaikki empaattisuus on teatteria :-) Vaikea myöskään kuvitella onnellista parisuhdetta, jossa osapuolet eivät viehätä toisiaan ulkoisesti lainkaan. Ei se ole tyhmyyttä, että puhaltaa yhteiseen hiileen ja tuntee läheisyyttä, seksuaalista vetoakin.

• kivaa hauskaa
        adasdasdsdasdadsasda kirjoitti:

Parisuhteessa, joka jatkuu pidempään tarvitaan muutakin kuin tiukka peppu ja iso mela.

Siinä pitää ihmisten olla toisilleen empaattisia ja rakastavaisia. Ei riitä että on älykäs, vaan sitä älyä pitää käyttää siihen, että yhteinen elämä toimii.

eihän ap puhukaan mitään parisuhteeesta vaan että saa hätistellä miehiä kimpustaan eli kikka toimii :Dsieltä ne jyvät akanoista ajan kuluessa löytyy :)

• tyhmäblondi

Ex-tyttöystäväni ei tiennyt että hauki on kala -.- luuli nisäkkääksi JÄTIN.

• ahahahaha

Taitaapi olla luonnostaan TYHJÄPÄÄ yksinhuoltaja. Kiitos ei ! Juttuhan on keksitty, mutta jos tuollaista esittää niin on blondi tyhjäpää. Siinä vaiheessa juttu menetetty. HEIPPA !

• Kulissit ja huvit

Suurin osa ihmisistä luulee olevan keskivertoa älykkäämpiä. Epäilen että väheksyt muiden älykkyyttä arvioimalla heidän käytöstään heidän ja itsesi ollessa humalassa, etkä itsekkään välttämättä ole niin fiksu kuin luulet.

Ja jos haluat haastetta, niin yritäppä itse lähesty fiksuja miehiä, ja katsotaanko pystytkö näin päin tekemään vaikutusta. Epäilen, että he puolestaan rankkaavat sinut keskiverto sarjaan surutta, joten se siitä keskivertoa paremmuudesta.

• pp

eli siis esität alkuun olevas tyhmä.. ja heiltä loppuu kiinnostus kun sanotkin olevas älykäs ja lahjakas. No ei tässä nyt kovin paljoa tarvii jotta tietää että miehet ajattelevat että olet joku ihme friikki.. tarviiko esittää mitään? Olisit vain oma älykäs (??) itsesi, eiköhän sellainen kiinnostu joka sen kestää.

• sieltähän se tuli

Friikki?Sieltähän se tuli suomalaisen miehen idioottimainen ilmaus suomalaisista naisista voi vittu teidän kanssa ja suo kuokka ja jussi saatana nyt eletään sellasta aikakautta että friikit on niitä jotka menestyy perkeleeeeeeeee!!!!

• vaatimaton43v

viksu nainen on monessakin asiassa avuton.. esimerkkejä on monia ja niitä ei jaksa alkaa luetella.. no yks esim.. auton korjauksessa. ja muissakin teknillisissä asioissa... ja voin minäkin hankkia kirjatietoutta.. ja jos en sitten osaa sitä käytännössä tehdää.. jne... ja tunnut olevan leuhkanpuoleinen ihminen jne..

• hahahahahhhhaaa

mitä sitten pitäiskö naisen osata miesten autotkin korjata

• taaskotätä

Jos oikeesti haluut kestävän suhteen, niin tyhmää esittämällä sitä ei kyllä löydy. Blondit kelpaa kyll miehille ns yhdenillanpanoks mut harva mies oikeesti sellasen elinkumppaniks ja lastensa äidiks haluaa.

joteskin huvittaa, kun naiset luulee miesten pelkäävän älykkäitä naisia. ei se niin mee. mies vaan ei ole kapakassa etsimässä älyä vaan seksiä ja siks siellä käy ns blondimallilla parempi flaksi.

• Tyhmä saa

Miehiä on kyllä moneen junaan, osa on jäänyt jo asemallekin. Pomoni jätti älykkään lastensa äidin ja otti tyhjäpäisen työkaverini vaimokseen. Ei siis kyllä esittänyt yhtään vaan oikeasti on tyhmä kuin saapas. Valitimme ko. henkilöstä aikamme, mutta lopulta selvisi miksei potkuja kuulunut... Surullista, sanon minä. Meni kyllä pomon kunnioitus ja auktoriteetin rakennusyritykset kankkulan kaivoon, mutta mikäs tässä, eipähän tarvitse enää itsekään yrittää töissä sen kummemmin :)

• kysyn vain

Juu juu uskotaan ;) heheheheh.Vaikka joku pimukka pikku seitinohuessa jalat levittää ei sekään tarkoita että joku juntti saa hänestä puolison lasten äidistä puhumattakaan.Miksi kaunis fiksu nainen alkais tehdä jollekin juntille porsaalle lapsia kun vois saada jonkun tasokkaamman ilman kersoja????

Etsikää joo mammanne ihan mistä lystäätte :D

• Tuopilius

Ite oon herkkä, empaattinen ja älykäs mies ja inhoan bimboja naisia, mutta en silti ole tylsä. Kyllä minut ainakin saa syttymään älykkäät, keskustelutaitoiset ja huumorintajuiset naiset jotka näkevät asiat laajemmin.

• sytyttäjä

Hyvä "Tuopilus". Oli muakva lukea miehen kommentti. Aloittajan otaksuu että miehet, siis kaikki miehet. ovat kiinnostuneita vain tyhmistä sievistä naisista. Helpotus kullaa, että miehetkin arvostavat fiksua ja keskustelutaitoista naista ja saavat miehen syttymään.

• turhaan kiusaat

Turhaan esität. Mutta voihan sitä noinkin kiusata ihmisiä.

• johan on

typerää esittää/ näytellä toisenlaista kuin oikeasti on. Kyllä oma persoona pukkaa läpi jossain vaiheessa kuitenkin! Tosiasia on, että tuskin kukaan on "superihminen" ja kaikkitietäväinen ja taitavainen. Kokemus tuo varmuuden asioihin, myös ammattitaidon. Kaikki on joskus ensikertalaisia

Jokaisella tuppaa olemaan joku vahvuusalue ja joku heikko kohta. Ainoastaan juuri typerä käytös paljastaa hlö:n typeryyden joka monesti korreloi muillakin osa-alueilla. Teennäisyydellä ei pitkälle pötkitä, eikä muiden kadehdinnalla, ei liioin itsesäälillä eikä liian huonolla itsetunnolla.

Kannattaa tuntea itsensä!!!!

• mitäs luulet?

Se on meidän naisten etuoikeus näytellä ihan mitä me halutaan ;)

• Mä ainakin luulen että saisin aikamoiset kicksit siitä jos vähän hempukalta vaikuttanut mimmi paljastuukin yht´äkkiä toisaalta myös fiksuksi ja älykkääksi. Se on just kiva jos ihmisessä on vähän erilaisia puolia ja välillä voi tulla yllätyksiä... tai noinhan se itseasiassa taitaa naisten suhteen yleensä ollakin :)

• ja muuten

aidot blondit (ei värjätyt) tuntuvat olevan kaikista hikeimpiä koulussa!!! Että repikää siitä!!! Jotkut vaan on värjänneet hiuksensa tummiksi, punaisiksi jne. tai jotkut pitää luonnon tuhkanharmaata väriä päässä. Mutta aidoiksi lasketaan ne, joilla on vähän pigmenttiä hiuksissa ja silmissä!!!! Juurikasvu paljastaa todellisuuden.
      Sellaiset kyllä on ns bimboja, jotka yrittää olla mahdollisimman seksikkäitä mm. värjäämällä platinablondin tai vastaavasti olemalla kohtallokkaan tummia värjäämällä pikimustaksi. Oikeasti naurettavaaaaaa. Mutta siis turhapa haukkua ketään tuntematta sen paremmin!!! Pilkka saattaa vielä osua tummien omaan nilkkaan!!!

• JK

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINKÖ

• Neiti Hattara...

Älykkäänä esiintymisesi kaipaa harjoitusta.

• Militantti Antti

Kyllä vähän siltä näyttää ettei sinun tarvitse ESITTÄÄ tyhmää... :)

• viisauden sija

Hai,mää oonkin menossa miniäksi tunne rikkaisiin Räikkösiin.

• Omat ajatukset

Tuo nyt ei ollut mikään uutinen että miehet tykkäävät tyhmistä naisista. Fiksut, omilla aivoillaan ajattelevat jäävät katselemaan kun tyhjäpäät pyörittää miehiä
      miten haluavat.

• Huhhuh...

Paljastit juuri tyhmyytesi... Eli suurin ongelmasi on esittää jotain muuta mitä olet. Toivottavasti en sinkkumiehenä törmää sinuun koskaan...

• Joopajoojaei

Niin eikö ole vähän ja erittäin paljon esittää tyhmää ja tyhjäpäätä ... vai teköökö sitä työkseen ja saa siitä rahaa elikkä pros...... huor... lut::::..

• loooseeer

Missä puhuttiin perseen jakamisesta????
        Tuskin ap sinuun koskisi pitkällä tikullakaan joten älä huoli
        Yököttää ja säälittää kaltaisesti luuserit

• pätkääkään

Mua ei kyllä oikeastaan edes kiinnosta.

• Haluan fiksun =)

Olen 24v. mies ja voin vaan sanoa sulle, että miehet haluaa tyhjältä bimbolta vaan ja ainoastaan pesää! Sitten kun mies haluaa oikeasti sitoutua, niin kyllä se haluaa löytää fiksun naisen!

...eli esitä vaan mieluummin viisasta, jos haluat jotakin vakavampaa sen sijaan, että olisit vaan pelkkänä miesten leikkikaluna =)

• 18+8 ei ole 26

Älykkäämmilleen ei kannata esittää älykkäämpää kuin on. Tyhmemmilleen ei edes tarvitse esittää.

Yritä löytää joku yhtä älykäs kuin itse olet.

• sen pitäisi riittää
        18+8 ei ole 26 kirjoitti:

Älykkäämmilleen ei kannata esittää älykkäämpää kuin on. Tyhmemmilleen ei edes tarvitse esittää.

Yritä löytää joku yhtä älykäs kuin itse olet.

miksi tarvii esittää yhtään mitään, eikö nyt perskule riitä että on se mikä on ja jos ei jollekin se riitä, menköön eteenpäin ja etsiköön parempaa. SE riittää että parhaansa yrittää ja tekee.

ei elämä ole kilpailua siitä kuka on älykäs ja kuka ei, ja toinen voi olla jossain asiassa viisaampi kuin toinen. Aloittaja nostaa itse itsensä jalustalle.

• Tunnen useamman todella fiksun naisen ja voin sanoa, että heidän kanssaan vietetty aika on paljon mukavampaa kuin naisten, jotka eivät tajua ns. "älykästä" huumoria. Aika tehokkaasti saa tyhmemmät naiset kaikkoamaan kun heittää jotain läppää jota joutuu miettimäänkin. Sitä paitsi ne, jotka helppoihin naisiin lankeaa, on itsekin tyhmiä, koska eivät tajua, että heitä hyväksikäytetään. Oli nainen miten tyhmä tahansa, hän kyllä tietää kuinka tarvittaessa saa haluamansa, oli se sitten drinkki baarissa tai vaikka kokonainen parisuhde.

• Mies

Kirjoituksesi tukee sitä juuri, mistä kerrot.

Muista, että miehet tietävät, keitä tyhjäpäät ovat, kaltaisiasi.

Mies nimenomaan etsii kumppaniksi fiksua naista...

Tuo tyhjäpää roolisi ajaa sinua hutsuksi, koskapa ilmeisemmin haet vain "sitä" ?

• Johan oli..

En ymmärrä, miksi aloitus herättää niin paljon agressioita?
      Huutelijat ovat miehiä, jotka kokevat tulleensa huijatuksi, tai pelkäävät heikon kohtansa paljastuneen?

Tosiasia kuitenkin on, että yhdeksän kymmenestä miehestä katoaa kuin mummu sumuun, naisen älykkyyden huomattuaan.
      Kai pepun alle hiipii pelko omasta riittämättömyydestä?

Aina on ollut niin, että tietynlaiset tytöt saavat huomion, ja aikuisina samanlaiset naiset. He ovat niitä, joita suurin osa havittelee.
      Kikattelijoita.. :)

• ziljoona kertaa näht

Jos kikattelija on kaunis sekä muodollisesti pätevä, suosio on varmaa.

• Introekstra

Kannattaako esittää tyhmää, jos tyhmä huomaakin pelkäävänsä olevansa fiksun seurassa?

Bimbon roolilla saa miesten huomion, lähinnä yksinkertaisempien sellaistan.

Että se sosiaalisen kikkailun lopputuloksista. Lähesty mieluummin yksinäistä tai vähemmän humalaisia miehiä, kenties löydät sieltä sen fiksun joka ei pelkää älykästä naista.

• sojo

Älä ajattele liikaa , riittää jos sulla on hyvä persus,muusta niin väliä.

• älä ajattele mitään

Tyhmälle miehelle riittää hyvä persus.

• ei tyhmä

Bimbo mikä bimbo. Juuri kerroit olevasi tyhmä.

• yx vaan

ei suhun voi ees langeta kun et oo ees tummapää heh

• ie

Tuskin sinun täytyy esitellä tyhmää, tyhmyytes olet saanut syntymälahjana, tai sitten olet kirjotellut tuon piruuttaan ja naureskelet vastauksille.

• tuntuu kyllä käsittämättömältä, että joku haluaisi tyhjäpään.

• oliivi31

esittämällä vähän tyhmää olen onnistuneesti karkottanut kaikki epämieluisat lähentely yrityksen. hyvin on toiminut

• hienovaraisesti

Minä taas osoitan, etten tavoittele sitoutumista enkä seksiä.

• Men logic

Women logic..

• Kohtalontoveri.....

Hei täällä vastaava miespuolinen uhri.
      Olen esittänyt persaukista epäsiistiä juopottelevaa renttua ikäni.
      No mitä siitä on seurannut.
      Minut on hyväksikäytetty älykkäiden naisten taholta elättämällä ja sietämällä juopotteluani sekä muita suhteitani.
      Koskaan en ole voinut näyttää todellista rehellistä minääni.
      Näinollen en ole voinut käydä enää edes työssä vaan olen ajautunut näiden järkinaisten elätiksi.
      Joskus olen jopa joutunut muutamaa silpaisemaan näköön kun eivät ole kaikkia tarpeitani ymmärtäneet.
      Tuntuu ihan ,että olemme kohtalontovereita muuten mutta minä olen melko tumma.

• olet bimbo kuitenkin

Jos esität jotain, olet kuitenkin jollain tavalla outo. Ehkäpä vain luulet olevasi keskivertoa älykkäämpi. Luultavasti olet bimbo. Ei älykkään ihmisen tarvitse esittää mitään. Ei epärehellistä eikä ilkeää. Ja jos älyä oikeasti on, osaa sen myös valjaastaa toisenlaisiin asioihin kuin bimboiluihin.

Älykäs ihminen ei myöskään ole mitenkään riiippuvainen miehien ihailusta eikä edes nauti siitä että pitää hätistellä hyväksikäyttäjämiehiä kimpustaan.

Käytä älyäsi parempaan tarkoitukseen. Älykäs ihminen tarvitsee älykkään kumppanin, ei niitä kimppuun tulijoita.

• vitun aasi

Kyllä miesten huomio tekee älykkäällekin gutaa vai kuvitteletteko meidän olevan A-seksuaaleja?Miehet ovat kovin yksinkertaisia juuri siinä että nainen on joko sitä tai tätä tai tuota.Tai ethän sinäkään niin oikeastaan kuvittele vaan haluat vain loukata jotta saisit ap:n häpeämään-->älykäs ei saa haluta tuntea olevansa haluttava

pst. ymmärsitkö muuten viimeisen lauseen vai pitääkö suomentaa?

• tyhjäpäinen provo

Epärehellinen ja ilkeä ihminen on epärehellinen ja ilkeä, en näe siinä mitään esitystä kenenkään sellaista väittävänkään taholta. Voi olla omasta mielestään älykäskin. Kuten tämän provon kirjoittaja: heti ensimmäisessä vastauksessa itselleen kertoo aloituksen olevan provo ja kehuu perään omaa älykkyyttään.

Siinä olet oikeassa, että epämiellyttävien ihmisten hätisteleminen on itsessään vastenmielistä. Koska heitä ei arvosta eikä kunnioita, sitä ei edes lue myönteiseksi huomioksi tai ihailuksi.

• J...... (ei ap)
        tyhjäpäinen provo kirjoitti:

Epärehellinen ja ilkeä ihminen on epärehellinen ja ilkeä, en näe siinä mitään esitystä kenenkään sellaista väittävänkään taholta. Voi olla omasta mielestään älykäskin. Kuten tämän provon kirjoittaja: heti ensimmäisessä vastauksessa itselleen kertoo aloituksen olevan provo ja kehuu perään omaa älykkyyttään.

Siinä olet oikeassa, että epämiellyttävien ihmisten hätisteleminen on itsessään vastenmielistä. Koska heitä ei arvosta eikä kunnioita, sitä ei edes lue myönteiseksi huomioksi tai ihailuksi.

"Siinä olet oikeassa, että epämiellyttävien ihmisten hätisteleminen on itsessään vastenmielistä. Koska heitä ei arvosta eikä kunnioita, sitä ei edes lue myönteiseksi huomioksi tai ihailuksi. "

Agreed!

• uglything

Mulla olisi hyvä vinkki, joskaan en ole varma haluaako aloittaja käyttää sitä, koska silloin voi mennä kaikki mahikset.Itse koettu ja tehty. Toimii. (tosin sitä pitäisi sit aina olla toistelemassa :) )

Kaapista tulon jälkeen lähdin DTM:n viettämään iltaa hyvällä omalla tunnolla. Noh, ilta vierähti ja kävelin kotiin päin. Eipä aikaakaan, kun seuraani liittyi joku kohtelias herraspoikanen, jonka kanssa oli kiva rupatella siinä pienessä sievässä kaikkea kivaa. Hän alkoi sitten selkeästi kysellä jatkoille pääsystä etc etc ja vihjaili siitä kuinka olen niin kaunis ja naisellinen.

Alkoi sitten pelottamaan tämä päällekäyvä miespoika, joka aika itsekkäästi ojensi auttavaa kättään yhä tiukemmin. Puhuimme englantia, ja mietin kohtelianta fraasia, jota voisin käyttää jotta en loukkaisi tämän ihmisen pyrkimyksiä..

Sitten tajusin, että mikä minua oikeasti kiinnostaa ja sanoin hänelle: I only sleep with woman.... ja niin hän pikkuhiljaa jättäytyi taaemmaksi ja taaemmaksi vaihtaen kokonaan toiselle puolelle katua.

Se oli uhkarohkea mutta toimiva veto meikäläiseltä.

• Mies

Minäkin pidän pillunnuolemisesta, olenko siis lesbo ?

-toki pidän myös siitä.että nainen ottaa suihin.

Tv. Mies

• ed
        Mies kirjoitti:

Minäkin pidän pillunnuolemisesta, olenko siis lesbo ?

-toki pidän myös siitä.että nainen ottaa suihin.

Tv. Mies

Ihan selvä heteron merkki mieheltä, jos pidät tuosta. Jos sen sijaan tykkäät erityisesti lykkiä kuormaa takaapäin ja B: hen, saatat olla piilohomo/bi mies.

Ei ole niin yksiselitteisä nää asiat. Ei oo vaan kolahtanu sulle vielä sitä jalat alta vievää miestä :)

• Nirppanokka-akat vain kuvittelevat liikoja itsestään. 99 prosenttia tavallista moukkaa, vaikka olevinaan on sitä sivistystä. Hoh hoijaa taas näitä akkojen puheita. Tuollaiset nirpat saakin olla yksin. Parhaat nirppanokat jotka yrittävät iskeä miestä ja saavansa juuri tuon miehen minkä haluavat saavat joskus hyvin nokilleen. "sorry nainen, minulla on mieheni tuolla" -vastasi eräs fiksu, varakas ja komea mies kerran nirppanokalla. Ja ai et kun koko ravintola nautti! Tervemenoa katsomaan nirpat Venäjällä nainen kunnioittaa miestä ja palvoo miestä eli sitten nainen on ansainnut myös miehen. Nirpat heitän romuihin, teitä piisaa ja uutta akkaa putkeen liukuhihnalle.

• no heh heh .....

No mistä muuten tiedät olevasi älykäs? Ainakaan kielitaitosi eivät siihen viittaa. Yleensä nimittäin sanotaan 'keskivertoa älykkäämpi' ja 'aikani kuluu hätistellessäni miehiä kimpustani'.

Mutta eiköhän näissä asioissa mene ns. luonnonvalinta aloittajan suhteen: tyhmä mies luulee olevansa älykäs kun pokaa tyhmää esittävän itseään fiksuksi luulevan naisen. Ja kumpikin luulee pääsevänsä niskan päälle.

Ja kyl meit välkkyjä sit naurattaa makeasti :-D

• eejuo

Miksei sitä joskus saisi pelleillä ilman että ääliöt heti tekevät omia johtopäätöksiään? On se elämä muutenkin niin tylsää.

• 87659

Nooh ei sillä "siivoojan ammatilla ja siivoojana ap pitkälle pötkitä nerouteen":D

• paitsi tietysti SUN
        87659 kirjoitti:

Nooh ei sillä "siivoojan ammatilla ja siivoojana ap pitkälle pötkitä nerouteen":D

Nerous ei ole minkään ammatin sivutuote.

• M-36

Selitä se ensin itsellesi. Ainakin näin miehenä koen, että silloin myös olet sitä, minkä kuvan annat.

• naperovekara

se että esität tyhmää kertoo jo, että et voi olla kovin fiksu...

• duuniman

Se on vain seksikästä kun kerrot olevasi lahjakas ja älykäs. Itse olen normaali duunari mies. Itsekkin ihmettelen miksi kauniit ja älykkäät naiset kiinnostuvat minusta vaikka en tajua mistään mitään :)

• Tyhmä ja tyhmempi

Kumpi on tyhmempi, ämmä joka on tyhmä vai ämmä jonka täytyy teeskennellä tyhmää saadakseen aikaan ainoastaan tyhmyyksiä...?

• nero yksinhuoltaja

niinpä.

• AP:lle ÄLY ÄLÄ JÄTÄ

nainen on fiksu, kun ei liikaa julista itsestään. Olen nero ja sen olen huomannut kiinnostavan miehiä. Kuitenkin minunlaista naista kohdellaan kauniisti. Bimbo-nainen...hänen kimpussaan kaikki miehet ovat tungettelevia, kun MIEHET TIETÄÄ SULTA SAAVAN PIMPPIÄ...vedä vain rooliasi, veikkaan...kukaan ei koskaan pidä sua enää fiksuna, vaikka kuinka yrität sitä todistaa. Olet ansaitusti maineesi saanut. Kannattaa olla aito ja älykäs..niin herrasmiehiä...NIITÄ RIITTÄÄ. Miehet arvostavat älykkyyttä, se on seksikästä eri tavalla kuin bimbon suhteen. Älykäs nainen...on monella tapaa kiinnostava, mystinenkin...ja niissä hommissa himokkaampi, tietäen arvonsa ja mitä todella haluaa. Älykäs ei ole sama asia kuin lahna, pelkkä pimpero tai kylmä nainen. Vaan hyvin...hmmm, mitä sitä tänne...empaattinen, sanotaan vaikka näin.
      Tää oli nyt sit raapustettu, niin että ap. ehkä sinäkin ymmärrät...ilkeä olen nyt, myönnän.
      Kuitenkin maineen oivan, pysyvän saat tota menoa... ;)))

• näitäkin on

Entä jos hyvännäköinen bimbo luulee miesten olevan hänestä kiinnostuneita hänen neroutensa takia?

• nero naiseksi
        näitäkin on kirjoitti:

Entä jos hyvännäköinen bimbo luulee miesten olevan hänestä kiinnostuneita hänen neroutensa takia?

Älykkäätkin naiset haluaa vain ja ainoastaan seksiä ajoittain...ja saavatkin sitä, olematta bimbo.
        Itseasiassa kouluttautunut ja sivistynyt ihminen, ei tässä tapauksessa nainen EI käytä heittomerkkejä tekstissään ja he kyllä myöskin kirjoittavat sujuvaa, ymmärrettävää tekstiä. Ilman kirjoitutusvirheitä...tiedoksi myös tämä. Aloittajan teksti...tsiisus.

• nero naiseksi
        näitäkin on kirjoitti:

Älykkäätkin naiset haluaa vain ja ainoastaan seksiä ajoittain...ja saavatkin sitä, olematta bimbo.
        Itseasiassa kouluttautunut ja sivistynyt ihminen, eli tässä tapauksessa nainen EI käytä heittomerkkejä tekstissään ja..he kyllä myöskin kirjoittavat sujuvaa, ymmärrettävää tekstiä. Ilman kirjoitusvirheitä...tiedoksi myös tämä. Aloittajan teksti...tsiisus.

• ed.
        nero naiseksi kirjoitti:

Itseasiassa kouluttautunut ja sivistynyt ihminen, eli tässä tapauksessa nainen EI käytä heittomerkkejä tekstissään ja..he kyllä myöskin kirjoittavat sujuvaa, ymmärrettävää tekstiä. Ilman kirjoitusvirheitä...tiedoksi myös tämä. Aloittajan teksti...tsiisus.

Kyllä lainausmerkkejä voi tekstissä käyttää, jos osaa niitä käyttää. Netissä ihmiset kirjoittavat myös yleisesti puhekielenomaisemmin.

Mutta aloituksen kirjoittaja saattaa tietysti olla aivan yhtä hyvin humalainen mies kuin kirjoitustaidoton bimbo. Ehkä molempiakin voi olla yhtä aikaa.

• Alfa Uros

Ei sitä tarvi selittää miehelle jos hän ei sitä ihan itse tajua. Asiathan ovat loppuen lopuksi hyvin kun kerran miehiä saa hätistellä kimpusta :)

• Panomies.

Minäpä kerron sulle aloittaja mistä kaikessa on kyse: miehet lähestyvät nopeasti naista jota haluavat panna ja tehdä sen seuraamuksetta (ettei jää roikkumaan perään). He tulkitsevat että pimbo on helpompi maali ja kun he havaitsevat että oletkin pitkäaikaisemman miehen puutteessa eli helppoa piparia ei ole tiedossa, he vetäytyvät. Ei sen vuoksi että olisit älykäs, vaan sen vuoksi että he menevät panemaan jotain muuta jota pääsee pienellä varoajalla ja ilman perässä roikkumis seuraamuksia kuksimaan.

• jkvfkv

Viitsisitkö copypasteta tuon yhdeksi esimerkiksi kaikkiin ketjuihin, missä aloittaja ilmoittaa miesten pelkäävän älykkäitä naisia (eli yleensä vain ja ainoastaan heitä itseään)?

• tasapainon vuoksi

Toisaalta suuri osa panomiehistä on myös keskinkertaisia, kerskuvia juntteja. Kukakohan niistä kaikista kiinnostuu hetkessä fyysisesti kun itse ei pysty henkisestikään oikein viehättymään...

Eikä ihmisiä tarkkaillakseen tarvitse olla humalassa tai tarkkailla vain humalaisia (kuten ylempänä joku esittää), ihmisiä kun tarkkaillaan ja arvioidaan koko ajan.

• huonoooo

panomiehen sänkytaidot: sisään ulos sisään ulos lihaa vasten lihaa kaapin seinää ja mällit kun saa vain ulos. Joo ei todellakaan vastaa mun kuvaa nautinnollisesta seksistä joten siinä yksi syy miksi kartan teitä kuin ruttoa.

• X

Varmaan tosi rankkaa olla noin älykäs ja lahjakas..

• normi : )

Aloituksesi todistaa sinun olevan tyhmä... Ei fiksu esitä tyhmää...... Ja valheeseen perustuva suhteen alku jää siihen alkuun...... tyhmä.... siis olet... turhaa esittää viisasta...... tyhmä.

• shtrhsrhsr

Miehet eivät kestä eivätkä halua myöntää sitä tosiasiaa, että naiset ovat todellisuudessa heitä viisaampia.

Miehet ottavat mielellään kevytkenkäisen tyhjäpään, koska:
      1. miehet ovat itse tyhmiä mutta haluavat tilaisuuden viisastella ja näyttää taitojaan
      2. tyhjäpäänaiselta on todennäköisesti helpompi saada seksiä.
      3. miehiä nolottaa jos nainen alkaa viisastella ja ns. nalkuttaa

• nero...

Älykäs fiksu nainen EI nalkuta, ei viisastele...hän vain on älykäs.

• Silti älykäs
        nero... kirjoitti:

Älykäs fiksu nainen EI nalkuta, ei viisastele...hän vain on älykäs.

Fiksukin nainen nalkuttaa jos mies on tumpelo. Jos mies tekee jotain väärin siitä kuuluukin nalkuttaa. =)

• fiksu nainen kylläkin
        Silti älykäs kirjoitti:

Fiksukin nainen nalkuttaa jos mies on tumpelo. Jos mies tekee jotain väärin siitä kuuluukin nalkuttaa. =)

jättää tumpelon. Saa kyllä uuden. Kyllä, sillä älyllään. ;)

• Jasu51

Millä voi nainen sanoa olevansa älykäs ja lahjakas,kun ne on yhtäkaikki tyhjäpäitä vaikkei ne mitään esitäkkään.......

• janne5v

Jos vaan olet tyhjäpää vaikkakin älykäs ja haluut kaltaisia miehiä

• ai mää vai

Aika kehno provo. Kirjoittaja lienee luonnonpösilö.

• Näin meillä

Meilläpäin kaltaisiasi kutsutaan narsistiksi, psykopaatiksi ja sosiopaatiksi.

• duunari

nii varmaa oot hahahahaha :D todellinen unelma pirttihirmu hahhaahah,kiitos pelastit päiväni :D:D

• Mies321

Vittu sä olet idiootti!

• audia8

Jos oot blondi ja hyvän näköinen,miehiä tuskin kiinnostaa älykkyys,ite aina huomannu näin eronneena vaik ois minkälaista esittäs ni naisia kiinnosta,silti peti kumppani aina viikonloppusin ja jatkosta päätän sit ite.:)

• tosimies11

kuulostaa feikille :D

• HA HA

Keskivertaista älykkäämpi ja lahjakkaampi etkä osaa edes kevytkenkäistä kirjoittaa oikein :-----D voi luoja. Muutenkin tuo itsensä julistaminen "keskivertoa älykkäämmäksi" on vain säälittävää.

• läpinäkyvää ämmätoim

katkera yksinkertainen ämmä siinä morkkaa älykkäämpiään!Etkö pysty hyväksymään että ehkä olet jossain muussa hyvä vaikka sinulle ei älyä ole kauhalla annettukaan :)))

• mömmötoimintaa
        läpinäkyvää ämmätoim kirjoitti:

katkera yksinkertainen ämmä siinä morkkaa älykkäämpiään!Etkö pysty hyväksymään että ehkä olet jossain muussa hyvä vaikka sinulle ei älyä ole kauhalla annettukaan :)))

Ja mikä tekee aloittajasta tarkalleen ottaen älykkään ämmän? Se, että hän itse kertoo niin? :) Sinä taidat nielaista aina kaiken, mitä lusikalla annetaan? ;)

• Philospoophi

Tämä pitää niin paikkaansa! En tiedä mistä se johtuu. Tässä blogissani on käsitelty asiaa hieman toisinpäin: http://www.sukatjalassaseksia.blogspot.fi/

Huomatkaa sarkastisuus. Se, että sanon jotain ei tarkoita että ajattelen niin. Pilke silmäkulmassa huomaatte mitä ajan takaa!

• Miksi selittää, ole vain oma itsesi. Esittämällä tyhjäpäätä saatat menettää hänet, joka on sinulle paras vaihtoehto

• naisenvihaaja

miksi naiset ovat saaneet ihmisoikeuden?? voi vittu mitä idiootteja

• olet bimbo

Vain bimbo osaa esittää vakuuttavasti bimboa.

• Eben.

Olen samaa mieltä, että aloituksen kirjoittajamies tai -nainen on bimbo, koska provokin paljastaa aina "ajattelusta" ja maailmankuvasta jotain :)

• rararar

Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa tyhjäpäiset ja kevytkenkäiset. Tosin etpä sinäkään "keskivertoa älykkäämmältä" vaikuta jos tuollaista esität

• philosohvi

Ollakko älykäs vaiko eikö olla? Siinäppään kysymys.
        Idiootti aloitus. Sori. Ja tapanani ei ole miellyttää, perseennuolentaa en voi sietää. Jos tykkään kerron sen. Tästä en pidä. Ap. häpeän kanssasi olla nainen. Perskuta, kun piti erehtyä tänne ikävä-palstalle. Tyhmähän minäkin olen...

• pahanakki

Ei ole mieleen tullut että joku mies saattaa aidosti olla kiinnostunut älykkyydestä,jättäen ulkonäön toissijaiseksi.Itse ainakin keskustelen mielummin järkevästä asiasta kun turhanpäiväiväisyyksistä,samalla sitä laatuaikaa viettää niikin.

• se on tylsää

jos se on vaikka tylsää, testata voi miehen monet puolet niin saa biologisesti ja henkisesti parhaimmilla ominaisuuksilla varustetun mieleisensä :)

• blondi mikä blondi

No eipä tuo viesti kyllä anna kuvaa kovin suurista älynlahjoista. Sorry.

• 5434534534

Jos olet fiksu niin miksi kysyt tuota kysymystä tällä palstalla?

eli olet yhtä tyhmä kuin "esität."

• pieni ihme

Ei toistaiseksi yhtäkään "monenko miehen käyttämä olet" - tyylistä viestiä tässä ketjussa.

• tosiaan :)

Liekö saman kaverin raapustama ketju...

• ;D

Mä jos joskus erehdyin pyytämään apua joltain mieheltä vaikka laatikon nostamisessa, niin eipä apuja tullut, ite piti perkule se laatikko käydä kantamassa sinne varastohyllyyn ;D ;D. Pitäisköhän värjätä tukka blondiks ja pistää lisukkeita lisäks ja pakkelia naamaan tukiaisen jossun tyyliin, rupeiskohan apulaisia löytymään mullekin asti. Ehkä olen liian laiska esittämään avutonta, menee turhaa aikaa hukkaan rukoillessa joltain miehiseltä mieheltä apua ;D

• tyhjää täynnä

Tämä ketju on sitä ainakin :D

• gdh

Ehhehhehehehehheheheheeeeee..... ;)

Ehehehhehehehehehehehheeeee =)))

Siis Nokian saapas on Nokian saapas vaikka sateessa kävelis... mitä vikaa löytyy?

• taas pielessä

Taas kieroa logiikkaa...
      Kun naiset saavat koulutsta tms... he luulevat olevansa jotain !
      Yli 40 v he luulevat edelleen olevansa prinsessa 18v.

Ns... älykkäät naiset tekevät itsesträän niin vaikesti lähetyttävän ja vaativat aina kuuta taivaillta...kun luulevat olevansa jotain.

Miehen on helpompaa tyytyä niihin helpompii kohteisiin. oJoiden kanssa pääsee edes juttelemaan...
      Miksi älykkö nainen ei ota niitä repuusi miehiä?

• TISMFJ

Nämä sivutuottajan tyhjäpäätrollit toimii niin hienosti että ei tarvitse ajatella enään mitään.

• 11

"helppo nakki" oikeesti olet kylmä kuin kala eli tavallinen suomalainen nainen
      kaiken lisäksi tyhmä ja täysin lahjaton yrität vain esittää suomi24 sivustolla kun pitää jossain edes päteä.idiootti lehmä oot

• tsot tsot

Miks naisen pitäis olla antamassa jotain LÄMPÖÄ jokaiselle sitä vaativalle miehelle. Sitä annetaan niille joille halutaan ja joista pitää, ei kaikille vitun vähälahjaisille runkuille!

• 609847586

olen samaa mieltä ...lehmä ..yksinkertaisesti ....viel tyhmä...niinpä...meit on moneksi..

• Mieti uudestaan

Jos olet fiksu, et yritä esittää mitään vaan saat persoonallasi ympärillesi sellaisia miehiä jotka pitävät sinusta sellaisena kuin olet.

• bimbo.

Eri otsikko...............Sama aihe!!!

En ole oikeasti bimbo

• Miksi selittää?!!

Ainahan se on niin ollut, että älykkyys ja erilaiset lahjakkuuden alueet huomataan, milloin niitä on. Jos joku porsimista suunnitteleva tyhjäpää ei erota sinussa kuin perseen, viimeistäänkin ihmiset, jotka hallitsevat samoja alueita kuin sinä tai joiden kiinnostukset/lahjakkuudet suuntautuvat samantyyppisesti, kertovat sinulle kyllä miten kokevat sinut. Hyvää palautetta saa, jos siihen on aihetta.

Miksi sitten jollekin porsaalle pitäisi jotain selittää, sitä minä en ymmärrä alkuunkaan.

• komp komp

KOMP!

• ÄLLITÄLLI

Voi pientä, vai esität? Kuule, kyllä sinä olet ihan oikeasti tyhmä bimbo, vaikka muuta yrität tässä esitellä. Ei normaalijärjellä ja normaali ihminen edes keksisi kirjoittaa palstoille tällaisesta. Voi ressu bimboblondia. Typerys

• yksinkertaisuus

Mikä saa teidät kuvittelemaan, että aloittaja on blondi?

• viisas.

Älyn lisäksit tarvittaisiin myös viisautta. Halveksiva käyttäytyminen juonimalla on perseestä.

• Freud

Mikset uskalla olla oikeasti mitä olet?

Pelkäätkö kenties sitä, ettet älykkäänä saakaan enää niin paljon huomiota miehiltä? Tai ehkä pelkäätkin vastuuta ja odotuksia, jotka lankeavat älykkäille ihmiselle. Samalla menettäisit sen naisille tyypillisen uhriutumisen mahdollisuuden.

Loppujen lopuksi tässä on kyse aikuistumisesta.

T. Freud

• höpö höpö

Miksi aloittajan pitäis olla kaikille oikeasti mitä on.Ei kaikkea pidä paljastaa kaikille eikä ole velvollisuutta, ei myöskään velvollisuutta ottaa aina sitä roolia/haarniskaa jonka ehkä pystyisi kantamaan!

Freudilainen perspektiivi on usein perverssi, eikö aloitus kiihoita sua muka yhtään ;)

Ja muuten... et ole Freud!

• Kaipaatko kuitenkin

elämänpituista kumppania, ja kuinka paljon siihen vaaditaan toiselta?

• Samoin myös

itseltäsi elinikäiseen sitoutumiseen vaadit varmasti jotain, mutta mitä se on?

• Sitten myös
        Samoin myös kirjoitti:

itseltäsi elinikäiseen sitoutumiseen vaadit varmasti jotain, mutta mitä se on?

mahdollisesti on meillä ihmisillä, ja kenties sinulla myös, Jumala, joka oman ulottuvuutensa myös tuo tähän kolmikantaneuvotteluun.

• kirjoittamattakaan
        Sitten myös kirjoitti:

mahdollisesti on meillä ihmisillä, ja kenties sinulla myös, Jumala, joka oman ulottuvuutensa myös tuo tähän kolmikantaneuvotteluun.

kaikesta muusta, mitä ihmisten elämässä voi olla ja monesti voi vain huokaista.

• :( vai :)
        kirjoittamattakaan kirjoitti:

kaikesta muusta, mitä ihmisten elämässä voi olla ja monesti voi vain huokaista.

´Itkeäkkö vai nauraakko?´, kysyi eräs Anni.

• 100% varmuudella
        :( vai :) kirjoitti:

´Itkeäkkö vai nauraakko?´, kysyi eräs Anni.

jokaisen ihmisen kannattaa janota Jumalaa, ja Jumala on Rakkaus: J E E S U S!

• äläkä herää koskaan

On monta tapaa olla bimbo. Yksi niistä on kirjoittaa tuollainen aloitus ja kuvitella edustavansa Jumalan tahtoa. Aika suureellista teille, mutta pieni mitätön ihminen ei sitä itse tajua.

Palaahan sinä katselemaan niitä uniasi

• Ei loukkaannuta!
        äläkä herää koskaan kirjoitti:

On monta tapaa olla bimbo. Yksi niistä on kirjoittaa tuollainen aloitus ja kuvitella edustavansa Jumalan tahtoa. Aika suureellista teille, mutta pieni mitätön ihminen ei sitä itse tajua.

Sillä ei ole Jumalan tahto eikä rakkaus koskaan loukkaannu eikä muistele kärsimäänsä pahaa myöskään.

Tietysti ihmisinä voimme elää siten kuin hyvältä itsestä tuntuu mutta vielä paljon parempi on elää siten kuin myös toisista hyvältä tuntuu.

Tee toiselle niinkuin toivot itsellesi tehtävän on erittäin viisas opetus ja Jumala tahtoo pelkkää hyvää kaikille Jeesuksessa, amen, hallelujah!

Ihmisinä meillä on paljon oppimista ja autuaat ne, jotka tahtovat olla Jeesuksen opetuslapsia, amen, nöyrinä ja kuuliaisina ja Herraa ja lähimmäisiä totuudellisesti rakastavina ja tätä tahdon kehottaa ihan kaikille!

Varmaan aloittaja ei kuvittele edustavansa Jumalan tahtoa!

Unet ovat unia.

• äläkä herää koskaan
        Ei loukkaannuta! kirjoitti:

Sillä ei ole Jumalan tahto eikä rakkaus koskaan loukkaannu eikä muistele kärsimäänsä pahaa myöskään.

Tietysti ihmisinä voimme elää siten kuin hyvältä itsestä tuntuu mutta vielä paljon parempi on elää siten kuin myös toisista hyvältä tuntuu.

Tee toiselle niinkuin toivot itsellesi tehtävän on erittäin viisas opetus ja Jumala tahtoo pelkkää hyvää kaikille Jeesuksessa, amen, hallelujah!

Ihmisinä meillä on paljon oppimista ja autuaat ne, jotka tahtovat olla Jeesuksen opetuslapsia, amen, nöyrinä ja kuuliaisina ja Herraa ja lähimmäisiä totuudellisesti rakastavina ja tätä tahdon kehottaa ihan kaikille!

Unet ovat unia.

Henkilö joka ei tule jotakuta rakastamaan, kyllä muistaa kärsimänsä pahan. Siitä voit itsellesi valehdella, jos se sinua ja mielikuvitustasi lohduttaa.

• los borgias

Vuosisatoja vanha vitsi, että tehdään mitä itseä milloinkin huvittaa ja kuvitellaan olevansa jumalan lähettiläitä.

• Noin pienellä
        los borgias kirjoitti:

Vuosisatoja vanha vitsi, että tehdään mitä itseä milloinkin huvittaa ja kuvitellaan olevansa jumalan lähettiläitä.

kirjoitettuna jumala, niin juuri sitähän se on kun tekee niinkuin itse haluaa, mutta Jeesuksessa se meneenkin niin että täytyy ymmärtää ja tietää mitä Herra haluaa ja sitten tulee myös pystyä nöyrtymään tahtoonsa ja samoin olla voima sen tekemiseen, sillä ei ristinkantaminen Jeesukseksellekaan ollut se, mitä itse tahtoi lihansa kärsimykseksi vaikka tietysti tahtoi enemmän sen Isän tahdon täyttymistä kuin omansa ja näin myös tahtoi kärsiä lihassa ja verensä haavojensa kautta vuodattaa. Juuri tämän kautta voimme me myös parantua kaikesta mikä ei ole meille hyväksi ja samoin saamme Isän lupauksien täyttymisessä sen voiman omat ristimme kantaa ja on meillekin hyväksi, kuten Jeesus voitti maailman ja kantoi syntimme, amen, hallelujah!

• hoh-hoi-jaa-jaa
        Noin pienellä kirjoitti:

kirjoitettuna jumala, niin juuri sitähän se on kun tekee niinkuin itse haluaa, mutta Jeesuksessa se meneenkin niin että täytyy ymmärtää ja tietää mitä Herra haluaa ja sitten tulee myös pystyä nöyrtymään tahtoonsa ja samoin olla voima sen tekemiseen, sillä ei ristinkantaminen Jeesukseksellekaan ollut se, mitä itse tahtoi lihansa kärsimykseksi vaikka tietysti tahtoi enemmän sen Isän tahdon täyttymistä kuin omansa ja näin myös tahtoi kärsiä lihassa ja verensä haavojensa kautta vuodattaa. Juuri tämän kautta voimme me myös parantua kaikesta mikä ei ole meille hyväksi ja samoin saamme Isän lupauksien täyttymisessä sen voiman omat ristimme kantaa ja on meillekin hyväksi, kuten Jeesus voitti maailman ja kantoi syntimme, amen, hallelujah!

Kyllä sitä on ennenkin osattu valjastaa oma ahneus ja alhaisuus pyhien henkien nimeen. Kaikkien silmissä te ette vain ajatuksinenne ettekä tekoinenne edusta ainakaan sitä mitä itse kuvittelette.

• No moniko sinun
        hoh-hoi-jaa-jaa kirjoitti:

Kyllä sitä on ennenkin osattu valjastaa oma ahneus ja alhaisuus pyhien henkien nimeen. Kaikkien silmissä te ette vain ajatuksinenne ettekä tekoinenne edusta ainakaan sitä mitä itse kuvittelette.

mielestäsi tämän maailman ahneista tarvitsee sen rahan halunsa tyydyttämiseen lainkaan noita mitä esitit? No ei monetkaan, sillä maailma on Pahan vallassa kuten Paha sitä Jeesukselle kuten voimme lukea ja ymmärtää, jos vain olisi kumartanut Jeesus tuota Pahaa. Paha toimii ihan siellä missä on Mammonan rakastaminen suurempaa kuin Herran Jeesuksen.

Kun Pyhän Hengen kautta oppii Jeesusta tuntemaan ja sitten myös itseään, niin alhaisuus pysyy alhaisena ja Jeesus on yksin se Ylhäinen Herra ja Jumala. Tarvitseeko sitten Jeesuksessa meidän omaa alhaisuuttamme ymmärtää niin ainakin se on tärkeää ymmärtää ettei itse voi pelastua ilman Jeesusta, sillä vain Jeesus on Herra, ja me ihmisinä alhaisia ja myös ne, jotka ajattelee olevansa ylhäisiä, toki termejä käytettäessä on hyvä ymmärtää, mitä tarkoittaa, sillä Jeesuksen pyhät ja kuninkaallinen ja papillinen suku on myös sitä ylhäistä, koska Jeesus on Ylhäisyys, mutta itsessämme ilman Jeesusta olemme silti vain alhaisia. Asia on siis kaksiulotteinen ja täysin Jeesuksesta riippuvainen eikä meillä itsellämme ole kuin tämä Jumalan antama katoava ruumis ja sielu, jonka senkin Isä itse omistaa täysin loppujen lopuksi, mutta vastuu on meillä meidän elämässä ja tuomiot annetaan Jumalan toimesta kun ruumiimme kuolee.

Paavali opetti siitä kuinka on hyvä suhtautua siihen, että joku ihminen häntä tuomitsee tai arvioitsee, että on ihan sama. Tietysti jos noiden toisten kautta voimme havaita meidän tekevän väärin, niin tietysti on hyvä korjata silloin omaa elämäänsä ja Jeesukseen tässäkin turvata sillä vain hän voi antaa sitä taivaallista hyvää hedelmää ja mielenlaatua ja siitä on kysymys myös Jumalan valtakunnassa Jeesuksessa.

• Tämän maailman
        hoh-hoi-jaa-jaa kirjoitti:

ahneille lähimmäisten ihmistenkin sielut ovat vain resurssi ja voivat kohdella heitä aivan toisin kuin toivoisivat itseään kohdeltavan, tämä näkyy myös palkka- ja bonusasioissa ja muissakin ja ihan monissakin yhteyksissä tässä Suomessa ja koko maailmalla vielä paljon räikeämmin monissa asioissa. Monille ahneille lähimmäinen ihminen on vain 4-120 kiloa massaa. Tietysti oman edun tähden voivat tarvittaessa osata esittää hyvinkin erilaista sitten. Tietysti tämä sama pätee myös uskonnollisella kentällä ja vain aidosti Pyhän Hengen täyteydessä voi ihminen aidosti Jumalassa ja Jeesuksesta rakastaa toista kuten itseään, ja itseasiassa voi toista jopa pitää itseään parempana, mutta Jeesus on siellä ensimmäisellä sijalla eikä oma minä, ja tämä on se suurin ero tämän maailman ahneen ja Jeesuksen pyhän välillä. Uskonnolliset ihmiset voivat olla anheita kuten maailman ihmiset ja heidän Herransa ei ole silloin Jeesus, joka lähettäessään apostolinsa kielsi heitä kukkaroa ottamasta mukaansa ja työmies palkkansa ansaitsi syömällä arvollisen antamaa ruokaa ja samoin yösija riitti, ja kun palasivat Lähettäjänsä luokse ja tämä kysyi: "puuttuiko teiltä mitään?" niin vastasivat "ei mitään". Varotaan tämän maailman ahneita "uskovaisia", sillä kukaan ei voi rakastaa yhtäaikaa Jeesusta ja Mammonaa.

• heh..

.. ja kun maskuliinisukupuoli ei muuta keksinyt naisen alistamiseksi hän toi keskusteluun Jeesuksen ja Jumalan vaikkei taida niihin edes itsekään uskoa.

• hurmossaarjaajalle:)
        Ei loukkaannuta! kirjoitti:

Unet ovat unia.

Puhutko itsestäsi?

Unet?

Jumala...missä?Kuka?Mitä? Häh? :-D

• nyt meni ohi??

Henkilö joka ei tule jotakuta rakastamaan, kyllä muistaa kärsimänsä pahan. Siitä voit itsellesi valehdella, jos se sinua ja mielikuvitustasi lohduttaa.

Mitä olet kärsinyt?Mistä?
        Mitä helvettiä sä sönkötät?

• <kivipaasi

Sitä saa mitä tilaa. Jos esität bimboa, niin saat ympärillesi miehiä, jotka haluaa käyttää sinua vain leikkikaluna. Jos haluat parisuhdetta ja fiksun miehen, ole oma itsesi. Herää vaan epäilys, että oikeasti nautit siitä, kun miehet pörräävät ympärilläsi...

Kenties sinulla on oikeasti huono itsetunto etkä kehtaa olla oma itsesi. On helpompaa vetäytyä suojakuoreen, rooliin, kuin olla oma itsensä ja tulla torjutuksi omana itsenään. Aika kuluu, ne kivat miehet vetäytyvät parisuhteisiin ja jonakin päivänä huomaat, että ne ympärilläsi pörräävät miehet vähenevät, alkavat kaljuuntua, keskivatsoittuvat ja istuvat illat pitkät baareissa. Sitäkö haluat?

• Kissa-emot

tuovat pennuilleen hiiriä, joilla pennut voivat oppia saalistamaan. Myös emo itse voi tahtoa leikkiä hiirellä kunnes kyllästyy, kun hiiri kuolee.

• Jos hiiri tahtoo

pelastua kissan kynsistä, niin kannattaa kääntyä selälleen ja nostaa jalat ylös ja huutaa: "Olen kelvoton!" Näin kissa tuhahtaa "Phyi! Eihän tuosta ole edes pennuille!" ja jäättää hiiren rauhaan ja näin hiiri pelastuu kissan kynsistä.

• Tietysti hiiri
        Jos hiiri tahtoo kirjoitti:

pelastua kissan kynsistä, niin kannattaa kääntyä selälleen ja nostaa jalat ylös ja huutaa: "Olen kelvoton!" Näin kissa tuhahtaa "Phyi! Eihän tuosta ole edes pennuille!" ja jäättää hiiren rauhaan ja näin hiiri pelastuu kissan kynsistä.

voi myös avuksi pyytää Leijonaa ja näin ikäänkuin uudistua leijonaksi itsekin ja sitten voi nuolla noita kissan itsetuntohaavoja, joita jostain syystä se on saanut tässä kylmässä ja kovassa maailmassa. Kun isona urosleijonana tässä maailmassa vaeltaa niin voi vaikka ottaa yhteen petojen kanssa ja silloin viisautta on se, että auttaa toisia ja tyhmyyttä on se, että vain pelehtii tyhjänpäiväisissä kissa ja hiiri leikeissä.

• Maailmassa on
        Tietysti hiiri kirjoitti:

voi myös avuksi pyytää Leijonaa ja näin ikäänkuin uudistua leijonaksi itsekin ja sitten voi nuolla noita kissan itsetuntohaavoja, joita jostain syystä se on saanut tässä kylmässä ja kovassa maailmassa. Kun isona urosleijonana tässä maailmassa vaeltaa niin voi vaikka ottaa yhteen petojen kanssa ja silloin viisautta on se, että auttaa toisia ja tyhmyyttä on se, että vain pelehtii tyhjänpäiväisissä kissa ja hiiri leikeissä.

erilaisia leijonia ja erilaisia kissoja ja erilaisia hiiriä, samoin myös moninaisia ihmisiä.

Pidetään huolta että olemme hyviä olimme sitten mikä eläin tahansa vertauskuvallina ihmisinä tietysti.

Myös jokaisen huonon on mahdollisuus hyväksi uudistua siinä Yhdessä Juudan Leijonassa, amen.

• määrätietoisina.

Tämä saa ainakin näkemään naisensa ja muut naiset positiivisessa valossa

• ;)

Aloittajan älykkyys tulee hyvin esiin aloituksen tekstin ulkoasussa.

• ongelmanratkaisukyky

Myymällä on maalaisjärkeä ja taitoa selviytyä tilanteesta kuin tilanteesta. Älykäskin voi joutua pulaan olematta tyhmä.
      En ymmärrä ap sinua, jos olisit älykäs sinulla ei tämä asia olisi ongelma.

• töks ..

Myymällä = älykkäällä... sori tekstinsyöttö.

• Mitähän ne miehet tyhjäpää bimbolta loppupeleissä haluaa? Itse karistin tuollaiset kintereiltäni käyttämällä muutamaa valittua sanaa ja otin miehen joka arvostaa älykkyyttäni, mielipiteitäni, sisintäni ja vasta sen jälkeen ulkonäköäni. Ne jotka juoksee vaan nätin naaman perässä ei muuta halua kuin pillua. :)

• sisäilmapumppu

"Olen oikeesti keskivertaista älykkäämpi ja hyvin lahjakas!!

Miten selittää tämä kaikki miehelle? "

et selvästikkään ole kovin fiksu, koska jokainen fiksu tietää, että ei noilla ominaisuuksilla ole mitään merkitystä miehille.

katsos kun muiehiä kiinnostaa sun ulkoinen 'lahjakkuutesi' huomattavasti enemmän kun sisäinen.

• Anotaan viisautta

sillä se on viisautta!

• Minä miehenä

ainakin tahdon viisaan vaimon ja kaunis saa olla ja koskematon, ihonvärillä ei ole väliä, mutta uskoa ja toivoa ja rakkautta, näitä todella tarvitaan joten Herraan ja Jumalaan ja Immanueliin tulee hänen turvata, amen!

• Suokoon Isä

minulle sen hyvän vaimon ja Totuuden Hengen varmistuksen tästä, sillä itse en pysty näitä asioita tietämään. Samoin toki tahdon olla täysin tyytyväinen ilman vaimoakin tässä maailmassa, sillä paljon parempaa on Jeesuksessa luvassa, kun vain voittajana pääsen perille pyhänään ristini kantaen, amen.

• miehiä ei

pätkääkään kiinnosta naisen kuviteltu älykkyys, vaan se, että
      onko nainen "muodollisesti" pätevä ;-)

• entä sitten?

Naiset ja miehet ovat erilaisia, mutta naisia ja miehiä on myös erilaisia.

Yksinkertaisten on hyvä oppia elämään sen kanssa, että kaikkia ei sitten myöskään kiinnosta heidän yksinkertaiset tarpeensa.

• Mikä monimutkainen
        entä sitten? kirjoitti:

Naiset ja miehet ovat erilaisia, mutta naisia ja miehiä on myös erilaisia.

Yksinkertaisten on hyvä oppia elämään sen kanssa, että kaikkia ei sitten myöskään kiinnosta heidän yksinkertaiset tarpeensa.

tarve tarvitaan yksinkertaisen sijaan? Toki psykologit palkkansa ansaitsevat näillä monimutkaisilla ja ihmiset kärsii noissa tarpeissaan sitten ihan turhaan.

• entä sitten?
        Mikä monimutkainen kirjoitti:

tarve tarvitaan yksinkertaisen sijaan? Toki psykologit palkkansa ansaitsevat näillä monimutkaisilla ja ihmiset kärsii noissa tarpeissaan sitten ihan turhaan.

Elämä on vapaaehtoista. Voithan mennä seuraavan kadulla vastaantulevan luokse kysymään häntä yksinkertaiseen tarpeeseesi ja ihmetellä, kun tarpeet eivät kohtaa.

• eri mieltä
        Mikä monimutkainen kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia henkisiä ja sosiaalisia tarpeita. Ei toki kaikilla, joillekin riittää se vastakkaisen sukupuolen peffa, mitä jaksavat jännittää. Toisaalta peffaihmisillä ei ole mitään annettavaa - ei edes hyvää seuraa.

Pikemminkin ihmiset kärsivät parisuhteissaan aivan turhaan, koska p.askasta ei tule kultaa.

• tyhmäkö?

Siinä sitä onkin selittämistä - en ole tyhmä vai olenko? Aika hauska trollihan tämä on eikö olekin?

• Blondi, mutta fiksu

HEI! Minä olen myös kokenut sellaisia kiusallisia tilanteita, kun mies luulee lankeavansa tyhjäpäähän, mutta ei tajua että kyseessä on vain imago. Olen tekniikan alalla oleva koulutettu nainen, mutta en halua pukeutua tylsiin jakkupukuihin, vaan tyylini on sellainen "pinkki blondibarbie". Voitte vaan kuvitella, kun miehet luulevat minun olevan joku Johanna Tukiainen 0.2, ja sitten kun saavat tietää taustaistani, niin hämmentyvät ja lähtevät karkuun. Olen ajatellut että tyylin vaihto olisi paikallaan, mutta toisaalta en haluaisi yrittää väkisin muuttaa itseäni vain siksi, että jotkut tuomitsevat liian herkästi ulkonäön perusteella. Mitä mieltä olette?

• Joo Joo ja sulla oli

Niinpä niin,sehän se siinä onkin,kun ei tiedä miten pitäisi olla.Mutta äläppä paljasta niitä parhaita puolija.

• tyhmähän sdä oot

uiteppä oon ongelman rakentanut. ei tarvi joka miehelle antaa ja aina seurustella. vaan sulle outo käsitys. pidä itsesui oikeena naisena jota kannattaa haluta ja tavoitewlla. ei pno ole onnelliseksi tekevä?

• no problemo i think?

Onko sinulla sisälukutaitoa. Aloittajalla EI ole varsinaista ongelmaa.
        Hän viihdyttää itseään.

Onko aloitus tosiaan NIIN vakava vai puuttuuko suomalaiselta mieheltä huumori?

• blondi ihan itsenään

Miksi et vaan voisi olla ihan oma itsesi, kelpaat varmaan ihan itsenäsi. Typerää esittää jotain muuta. Toisaalta jos tarvii esittää tollasta niin et vaikuta kovin fiklsulta nytkään. Valitan.

• soruhga

Ei ole fiksua olla oma itsensä, ei todellakaan. Ei kaikkien kanssa. Ei tässä maailmassa eikä tuskin seuraavassakaan. Piste.

Oletko katkera nainen vai naiseksi palstaviidakossa verhoutunut mies?:-D

• voe voe

ei ole älykästä esittää ilkeää.
      mut naisen rooliin on voinu kuulua esittää avutonta joskus muinoin

• kulkija_2

Onks tää provosointi, vai ookko ihan oikeesti noin lapsellinen ja itserakas. Aikuistumiseen on matkaaaaaaaaa .... vielä pitkälti ... mutta kyllä se siitä, tuota menoa vaan saattaa olla vielä kivinen tie. Onnea kuitenkin sille tielle; ... yritä löytää se tien alkupää nyt ensin.

• sou what???

Niin mutta ....

MITÄ SITTEN? :D eikö saa olla nuori jos on nuori.ehkä aloittaja on nuori?

• hekko hekko

Voiko mitään parempaa merkkiä tyhmyydestä olla kuin että joutuu selittämään olevansa älykäs ja viisas.?

• Ap.

Enhän mä ikinä osannut odottaa että joku edes ottaisi mitään kantaa tällaiseen ??
      Mutta kiva kun otitte ja herätti keskustelua "mun tyhmyydestäni".en nyt kuitenkaan tiedä kuka lopulta se "viisain ja älykkäin" .

Ja olen tumma kaunotar

Kiittää ja toivottaa Hyvää syksyn jatkoa kaikille.

• joulupukkisatuhahmo

Joulupukki,viisas blondi ja marsilainen ufo.Mikä näitä yhdistää?
      Kaikki on satuolentoja!
      Tyhmiä blondeja käytetään porauspatjana,mokkikset on tämän havainneet.

• Ikuinen harjottelija

Kaikki työkaverini ovat miehiä. Usein tosiaan tuntuu, että paras olla vaan sanomatta yhtään mitään mihinkään ja näyttää vähän hölmöltä. Miehet rakastavat pomottamista ja kollegan neuvomista, ja minä naisena sovellun aina kohteeksi mitä tyhmimmille neuvoille. Joitakin ei kiinnosta että olen ollut alalla 10 vuotta enkä tosiaan kaipaa ohjeistusta yksinkertaisiin juttuihin. Kuuntelemalla kiltisti tyhmän näköisenä saan nämä hölmöt häipymään äkkiemmin siitä vierestä hölöttämästä ja tulen heidän kanssaan paremmin toimeen. Ja kyllä he ovat avuliaita, kun tarvitsen apua, toisin kuin oma äijä, jota joudun komentelemaan ikävästi.
      Ja tosiaan, kerran eräs työkavereistani sanoi, että hänen entisensä oli hänelle liian välkky, kun keskusteltiin onko se kova paikka jos emäntä on pätevämpi esim. urheilussa.

• Tosimies71

Oletko Ajikseni?

• Huomattu

Näitä on johtoportaassakin, käyttävät hyväkseen juuri tätä ominaisuuttaan, kaikki ikävät asiat siirtävät muiden esitettäviksi vaikka itse niiden takana, kohteelle esittävät etteivät mitään asiasta tiedä tai ymmärrä, vaan ovat kaikille mukavia. Hienoa vastuunkantokykyä, tosiaan, ja kaikki pisteet heruu omaan koriin,

• ??

Ja likaisen työn osasto on haljeta ylpeydestä, kun saa edustaa tuollaisia?

• ElliElmiida01

No kyllähän baarissa käy ihan eri flaksi onko hoitsu vai oikeustieteen opiskelija. Kummasti miehet kaikkoavat läheltä, kun kuulevat, että opiskelen oikeustieteitä, alkavat jopa vittuilla että onko sulla täällä baarissakin kirja kun kerroin kysyttäessä että viimeisimmästä tentistä sain kiitettävän arvosanan. Kun taas vastaavasti kertoo olevansa hoitaja ( olen oikeasti aikasemmaltani koulutukseltani hoitajakin) niin saa valita seuransa ihan vapaasti ja on reilusti ylitarjontaakin...naama on kuitenkin sama :) enkä kummallakaan kerralla eistä mitään vaan ole oma itseni...että miksi seksi ei sitten kiinnosta oikeustieteen opiskelijan kanssa mutta hoitsu sopii???

• elementary, W.

Mies pelkää että teet hänestä myöhemmin rikosilmoituksen ja vaadit mojovat vahingonkorvaukset. Siis oikislaisena.
        Hoitsut ovat kärsivällisiä ja vaatimattomia, vähän höynäytettäviäkin näiden samojen herrojen mielestä.

• Onhan noita

Tuota tapahtuu tosi paljon, sekinhän paljastettiin tässä vasta että Nuija Ja Tosinuija onkin elokuva, ja siis täysin feikattu koko homma.

Tämmöstä se välillä on, ikinä ei voi tietää.

• Phah

Älkää kuunnelko niitä miehiä jotka väittävät tahtovansa naiselta älyä ja fiksuutta. Varmasti olette tekin huomanneet, että se ei pidä paikkaansa.

• Vilmastiina

Aliarvioitko miehiä. Kyllä he huomaavat, ei tarvitse selittää.

• Bella_Marianna

Itse olen nainen, mutta voisin arkielämässä tekemieni havaintojen perusteella kuvitella satunnaista seuraa hakevan miehen ajattelevan näin, kun hänen näköpiirissään on...:

...KAUNIS TYHMÄ NAINEN = Wau, tuon kanssa haluan sänkyyn ja koska nainen on vähän dorka, se on helpompi pokata -> minullakin on mahiksia -> menenpäs iskemään!

...KAUNIS FIKSU NAINEN = Wau, tuon kanssa haluan sänkyyn, mutta koska nainen on fiksu, sitä ei ole niin helppo pokata -> ei mahiksia tai hyvin pienet mahikset -> liikaa vaivaa, tyydyn siis vain ihailemaan kaukaa ja katsastamaan tyhmemmät naispuoliset paikallaolijat.

...TAVALLISEN NÄKÖINEN TYHMÄ NAINEN = (Seksiseuraa hakeville miehille too-ho-dellakin käy myös ihan "tavallisen" näköiset tytöt.) Ohitetaan "wau"-efekti ja luotetaan jälleen mahiksiin päästä sänkyyn koska nainen on vähän dorka -> mennään kokeilemaan kepillä jäätä!

TAVALLISEN NÄKÖINEN FIKSU NAINEN = Tämä tyyppi onkin sitten vain niille miehille jotka etsivät jotain pitkäaikaisempaa.

SIIS: Jos fiksu tyttö tahtoo vain seksiä, ja toivoo miesten hoitavan lähestymiset, kannattaa ehdottomasti tekeytyä tyhmäksi ;D
      JOS tyttö taas sattuu olemaan aktiivisempi luonne, ei älykkyydellä ole merkitystä siinä kohtaa kun menee itse iskemään miestä. Kundi on yleensä varma nakki jos on liikkeellä vain seikkailumielessä.

Omistan aika laajan kaveripiirin, johon kuuluu sekä älykkäitä ja ei-niin-älykkäitä ihania ihmisiä. Edelliset, melko yksinkertaistetut päätelmäni perustuvat vuosien aikana kokemiini "isku"tilanteisiin, joissa olen ollut joko osallisena tai sivustaseuraajana.

(Ja "ruma"-sanaa en tod käytä kuvaillessani naisia, koska rumaa naista ei ole olemassakaan. En ainakaan ole tähän päivään mennessä tavannut yhtäkään!)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5453
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2717
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2689
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2551
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2237
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82