kajaanin narkit

.

Kyynel. miksi parhaat kuolee aina ensin.

44

3971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnonvalintaa

      Minä taas olen luullut, ettei narkeissa tai alkkiksissa ole lainkaan hyviä, tuskin edes välttäviä, saati parhaita.

    • niinjooh

      Joku yhteiskunnan elätti narkomaani tappaa itsensä velkojien pelossa ja jopas on kaikki perään itkemässä. säälittävää. seuratkaa perässä.

    • Utelias Urpå

      Kukas narkki nyt on lusikan heittäny nurkkaan?

      • ....................

        Kiinnostaa minuakin...vaikka samapa tuo,joutais kaikki :)


    • urpå minäkin

      Sitten saadaan lukea facebookissa seinältä kuinka hieno ihminen on lähtenyt,kuinka hänellä oli kova elämänkoulu jne. Mikä elämänkoulu? Sitäkö sanotaan kovaksi kouluksi kun oppii pistämään itseään neulalla.

      • rehtori68

        Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö teppanan yliopiston koulutusohjelmaan kuulu neulalla itsensä pistäminen iiveesti. Ja olihan siellä muitakin yleviä oppiaineita.


    • ymmällään !!!

      Juurikin näin "urpå" mikä hitto siinä on, kun joku narkki tai hamppi kuolee niin kauheet itkuvirret ja tosiaan ylistetään miten hyvä ja reilu kaveri se oli. Vaikka olis ollu mimmonen immeinen huh huh ja sitä paitsi narkeilla ei muita ystäviä kuin ne aineet, nehän menee kaiken yli ..ystävyyden, lapsien ,vanhempien, kaiken !!

    • Hurja video
    • douppia shittii

      Milla lailla se oli paras? Oliko se kovin vetämään kerta-annoksian vai vetikö kuukaustolkulla
      samassa sumussa? Paras narkki on se joka ei edes ala koko touhuun. hulluin hommaa.

    • kuivahumala

      ...taas saa pappi kahvia juodakseen...lumi teki tukoksen suonistoon... ;)

    • Rupiset riimit

      "Miks miestä täällä kaikkialla kaatuu...


      ...ja nuori mies on hautaan valmis jo..."

    • mitä ????

      Huvittava tuo eka kommentti "kyynel, miksi parhaat kuolee aina ensin?"

      Mitkä parhaat ?? tarkoitatko, että parhaita on narkomaanit, yhteiskunnan ulkopuolelle omasta tahdostaan joutuneet reppanat. Vai mitä tällä tarkoitat ??Narkomaani ei voi olla kenenkään ystävä, se ei ajattele muuta kuin omaa etuaa, aineet menee kaiken yli. Kun narkomaani tarvitsee aineita tai rahaa aineisiin, se on valmis varastamaan keneltä vaan vanhemmiltaan, entisiltä parhailta ystäviltä, vanhoilta mummolta yms...
      Narkomaanit hylkäävät lapsensa, perheensä, kaiken aineiden takia. Ja nämäkö on jonkun mielestä parhaita ???

      • minä vain

        ei aina kaikki ole niin mustavalkoista joskus narkomaani voi olla ihan tavallinen ihminen joka ei vain jaksa muuten tiedän sen omasta kokemuksesta . kun on kuitenkin hoidettava talo lapset ja eläimet vaikka olisi kuinka rikki tahansa eli mietippä sitä aikasi kuluksi


      • SinäVainnn

        No sekö sitten auttaa jaksamaan paremmin ja talo ja lapset ja eläimet hoituvat paremmin kun alkaa käyttämään huumeita? Miten sulla tuo ajatuksenjuoksu niinku omasta mielestä? Eiköhän tuossa tilanteessa jos voimat alkaa loppua ja uupumus katkaista selän niin paras osoite lienee kuitenkin hoito ja terapia ja sitä kautta toipuminen. Vai?


    • Jos on valinnut

      narkkarin tien niin parempi että kohtaa loppunsa ennemmin. Eipä siitäkään mitään tule että muuan vuosi narkkausta, muuan vuosi selvänä, taas lipsahdus ja taas selvänä.

      Saattaa huonossa lykyssä olla kymmeniä vuosia omaisten huolena ja yhteiskunnan taakkana erilaisissa hoidoissa ja sairaseläkkeellä koko ajan.

      Helpompi kun vetäisee kunnon yliannoksen saman tien, täysin hyödytön tapaus kun tulee kuitenkin olemaan..

      • Taiteilijaelämää

        Kolme grammaa hasista on päiväannoksein amfetamiinia muutama viiva livahtaapi yksintein lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä tuoppia kun janottaa näin yösyömmellä. Päivät pannaan aamulla pulkkaan oli sitä lunta eli ei pulkalla Plutoon painellaan, ei kelpaa rillumarei kokaiini, LSD, ecstasya, juu aina raikas Koskenkorva välipalana maistuu.


    • sudet ulvoo

      Kannattaako arvostella? Elämä ei kellään liene helppoa mutta on itsellä helpompaa kun näkee ettei toinen hallitse elämäänsä senkään vertaa. Oikein kuolla joutaa...Toivottavasti kaikki menee teillä putkeen elämässä ettekä koskaan tunne olevanne muita huonompia tai heikompia tai ettei minkäänlaisia vastoinkäymisiä tule koskaan, ei rakkaudessa, työssä eikä taloudessa. JOS niin kävisi tulette tarvitsemaan läheisten ja ystävien ja kenties jopa etäisten tuttujenkin apua ja ammattiapua lisäksi. JOS ette sitä kenties saakaan on teidän selvittävä yksin. Heittäkää kiviä, te hyvät, heikompia tulee aina olemaan....

      • valintoja valintoja

        Riittää että yrittää parhaimpansa, jos ei yritä niin silloin voi hypätä sillalta.


    • ei säälitä !!!!

      "sudet ulvoo" No johan pomppas !!!! Vastoinkäymisiä on kaikilla ja tukea tarvitsemme kaikki. Kenelläkään ei mene aina hyvin . Mutta hei ! nyt ei ollut ollenkaan kysymys siitä !!! Minun myötätunto ja auttamisenhalu ei oikein jaksa yltää niille narkeille jotka ovat käyneet monta kertaa hoidoissa ja aina vaan sama rumba jatkuu, jotka ovat häikäilemättömästi muita hyväksikäyttäviä yhteiskunnan elättejä !!! Auta ja hyysää sinä vaan jos voimasi siihen riittävät. Minä kyllä keksin heti 100 tärkeenpää asiaa mihin auttavan käteni ojennan !! kenenkään kuolemaa en toivo, mutta en myöskään sitä pohjatonta huolta ja surua niille vanhemmille ja omaisille jotka joutuu kärsimään narkkarin itsekeskeisyyden ja välinpitämättömyyden takia !!!!

    • ihminen¨^^^

      Riippuvuus kuten tupakka ja alkoholi. Joku on kerran kokeillut huimuuksissaan huumeita ja jäänyt koukkuun.
      Syylliset ovat jossain muualla kuin se itse käyttäjä. Narkomaanit ovat ihmisiä hekin. Ja voivat olla paljon 'parempia' ihmisinä kuin ns. paremmat ihmiset.
      Turha syyllistää ja mollata koukkuun jääneitä.
      Täällä maailmankaikkeudessa paskantärkeä ihminen on kuin kärpäsenpaska katossa.

      • VaiNiinko

        Syyllinen on tasan tarkkaan itse se käyttäjä. Itse se on käyttämisensä aloittanut. Olisi ollut mahdollisuus olla myös aloittamatta. Mietipä sitä.


    • kärpäsenä katossa

      Eipäs nyt lykätä vastuuta muille, kyllä kuule ihminen on ihan itse vastuussa valinnoistaan. "kokeillut huimuuksissaan huumeita"? no ensinnäkin yhdestä kerrasta ei jää koukkuun mihinkään ja kysymys olikin nyt siitä, että on käynyt monissa hoidoissa jne...ja kerropas kuka on sitten vastuussa jos ei ihminen itse ???

      • Prinssi Nakki

        "Syylliset ovat jossain muualla kuin se itse käyttäjä"

        Vattu mitä pashkaa suolletaan. Ainahan voi toisen syyksi laittaa, olkoon holisti tai narkki.


    • Sudet ulvoo

      Ei säälitä Kun kohtaat seuraavan kerran kadulla tai muualla sen juopon tai narkkarin tyhjä katse silmissään, kulje toki ohitse. Et voi siinä etkä milloinkaan tehdä asialle mitään varsinkaan kun sanot, ettei myötätuntosi ja auttamisenhalusi jaksa hänelle yltää.Hän voi olla tuhon oma eikä ketään toki voi osoittaa syyttävällä sormella. Hän ei kuitenkaan mielestäni ole sanojesi mukaan mikään "häikäilemättömästi muita hyväksikäyttävä yhteiskunnan elätti". Hän ei välttämättä halua olla siinä tilassa missä hän sillä hetkellä edessäsi on. Hän on pahassa pulassa, aineiden orja. "Monissa hoidoissa käyminen" ei sekään valitettavasti aina auta. Eivätkä omaiset ajattele että hän itsekeskeisyyden ja välinpitämättömyyden takia aiheuttaa huolta ja murhetta. Kyllä he ovat kerran nähneet hänet myös toisenlaisena ihmisenä. Siksi heillä on pohjaton suru. Omasta puolestani autan sen minkä jaksan ja voin, en valikoi ketä autan.

    • säälittääkö ????

      Ei säälitä vieläkään !!! Oletkohan sinä nähnyt sen oikean ja raadollisen puolen ?? Sen miten narkkarit hyväksikäyttävät vanhempiaan ja kaikkia joita pystyvät ? epäilen ettet ! Hoivaile sinä vaan !!! Minä olen myös sitä mieltä, että oikeanlainen hoito ja ennenkaikkea se omatahto parantua on hyvä ja eheyttävä asia. Hyysääminen ja sääliminen ei auta ketään. Meneppäs sinä seuraavan kerran kun tapaat narkkarin kysymään "miten voin auttaa" ?? Saatat yllättyä !!!

    • JepJep

      varmaan vastaus onkin jotain rahan ja huumeiden väliltä.

    • teppanan yo

      Päihdenkäytäjien yhteydessä puhutaan usein mahdollistajista. Mahdollistajat tukevat päihteidenkäyttäjien arkea.
      Esimerkiksi. Lapsi, peittelee ja selittelee isän/äidin päihteiden käyttöä.
      Äiti/isä, antaa rahaa tai peittelee ja selittelee.
      Sossu, antaa rahaa.
      TK, paikkailee ja tarjoaa katkohoitoa, jotta kunto sallii taas jatkaa.
      Yms, yms.
      Mitä vähemmän mahdollistajia, sitä nopeammin käyttäjä tajuaa tehdä itse asialle jotain.

      • juuri näin

        Juurikin näin !!! Kovemmat otteet päihdekuntoutukseen, hyysääminen auttaa vähiten käyttäjiä se vaan mahdollistaa sen !!!!


    • karpalo

      kyllä narkkarin läheisiä sääliksi käy. autetaan ja uskotaan ja toivotaan vaikka autettava vaan pelaa kaiken itselleen ja omaksi hyväkseen. sukulaiset yritetään eristää muusta maailmasta koska koko maailma on narkkaria vastaan,niin läheisten ystävät ja tuttavatkin koska ne kertoo asioita joilta omainen on ummistanut silmänsä. Hoitoon ei haluta koska pää ei kestä siellä,kuiville ei voi edes yrittää koska ei pää kestä sitäkään.

    • Surullista

      Tokkopa monikaan lapsena tovereidensa kanssa puuhatessa ajattelee, että alan isona narkomaaniksi ja kuolen sen aiheuttamien ongelmien takia. Kaikilla meillä oli lapsena haavaita, toiveita ja suunnitelmia ja niihin ei todellakaan kuulunut päihteidenkäyttäjän tulevaisuus ja ennenaikainen kuolema.

      Toisten kohdalle kuitenkin sattuu kivisempi polku kuin toisille. Syitä tähän on monia, eri suuntiin kasvaminen alkaa jo lapsena, koti ja ympäristö merkitsee paljon ja kohtalollakin on oma osuutensa.

      • Saa, mitä tilaa

        Alussa on niin mahtavaa olla kovis ja vetää kamaa. Näyttää niille nynnyille jä lälläreille, kuka uskaltaa ja kenellä on kovia kavereita.

        Narkkarit ovat ihmisiä, jotka haluavat saada elämyksiä. Elämykset saadaan joko huumeista tai niistä mahdollisesti irtipäästäessä jostakin hihhuliuskonnosta.

        Jotkut saavat kylläkin aineista – haluamansa? – kerran elämässä kokemuksen.


      • ahasss

        ja huumeetko ovat ratkasu kiviseen elämään, ei elämää rakenneta päihteiden avulla, niillä siirretään vaan ongelmia joskus ne tulevat vastaan kuitenkn. -Huumeet ovat heikoille.


      • Surullista
        ahasss kirjoitti:

        ja huumeetko ovat ratkasu kiviseen elämään, ei elämää rakenneta päihteiden avulla, niillä siirretään vaan ongelmia joskus ne tulevat vastaan kuitenkn. -Huumeet ovat heikoille.

        Et tainnut ymmärtää mitä yritin tuossa kertoa. No, toivottavasti joku ymmärsi.


    • Abelzini

      Kebab maistuu mansikalta ?!?!?!?!?!?!??

    • No Tears............

      Parhaat? Onpas todella hienoa kun toisia ryövätään, varastetaan oman himonsa takia toisten kovalla työllä ansaittua omaisuutta. Jätetään toiselle traumoja kun on kiire pistää itselle hyvä olo viis muista! Pistetään itseensä aineita jotka tuodaan maahan toisten epätoivoisten ihmisten mahoissa ja monissa maissa ihmiset murhataan tämän hienon aineen takia että se päätyy hienoon kajaaniin tappamaan jonkun hienon ihmisen. ompa hienoa kun narkkarit on täynnä tappavia tauteja ja niitä levitetään mielellään toisille. Onpa hienoa olla yhteiskunnalle riesana ja kuluttaa muittten verorahoja. Hienoa olla narkkari huorana. Jos päätät tulla narkkariksi niin on oma vikasi mitä siitä seuraa ja olet itsekäs tyyppi. Meillä monella on vaikeaa ollut ja myös todella vaikea lapsuus mutta emme rupea hienoiksi narkkareiksi. Tiedoiksi narkkareille ette ole hienoja ihmisiä vaan todella paskoja ja en todellakaan sääli teistä ketään se käy myös teille kaikille juopoille!!!!

    • Titta97

      Täällä sitä vaan haukutaan ja arvostellaan vaikkei elämästä ymmärretä yhtään mitään. Moni teidän narkomaaniksi nimittelemä on oikeasti todella sympaattinen ja rakastettava.

      • koiranruuaksi

        Niin aina! Juopot akanhakkaajatkin on oikeasti tosi romanttisia ja ihania. Humalassa ne vaan on ihan hulluja. Ja ne lupaa selvittyään ettei ikinä enää tee niin.


    • JooJooJo

      Mulla on ollut vaikeata aina, kivinen on ollut polku ja nyt tuli lisää taas näitä vaikeuksia. Alanpa käyttämään huumeita. Vapaudun siten kaikesta vastuusta ja voin syyttää muita kaikesta. Näin!

    • Pystyin_lopettamaan

      tyhjää ulinaa narkkareiden kamalasta elämästä, ite ootte ongelmanne aiheuttaneet ja loisitte vaan yhteiskunnan riesana.

    • Emilvonaxe

      Narkit pitäisi pakkosteriloida, etteivät ainakaan lisääntyisä ja loisi lisää roskasakkia yhteiskunnan maksettavaksi.

    • jarod16

      Tämäkin narkki "T VA" kantaa jonkinsortin tautia. Juurikin eilen kuulin. voi olla huhu mutta jostainhan ne nekin lähtee. ei ne ihan tyhjästä nekään lähde.

    • qweqwwqeqeqwe

      Huumeiden maahantuojille ja välittäjille jne kunnolliset tuomiot. Sieltä se tarjonta lähtee. Monelta jäisi narkkaaminen aloittamatta kun ei ole tarjolla. Toki osa silti hankkisi niitä jotenkin muuten tai valmistaisi itse.

      Alkholistit on ihan sama kuin narkkari.

    • pernarepes

      Sniif! Miksi paskimmat kuolee aina viimeisenä?!

      • alluvallu2

        niinpä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe