Eli siis: jos on finni nii pitääks sen vaa olla? vai laittaa mielummi siife finnivoidetta? vai pitäiskö se puristaa et sen sais mahollisimma näkymättömäks?:0 jos pitää puristaa nii mite? ku oon yrittä mut ei oikee onnistun..
finnit
4
<50
Vastaukset
- raivostuttavaa
Voi iik! Täällä joku kakara vonkuu YHDEN PIKKU FINNIN TAKIA, koe akne, niin tajuat edes sanan FINNI oikean merkityksen!
- kiittii!!
Ööö... en oo mikää kakara taijat iha kuule ite olla!
- äläpäästäkoskaanirti
Itse teen näin: kun huomaan että on finni tulossa laitan siihen clearasil-peitepuikkoa. se auttaa kuivattamaan finnin ja peittää myös samalla hyvin. (jos haluat sellaisen ostaa,niin se maksaa about 4-5e) sitten kun finni on kuivunut tai sillei jännästi että sieltä voi jtn puristaa:D nii puristan sen ja sit se vaa häviää automaattisesti:D mut oon huomannu jos liikaa puristat nii kivoja jälkiä jää sitte naamaan:D
- kiittii!!
Okei:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591