täysin muodoton vartalo - apua?

tyttö_jee_jee

mulla siis on läskiä vaikka muille jakaa, mutta silti mun vartalon malli on täysin suora, ei mitenkään erottuvaa vyötäröä, lantio on yhtä leveä kuin lonkat, kylkiluut on leveät myös (joka varmaan yhtenä syynä ettei vyötäröä ole), hartiat leveät ja kaikista eniten ärsyttää toi kainaloiden kohdalla oleva läski vaikkei tissejäkään ole. Miten saisin laihdutettua koko yläkroppaani timmimmäksi, niin että ei kuitenkaan näitä mun pieniä tissejä tarvis enempää pienentää? mulla on hirveen huono itsetunto kun kaikki nykytytöt on niin hoikkia ja kaikillla on lantio ja vyötärö, sitten ite olen tasapaksu LÄSKI, pienillä tisseillä. Harrastan tanssia, ratsastusta useamman kerran viikossa, melkein päivittäin pitkiä kävelylenkkejä/todella pitkiä hölkkälenkkejä, syön terveellisesti, en syö karkkia tai limuja tai mitään, mutta silti kaikki kaverini (nekin ketkä eivät harrasta liikuntaa) ovat paljon lanteikkaampia ja hoikempia. kaiken tämän ikävän lisäksi pienet rintani ovat täynnä raskausarpia ja aika ponnettomat.

kertokaa jotain vinkkejä, en sitten tiedä mitään miten jotain jumppaliikkeitä tehdään niin jos viitsisitte selittää niin olisi kiva ): oon siis jo valmiiks ruumiinrakenteeltani tasapaksu leveillä hartioilla ja kapealla lantiolla, mutta jos tuota läskiä saisi vähän pois?

4

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rstkaisu6367

MeNe SaLiLlE

• tyttö_jee_jee

en voi, lähin 13 kilsan päässä, ei mopoa, autoa, ei mitään millä pääsisin sinne. menisin muuten vaikka koulun jälkeen mutta ne kattois oudosti jos 14 vuotias tyttö tulis sinne sillee "moi, tulin reenaa". haluaisin jos se ois vaihotehto :(

• "vanha" täti

Minkä ikäinen oot? Voisko olla niin, että sun keho kehittyis vielä ajan oloon naisellisemmaksi?

Toisaalta, joidenkin vartalo vain on malliltaan sellainen suorempi, eikä sille oikein voi mitään. Täällä on yks juttu eri vartalomalleista: http://laurasstyler.blogspot.fi/2011/05/vartalomallit.html Meitä on monen mallisia ja kaikki mahdutaan tänne ihan hyvin :)

Harrastat jo ihan hyvin liikuntaa ja syöt terveellisesti, joten tuskin olet oikeasti lihava. Ruoasta ei siis nyt kannata lähteä nipistämään. Veikkaisin, että vatsaa voisit saada ainakin vähän litteämmäksi treenaamalla vatsalihaksia tiukemmiksi ihan kotijumpalla 3-4 krt viikossa (lepopäiviä pitää olla!). Täällä muutamia liikkeitä: http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/treenaa-vatsaa-tehokkaasti .

• Itken

Minä olen myös täysin muodoton vaikka läskiä ei ole.. Lantio ei ole kehittynyt yhtään naisellisempaan suuntaan.. 19-vuotias tyttö.. Parisuhteessa ja neitsyt!!. Seksi ei maistu :p 160cm pitkä ja painan 45kg . Syön normaalisti . Todella masentavaa kun ajattelee että tässäkö kehossa vietän mun elämän. Vaatekaupoilla en käy koska masennun kun mitkään vaatteet ei näytä hyvältä... Kuka auttaa??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe