POHJOLA !

"kusetettu" !

VI..U MITÄ IDIOO....A TARKASTAJAT OVAT !!!! Vertaavat autoja VANHEMPAAN korimalliin, ERI moottorikokoon, HATCHBACK ja farmari ovat sama asia !!! Kun ASIAKAS on eri mieltä, laitetaan asia tutkintaan, syytetään ASIAKASTA valehtelusta ja vakuutuspetoksen yrityksestä, TARKASTAJA kyllä saa valehdella asiakkalle ja johtaa häntä harhaan kysymyksillä, joita ei normaali "pulliainen" ymmärrä !! EN TODELLAKAAN hyväksy heidän "pompotteluaan", katsotaan asia loppuun asti !! Ilmeisesti myös vaihdetaan pankkitietoja OP:n ja POHJOLAN välillä, näihin syyllistyy ainakin Uudellamaalla toimiva "rantaruotsalainen" tarkastaja ! NYT en yhtään ihmettele paketti-autossa näkemiäni teippauksia, olivat koko kyljen kokoiset ja niissä luki "POHJOLA ALKOI KUSETTAMAAN, NYT OLEN TURVASSA" !! VARMASTI joka sana TOTTA !! Itse en KUS...AAN tuohon yhtiöön päin, maksan vakuutusmaksuja 3500 e vuodessa ja en TODELLAKAAN tuohon yhtiöön !!

11

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laman oireita.

joka paikassa, nyt kun raha alkaa olla kokoajan tiukemmassa, pitää yrittää kusettaa asiakasta, sitä loppu maksajaa.

• Peiliin katsominen

Asiallisella keskustelulla saat varmasti hoidettua asiat oikein. Jos ei onnistu, niin otat yhteyttä vahinkotarkastajien pomoon ja tarvittaessa johtajiin.
      Tuolla asenteella asiat eivät varmasti hoidu. Katso itseäsi peiliin ja kysy; menikös jokin vikaan.

• "kusetettu" !

Asiallisesti yritettiin, tarkastajalla vain joku "asenneongelma" asiaa kohtaan ! Valitettavasti olen joutunut viimeaikoina käsittelemään lunastusasioita useamman kerran viimeaikoina, IF hoisi asiat hienosti, POHJOLASSA aina vaikeuksia !! Esim. lunastustarjouksen mukana pitäisi AINA tulla valitusohjeet, eipä näkynyt ! Tarkastaja EI vastaa minulle puhelimeen eikä viesteihin, asia lähtee "ylemmälle" tasolle tai kyseisen yhtiön ulkopuolelle hoidettavaksi. EI todellakaan tarvitse katsoa peiliin, jos tarkastaja on jo etukäteen päättänyt, tuntematta asiakasta, että hinta on tämä ja näin toimitaan, senttiäkään EI jousteta !! Olen ikäni "pelannut" autojen kanssa, sekä ystäväpiirissä on useampia autokauppiaita, olen heidän toimintaansa myös vuosia seurannut, tarvittaessa myös "autellut", kai noi tarkastajat pitävät kaikkia ihmisiä "idiootteina" ja kehuvat keskuudessaan saavutuksillaan !! Auton tietävät autokauppiaat ovat luvanneet tehdä kirjallisen lausunnon auton arvosta, joka EI TODELLAKAAN ole tuo tarkastajan tarjoama hinta !!

• Oiva valinta

Jos kerran peiliin katsominen on tehty ja kuva ei ole yhtään vino niin mikäs siinä sitten. Osaathan toki olla itseäsi kohtaan objektiivinen.
        Olethan jo löytänyt hyvän ja luotettavan firman käytä sitä. Valintasi todistaa oikeaksi myös moni keskustelu tällä palstalla. Esimerkiksi tämä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10956757

• po...po...pohojola

Itse olen miettinyt laittavani takaikkunaan tarran jossa lukee "JOS VAKUUTUKSESI OVAT POHJOLASSA, SINULLA EI OLE LUPAA KOLHIA AUTOANI" !

• vakuutus tevassa

Muilla sitten ilmeisesti on?
        Kerro missä autosi on niin teen Lantikalla siihen pikku pusun

• a-vakuutus

A-Vakuutus samaa "kartellia" !!

• "kusetettu"!

Näin se vaan menee, juttu lähti eteenpäin ! Nyt pitäisi myös keksiä uusi pankki, OP-ryhmittymästä meidän perhe pysyy kaukana ! Ehdotuksia ?

• käykö

tämä uusi skanska bank?

• raasd

Minne pistit? Vakuutusoikeuteen?

• "kusetettu"!

Firmamme lakimies alkoi asiaa hoitamaan, en ole vielä kuullut mitä kautta edetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5541
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3774
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      51
      3380
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      222
      2844
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2757
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2675
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2490
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2400
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1995
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      120
      1685
    Aihe