TYTÖT! mitä mieltä olette jos pojalla on lihaksia?

nimetööön

Moro tytsyt! Elikkä mitä mieltä ootte jos pojalla on lihaksia? Ite tykkään käydä paljon punttisalilla ja lihasta löytyy! Entäpä mitä mieltä ootte sixpackista? ;) ite omista sixpackin eli tämä asia juuri kiinnostaa tykkäättekö siitä? :) tämä asia täytyy vielä sanoa että jotkut saattavat luulla että minulle tai muille jotka tykkäävät käydä salilla ei merkkaa mikään muu kuin omat lihakset emmekä välitä tytöistä vaan Vain omista lihaksista?...tämä väite nyt on täyttä sontaa... Vaikka käyn paljon salilla niin kyllä ne tytöt menee salin,puntin ja lihasten edelle! ;) Luulen että monet muutkin jokka tykkää käydä salilla on tätä mieltä? Yksinkertaisesti tykkään treenata ja pitää huolta kropastani ja lihaksistani. Tahdon myös näyttää tyttöjen edessä Hyvältä. Vai mitä mieltä ootte tytöt pistäähän se lihaksikas ja huollettu kroppa enempi silmään? ;) mitä semmoisen sohvalla istuvan sohvaperunan...?

101

2738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyyrgen

      Säkin oot kyllä yksi helvetin vammainern ipana. Onko sun itsetunto oikeesti nin vitun alhanen että tuut tänne kyselee kelpaako sun ''lihaksikas'' kroppas? Vai haetko vaan hyväksyntää?

      • nimetööön

        niin onko siinä sitten jotain väärää jos kyselee mielipiteitä? on se kumma että aina löytyy yks valopää joka tulee aukomaan päätänsä... taidat ite vaan olla tuo mainitsemani sohvaperuna?


      • Jyyrgen
        nimetööön kirjoitti:

        niin onko siinä sitten jotain väärää jos kyselee mielipiteitä? on se kumma että aina löytyy yks valopää joka tulee aukomaan päätänsä... taidat ite vaan olla tuo mainitsemani sohvaperuna?

        En ole mikään sohvaperuna, vaan varmasti paremmassa kunnossa kuin sinä. Se on vain helvetin säälittävää että nykynuoriso on niin vajaa, että pitää tehdä samankaltainen ketju viisi kertaa viikossa.


        Pistäs muuten ikää, mittoja ja Mave/Penkki/Kyykky tuloksia?


      • nimetööön
        Jyyrgen kirjoitti:

        En ole mikään sohvaperuna, vaan varmasti paremmassa kunnossa kuin sinä. Se on vain helvetin säälittävää että nykynuoriso on niin vajaa, että pitää tehdä samankaltainen ketju viisi kertaa viikossa.


        Pistäs muuten ikää, mittoja ja Mave/Penkki/Kyykky tuloksia?

        Jaa vai että oot paremmassa kunnossa mitä minä? No sinähän sen tiiät... En tee kyykkyä enkä maastavetoa vaan treenaan pohkeet kerrallaan ja jalkaprässiä. Ikää 17 vuotta ja penkistä menee 75. Ja mielestäni penkki on perseestä... Tämä siis mun mielipide... Voin lyyä vetoa että hauikseni ympärysmitta on isompi mitä sulla... ookkos sinä sitten joku penkkihullu joka ei muuta tee kuin penkkiä? ja tähän loppuun vielä että en todellakaan ole tullu hakemaan täältä hyväksyntää... Monet ovat kehuneet ja sanonut että lihakseni näyttävät hyviltä... Älä ymmärrä väärin että haluaisin tässä nyt ylistää lihaksiani mutta niistä on tullu hyvää palautetta... Ei nähtävästi Ollu hyvä idea tulla täältä kysymään mielipiteitä... Entäpä sinun tulokset? Enkä todellakaan halunnu tulla haastamaan riitaa...


      • Derskutarallaa

        Jyyrgen on asiallinen juuri siksi että me kaikki tykkäämme kuulla narsistista sarkasmia tihkuvaa kritiikkiä itsestämme.


      • nimetööön
        Derskutarallaa kirjoitti:

        Jyyrgen on asiallinen juuri siksi että me kaikki tykkäämme kuulla narsistista sarkasmia tihkuvaa kritiikkiä itsestämme.

        Mitä oikein ajat takaa kommentillasi?


      • Derskutarallaa
        nimetööön kirjoitti:

        Mitä oikein ajat takaa kommentillasi?

        Sitä että vaikka jyyrgen kuinka yrittää peittää ajatuksensa, niin tosiasia on että humanitaarisuus on aina ollut raakaa ihmisluontoa vastaan. Sen olen varma että hän on tajunnut.


      • Jyyrgen
        nimetööön kirjoitti:

        Jaa vai että oot paremmassa kunnossa mitä minä? No sinähän sen tiiät... En tee kyykkyä enkä maastavetoa vaan treenaan pohkeet kerrallaan ja jalkaprässiä. Ikää 17 vuotta ja penkistä menee 75. Ja mielestäni penkki on perseestä... Tämä siis mun mielipide... Voin lyyä vetoa että hauikseni ympärysmitta on isompi mitä sulla... ookkos sinä sitten joku penkkihullu joka ei muuta tee kuin penkkiä? ja tähän loppuun vielä että en todellakaan ole tullu hakemaan täältä hyväksyntää... Monet ovat kehuneet ja sanonut että lihakseni näyttävät hyviltä... Älä ymmärrä väärin että haluaisin tässä nyt ylistää lihaksiani mutta niistä on tullu hyvää palautetta... Ei nähtävästi Ollu hyvä idea tulla täältä kysymään mielipiteitä... Entäpä sinun tulokset? Enkä todellakaan halunnu tulla haastamaan riitaa...

        Penkistä nousee 75 etkä tee kyykkyä tai mavea? Keskiverto mies nostaa suunnilleen tuon määrän penkistä. Hauiksen ympärysmitalla ei ole mitään merkitystä jos siitä puolet on rasvaa. Joko sinulla on
        1. Ylitreenatut kädet
        2. Olet lihava
        3. Kuvittelet että sinulla on ison hauikset

        Kuinka henkilö joka nostaa penkistä 75kg eikä tee mavea/kyykkyä kehtaa kutsua itseään lihaksikkaaksi?


      • nimetööön
        Jyyrgen kirjoitti:

        Penkistä nousee 75 etkä tee kyykkyä tai mavea? Keskiverto mies nostaa suunnilleen tuon määrän penkistä. Hauiksen ympärysmitalla ei ole mitään merkitystä jos siitä puolet on rasvaa. Joko sinulla on
        1. Ylitreenatut kädet
        2. Olet lihava
        3. Kuvittelet että sinulla on ison hauikset

        Kuinka henkilö joka nostaa penkistä 75kg eikä tee mavea/kyykkyä kehtaa kutsua itseään lihaksikkaaksi?

        Kuules nyt sälli nostan penkistä 75 ja teen penkkiä erittäin harvoin. Teen hauiskääntöä ja ojentaa. Jalkoja treenaan esim pohkeet erikseen jne... Pitääkö kaikkien tehä jotain vitun penkkiä,mavea tai kyykkyä...? Ja ihan tiedoksi vaan en oo mikään ylipainoinen vaan sixpack näkyy täydellisesti ja rasvaprosentti on alhainen. Joko et tiiä treenaamisesta mitään tai sitten oot semmonen apina jolle koko elämä on joku penkki tai mave...


      • Jyyrgen
        nimetööön kirjoitti:

        Kuules nyt sälli nostan penkistä 75 ja teen penkkiä erittäin harvoin. Teen hauiskääntöä ja ojentaa. Jalkoja treenaan esim pohkeet erikseen jne... Pitääkö kaikkien tehä jotain vitun penkkiä,mavea tai kyykkyä...? Ja ihan tiedoksi vaan en oo mikään ylipainoinen vaan sixpack näkyy täydellisesti ja rasvaprosentti on alhainen. Joko et tiiä treenaamisesta mitään tai sitten oot semmonen apina jolle koko elämä on joku penkki tai mave...

        Ensin kerrot minulle kuinka treenaat hauiskääntöä ja ojentajaa, sen jälkeen haukut maven/kyykyn/penkin. Ehkäpä olisi syytä miettiä vielä kertaalleen sitä, että kuka täällä oikeasti ei tiedä treenaamisesta mitään. Edellisen tekstin perusteela voisin myös olettaa ettet treenaa selkää?

        Tämän perusteella olet joko trolli, tai henkilö joka tietää säälittävän vähän lihasten kasvatauksesta.


      • nimetööön
        Jyyrgen kirjoitti:

        Ensin kerrot minulle kuinka treenaat hauiskääntöä ja ojentajaa, sen jälkeen haukut maven/kyykyn/penkin. Ehkäpä olisi syytä miettiä vielä kertaalleen sitä, että kuka täällä oikeasti ei tiedä treenaamisesta mitään. Edellisen tekstin perusteela voisin myös olettaa ettet treenaa selkää?

        Tämän perusteella olet joko trolli, tai henkilö joka tietää säälittävän vähän lihasten kasvatauksesta.

        Ainako sitä pitää treenata kyykkyä,mavea tai penkkiä? Ekkö muuta tee kun näitä kolmea liikettä? Jos haluaa saada hauiksen tai ojentajan kasvamaan niin eikö esim hauiskääntö oo se paras tapa kasvattaa sitä? Et näytä ymmärtävän että on niitä muitaki liikkeitä ku nuo kolme... Nii ja treenaan myös selkää... Kyllä arvasin että tänne aina pari sinunlaista tulee aukomaan päätä mutta ei siinä mitään... Treeniä en aio muuttaa sanomiesi perusteella. Onnea treenaamiseen!


      • Jyyrgen
        nimetööön kirjoitti:

        Ainako sitä pitää treenata kyykkyä,mavea tai penkkiä? Ekkö muuta tee kun näitä kolmea liikettä? Jos haluaa saada hauiksen tai ojentajan kasvamaan niin eikö esim hauiskääntö oo se paras tapa kasvattaa sitä? Et näytä ymmärtävän että on niitä muitaki liikkeitä ku nuo kolme... Nii ja treenaan myös selkää... Kyllä arvasin että tänne aina pari sinunlaista tulee aukomaan päätä mutta ei siinä mitään... Treeniä en aio muuttaa sanomiesi perusteella. Onnea treenaamiseen!

        Nuo kolme treeniä ovat monipuolisemmat kun kaikki sinun tekemät liikkeet yhteensä. Mutta jos se käsivarren kasvattaminen on se tärkein, niin oikeaoppinen treenaaminen taitaa olla sulle liian vaikea sisäistää.

        En ole täällä aukomassa päätä. Asia nyt sattuu vaan olemaan niin että olet nuori etkä vielä selvästikkään tajua että lihaksia tulisi treenata tasapuolisesti.


        Taidat muuten kärsiä ILS:stä? Tämä on yleistä hauis ojentaja pellejen kesken.


      • nimetööön
        Jyyrgen kirjoitti:

        Nuo kolme treeniä ovat monipuolisemmat kun kaikki sinun tekemät liikkeet yhteensä. Mutta jos se käsivarren kasvattaminen on se tärkein, niin oikeaoppinen treenaaminen taitaa olla sulle liian vaikea sisäistää.

        En ole täällä aukomassa päätä. Asia nyt sattuu vaan olemaan niin että olet nuori etkä vielä selvästikkään tajua että lihaksia tulisi treenata tasapuolisesti.


        Taidat muuten kärsiä ILS:stä? Tämä on yleistä hauis ojentaja pellejen kesken.

        Kyllä ne monipuolisia liikkeitä on... Kyllä mää sen uskon. En nyt vaan hirveästi kyseisiä liikkeitä tykkää tehdä... No ikää on tosiaan vasta 17v että eiköhän noita kolmea liikettä ehdi vielä reenata...tällä hetkellä vaan kasvatan käsiä ja pidän rasvat alhaalla... Saanko kysyä kuinka vanha olet ja ookko kokenutkin salilla kävijä?


      • Jyyrgen
        nimetööön kirjoitti:

        Kyllä ne monipuolisia liikkeitä on... Kyllä mää sen uskon. En nyt vaan hirveästi kyseisiä liikkeitä tykkää tehdä... No ikää on tosiaan vasta 17v että eiköhän noita kolmea liikettä ehdi vielä reenata...tällä hetkellä vaan kasvatan käsiä ja pidän rasvat alhaalla... Saanko kysyä kuinka vanha olet ja ookko kokenutkin salilla kävijä?

        Oonhan mä sua pari vuotta vanhempi ja salilla käynyt jostain 12-vuotiaasta. Miksi kasvatat kasvatat nimenomaan käsiä? Ei ole varmaan tyttöjenkään mieleen jos on gorillan kädet ja yläkroppa muuten kuin 12v tytöllä.

        Paljos se hauiksen ympärys sitten mahtaa olla/minkälaisilla käsipainoilla treenaat? Mites rasvat?


      • nimetööön
        Jyyrgen kirjoitti:

        Oonhan mä sua pari vuotta vanhempi ja salilla käynyt jostain 12-vuotiaasta. Miksi kasvatat kasvatat nimenomaan käsiä? Ei ole varmaan tyttöjenkään mieleen jos on gorillan kädet ja yläkroppa muuten kuin 12v tytöllä.

        Paljos se hauiksen ympärys sitten mahtaa olla/minkälaisilla käsipainoilla treenaat? Mites rasvat?

        Melko nuoresta asti oot salilla käyny... En nyt oo treenaamassa mitään gorillan käsiä vaan keskityn enempi hauikseen ja ojentajaan. Treenaan samalla myös muuta kroppaa... Oon tämänki varmaan miljoona Kertaa sanonu... Rasvaprosentti liikkuu varmaan 15%paikkeilla... Toki kyllähän tuohon prosentin varmuuteen ei kyllä kannata kokonaan luottaa...


      • elä sie höpötä
        Jyyrgen kirjoitti:

        Penkistä nousee 75 etkä tee kyykkyä tai mavea? Keskiverto mies nostaa suunnilleen tuon määrän penkistä. Hauiksen ympärysmitalla ei ole mitään merkitystä jos siitä puolet on rasvaa. Joko sinulla on
        1. Ylitreenatut kädet
        2. Olet lihava
        3. Kuvittelet että sinulla on ison hauikset

        Kuinka henkilö joka nostaa penkistä 75kg eikä tee mavea/kyykkyä kehtaa kutsua itseään lihaksikkaaksi?

        olen samaa mieltä!


      • ööLJIHUB
        Jyyrgen kirjoitti:

        Nuo kolme treeniä ovat monipuolisemmat kun kaikki sinun tekemät liikkeet yhteensä. Mutta jos se käsivarren kasvattaminen on se tärkein, niin oikeaoppinen treenaaminen taitaa olla sulle liian vaikea sisäistää.

        En ole täällä aukomassa päätä. Asia nyt sattuu vaan olemaan niin että olet nuori etkä vielä selvästikkään tajua että lihaksia tulisi treenata tasapuolisesti.


        Taidat muuten kärsiä ILS:stä? Tämä on yleistä hauis ojentaja pellejen kesken.

        ömm.. jos sä et oo nuori nii kysympähä vaa että mitä vittua teet nuorten palstalla?!


      • nimetööön
        ööLJIHUB kirjoitti:

        ömm.. jos sä et oo nuori nii kysympähä vaa että mitä vittua teet nuorten palstalla?!

        Muako meinasit?


      • voihh
        Jyyrgen kirjoitti:

        En ole mikään sohvaperuna, vaan varmasti paremmassa kunnossa kuin sinä. Se on vain helvetin säälittävää että nykynuoriso on niin vajaa, että pitää tehdä samankaltainen ketju viisi kertaa viikossa.


        Pistäs muuten ikää, mittoja ja Mave/Penkki/Kyykky tuloksia?

        Tämä "vajaa nykynuoriso" joka käy kyselemässä et kelpaako, niin haluaa tietää vain että kelpaako. Mutta sanoisin että he ovat kyselemässä väärässä paikassa


      • rytrytrtyyrt
        Jyyrgen kirjoitti:

        Ensin kerrot minulle kuinka treenaat hauiskääntöä ja ojentajaa, sen jälkeen haukut maven/kyykyn/penkin. Ehkäpä olisi syytä miettiä vielä kertaalleen sitä, että kuka täällä oikeasti ei tiedä treenaamisesta mitään. Edellisen tekstin perusteela voisin myös olettaa ettet treenaa selkää?

        Tämän perusteella olet joko trolli, tai henkilö joka tietää säälittävän vähän lihasten kasvatauksesta.

        Väität et ei voi olla lihaksikas jos ei tee mavee tai kyykkyä :D ei saatana mikä idiootti.


      • nimetööön
        rytrytrtyyrt kirjoitti:

        Väität et ei voi olla lihaksikas jos ei tee mavee tai kyykkyä :D ei saatana mikä idiootti.

        Niinpä... Kyllä niitä lihaksia saa ilman mavea tai kyykkyä :)


      • 75 my ass
        Jyyrgen kirjoitti:

        Penkistä nousee 75 etkä tee kyykkyä tai mavea? Keskiverto mies nostaa suunnilleen tuon määrän penkistä. Hauiksen ympärysmitalla ei ole mitään merkitystä jos siitä puolet on rasvaa. Joko sinulla on
        1. Ylitreenatut kädet
        2. Olet lihava
        3. Kuvittelet että sinulla on ison hauikset

        Kuinka henkilö joka nostaa penkistä 75kg eikä tee mavea/kyykkyä kehtaa kutsua itseään lihaksikkaaksi?

        Suomalainen keskiverto mies jaksaa nostaa juuri ja juuri sixpäkin kaljaa.


      • jepjep
        Jyyrgen kirjoitti:

        En ole mikään sohvaperuna, vaan varmasti paremmassa kunnossa kuin sinä. Se on vain helvetin säälittävää että nykynuoriso on niin vajaa, että pitää tehdä samankaltainen ketju viisi kertaa viikossa.


        Pistäs muuten ikää, mittoja ja Mave/Penkki/Kyykky tuloksia?

        penkkihän lähes pelkästään tekniikkalaji.. itellä menee 105 kg vaikkei lihaksia juuri näy yläkropassa


      • tyttö
        nimetööön kirjoitti:

        Melko nuoresta asti oot salilla käyny... En nyt oo treenaamassa mitään gorillan käsiä vaan keskityn enempi hauikseen ja ojentajaan. Treenaan samalla myös muuta kroppaa... Oon tämänki varmaan miljoona Kertaa sanonu... Rasvaprosentti liikkuu varmaan 15%paikkeilla... Toki kyllähän tuohon prosentin varmuuteen ei kyllä kannata kokonaan luottaa...

        Rasvaprosentti n.15? Are you fucking kiddind me? Itse voin urheiliana sanoa että tuo ei ole alhainen. Olen tyttö ja oma rasvaprosenttini on 15-20 riippuen mikä tehoalue on menossa. Ja naisilla rasvaprosentti on suurempi. Ennen kisoja poikien/miesten raprosentti on n.3 ja sinä sanot tuota alhaiseksi. Sitä paitsi miesten normaali rasvaprosentti on 15. Tiesitkö tätä?


    • tyttö

      Itselleni näkyvät lihakset ovat aika turn off.

    • i like it

      se on mun mielestä tosi seksikästä ja kiihottavaa !! mut ei saaa ollla hirveee bodari se mennnee jo sittte yli :))))

      • nimetööön

        joo en nyt sentään mikään bodari oo :D


    • sixpackejä saa kaupasta niin paljon ku vaan jaksaa kantaa..

      • nimetööön

        totta tämäkin... toki kyllähän ne kaupan sixpackit kelpaa.


    • jeejeeeeeeeeeee

      lihaksikas keho on hyvännäkoinen ja vetää kyllä ainakin minua puoleensa, niin kuin monia muitakin. liika on aina liikaa. ja tärkein on sixpack!

      • nimetööön

        juu kiitti vastauksesta! :) oon lukenu aika monia keskusteluja juuri sixpackiin liittyen ja yllättävän moni on sitä mieltä että sixpack on ruma... no onneks on niitäki jokka pitää siitä ;)


      • nimetööön kirjoitti:

        juu kiitti vastauksesta! :) oon lukenu aika monia keskusteluja juuri sixpackiin liittyen ja yllättävän moni on sitä mieltä että sixpack on ruma... no onneks on niitäki jokka pitää siitä ;)

        mieluummin mäyräkoira tai pari saman tien ku alkuun pääsee.


    • mimmi_

      Kivahan niitä on katella kun miehellä on sixpack mutta mielummin ottaisin ton sohvaperunan :) jotenkin vaan tollaset miehet jotka haluu pitää huolta kropasta eikä ajattele mitään muuta kun omaa kehoaan nii ei todellakaan ois hyvä :D siinähän se nainenkin unohtuu kun salilla vaan treenaa. Pitää sitä miehessä olla vähän jotain mistä saa hyvin kiinni otettua eikä pelkkää lihasta vaan.. Vaikutat sellaselta pelimeheltä just että pitää näyttää hyvältä tyttöjen edessä ja kehosi on tärkein asia maailmassa, en mä halua olla ilkee mitenkään mutta tämä on minun mielipiteeni..

      • nimetööön

        Kiitos ku ilmasit mielipiteesi. Niinkuin äsken sanoin kroppani ei ole kaikki kaikessa vaikka helposti niin voisikin käsittää... Ymmärän että monet luulee että semmonen joka tykkää pitää kropastaan huolta ja näyttää tyttöjen edessä hyvältä saattaa vaikuttaa pelimieheltä... En kiellä että semmoisia pelimiehiä ei olisi Mutta itse en semmoinen todellakaan ole. Mutta ymmärrän kyllä mielipiteesi täysin.


      • dgjieoghoairehg

        no hyi jokku sohvaperunat:'D


    • Randomi144

      Musta tuntuu, että jotkut tytöt ajattelee, että eivät voi saada lihaksikasta poikaa. Ehkä siksi jotkut tyytyvät poikiin, joilta ei sixpackia löydy.

      mimmi_ sanoi sen aika hyvin. "Kehosi on tärkein asia maailmassa...". Toinen hyvä syy, miksi jotkut tytöt välttelevät lihaksikkaita poikia.

      • nimetööön

        Puhut asiaa. Toki ymmärrän että kaikki ei tykkää lihaksista tai sixpackista... Ymmärrän myös tämän että jotkut aattelee että lihakset olis mun koko elämä tai jotain... Mutta se ei todellakaan ole minun Kohallani niin. Toki tykkään käydä salilla ja pitää huolta Kropastani mutta se ei todellakaan oo kun koko elämä. Mun maailmaan mahtuu paljon enempi asioita mitä joku sali tai lihakset.


      • nimetööön
        nimetööön kirjoitti:

        Puhut asiaa. Toki ymmärrän että kaikki ei tykkää lihaksista tai sixpackista... Ymmärrän myös tämän että jotkut aattelee että lihakset olis mun koko elämä tai jotain... Mutta se ei todellakaan ole minun Kohallani niin. Toki tykkään käydä salilla ja pitää huolta Kropastani mutta se ei todellakaan oo kun koko elämä. Mun maailmaan mahtuu paljon enempi asioita mitä joku sali tai lihakset.

        Pahoittelen kirjotusvirhettä piti kirjoittaan että sali ja lihakset ei todellakaan ole mun koko elämä.


      • klklk

        Tai sitten kaikilla ei vain ole sama maku kuin sinulla :P


      • nimetööön
        klklk kirjoitti:

        Tai sitten kaikilla ei vain ole sama maku kuin sinulla :P

        Enkö sitä nyt tässä ole muutaman kerran sanonut että jokaisella on omat mielipiteet? Tottakai on niitä jotka ei pidä lihaksista...


      • klklklk
        nimetööön kirjoitti:

        Enkö sitä nyt tässä ole muutaman kerran sanonut että jokaisella on omat mielipiteet? Tottakai on niitä jotka ei pidä lihaksista...

        Tuo oli siis tarkoitettu Randomille, ei sinulle :) meni näköjään väärään väliin


      • nimetööön
        klklklk kirjoitti:

        Tuo oli siis tarkoitettu Randomille, ei sinulle :) meni näköjään väärään väliin

        Ooke :)


    • herrahumala

      oikeet lihakset ei tuu missään puntti salilla vaan ne tulee raskaista töistä.

      • nimetööön

        vai ei tuu salilla lihaksia? Huoh... Paremmin niitä lihaksia salilla tulee mitä töissä. Toki onhan raskaat työt myös hyviä mutta jos lihaksia haluaa kasvattaa niin ehdotan puntti salia.


      • Jyyrgen
        nimetööön kirjoitti:

        vai ei tuu salilla lihaksia? Huoh... Paremmin niitä lihaksia salilla tulee mitä töissä. Toki onhan raskaat työt myös hyviä mutta jos lihaksia haluaa kasvattaa niin ehdotan puntti salia.

        Jos yhdyssanat haluat oppia niin suosittelen ala-astetta.


      • nimetööön
        Jyyrgen kirjoitti:

        Jos yhdyssanat haluat oppia niin suosittelen ala-astetta.

        Taidat vaan olla kateellinen koska muilla on lihaksia ja sulla ei? Aina näihin keskusteluihin tulee joku joka on vitun mustasukkainen koska itsellään ei oo lihaksia...


    • 15typsy

      Lihakset on aina iso plussa!(paitsi jos menee yli) ja sixpack on minust hurjan söpö

      • nimetööön

        Kiitti vastauksesta:) joo käyn salilla säännöllisesti mutta kyllä mulla on ainaki paljon muutaki elämässä ku joku sali. Oli pakko sanoo toi ku yllättävän monet tytöt luulee että mulla tai meillä jokka käy salilla ei olis muuta mielessä ku lihakset ja sali... Asia ei vaan mun kohalla ainakaan ole näin. Kiva että jokku tykkää sixpackista että sitä ei nyt ihan turhaan oo tullu treenattua;)


      • 17

        Itse käyn salilla säännöllisesti ja treenaan monipuolisesti hauista, ojentajaa ja jalkoja jne. Itseltä löytyy myös sixpack ja lenkkeilen. Itselle on tärkeetä et kroppa on hyvässä kunnossa ja ulkonäkö muutenkin. Ja tottakai tytöt menee salin edelle :D


      • 15typsy
        nimetööön kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta:) joo käyn salilla säännöllisesti mutta kyllä mulla on ainaki paljon muutaki elämässä ku joku sali. Oli pakko sanoo toi ku yllättävän monet tytöt luulee että mulla tai meillä jokka käy salilla ei olis muuta mielessä ku lihakset ja sali... Asia ei vaan mun kohalla ainakaan ole näin. Kiva että jokku tykkää sixpackista että sitä ei nyt ihan turhaan oo tullu treenattua;)

        Mut naamankii pitää olla hyvän näköne(ja luonne pitää olla hyvä mut jos nyt vaa ulkonäöst puhutaa), jos oot muute iha kauhee ja lihaksii löytyy nii minust sillo ei oikee oo välii onks vai ei lihaksii ku en tykkää..


      • nimetööön
        15typsy kirjoitti:

        Mut naamankii pitää olla hyvän näköne(ja luonne pitää olla hyvä mut jos nyt vaa ulkonäöst puhutaa), jos oot muute iha kauhee ja lihaksii löytyy nii minust sillo ei oikee oo välii onks vai ei lihaksii ku en tykkää..

        No en nyt hirveesti osaa ruveta naamaani arvioimaan...:D se on sitte maku asia miellyttääkö se vai ei... Toki kyllähän se luonne merkitsee enempi ku lihakset... Ulkonäköön ihastutaan sisimpään rakastutaan eikö vain? ;)


      • 15typsy
        nimetööön kirjoitti:

        No en nyt hirveesti osaa ruveta naamaani arvioimaan...:D se on sitte maku asia miellyttääkö se vai ei... Toki kyllähän se luonne merkitsee enempi ku lihakset... Ulkonäköön ihastutaan sisimpään rakastutaan eikö vain? ;)

        Nii näihän se on!:)


    • potari

      Ei vitun rhp... Kannattais EHKÄ vähän treenata muutakin, kuin sitä yläkroppaa... Ja penkki on sulla 75kg ja jalkoja et ole ikinä treenannut ja tuskin edes selkääkään.. Ja kuvittelet olevasi lihaksikas? Oot kyllä vuoden vitsi...

      Itellä penkki 110kg (mikä on pirun heikko tulos sekin), etukyykky 130kg (atg) ja mave 200kg. Olkavarren ympärysmitta 43 cm (missä ei ole kyllä paljoa kehumista), reidet 70 cm (toinen taitaa olla sentin ohkasempi) ja vyötärön ympärysmitta juuri alle 80cm. Veikkan että jäät kaikissa tuloksissa taakse (paitsi vyötärössä) ja silti luulet olevasi lihaksikas? En pidä itseäni erityisen lihaksikkaana, paitsi kun vertaa johonkin keskivertokynikseen (eli myös sinuun).

      Toinen juttu: jos kuvittelet saavasi pillua suoli24:sta noilla puheilla niin ei jumalauta...

      Kolmas juttu: et varmaan jonne tiennyt, että kova jalkatreeni kiihdyttää kasvuhormonin tuottoa? Eli se auttaa myös yläkropan lihaksien/voiman saantiin.

      • potari

        Niin, ja kerroppas pituutes ja painos, niin saa vähän osviittaa kunnon lihaskimpusta.

        Itellä 185cm / 88kg(ja tällä hetkellä vielä tiukka kunto, joten näkyy se sun mainostama sixpack).


      • tyttö17vee

        eieieieieiii, ei liikaa lihaksia :( atleettinen kroppa miehellä on aivan iihana mut sitten kun hauista kasvattaa liikaa niin hyi en halua edes koskea :D sori. ei o mun makuun.

        huippumiesuimarin kroppa on usein täydellinen! atleettinen mutta voimakas. nami.


      • Jyyrgen
        potari kirjoitti:

        Niin, ja kerroppas pituutes ja painos, niin saa vähän osviittaa kunnon lihaskimpusta.

        Itellä 185cm / 88kg(ja tällä hetkellä vielä tiukka kunto, joten näkyy se sun mainostama sixpack).

        Potari ymmärtää tilanteen. Mites sulla muuten kyykky noin heikko suhteessa penaan?


      • nimetööön

        Minkä ikänen oot? Oonko sanonu että en treenais jalkoja? Sanoin vaan että en tykkää treenata juuri kyykkyä tai mavea? Onko se niin vitun vaikea ymmärtää? Voin luvata että mulla on isompi hauiksen ympärysmitta mitä sinulla. Oon 17v/178 pitkä ja painan 67kg. Rasvaprosentti On alhaalla ja lihakset erottuu. Eikö voi ymmärtää että on niitä muitaki liikkeitä ku mave,penkki,kyykky?


      • nimetööön
        potari kirjoitti:

        Niin, ja kerroppas pituutes ja painos, niin saa vähän osviittaa kunnon lihaskimpusta.

        Itellä 185cm / 88kg(ja tällä hetkellä vielä tiukka kunto, joten näkyy se sun mainostama sixpack).

        178cm /67 kg. Kaikki rasvat alhaalla ja lihakset erottuu... Minkä ikänen oot?


      • nimetööön

        Eikö jalkaprässi treenaa jalkoja...? Sitähän minäkin. Oon tässä sanonu että treenaan jalkoja mutta en harrasta paljoa mavea tai kyykkyä... Onko se niin vaikea ymmärtää? Luuletteko että yritän tehdä itsestäni kunnon bodari? Tiedoksi vaan että en todellakaan!


      • potari
        Jyyrgen kirjoitti:

        Potari ymmärtää tilanteen. Mites sulla muuten kyykky noin heikko suhteessa penaan?

        Takakyykky saattaa olla 20-30kg kovempi, mutta en tiedä kun en ole tehnyt sitä miltein vuoteen. Ja tulihan sitä ittekkin typeränä jonnena reenailtua vaan yläkroppaa aluksi, joten sekin selittänee heikon kyykyn.

        Ja ikää on 18.


      • potari
        nimetööön kirjoitti:

        Eikö jalkaprässi treenaa jalkoja...? Sitähän minäkin. Oon tässä sanonu että treenaan jalkoja mutta en harrasta paljoa mavea tai kyykkyä... Onko se niin vaikea ymmärtää? Luuletteko että yritän tehdä itsestäni kunnon bodari? Tiedoksi vaan että en todellakaan!

        "Voin luvata että mulla on isompi hauiksen ympärysmitta mitä sinulla."

        No just kerroin sen tuolla ylhäällä eli 43 cm... Ja voin kyllä luvata että noilla mitoilla (178cm/67kg) sulla ei ole edes 40cm haukkaa vaikka kuinka haaveilisit... Niin että otapa se mittanauha sieltä kaapista ja mittaa se kätes ja tuu tänne kertomaan.

        Ps. Veikkaanpa että sulla on vielä alle 50cm reidet.


      • nimetööön
        potari kirjoitti:

        "Voin luvata että mulla on isompi hauiksen ympärysmitta mitä sinulla."

        No just kerroin sen tuolla ylhäällä eli 43 cm... Ja voin kyllä luvata että noilla mitoilla (178cm/67kg) sulla ei ole edes 40cm haukkaa vaikka kuinka haaveilisit... Niin että otapa se mittanauha sieltä kaapista ja mittaa se kätes ja tuu tänne kertomaan.

        Ps. Veikkaanpa että sulla on vielä alle 50cm reidet.

        Nojoo saatoin vähän yliarvioida kirjottaessa tuota kommenttia ku sillon just otti hieman päästä... Kuinka vanha mahat olla? Eikai sillä mitään väliä oo jos on 43cm haukka jos se on pelkkää rasvaa? En nyt meinaa että sulla olis mutta ihan yleisesti... Mittanauha näytti 39cm... Huom päällä ei ole yhtään rasvaa. Ojentajani varsinkin on kasvanut huomattavasti. Eikös se niin ole että ojentaja on 2/3 ympärysmitasta ja hauis vain 1/3? Jos sääkin todellakin luulet että treenaan vaan käsiä niin voi voi... Treenaan tällä hetkellä vain käsiä enempi. Yläkroppaakin treenaan ja jalkoja... Ei siinä kiva että tulitte puhelemaan tänne tästä asiasta. Pease.


      • nimetööön
        nimetööön kirjoitti:

        Nojoo saatoin vähän yliarvioida kirjottaessa tuota kommenttia ku sillon just otti hieman päästä... Kuinka vanha mahat olla? Eikai sillä mitään väliä oo jos on 43cm haukka jos se on pelkkää rasvaa? En nyt meinaa että sulla olis mutta ihan yleisesti... Mittanauha näytti 39cm... Huom päällä ei ole yhtään rasvaa. Ojentajani varsinkin on kasvanut huomattavasti. Eikös se niin ole että ojentaja on 2/3 ympärysmitasta ja hauis vain 1/3? Jos sääkin todellakin luulet että treenaan vaan käsiä niin voi voi... Treenaan tällä hetkellä vain käsiä enempi. Yläkroppaakin treenaan ja jalkoja... Ei siinä kiva että tulitte puhelemaan tänne tästä asiasta. Pease.

        Oho mainitsikki jo ikäs...


      • Jospa
        nimetööön kirjoitti:

        Minkä ikänen oot? Oonko sanonu että en treenais jalkoja? Sanoin vaan että en tykkää treenata juuri kyykkyä tai mavea? Onko se niin vitun vaikea ymmärtää? Voin luvata että mulla on isompi hauiksen ympärysmitta mitä sinulla. Oon 17v/178 pitkä ja painan 67kg. Rasvaprosentti On alhaalla ja lihakset erottuu. Eikö voi ymmärtää että on niitä muitaki liikkeitä ku mave,penkki,kyykky?

        Jospa kertoisit sen sun massiivisen hauiksen ympärysmitan kun sitä niin kovasti täällä kehut?


      • ghgghgb
        nimetööön kirjoitti:

        Minkä ikänen oot? Oonko sanonu että en treenais jalkoja? Sanoin vaan että en tykkää treenata juuri kyykkyä tai mavea? Onko se niin vitun vaikea ymmärtää? Voin luvata että mulla on isompi hauiksen ympärysmitta mitä sinulla. Oon 17v/178 pitkä ja painan 67kg. Rasvaprosentti On alhaalla ja lihakset erottuu. Eikö voi ymmärtää että on niitä muitaki liikkeitä ku mave,penkki,kyykky?

        Ei ole mahdollista että olisi iso hauis kun olet noin kynis


    • .-.

      Kannattaa siis ottaa vastuu kirjoituksistaan, jo ennen kuin painaa "lähetä" nappia.

    • Äijä salee sluibaa

      Vähä kusist, jos lihakset on ainut asia elämässä niin päässä ei luultavasti ole juuri mitään. Aini viel semmonen juttu et tosimies nostaa tilitä.

      • nimetööön

        Oonko sanonu että sali olis mun koko elämä? Teen kumpaakin. käyn Käyn salilla ja nostan tililtä.


    • piilosillahahhaa

      toiset tykkää toiset ei..

    • animegirl

      mun mielestä liikalihas on ällöä... näyttää kun ne oikein 'näyttää' lihaksensa että kudos poksahtaa ihon läpi... yih!

    • eiköhän

      Tarvitaanko sixpackin saamiseen kuntosali treeniä? Itse olen saanut sen kyl ilman sitä. No onhan se sanonta et tytöt tykkäis harteikkaista miehistä ja lihaksikkaista, tuskimpa kummiskaan sellaisista joilla kamalat lihakset kuten painon nosto ammattilaisilla. No makunsa kullakin. Hyvä harrastushan se sali on mut kannattaa tehä muutakin liikuntaan liittyvää niin pysyy muutkin paikat kondiksessa.

      • nimetööön

        Joo siis kyllä sixpackin saa ihan kotikonsteinkin. En todellakaan oo treenaamassa ittestäni mitään bodaria:D


    • jormankaaeile

      sixpackit on ällöjä. se on mun mielipide. (älä valita, ite luit)

      • nimetööön

        Enkai mää nyt niin lapsellinen olis että rupeaisin valittaan jos joku ei tykkää sixpackista... Lol.


    • omegus

      Taas topicci jolla haetaan huomiota..

    • Mulle kelpaa

      Ei se huonon näköst oo, mut ei mitää liiotteluu ja kyl mul ainaki kelpaa vähä-lihaksikkaammat. :)

    • 19+7

      kyllä se on se "pitkähihainen bolero"-osa aikalailla tärkein, yhistettynä kapeaan lantioon .

      jos ittesi mielestä treenaat paljon ja oot hyvässä kunnnossa, miksi pittää tulla suomi24sta kyselemään muitten mielipiteitä, täkeintä että ite on tyytyväinen..

      ps. muutaman vuoden päästä kuhan kypsyt nii tajuat et ei ne lihakset vaan...

      • nimetööön

        Kyllähän mää ihan tyytyväinen Oon ei se siitä ole kiinni Miks laitoin tän keskustelun pystyy... Kyllähän täällä osa vastauksista On asiallisia mutta jokku taas ei niinkään... Varauduin kyllä ennen ku tein tän että vittuilua ja sanomista tulee mutta ei ne Mua paskaakaan kiinnosta.. En kumminkaan ihan heti tee toista tän tyylistä keskustelua :D


    • Jtn jänää

      1. Haet hyövksyntää.
      2. Et voin käydä salilla koska olet alle 17v(jos olet yli niin painu helevetii nuorten palstal!)
      3. Oot sohvaperuna jos jaksat käydä suomi24. Sillä aikamoni kotona istuva on suomi24sessa.
      4. Joo omistan mäkin sixbacin ;) siellä jääkaapissa se odorelee et vedän lanit(pelaaminen o hauskaa)
      5. Painu perseesees!
      6. Reps :D ensimmäiset 40viestii o riitelyy...

      • nimetööön

        Ainahan täällä suomi24 tullaan vittuilemaan..arvasin sen jo ennen ku kirjotin hän.


      • nimetööön
        nimetööön kirjoitti:

        Ainahan täällä suomi24 tullaan vittuilemaan..arvasin sen jo ennen ku kirjotin hän.

        Tän.


    • muscles

      En ymmärrä, kuka tyttö/nainen ei pitäisi lihaksikkaista vastakkaisen sukupuolen edustajista : D Itse pidän ja se on ehdottomasti yksi unelmamieheni ominaisuuksista.

    • asdadasddsadadsadsad

      Ihan aloittajalle hyvä neuvo. Kannattaa sitä penkkiä ja kyykkyä ainakin alkaa reenaamaan. Kyykky varsinki ottaa koko kehoon hyvin osumaa . Ite oon 18 anteeksi nuorten palstalla ja tulokset penkki 105kg kyykky 160kg pituus 183 paino 78-80

    • Mieti Sitä.

      Tahdon olla sulle hyvin hellä...

    • vitun mulkut

      vittu six-pack on niin 80 lukuu

    • tytt3

      len tyttö, ja kyllä minun makuuni ovat enemmän sellaset pyöreämmät pojat, kuin mitkään salihirmut. Mut mikään laiskimus ei saa olla! :)

    • girl96-

      Please jätkät! musta lihaksikkuudessa ei oo kiistelyn/kilpailun aihetta. Tytöt tykkää monenlaisista. Ja kuka tahansa voi mennä salille treenaa ja kasvattaa lihaksii.
      6pack on seksikäs, selkä-,ja rintalihakset, kyllä. Mutta, tärkeintä on luonne, ei ulkonäkö.
      En ottais sellasta, joka kehuskelee lihaksikkuudestaan, tai vertailee itseään muihin. Eli en nyt sanois ettei saa olla yhtää pinnallinen (kaikki on)
      mut luonne ratkasee!! Tää on mun mielipide.

      • 123132123dsd

        Kuka vaan VOI mennä salille. Asian nyt vaan sattuu olemaan niin että harvalla on tarpeeksi itsekuria ja päättäväisyyttä tehdä työtä kropan eteen. Koskee myös tyttöjä.

        Pelkästään hoikkana pysyminen on ongelma niin monelle...


      • nimetööön

        Jep luonne on se ykkösasia! Mukavaahan se on ku tytöt tulee kehumaan lihaksista ja että ei oo turhaan tehny sitä työtä. Mutta niinkun tossa äsken mainitsin niin kyllä se luonne teitä tyttöjä eniten kiinnostaa ja se ulkonäkö on vaan plussaa ;)


    • NoForGym

      Se tunne kun ei ole mitään havintoa mikä on penkki, kyykky tai mave :D

    • j97

      ei vittu eiks teil oo muuta tekemistä

    • amis1vittujeeee

      moro oon 16v poika ja vedän leukoja ainaku meen tupakille, vatsalihakset ei näy ja kädet on muutenki vitun siimat, silti lähtee 30 leukaa, mitä teen?

    • tietäkää

      Voi vitun tietämättömät junnut! no iteki oon 17, mut tuli vaan silmään kaikki noi teidän mave- ja kyykkytulokset. Kummallakaan teillä ei näköjään oo mitään käsitystä siitä et mitä tuon ikäselle tapahtuu n. 40v tienoilla jos on junnuna treenannut mavea ja kyykkyä. 17v VANHAT SELKÄNIKAMAT EIVÄT OLE ASETTUNEET VIELÄ PAIKOILLEEN JA MAVE JA KYYKKY AIHEUTTAVAT SELKÄRANGASSA SITTEN VANHEMMALLA IÄLLÄ VÄLILEVYNPULLISTUMIA!!! kaikki niskan päälle laitettavat painot vahingoittavat selkärankaa tuossa iässä. jalkaprässi ja reisipenkki jne. ovat hyviä jalkaliikkeitä tuossa iässä, ei kyykky tai mave! Ette näköjään tiedä edes tuon vertaa treenaamisesta, joten suosittelen personal traineria hieman ohjeistamaan! Ei millään pahalla, mutta ottakaa opiksenne ja kattokaa vaikka googlesta jos ette usko!

      • nimetööön

        Vihdoin asiallinen vastaus! Oon samaa mieltä sun kans ja just tuon takia en treenaa mavea tai kyykkyä. Mielestäni just tuo jalkaprässi on hyvä. Kiitos vastauksesta!


    • murotjakanelit

      Eiks se alkuperäinen kysymys ollut, että mitä mieltä tytöt on? miks ihmeessä tänne on nyt sitten kerääntyny kaikki bodarit arvostelemaan kysyjää, vaikkei hän teiltä mitään kysynytkään. ja luettuani noi pari viimestä kommenttia, ni tajusin, että aloittaja on siis treenannut ihan oiken ja terveellisesti, eikä saa mitään pullistumia selkäänsä. No nyt kun olen tyttö, niin haluisin oman mielipiteeni kertoa; mun mielestä leveä selkä ja hartiat on seksikkäät ja olisi ihana hautautua sellaiseen syliin, mutta ei niiden saamiseksi mitään salia tarvita, ja sitäpaitsi pieni pömppis on paljon tyylikkäämpi ja rennompi ja paremman näköinen kun sellainen joka on kuristanut kaiken rasvan itsestään pihelle, eihän se ole ees tervettä... mutta tätä mieltä minä olen:)

    • Justiisa...

      Jos käy salilla ainoastaan sen takia että voi pullistella tytöille niin on mun mielestä ansainnu pellen leiman otsaansa. Itse ainaki naureskelen tuolla salilla sellasille jotka siellä ähkii jotain hauiskääntöä hihattomat päällä peilin edessä. Varsinkin jos salilla on naisväkeä niin yleensä jotku laittaa hirveän shown pystyyn :D

      Eli sanon vain että voi siellä salilla käydä ihan oman hyvinvoinninki vuoksi.

      • kkkkko

        Samaa mieltä, näkee nyt varsinkin kun kaikilla on menossa taas "kesäksi kuntoon" -show niin siellä ne jannut tekee pelkkiä hauiksia, eivätkä treenaa mitään muita lihaksia. Huomaa kyllä tyylistä, että ei tiedä mitä on tekemässä. :D


    • Tytteli2134234

      Ei kelpaa. Mä haluan, että miehellä on aivot ja ikää. Mene pois!

    • neuvoja ja vastauksi

      Oon suurin piirtein sen 170 cm pitkä ja paino on noin55 kg ikä 14 penkistä nousee 55 ja vatsaritkin on näkyvissä mutta kun oon käynyt salilla jo jonkin ainaa ja tulokset huomaa mutta mun frendin kädet näyttää lihakkaammilta kun mun vaikka ei ole yhtään kiin hyvässä kunnossa kuin mä johtuuko se siitä ett sillä on menny murros ikä jo ohi ja mulla ei kertokaa miten saisin nopeesti ulkosia tuloksia...kiitos!

      • Syöt ja treenaat.


    • Kyllä pojilla lihaksia pitää olla! Pojan pitää olla vahva ja näyttää hyvältä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3873
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3489
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2361
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      36
      2184
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      138
      2041
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      53
      1859
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1771
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1495
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1373
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1260
    Aihe