Hyvä vänä! Kirjoitit asiaa!
Oli mukavaa lukea tosi tekstiä!
lehren luin!
9
476
Vastaukset
- äänet Tätserille!
Mitä tosi tekstiä se oli ? Jatkuvasti piikittelee Kaarina Soppelaa, onko tuo oikein miehen käytöstä ?
Vänä valitti sillä perusteella että Kaarina Soppelan poika on koululla töissä. Toinen valittaja oli Lea Soppela. Lea Soppelan lähiomainen on myös koululla työssä, lakkautetulla koululla. Lea oli päätöstä tekemässä. Se kuitenkaan ei ollu heidän mielestään ongelma.
Miettikää nyt vähän ko menettä äänestämään. Jotain vastuuta!- ei änkyröille
Asiaa oli vänän kirjoitus! Näin se omanapa näkyy vaikka toisin annetaan ymmärtää, teot ja puheet erimaata.
Vanhaa perikemijärveläistä toimintaa. - vali vali vali
ei änkyröille kirjoitti:
Asiaa oli vänän kirjoitus! Näin se omanapa näkyy vaikka toisin annetaan ymmärtää, teot ja puheet erimaata.
Vanhaa perikemijärveläistä toimintaa.http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/20121090-7.HTM joo on se vänä oppinut kemijärven toiminta-tavoille
- äänestys käynnissä
vali vali vali kirjoitti:
http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/20121090-7.HTM joo on se vänä oppinut kemijärven toiminta-tavoille
Se omanapa!
Sukulaisille töitä!
Näin se menee aina. - lehdestä on luettu
Nuori valtuutettu Teija Tohmolakin oli piikittelyn kohteena. Uskomatonta tekstiä tältä julkkikselta!
- Lehren luin myös!
Olipa mahtava katsoa kuvaa, jossa kemijärveläiset nuoret ehdokkaat yli puoluerajojen ovat samassa kuvassa! Se on juuri sitä alkavaa yhteistyötä!
ÄÄNET NUORILLE!!!- hyvä vän
ei tarvi huudella täällä, vänä on paras kemijärveläinen ja on oikeassa kallaan lakkauttamisasiassa ettei kallaata olisi pitänyt lakkauttaa
iskokylän koulu on huono, aina kuuluu jotain - Kiitos Vänälle!
hyvä vän kirjoitti:
ei tarvi huudella täällä, vänä on paras kemijärveläinen ja on oikeassa kallaan lakkauttamisasiassa ettei kallaata olisi pitänyt lakkauttaa
iskokylän koulu on huono, aina kuuluu jotainKallaan lopetus on mieletön
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10837106
Hyvä, vänä, taistele vain! Vielä sinä voitat!
Sivulla
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10837106
on perusteluja taistelujesi tueksi, jääviys on selvä, puolueettomuus on vaarantunut - Hyvä Vänä!
Kiitos Vänälle! kirjoitti:
Kallaan lopetus on mieletön
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10837106
Hyvä, vänä, taistele vain! Vielä sinä voitat!
Sivulla
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10837106
on perusteluja taistelujesi tueksi, jääviys on selvä, puolueettomuus on vaarantunutKeskustelu on siirtynyt uudelle sivulle,
KEMIJÄRVEN KOULUVERKKO 2013, SIVISTYSPOLIITTINEN OHJELMA ON TEKEILLÄ
-------------------->
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11044466
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592