lehren luin!

ei änkyröitä

Hyvä vänä! Kirjoitit asiaa!
Oli mukavaa lukea tosi tekstiä!

9

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänet Tätserille!

Mitä tosi tekstiä se oli ? Jatkuvasti piikittelee Kaarina Soppelaa, onko tuo oikein miehen käytöstä ?

Vänä valitti sillä perusteella että Kaarina Soppelan poika on koululla töissä. Toinen valittaja oli Lea Soppela. Lea Soppelan lähiomainen on myös koululla työssä, lakkautetulla koululla. Lea oli päätöstä tekemässä. Se kuitenkaan ei ollu heidän mielestään ongelma.

Miettikää nyt vähän ko menettä äänestämään. Jotain vastuuta!

• ei änkyröille

Asiaa oli vänän kirjoitus! Näin se omanapa näkyy vaikka toisin annetaan ymmärtää, teot ja puheet erimaata.
        Vanhaa perikemijärveläistä toimintaa.

• vali vali vali
        ei änkyröille kirjoitti:

Asiaa oli vänän kirjoitus! Näin se omanapa näkyy vaikka toisin annetaan ymmärtää, teot ja puheet erimaata.
        Vanhaa perikemijärveläistä toimintaa.

http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/20121090-7.HTM joo on se vänä oppinut kemijärven toiminta-tavoille

• äänestys käynnissä

• lehdestä on luettu

Nuori valtuutettu Teija Tohmolakin oli piikittelyn kohteena. Uskomatonta tekstiä tältä julkkikselta!

• Lehren luin myös!

Olipa mahtava katsoa kuvaa, jossa kemijärveläiset nuoret ehdokkaat yli puoluerajojen ovat samassa kuvassa! Se on juuri sitä alkavaa yhteistyötä!
      ÄÄNET NUORILLE!!!

• hyvä vän

ei tarvi huudella täällä, vänä on paras kemijärveläinen ja on oikeassa kallaan lakkauttamisasiassa ettei kallaata olisi pitänyt lakkauttaa

iskokylän koulu on huono, aina kuuluu jotain

• Kiitos Vänälle!
        hyvä vän kirjoitti:

ei tarvi huudella täällä, vänä on paras kemijärveläinen ja on oikeassa kallaan lakkauttamisasiassa ettei kallaata olisi pitänyt lakkauttaa

iskokylän koulu on huono, aina kuuluu jotain

Kallaan lopetus on mieletön
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10837106

Hyvä, vänä, taistele vain! Vielä sinä voitat!

Sivulla
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10837106
        on perusteluja taistelujesi tueksi, jääviys on selvä, puolueettomuus on vaarantunut

• Hyvä Vänä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe