Tässä olisi hyvä nainen..

the kysymys

...Mistä löytäisi kumppanin? Tai edes mukavaa miesseuraa. Elämä kun ei näytä tuovan sopivia kumppaniehdokkaita silmien eteen. Jotkut ovat joko liian nuoria, lapsellisia, tai sitten muuten vain perusasioista lähtien jotain menee pieleen. (Älä ymmärrä väärin, arvostan eri tyylisiä ihmisiä, mutta esim. perusterveelliset elämäntavat ovat tärkeitä. Esimerkiksi tietokoneella roikkuvat nörtit voivat olla söpöjä, mutta eivät tosi elämässä ihan minun makuun.) Vietät terveellistä elämää japerusasiat elämässäsi ovat kunnossa. Harrastat liikuntaa ainakin satunnaisesti ja peukalosi ei erilaisissa asioissa ole mielellään täysin keskellä kämmentä! Tai voihan olla, että olet enemmänkin syvällisempi persoona, joka omaa ihastuttavan luonteen vaikka ei mikään remonttireiska ole, mutta omaa ihastuttavan huomaavaisen luonteen ja pidät keskustelusta. Iältäsi olet noin 26-32 vuotias. Itse olen siltä väliltä. No, kuka uskaltaa ilmoittautua? Tästä saisi kivan kaverin vähintäänkin. Uskollisen ja rakastavan jos syvemmistä suhteista puhutaan.

29

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku kysymys ensin

Mistäpäin olet ? ikä ?

• onnea hakuusi

Olen valitettavasti kivaksi kaveriksesi liian vanha. Mutta sitä varmaan joku muu jää miettimään missä päin maata tämä tapahtuu?

• kysyvä..

I.like.you: Olen kiinnittänyt huomiota että vaikutat monien viestien perusteella varsin kivalta tyypiltä. Ja varmaan olet ihan sopivan ikäinen. Eihän se ikä kaikkea merkitse

• kysyvä.. kirjoitti:

I.like.you: Olen kiinnittänyt huomiota että vaikutat monien viestien perusteella varsin kivalta tyypiltä. Ja varmaan olet ihan sopivan ikäinen. Eihän se ikä kaikkea merkitse

Ai jaa, ei tänne voi yhteystietoja laittaaeik tos mun profiilis ole s-posti osoite

• onnea hakuusi
        kysyvä.. kirjoitti:

"I.like.you: Olen kiinnittänyt .."

Erehdyit henkilöstä. On täällä muitakin, iältäni olen 70-lukulainen.

Tänään bussissa mietin onkohan kukaan näistä ihmisistä kaveria vailla. Monenikäistä ja näköistä työmatkallaan tai menossa kouluun. Vaan ei vakioreitillään kehtaa mitään normaalista poikkeavaa sanoa tai tehdä, etenkään kun siitä toisesta ei tiedä ulkonäköä enempää.

• onnea hakuusi kirjoitti:

"I.like.you: Olen kiinnittänyt .."

Erehdyit henkilöstä. On täällä muitakin, iältäni olen 70-lukulainen.

Tänään bussissa mietin onkohan kukaan näistä ihmisistä kaveria vailla. Monenikäistä ja näköistä työmatkallaan tai menossa kouluun. Vaan ei vakioreitillään kehtaa mitään normaalista poikkeavaa sanoa tai tehdä, etenkään kun siitä toisesta ei tiedä ulkonäköä enempää.

no joo, mut ei kukaan ilmota itsestään missään niin ei muut tiedä onko yksinäinen vai ei. Varmaan on paljonkin ihmisiä kaveria vailla mut ei ne puhu mitään joten vaikee löytää ketään

• onnea hakuusi
        i.like.you kirjoitti:

no joo, mut ei kukaan ilmota itsestään missään niin ei muut tiedä onko yksinäinen vai ei. Varmaan on paljonkin ihmisiä kaveria vailla mut ei ne puhu mitään joten vaikee löytää ketään

"..paljonkin ihmisiä kaveria vailla mut ei ne puhu mitään joten vaikee löytää ketään"

Siksipä tällainen foorumi onkin erinomainen apu. Mutta kuten olet huomannut niin aika harva haluaa oikeasti nähdä vaivaa tavatakseen jonkun joka kaipaa kaveria. Sinä taas asut niin kaukana että toimit hyvänä juttukaverina tietokoneen välityksellä.

=>kuka uskaltaa ilmoittautua? Tästä saisi kivan kaverin vähintäänkin
        =>Tämä ei varsinaisesti ollut seuranhakuilmoitus, vaan yleistä kyselyä

• onnea hakuusi kirjoitti:

"..paljonkin ihmisiä kaveria vailla mut ei ne puhu mitään joten vaikee löytää ketään"

Siksipä tällainen foorumi onkin erinomainen apu. Mutta kuten olet huomannut niin aika harva haluaa oikeasti nähdä vaivaa tavatakseen jonkun joka kaipaa kaveria. Sinä taas asut niin kaukana että toimit hyvänä juttukaverina tietokoneen välityksellä.

=>kuka uskaltaa ilmoittautua? Tästä saisi kivan kaverin vähintäänkin
        =>Tämä ei varsinaisesti ollut seuranhakuilmoitus, vaan yleistä kyselyä

Mä asun jossain rupukyläs mis ei ole muita yksinäisiä per.kele.

• Harrastan liikuntaa ja osaan remontoida kaikenlaista. Olen aikas kätevä käsistäni.

Mut sori kun olen liian vanha.

• Ei tän ikäinen löydä enään ketään.

• kysyjä

Tämä ei varsinaisesti ollut
      seuranhakuilmoitus, vaan yleistä kyselyä, että missä kaikki mukavat miehet ovat. Ikäni on 27. Ok, älkää kysykö mitä teen tällä palstalla. Siihen on omat syyni. Jos joku haluaa, niin voi jättää sähköpostiosoitteen. Niin ja anteeksi pieni toisto kirjoituksessani jonka huomasin nyt :)

• Harmi, olen 33 vuotias.

• ps päivystää

Palstasoturii, alahan herkistellä taas ilmiantonäppejäs, täällä jo melkein
      meinattiin lykätä yhteystietoja ilmoille.

• ajattelin vaan

Eikös niitä baareista löydy. Tälläkin palstalla monikaan ei asu samassa paikassa jos kaks yksinäistä löytää toisensa ja haluais tutustua. On hankalaa tavat jos asuu kaukana.

• mjymy

Hienoa että joku nainenkin yrittää etsiä tätä kautta seuraa.

No pk-seudulta löytyis ainakin 32 vuotias mies. Joka ei nyt hirveästi tykkää tietokoneista, mutta netistä kylläkin. On suhteellisen sosiaalinen, viettää melko terveellistä elämää, osaa asioita, on kiinnostunut asioista, joka on ikuinen optimisti, melko rauhallinen, huumorintajuinen ehdottomasti, luovakin, tykkää luonnosta ja elukoista. Tulee toimeen ja asuu yksin. Pitää itsestään huolta ja kunnostaan.

• Invisible boy

Mitäs takeita annat siitä, että todella olet hyvä nainen? Onhan tämäkin palsta täynnä hyviä miehiä, mikäli heiltä kysytään. Minä ainakin olen.

Mistä löytäisi hyvät daisarit? Tai edes daisarit. Elämä kun ei näytä tuovan sopivia tissejä silmien eteen. Jotkut ovat joko liian pieniä, lautoja, tai sitten muuten vain perusasiat roikkuvat liikaa. (Älä ymmärrä väärin, arvostan eri tyylisiä tissejä, mutta esim. perusjämptit pystyt ovat tärkeitä. Esimerkiksi mahan päällä roikkuvat hinkit voivat olla söpöjä, mutta eivät tosi elämässä ihan minun makuuni.) Sitten, sitten... harrastat ruoanlaittoa, ainakin satunnaisesti ja peukalosi ei erilaisissa asioissa (pyykkäys, siivous, miehen tyydyttäminen jne.) ole mielellään täysin keskellä kämmentä! Iältäsi olet noin 16-17 vuotias. Itse olen lähes siltä väliltä.

Nooh, kuis ois? Saisit vähintäänkin kivan kaverin. Uskomattoman ja rakastavan, jos syvemmistä suhteista puhutaan.

• roskapostirobotti2

Mitä kiinnostavaa sinussa on? Kuntoilen, olen pk-seudulta, sopivan ikäinen, hyvännäköinen, älykäs ja varmasti hyvää seuraa. Keskustelen mielelläni, olen varmasti mielenkiintoista ja hyvää seuraa. Voin tehdä kaikenlaisia asioita jos vain sattuu kiinnostamaan. Sienestän, kävelen, opiskelen, mietiskelen, kokkaan, luen, kirjoitan ja vaikka mitä.

Kompastuskivenä on varmasti se että ryyppäilen myös keskimääräistä useammin enkä ole kovin rikas. Rajauksesi on siinä mielessä yksisilmäinen, että minäkin putoan kriteereiden ulkopuolelle, vaikka olen ns. maailman parasta seuraa. Myös epäselväksi jää mitä sinulla on tarjottavaa muuta kuin "tässä olisi hyvä nainen". Hyviä naisia on "paikat täys" mihin tahansa satun menemään. Kerro itsestäsi.

• töttöröö

"Voin tehdä kaikenlaisia asioita jos vain sattuu kiinnostamaan. Sienestän, kävelen, opiskelen, mietiskelen, kokkaan, luen, kirjoitan ja vaikka mitä."

Mutku sun täytyy kiinnostua ihan siitä mistä nainenkin kiinnostuu! Ja muutenkin naisia täytyy lukea rivien välistä. Olethan näppärä käsistäsi = Olethan valmis remontoimaan meidän (mun) kämppää ainakin joka päivä. Olethan tanssitaitoinen = Ole valmis tanssimaan aina kun minä sitä haluan. Tykkäät viettää aikaa mökillä = Toivottavasti sulla vittu on mökki tai mää en edes katso sua kohti senkin säälittävä luuseri. Tätä ne tekee tarjoomatta edes sitä yksinkertaisinta eli pimppiä vastapalveluksena.

• töttöröö

Joo, mää haluan naisesta kivan kaverin. Naisethan on tunnetusti niin hauskaa ja monipuolista seuraa.

• torvensoittaja 1

Usea nainen on varmasti sinua hauskempaa ja monipuolisempaa seuraa.

• töttöröö
        torvensoittaja 1 kirjoitti:

Usea nainen on varmasti sinua hauskempaa ja monipuolisempaa seuraa.

Joo kyllä niitä 2 voi maailmassa olla.

• tylyä tekstiä

Ota joku juoppo ja huolehdi siitä seuraavat 10 vuotta. Sellasiin ne naiset kuitenkin rakastuu.

• hmhh..

Ääh antaa olla. Ette selvästikään nyt ymmärrä ainutlaatuisuuttani, joka ei muutaman hassun rivin perusteella ilmennyt. (Tutkii päätään ja miettii mitä kivoja asioita siellä on, joista toistaiseksi päätti nyt raottaa vain murto-osan. Tarjonta ei vastannut tällä kertaa täysin odotuksiani.)

• onnea hakuusi

=>Ette selvästikään nyt ymmärrä ainutlaatuisuuttani

Jokainen on ainutlaatuinen. Millä tavoin juuri sinä olet muita ainutlaatuisempi?
        Sait vastauksesi sarkasmia, joten yritä uudestaan - paremmin.

Edelleenkään et kerro edes sitä missä päin maata sinusta saisi (joku nuorempi minä) kaverin. Kaveruus kun ei johda siihen että muutetaan yhteen ja etäkaveruus ei yleensä toimi kuin lomien aikaan.

• hmh
        onnea hakuusi kirjoitti:

=>Ette selvästikään nyt ymmärrä ainutlaatuisuuttani

Jokainen on ainutlaatuinen. Millä tavoin juuri sinä olet muita ainutlaatuisempi?
        Sait vastauksesi sarkasmia, joten yritä uudestaan - paremmin.

Edelleenkään et kerro edes sitä missä päin maata sinusta saisi (joku nuorempi minä) kaverin. Kaveruus kun ei johda siihen että muutetaan yhteen ja etäkaveruus ei yleensä toimi kuin lomien aikaan.

OK, en väittänytkään olevani parempi muita. : ) Olet oikeassa, myönnän, " yritä uudestaan - paremmin"..

• lifemocker

vähän huono sun on kysyä kun et itsestäsi mitään kerro...

• Olen yksinäinen.

• olinks eka? :D sovin profiiliin ainakin, treenaaminen jääny vähemmälle ku olkapää sökönä mutta nousen täst viel :) onks sust ees kuvaa missään? itse olen susiruma mörkö jota ihmiset pelkää ;)

• ai en kelpaa? pidä tunkkis :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1601
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1462
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1268
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1114
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      941
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      138
      910
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      86
      770
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      183
      758
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      202
      730
    Aihe