Kirpputoreja Porissa?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Poriin loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Porissa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

17

576

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 188888888188181

      Ei.

    • rojujen kerääjä

      No torin laidalla Antinkadun puolella yksi, Halpa-Hallin vieressä toinen , Keskuskartanon alakerrassa linja-autoaseman vieressä kolmas, Vähä-Raumalla neljäs , Satakunnankadulla viides, lasten kirppis Herttuantorilla Isolinnankadulla, ollut kaksikin vierekkäin, en tiedä onko tällä hetkellä kahta. Ja SPR:n Kontti jossain Mikkolan liepeillä, ja Ulvilassa on myös, aika lähellä sitä SPR:n kirpparia. Tossa muutamia, En tiedä tarkkaan mikä näitten kirpparien nimet on mutta tuolta päin löytyy kun kuljeskelee ja kattelee. On varmaan enemmänkin, mutta noissa olen poikennut, netistä löytyy.

    • Kirpperee

      Miksi on niin vaikeaa käyttää googlea? Kirjoita "kirpputorit Pori" ja jo alkaa löytyä.
      Porissa on suomen halvimmat vuokrat kirppiksillä ja se näkyy. Kirppiksiä on paljon ja tavaraa myös.

      • 145987

        Ei satulija Taruilija millään jaksa itse hakea koko maan kattavaa kirpputoriluetteloa liiketoimintansa tueksi! Me palstalaiset teemme työn hänen puolestaan.

        Käykääs kurkkaamassa Someron palstalta listaa paikkakunnista johon Satutäti aikoo poiketa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11031540#comment-58177720


    • Majakka-style

      Majakka on paras ja siellä käymme koko perheen voimin joka viikko.

    • Ckckck

      Vähärauman kirppis on ainoa, missä kannattaa käydä. Siellä ei jobbarit kiertele.

    • Onhan noita.

      Anttilan alakerrassa on myös yksi.
      Sitten on haapakujalla.
      Sekä kartanonmäessä Sokerikujalla.
      Vielä toejoen seuraintalon lähellä.
      Muistaakseni on vielä siinä ympyrässä kun kääntyy kolmannesta oikealle.
      Ja valoista vasemmalle..

    • Kerran poikennut

      Mitenkäs tuo Toejoen kirppis jakselee?

      • käyp käyp

        Siellä käy kauppa.


      • Pullaniemi
        käyp käyp kirjoitti:

        Siellä käy kauppa.

        Käyks asiakkaita kans?


    • mestapaikka

      Siellähän lappaa väkeä ko kooveen maalilla.
      Paras mesta paikka.

    • superkirppis

      Näyttää superkirppis laajentavan tiloja, tulee toinenkin puoli rakennuksesta kirppikselle

      • xxxxx97

        minkä hintaisia on isot paikat siellä?


    • superkirppis

      Kuuluu olevan 6 neliön loossi 70€/kk

      • xxxxxxxxxxxxxxx98

        ei mikään paha hinta jos pikkupaikka on 50 euroa


    • tinkaa tinkaa

      Jokainen kirppari tinkaa loossien hinnoista.
      Älkää vaan maksako mitä ne pyytää.

      • Kyljys B

        Tuo pitää paikkansa. Sain kerran tingattua hinnan kolmasosaan, kun lupasin kirpputorin pitäjälle, että hän saa penkoa tavarani ensimmäisenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe