Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Raumalle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Raumalla yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Raumalla?
8
296
Vastaukset
- Opeksi aikova
Kyllä Raumalla kirpputoreja löytyy. Rauman uusin kirppis on Nostalgia, joka on radanvarrella...tosi siisti ja hyvä. Vieressä on yökki kirppis Makasiini, joka on aikansa elänyt... Torin kymppi on myös aika hyvä, mutta paikkavuokra on korkea, mikä on tosi miinus näin opiskelijalle. Monnassa on kans, mutta taitaa olla liian syrjässä ja aika hiljaista on ollut viimeaikoina. LISÄKSI ON MUITA PIENIA JÄRJESTÖJEN KIRPPIKSIÄ...Kyllä ostettavaa on ja hinnat on Raumalla mukavat verrattuna isoihin kaupunkeihin.
- mies
taitaa susivuoren kirppis olla paras,löytyy miehillekin jotain,siis sinne ...
- Erja ja Sinikka
Susivuoren molemmat kirppikset on kaupungin parhaita. Asiakkaita tuhansittain viikossa ja pöydän tuotto keskimäärin 55 euroa/päivä.
Uotilassa on myös uusi kirppis, missä on vanhaa antiikkia ja muuta laadukasta tavaraa.
Luolakirppis on vähän pienempi, mutta edullinen.
Vanhan Rauman kirpputorin valikoima on pieni, mutta paikka on siisti.
Torilla on viikonloppuisin kirppismyyjiä muutamia kymmeniä.- Tmp2
Euran palstalla oli sama kysmys.
- hohoho
Niin oli Porinkin,
- Kato kuuklesta
Kylläpä taruanneli kovasti reissaa loppuvuodesta ku jämpän, kpään, porin ynnämuiden kaupunkien kirpparit kiinnostaa.
- legalzedwriter
Hei Taru Anneli, mä oon B-rappujen erikoismies. Olen tulossa Raumalle alkuvuodesta, avaatko takaoven?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718