Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Raumalle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Raumalla yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Raumalla?
8
370
Vastaukset
- Opeksi aikova
Kyllä Raumalla kirpputoreja löytyy. Rauman uusin kirppis on Nostalgia, joka on radanvarrella...tosi siisti ja hyvä. Vieressä on yökki kirppis Makasiini, joka on aikansa elänyt... Torin kymppi on myös aika hyvä, mutta paikkavuokra on korkea, mikä on tosi miinus näin opiskelijalle. Monnassa on kans, mutta taitaa olla liian syrjässä ja aika hiljaista on ollut viimeaikoina. LISÄKSI ON MUITA PIENIA JÄRJESTÖJEN KIRPPIKSIÄ...Kyllä ostettavaa on ja hinnat on Raumalla mukavat verrattuna isoihin kaupunkeihin.
- mies
taitaa susivuoren kirppis olla paras,löytyy miehillekin jotain,siis sinne ...
- Erja ja Sinikka
Susivuoren molemmat kirppikset on kaupungin parhaita. Asiakkaita tuhansittain viikossa ja pöydän tuotto keskimäärin 55 euroa/päivä.
Uotilassa on myös uusi kirppis, missä on vanhaa antiikkia ja muuta laadukasta tavaraa.
Luolakirppis on vähän pienempi, mutta edullinen.
Vanhan Rauman kirpputorin valikoima on pieni, mutta paikka on siisti.
Torilla on viikonloppuisin kirppismyyjiä muutamia kymmeniä.- Tmp2
Euran palstalla oli sama kysmys.
- hohoho
Niin oli Porinkin,
- Kato kuuklesta
Kylläpä taruanneli kovasti reissaa loppuvuodesta ku jämpän, kpään, porin ynnämuiden kaupunkien kirpparit kiinnostaa.
- legalzedwriter
Hei Taru Anneli, mä oon B-rappujen erikoismies. Olen tulossa Raumalle alkuvuodesta, avaatko takaoven?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169