Päätoimisena ei pidä piparia jakaa

Alalla jo vuosia

Normaali työpaikka olkoonpa se sitten sihteeri tai K-kaupan kassa, siitä työstä menee normaalit verot.
Jos nainen tapaa asiakkaan tai kaksi työaikansa ulkopuolella, ne tulot voi pitää itsellään kenekään siihen kiinnittämättä huomiotaan.

Jospa suunsoittajat keskittyisivät jahtaamaan rakennustyömaitten harmaata taloutta, missä pyörii miljoonia euroja, saataisiin homma järjestykseen.

42

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verottaja.

      Arvioiden mukaan Suomessa toimii n. 8000 prostituoitua.
      Ei ole pieniä summia mitä menee verottajalta ohi suun.
      Ei pidä vähätellä prostituoitujen veronkiertoa ja sen vaikutuksia.

      • Alalla jo vuosia

        Käytit väärää nimimerkkiä. Oikeampi olisi ollut "Kateellinen suunsoittaja".

        Tekeekö kapakan portsari veroilmoituksen saamistaan tipeistä? Entä taksimiehet?
        Valtiovalta voi katsoa itseään peilistä, koska ei saa asioita järjestykseen kuten esim Hollannissa ja Saksassa. Niissä maksulliset naiset MAKSAVAT verot, koska heidän toimintansa on laillistettu.
        Kun Suomessa oli aikoinaan kieltolaki ja viinaa tuotiin salaa Virosta, maksoivatko Algot Niska ja muut kaskaajat veronsa?
        Miettisit ensin ennen kuin avaat suusi.


      • rapemerapemerapeme

        Silloin kun heitä oli 20 000 Suomessa oli seksirikoksia puolet vähemmän. Ruotsi on mennyt pro-ehkäisyssä vielä Suomeakin pitemmälle ja harkitsee maan nimen muuttamista. Uusi nimi on Raiskaamo. http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Sweden

        four times that of the other Nordic countries


    • Verottaja.

      Prostutioidun perimä maksu ei ole tippiä. Tippiä jotkut maksavat maksun päälle tietyistä extroista.

      Käsitteet näyttävät olevan hukassa. Taksimiehet maksavat veronsa, kassajärjestelmä on sellainen, että kaikki ajoon liittyvät asiat tallentuu, jotka toimitetaan kirjanpitoon ja sitä kautta verottaja voi tarvittaessa ne tarkistaa.

      Valtiovallan ei tarvitse katsoa peiliin. Mikään ei estä prostituutiota harrastavaa rekisteröitymään seksityöntekijäksi ja maksamaan veroja. Ei pidä vähätellä saamatta jääneitä veroeuroja. Summat eivät ole pieniä.

    • Verottaja.

      Portsareilla ei ole taksamittaria. Taksimaksut ovat kallistuneet vuosi vuodelta ja tuskin on montakaan asiakasta, jotka antavat tippiä.

      Prostituoidulle maksetaan käteisellä niin maksu kuin tipitkin. Prostituutiota on niin paljon ja pimeästi, että puhutaan todella suurista summista. Mm. opiskelijaprostituoituja, jotka nostaa elämiseensä valtion tuet.

      Ei pidä vähätellä mitään pimeää työtä ja sen vaikutusta kansantalouteen, prostituutio on yksi sellainen. Vapaamatkustajia ei yhteiskunnan rakenteet kestä.

      • Ex taksimies

        Kuulehan "Verottaja:))", älä paukuta täällä poskeasi vaan tee jotain KONKREETTISTA asian hyväksi.
        Entisenä taksimiehenä voin kertoa, että esim yövuoron tipit olivat keskimäärin 100 euroa. Siis vuonna 2010. Ehkä sinulle pikkuraha - ei minulle.


      • Verottaja.
        Ex taksimies kirjoitti:

        Kuulehan "Verottaja:))", älä paukuta täällä poskeasi vaan tee jotain KONKREETTISTA asian hyväksi.
        Entisenä taksimiehenä voin kertoa, että esim yövuoron tipit olivat keskimäärin 100 euroa. Siis vuonna 2010. Ehkä sinulle pikkuraha - ei minulle.

        Jos olet saanut tippiä, se on hyväksyttävästi verotonta tuloa.
        Varsinainen ajoon liittyvä maksu on veronalaista tuloa.

        Samalla logiikalla tulee prostituoidun maksaa saamastaan maksusta verot.
        Tipit ovat verotonta tuloa myös prostituoidulle.
        Kukaan ei ole väittänyt, että tipeistä pitää maksaa verot.


      • Verottaja. kirjoitti:

        Jos olet saanut tippiä, se on hyväksyttävästi verotonta tuloa.
        Varsinainen ajoon liittyvä maksu on veronalaista tuloa.

        Samalla logiikalla tulee prostituoidun maksaa saamastaan maksusta verot.
        Tipit ovat verotonta tuloa myös prostituoidulle.
        Kukaan ei ole väittänyt, että tipeistä pitää maksaa verot.

        Mä olen saanut tavallisista nainneista vain tippiä, mutta en yhtään ansiotuloa. Siispä minun ei tarvitse maksaa yhtään veroakaan.


      • höpö höpö
        laura_-83 kirjoitti:

        Mä olen saanut tavallisista nainneista vain tippiä, mutta en yhtään ansiotuloa. Siispä minun ei tarvitse maksaa yhtään veroakaan.

        sinä saa jokaiselta jyystäjältä maksun, 100-150 €, sen lisäksi jotkut maksavat TIPPIÄ, jos annat ns extroja kuten anaalia, suojaamatonta suuseksiä, jotkut jyystäjät antavat tippiä kun on nuori prostu jota saa painaa, Vanhat läskimahaukot
        varsinkin maksaa. Sinun TULISI maksaa veroja, tipeistä ei tarvitse.

        Mutta koskas horot on veroja maksanut? Käyttävät kuitenkin mieluusti VERONMAKSAJIEN ylläpitämiä palveluja ja ovat ensimmäisenä kitisemässä ja vaatimassa niitä heille.


      • höpö höpö kirjoitti:

        sinä saa jokaiselta jyystäjältä maksun, 100-150 €, sen lisäksi jotkut maksavat TIPPIÄ, jos annat ns extroja kuten anaalia, suojaamatonta suuseksiä, jotkut jyystäjät antavat tippiä kun on nuori prostu jota saa painaa, Vanhat läskimahaukot
        varsinkin maksaa. Sinun TULISI maksaa veroja, tipeistä ei tarvitse.

        Mutta koskas horot on veroja maksanut? Käyttävät kuitenkin mieluusti VERONMAKSAJIEN ylläpitämiä palveluja ja ovat ensimmäisenä kitisemässä ja vaatimassa niitä heille.

        Etkö sä osannut lukea? Johan mä sanoin, etten mä tee ansiotyötä, joten en mä voi silloin maksaa siitä veroakaan. Tippiä mä olen kyllä joka kerta saanut oikein runsaasti kaikesta siitä mitä mä olen antanut, mutta sehän on verotonta tuloa, jonka tuo verottaja -nimimerkkikin hyvin selitti.
        Tosin saanhan mä myös hieman muuta tuloa Kelalta ja siitä mä maksan verot. Ja sen mukaan, jos tarvis on, mä käytän myös kunnallisia palveluitakin, jos tarvis on. Mutta hyvin vähän on tähän mennessä tullut tarvittua.


      • Ei vapaamatkustaja
        laura_-83 kirjoitti:

        Etkö sä osannut lukea? Johan mä sanoin, etten mä tee ansiotyötä, joten en mä voi silloin maksaa siitä veroakaan. Tippiä mä olen kyllä joka kerta saanut oikein runsaasti kaikesta siitä mitä mä olen antanut, mutta sehän on verotonta tuloa, jonka tuo verottaja -nimimerkkikin hyvin selitti.
        Tosin saanhan mä myös hieman muuta tuloa Kelalta ja siitä mä maksan verot. Ja sen mukaan, jos tarvis on, mä käytän myös kunnallisia palveluitakin, jos tarvis on. Mutta hyvin vähän on tähän mennessä tullut tarvittua.

        Periaatteessa et ole oikeutettu käyttämään veronmaksajien ylläpitämiä palveluja.
        Ne koskevat vain niitä, jotka maksavat veronsa.

        Prosituoidut mielellään käyttävät sanaa työ tai ammatti "palveluistaan". Työ ja ammatti se ei ole heidän näkemyksensä mukaan enää siinä vaiheessa, kun aletaan vaatia verojen maksamista. Ristiriitaista. Ammatti ja työ sanoihin liitetään automaattisesti veronmaksuvelvollisuus jokaisen kansalaisen mielissä.

        Olisi mielenkiintoista tietää Kelan tukien määrä, niiden lisäksi kun ei voi saada lisätuloja esimerkiksi
        "palveluista". Jos näin toimii, ei ole oikeutettu täysimääräisiin tukiin. Jos ansaitsee Kelan tukien
        lisäksi ylimääräistä ja asia tulee ilmi, voi joutua maksamaan takaisin Kelan tuet takautuvasti riippuen ilmoittamatta jääneiden lisätulojen määrästä. Kysymys on tietoisesta huijauksesta.

        Mikään ei estä maksamasta oma-aloitteisesti veroja, se edellyttää rekisteröitymistä seksityöntekijäksi.

        Näitä systeemien "porsaanreikien" hyväksikäyttäjiä riittää ja ovat osaltaan edesauttamassa Suomen taloudellista pahoinvointia. Pitää muistaa, että
        Kelan tukienkin maksajat ovat tavalliset, töissä käyvät veronmaksajat.

        Kertauksena: "Palveluistasi" perimä kertaluonteinen maksu tulisi olla verotettavaa tuloa. Vain saatavat tipit ovat verottomia.


      • Ei niinkään
        Ei vapaamatkustaja kirjoitti:

        Periaatteessa et ole oikeutettu käyttämään veronmaksajien ylläpitämiä palveluja.
        Ne koskevat vain niitä, jotka maksavat veronsa.

        Prosituoidut mielellään käyttävät sanaa työ tai ammatti "palveluistaan". Työ ja ammatti se ei ole heidän näkemyksensä mukaan enää siinä vaiheessa, kun aletaan vaatia verojen maksamista. Ristiriitaista. Ammatti ja työ sanoihin liitetään automaattisesti veronmaksuvelvollisuus jokaisen kansalaisen mielissä.

        Olisi mielenkiintoista tietää Kelan tukien määrä, niiden lisäksi kun ei voi saada lisätuloja esimerkiksi
        "palveluista". Jos näin toimii, ei ole oikeutettu täysimääräisiin tukiin. Jos ansaitsee Kelan tukien
        lisäksi ylimääräistä ja asia tulee ilmi, voi joutua maksamaan takaisin Kelan tuet takautuvasti riippuen ilmoittamatta jääneiden lisätulojen määrästä. Kysymys on tietoisesta huijauksesta.

        Mikään ei estä maksamasta oma-aloitteisesti veroja, se edellyttää rekisteröitymistä seksityöntekijäksi.

        Näitä systeemien "porsaanreikien" hyväksikäyttäjiä riittää ja ovat osaltaan edesauttamassa Suomen taloudellista pahoinvointia. Pitää muistaa, että
        Kelan tukienkin maksajat ovat tavalliset, töissä käyvät veronmaksajat.

        Kertauksena: "Palveluistasi" perimä kertaluonteinen maksu tulisi olla verotettavaa tuloa. Vain saatavat tipit ovat verottomia.

        Laura on oikeutettu käyttämään yhteiskunnallisia palveluita jo sen pohjalta, että hän maksaa veroja (Kelan tuki). Missään ei määritellä sitä, että kuinka paljon tai missä määrin veroja pitää maksaa, ollakseen oikeutettuja käyttämään yhteiskunnallisia palveluita. Valtio maksaa yhteiskunnalliset palvelut ja yksittäisten kansalaisten maksama on pieni osa siitä verokertymästä, joten yksittäisillä kansalaisilla ei ole oikeutta määritellä verojen kohdentamista. Tuetaanhan kulttuuriakin (oopperaa, teatteria ja hömppätaidettakin, enkä ainakaan mä haluaisi mun verorahoja sellaiseen soopaan laittaa).

        Kyllä vainkin Lauralla on oikeus Kelan tukiin myös tehdessään töitä. Jos on satunnaisia tai osa-aikatyöstä saatuja tuloja niin työtulot sovitellaan muun tuen kanssa. Perussääntö on, että jokainen palkkaeuro vähentää tukea 50 senttiä. Työnteko ei siis ole este Kelan tuelle.
        Jos tulee ilmi? Mutta miten se tulisi? Ja voihan Laura sanoa, ottaneensa yhden keikan, kun sitä hänelle tarjottiin ja saaneensa siitä 100€, mutta olleensa tietämätön, että sitä olisi pitänyt Kelalle (tai muuallekaan) ilmoittaa.

        Eivät kaikki varakkaat ihmisetkään halua maksaa Suomeen verojaan. Vasta hiljattain jäi parikymmenestä suomalaisesta yksityishenkilöä kiinni, kun he kiersi veroja. Heidän joukossaan oli varakkaita yksityishenkilöitä, kansainvälisten suuryritysten avainhenkilöitä ja yritysmyynneillä rikastuneita suomalaisia. Kyseessä oli 50-60 miljoonan euron veroparatiisisijoitukset. Ei pieni raha verrattuna seksityöntekijöiden oletettuun maksamattomuusmäärään. Ja varmasti sekin oli vain jäävuoren huippua. Varallisuutta saa kerättyä vain keinottelemalla menojen (verot yms.) parissa.

        Jospa Laura ei peri palveluistaan maksua, vaan ne on annettava hänelle runsaana tippinä, kuten hän sanoi.


      • Ei vapaamatkustaja
        Ei niinkään kirjoitti:

        Laura on oikeutettu käyttämään yhteiskunnallisia palveluita jo sen pohjalta, että hän maksaa veroja (Kelan tuki). Missään ei määritellä sitä, että kuinka paljon tai missä määrin veroja pitää maksaa, ollakseen oikeutettuja käyttämään yhteiskunnallisia palveluita. Valtio maksaa yhteiskunnalliset palvelut ja yksittäisten kansalaisten maksama on pieni osa siitä verokertymästä, joten yksittäisillä kansalaisilla ei ole oikeutta määritellä verojen kohdentamista. Tuetaanhan kulttuuriakin (oopperaa, teatteria ja hömppätaidettakin, enkä ainakaan mä haluaisi mun verorahoja sellaiseen soopaan laittaa).

        Kyllä vainkin Lauralla on oikeus Kelan tukiin myös tehdessään töitä. Jos on satunnaisia tai osa-aikatyöstä saatuja tuloja niin työtulot sovitellaan muun tuen kanssa. Perussääntö on, että jokainen palkkaeuro vähentää tukea 50 senttiä. Työnteko ei siis ole este Kelan tuelle.
        Jos tulee ilmi? Mutta miten se tulisi? Ja voihan Laura sanoa, ottaneensa yhden keikan, kun sitä hänelle tarjottiin ja saaneensa siitä 100€, mutta olleensa tietämätön, että sitä olisi pitänyt Kelalle (tai muuallekaan) ilmoittaa.

        Eivät kaikki varakkaat ihmisetkään halua maksaa Suomeen verojaan. Vasta hiljattain jäi parikymmenestä suomalaisesta yksityishenkilöä kiinni, kun he kiersi veroja. Heidän joukossaan oli varakkaita yksityishenkilöitä, kansainvälisten suuryritysten avainhenkilöitä ja yritysmyynneillä rikastuneita suomalaisia. Kyseessä oli 50-60 miljoonan euron veroparatiisisijoitukset. Ei pieni raha verrattuna seksityöntekijöiden oletettuun maksamattomuusmäärään. Ja varmasti sekin oli vain jäävuoren huippua. Varallisuutta saa kerättyä vain keinottelemalla menojen (verot yms.) parissa.

        Jospa Laura ei peri palveluistaan maksua, vaan ne on annettava hänelle runsaana tippinä, kuten hän sanoi.

        Kelan tukien todelliset maksajat ovat oikeita töitä tekevät veronmaksajat.
        Siitä ei voi muuksi väittää. Tuesta peritty vero on määrältään pieni.

        Kuka on väittänyt, että työnteko olisi este tuelle? Kysymys on siitä, kuinka paljon niitä
        (pimeitä) tuloja tulee tukien lisäksi ja onko se oikein, että niistä ei makseta veroja?

        Sinä kannustat prostuja tietoiseen huijaukseen. Siitä kertoo lauseesi, että jos tulee
        ilmi, sanoo ottaneensa vain yhden asiakkaan. Tietämättömyyteen vetoaminen on samaa huijaukseen yllyttämistä. Sitä paitsi sellainen väite ei mene enää läpi missään instanssissa. Netistä on saatavilla tietoa. Sitä löytyy riittävästi.

        Prosituoidut ja niitä käyttävät kovin mielellään kuvaavat "palveluita" työksi ja ammatiksi, mutta kun verojen maksuvelvollisuutta penätään ollaan jo hiljaa.
        Eikö jokaisesta työstä pidä maksaa verot? Lukuunottamatta talkootöitä.
        Eikö työn teko edellytä yleensä johonkin ammattiin valmistumista?

        Mistä oppilaitoksesta valmistuu prostituoidun ammattiin?

        Veronkiertoa tapahtuu toki muissakin ryhmissä. On täysin järjetöntä väittää, että
        pimeässä prostituutiossa menetettävät veroeurot olisivat pieniä summia!

        Salli Ry (prostituitujen etujärjestö) Suomessa on n. 10 000 prostua.
        Alle 10 niistä on rekisteröitynyt virallisesti seksityöntekijäksi.
        Seksin ostajille on tyypillistä vähätellä menetettyjen veroeurojen määrää.

        Olisko prostituoidut ja niitä käyttävät valmiita siihen, että joka kuukausi teidän
        kukkarosta vietäisiin satoja euroja kysymättä mitään? Ette varmasi ole.
        Siitähän kuitenkin on kyse tässä veronkierrossa. Vapaamatkustajia riittää, mutta kukaan ei ole valmis omista kukkarosta antamaan luvatta.

        Palataan 10 000 prostituoidun määrään. Jos yksi prostituoitu ottaa keskimäärin
        56 asiakasta kuukaudessa (2 asiakasta/päivä) , veloitus 100 €/asiakas= 67 200 vuodessa.
        Tuloja, joista ei makseta veroja.

        Kerro 67 200 x 10 000. Ei ole pienistä summista kysymys!
        Todellisuudessa summa on vielä alakanttiin, koska prostituoidut veloittavat osa korkeampia hintoja ja ottavat enempi asiakkaita.

        Ei ole kysymys pienistä summista. Ja osa prostuista käy ansiotyössä, joten pimeät tulevat ansiotyöstä saatavan palkan päälle. Opiskelijaprostituidut saavat erilaisia tukia.

        Ei ole oikein eikä millään tavalla puolusteltavissa, että eivät maksa veroja.


      • Ei niinkään
        Ei vapaamatkustaja kirjoitti:

        Kelan tukien todelliset maksajat ovat oikeita töitä tekevät veronmaksajat.
        Siitä ei voi muuksi väittää. Tuesta peritty vero on määrältään pieni.

        Kuka on väittänyt, että työnteko olisi este tuelle? Kysymys on siitä, kuinka paljon niitä
        (pimeitä) tuloja tulee tukien lisäksi ja onko se oikein, että niistä ei makseta veroja?

        Sinä kannustat prostuja tietoiseen huijaukseen. Siitä kertoo lauseesi, että jos tulee
        ilmi, sanoo ottaneensa vain yhden asiakkaan. Tietämättömyyteen vetoaminen on samaa huijaukseen yllyttämistä. Sitä paitsi sellainen väite ei mene enää läpi missään instanssissa. Netistä on saatavilla tietoa. Sitä löytyy riittävästi.

        Prosituoidut ja niitä käyttävät kovin mielellään kuvaavat "palveluita" työksi ja ammatiksi, mutta kun verojen maksuvelvollisuutta penätään ollaan jo hiljaa.
        Eikö jokaisesta työstä pidä maksaa verot? Lukuunottamatta talkootöitä.
        Eikö työn teko edellytä yleensä johonkin ammattiin valmistumista?

        Mistä oppilaitoksesta valmistuu prostituoidun ammattiin?

        Veronkiertoa tapahtuu toki muissakin ryhmissä. On täysin järjetöntä väittää, että
        pimeässä prostituutiossa menetettävät veroeurot olisivat pieniä summia!

        Salli Ry (prostituitujen etujärjestö) Suomessa on n. 10 000 prostua.
        Alle 10 niistä on rekisteröitynyt virallisesti seksityöntekijäksi.
        Seksin ostajille on tyypillistä vähätellä menetettyjen veroeurojen määrää.

        Olisko prostituoidut ja niitä käyttävät valmiita siihen, että joka kuukausi teidän
        kukkarosta vietäisiin satoja euroja kysymättä mitään? Ette varmasi ole.
        Siitähän kuitenkin on kyse tässä veronkierrossa. Vapaamatkustajia riittää, mutta kukaan ei ole valmis omista kukkarosta antamaan luvatta.

        Palataan 10 000 prostituoidun määrään. Jos yksi prostituoitu ottaa keskimäärin
        56 asiakasta kuukaudessa (2 asiakasta/päivä) , veloitus 100 €/asiakas= 67 200 vuodessa.
        Tuloja, joista ei makseta veroja.

        Kerro 67 200 x 10 000. Ei ole pienistä summista kysymys!
        Todellisuudessa summa on vielä alakanttiin, koska prostituoidut veloittavat osa korkeampia hintoja ja ottavat enempi asiakkaita.

        Ei ole kysymys pienistä summista. Ja osa prostuista käy ansiotyössä, joten pimeät tulevat ansiotyöstä saatavan palkan päälle. Opiskelijaprostituidut saavat erilaisia tukia.

        Ei ole oikein eikä millään tavalla puolusteltavissa, että eivät maksa veroja.

        Tuesta peritään 20% vero. Pidätkö sä sitä pienenä määränä? Ilmeisesti sinusta mm. opiskelijat, lomautetut, työttömät, kotiäidit tai eläkeläiset eivät ole oikeita töitä tekeviä veronmaksajia ja heidän ei kuuluisi saada käyttää kunnallisia palveluita. Ilmeisesti sinä haluat syrjiä tiettyjä ihmisryhmiä, joka on hyvinkin vaarallinen lähtökohta.

        Pelaat oletuksilla, eikä oletukset vain toimi. Lukuja voi vedellä ihan rauhassa hatusta. Näyttövelvollisuus on aina viranomaisilla. Pelkkä epäilys ei riitä.

        Ja miksi pitäisi rekisteröityä seksityöntekijäksi? Etupäässä siksikö, että naisjärjestöt saisivat sen kautta tarkempia lukuja Suomessa seksityötä tekevistä henkilöistä? Olisi varmaan seksialaa vastustaville naisjärjestöille helpompaa suunnata hyökkäilyään olevaa kohdetta kohti, kuin nyt, jolloin he voi vain olettaa ja räksyttää.


      • Ei vapaamatkustaja
        Ei niinkään kirjoitti:

        Tuesta peritään 20% vero. Pidätkö sä sitä pienenä määränä? Ilmeisesti sinusta mm. opiskelijat, lomautetut, työttömät, kotiäidit tai eläkeläiset eivät ole oikeita töitä tekeviä veronmaksajia ja heidän ei kuuluisi saada käyttää kunnallisia palveluita. Ilmeisesti sinä haluat syrjiä tiettyjä ihmisryhmiä, joka on hyvinkin vaarallinen lähtökohta.

        Pelaat oletuksilla, eikä oletukset vain toimi. Lukuja voi vedellä ihan rauhassa hatusta. Näyttövelvollisuus on aina viranomaisilla. Pelkkä epäilys ei riitä.

        Ja miksi pitäisi rekisteröityä seksityöntekijäksi? Etupäässä siksikö, että naisjärjestöt saisivat sen kautta tarkempia lukuja Suomessa seksityötä tekevistä henkilöistä? Olisi varmaan seksialaa vastustaville naisjärjestöille helpompaa suunnata hyökkäilyään olevaa kohdetta kohti, kuin nyt, jolloin he voi vain olettaa ja räksyttää.

        Eikö olisi tyhjänpäiväisen jaaritttelun sijasta vain myöntää se, että prostituoidut eivät tietoisesti halua maksaa veroja. Kysymys on pelkästään siitä. Ei mistään muusta.
        Prostituoidut haluavat tehdä verotonta bisnestä, kysymys on ahneudesta ja röyhkeydestä.

        Prostituoidut ovat hanakasti vaatimassa kuitenkin itselleen arvostusta ja yleistä hyväksyntää. Sellaista ei tietoisella veronkierrolla ja yhteiskunnan huijaamisella saa.

        Tarkkoja lukuja ei tarvita. Veroja kiertäviä prostuja on liian paljon.
        Lukuja ei tarvita.


      • Ei niinkään
        Ei vapaamatkustaja kirjoitti:

        Eikö olisi tyhjänpäiväisen jaaritttelun sijasta vain myöntää se, että prostituoidut eivät tietoisesti halua maksaa veroja. Kysymys on pelkästään siitä. Ei mistään muusta.
        Prostituoidut haluavat tehdä verotonta bisnestä, kysymys on ahneudesta ja röyhkeydestä.

        Prostituoidut ovat hanakasti vaatimassa kuitenkin itselleen arvostusta ja yleistä hyväksyntää. Sellaista ei tietoisella veronkierrolla ja yhteiskunnan huijaamisella saa.

        Tarkkoja lukuja ei tarvita. Veroja kiertäviä prostuja on liian paljon.
        Lukuja ei tarvita.

        Kysymys oli ensisijaisesti siitä, että oliko Laura oikeutettu käyttämään kunnallisia palveluita. Ja sehän tuli selväksi, että kyllä hänellä on ihan sama oikeus siihen kuin kenellä tahansa muulla henkilöllä.


      • Ei vapaamatkustaja
        Ei niinkään kirjoitti:

        Kysymys oli ensisijaisesti siitä, että oliko Laura oikeutettu käyttämään kunnallisia palveluita. Ja sehän tuli selväksi, että kyllä hänellä on ihan sama oikeus siihen kuin kenellä tahansa muulla henkilöllä.

        Siinä tapauksessa yhdenkään kansalaisen ei kannata maksa veroja tai käydä töissä.
        Koko kansa vetämään vaan yhteiskunnan tukia ja hankkimaan pimeää bisnestä.
        Katsotaan mitä siitä syntyy.


      • lenkkipolulle mars
        höpö höpö kirjoitti:

        sinä saa jokaiselta jyystäjältä maksun, 100-150 €, sen lisäksi jotkut maksavat TIPPIÄ, jos annat ns extroja kuten anaalia, suojaamatonta suuseksiä, jotkut jyystäjät antavat tippiä kun on nuori prostu jota saa painaa, Vanhat läskimahaukot
        varsinkin maksaa. Sinun TULISI maksaa veroja, tipeistä ei tarvitse.

        Mutta koskas horot on veroja maksanut? Käyttävät kuitenkin mieluusti VERONMAKSAJIEN ylläpitämiä palveluja ja ovat ensimmäisenä kitisemässä ja vaatimassa niitä heille.

        Lopeta jo katkera akka tuo valitus. Yritä nyt saada se miehesi taas kiinnostumaan sinustakin, eikä niistä ihanista tsekittäristä.


      • Kannattaako
        laura_-83 kirjoitti:

        Mä olen saanut tavallisista nainneista vain tippiä, mutta en yhtään ansiotuloa. Siispä minun ei tarvitse maksaa yhtään veroakaan.

        laura_-83 kirjoitatko sä tosiaan omalla kuvallasi?


      • uskottomuus on RIKOS
        lenkkipolulle mars kirjoitti:

        Lopeta jo katkera akka tuo valitus. Yritä nyt saada se miehesi taas kiinnostumaan sinustakin, eikä niistä ihanista tsekittäristä.

        Mikä ihmeen vaimojen halveksija Sinä olet kommentteinesi, ja täällä puolustat huoraamista?! Aviossa olevan huoraaminen on avioRIKOS, etkö sitä vielä ole ymmärtänyt? Sekä huorat että heidän hyväksikäyttäjänsä tekevät rikoksen huoran palvelujen ostajan puolisoja kohtaan, ja joku täällä vielä solvaa vaimoa!!! On mennyt oikeudentaju tuollaisilta miehiltä! Rikollisuudesta ja oikeamielisen vaimon halveksimisesta on tullut joillekin elämäntehtävä! Voi sitä huoraa, joka kenties joskus päätyy avion ja tajuaa, että onkin itse tuo miehensä pettämä vaimo. Monelle huoralle käy lopulta niin! Ja mies jatkaa avioRIKOSTEN poluilla! Eipä käy ketään heistä kateeksi. Puhtautensa säilyttävä vaimo on heistä kaikista tervejärkisin, vaikka nalkuttaisikin petolliselle miehelle!!!


      • rikollisille rangaistus
        lenkkipolulle mars kirjoitti:

        Lopeta jo katkera akka tuo valitus. Yritä nyt saada se miehesi taas kiinnostumaan sinustakin, eikä niistä ihanista tsekittäristä.

        Jokainen on vastuussa vain omista tekemisistään, eli aviorikoksen tekijä on VAIN itse vastuussa rikoksestaan, siitä ei ole edes pihtaava vaimo vastuussa. Rikollisille on tyypillistä kaikin keinoin yrittää salata, peittää, valehdella, ettei rikos paljastu. Ja jo siitä tervejärkinen tajuaa, että on kyse rikoksesta!


      • Varatuomari1
        uskottomuus on RIKOS kirjoitti:

        Mikä ihmeen vaimojen halveksija Sinä olet kommentteinesi, ja täällä puolustat huoraamista?! Aviossa olevan huoraaminen on avioRIKOS, etkö sitä vielä ole ymmärtänyt? Sekä huorat että heidän hyväksikäyttäjänsä tekevät rikoksen huoran palvelujen ostajan puolisoja kohtaan, ja joku täällä vielä solvaa vaimoa!!! On mennyt oikeudentaju tuollaisilta miehiltä! Rikollisuudesta ja oikeamielisen vaimon halveksimisesta on tullut joillekin elämäntehtävä! Voi sitä huoraa, joka kenties joskus päätyy avion ja tajuaa, että onkin itse tuo miehensä pettämä vaimo. Monelle huoralle käy lopulta niin! Ja mies jatkaa avioRIKOSTEN poluilla! Eipä käy ketään heistä kateeksi. Puhtautensa säilyttävä vaimo on heistä kaikista tervejärkisin, vaikka nalkuttaisikin petolliselle miehelle!!!

        Suomen laki ei tunne sanaa aviorikos.

        Kannattaisi ottaa asioista ensin selvää ja tulla vasta sitten tänne aukomaan suutaan.

        Ei sellaisesta asiasta voi rangaista, mitä ei lakikirjoista löydy.


      • Järjenhoro
        Ei vapaamatkustaja kirjoitti:

        Kelan tukien todelliset maksajat ovat oikeita töitä tekevät veronmaksajat.
        Siitä ei voi muuksi väittää. Tuesta peritty vero on määrältään pieni.

        Kuka on väittänyt, että työnteko olisi este tuelle? Kysymys on siitä, kuinka paljon niitä
        (pimeitä) tuloja tulee tukien lisäksi ja onko se oikein, että niistä ei makseta veroja?

        Sinä kannustat prostuja tietoiseen huijaukseen. Siitä kertoo lauseesi, että jos tulee
        ilmi, sanoo ottaneensa vain yhden asiakkaan. Tietämättömyyteen vetoaminen on samaa huijaukseen yllyttämistä. Sitä paitsi sellainen väite ei mene enää läpi missään instanssissa. Netistä on saatavilla tietoa. Sitä löytyy riittävästi.

        Prosituoidut ja niitä käyttävät kovin mielellään kuvaavat "palveluita" työksi ja ammatiksi, mutta kun verojen maksuvelvollisuutta penätään ollaan jo hiljaa.
        Eikö jokaisesta työstä pidä maksaa verot? Lukuunottamatta talkootöitä.
        Eikö työn teko edellytä yleensä johonkin ammattiin valmistumista?

        Mistä oppilaitoksesta valmistuu prostituoidun ammattiin?

        Veronkiertoa tapahtuu toki muissakin ryhmissä. On täysin järjetöntä väittää, että
        pimeässä prostituutiossa menetettävät veroeurot olisivat pieniä summia!

        Salli Ry (prostituitujen etujärjestö) Suomessa on n. 10 000 prostua.
        Alle 10 niistä on rekisteröitynyt virallisesti seksityöntekijäksi.
        Seksin ostajille on tyypillistä vähätellä menetettyjen veroeurojen määrää.

        Olisko prostituoidut ja niitä käyttävät valmiita siihen, että joka kuukausi teidän
        kukkarosta vietäisiin satoja euroja kysymättä mitään? Ette varmasi ole.
        Siitähän kuitenkin on kyse tässä veronkierrossa. Vapaamatkustajia riittää, mutta kukaan ei ole valmis omista kukkarosta antamaan luvatta.

        Palataan 10 000 prostituoidun määrään. Jos yksi prostituoitu ottaa keskimäärin
        56 asiakasta kuukaudessa (2 asiakasta/päivä) , veloitus 100 €/asiakas= 67 200 vuodessa.
        Tuloja, joista ei makseta veroja.

        Kerro 67 200 x 10 000. Ei ole pienistä summista kysymys!
        Todellisuudessa summa on vielä alakanttiin, koska prostituoidut veloittavat osa korkeampia hintoja ja ottavat enempi asiakkaita.

        Ei ole kysymys pienistä summista. Ja osa prostuista käy ansiotyössä, joten pimeät tulevat ansiotyöstä saatavan palkan päälle. Opiskelijaprostituidut saavat erilaisia tukia.

        Ei ole oikein eikä millään tavalla puolusteltavissa, että eivät maksa veroja.

        "Eikö jokaisesta työstä pidä maksaa verot? Lukuunottamatta talkootöitä."

        Veroviranomaiset ja Suomen valtio eivät laske seksityötä työksi. Verokorttiin ei voi kirjoittaa ammatikseen huora. Miksi siis pitäisi maksaa veroa?

        Jos valtio haluaa verottaa, ensiksi pitäisi tunnustaa seksityö.


        "Jos yksi prostituoitu ottaa keskimäärin
        56 asiakasta kuukaudessa (2 asiakasta/päivä) , veloitus 100 €/asiakas= 67 200 vuodessa. "

        Laskelmasi eivät vastaa todellisuutta.

        Vain ihmiskaupan uhrit, paritetut huorat joutuvat tällaista kestämään. Kukaan vapaaehtoinen huora ei ota tällaisia määriä asiakkaita. Eikä tälläista määrää riittäisikään jokaiselle, vaikka haluaisi.

        Maailmassa on suurempiakin verovääryksiä kuin se, että osa ihmisistä yrittää pitää itsensä ja lapsensa hengissä.


    • van_hus

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa verotusasiasta. Sivistysmaissa seksin myynti on säänneltyä toimintaa ja verot maksetaan. Suomessa monet naisjärjestöt yrittävät tarkoituksellisesti heikentää alalla toimivien (naisten!) asemaa. Ajatuksena on varsin epäfeministisesti, pikemminkin tutun patriarkaalisesti se, että naiset eivät itse tiedä omaa parastaan ja että heidät tulee pelastaa omien päätöstensä seurauksilta.

      Tässä aiheesta aiemmin otsikolla Seksin myynti ja verottaja:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9745584

    • Pettua puuroon

      "Jos nainen tapaa asiakkaan tai kaksi työaikansa ulkopuolella, ne tulot voi pitää itsellään kenekään siihen kiinnittämättä huomiotaan."

      No omaan puuroosihan kuset. Kun et maksa veroa lisätuloistasi ei niistä myöskään kartu eläke.

      • Alalla jo vuosia

        Olen kartuttanut itse omatoimisesti omia eläkevarojani tallettamalla rahaa tililleni pahojen päivien varalle. Jokaista asiakasta kohden 50 e, ettei tarvitse elää vanhana sossun varassa.
        Tuo yksi kaheli, joka vaahtoaa veroista, väittää maksullisten naisten käyttävän yleisiä terveyspalveluja. Ehkä joku käyttää, mutta minä en henkilökohtaisesti "arvauskeskukseen" mene. Käyn yksityislääkärillä tarpeen mukaan ja maksan itse ne laskut, joista ei Kela korvaa centtiäkään.


      • hahahhah
        Alalla jo vuosia kirjoitti:

        Olen kartuttanut itse omatoimisesti omia eläkevarojani tallettamalla rahaa tililleni pahojen päivien varalle. Jokaista asiakasta kohden 50 e, ettei tarvitse elää vanhana sossun varassa.
        Tuo yksi kaheli, joka vaahtoaa veroista, väittää maksullisten naisten käyttävän yleisiä terveyspalveluja. Ehkä joku käyttää, mutta minä en henkilökohtaisesti "arvauskeskukseen" mene. Käyn yksityislääkärillä tarpeen mukaan ja maksan itse ne laskut, joista ei Kela korvaa centtiäkään.

        melkein kaikista yksityislääkäreiden palkkioista vähennetään suoraan kelan korvaus.
        kannattaisiko oikeasti ottaa asioita selville.


      • valistusta
        Alalla jo vuosia kirjoitti:

        Olen kartuttanut itse omatoimisesti omia eläkevarojani tallettamalla rahaa tililleni pahojen päivien varalle. Jokaista asiakasta kohden 50 e, ettei tarvitse elää vanhana sossun varassa.
        Tuo yksi kaheli, joka vaahtoaa veroista, väittää maksullisten naisten käyttävän yleisiä terveyspalveluja. Ehkä joku käyttää, mutta minä en henkilökohtaisesti "arvauskeskukseen" mene. Käyn yksityislääkärillä tarpeen mukaan ja maksan itse ne laskut, joista ei Kela korvaa centtiäkään.

        TIETÄMÄTTÖMÄLLE:

        Lääkärinpalkkiot

        Kela korvaa osan yksityislääkärin palkkioista, tutkimuksesta ja hoidosta.

        Korvaus lääkärinpalkkiosta

        Korvaus yksityislääkärin palkkioista on 60 % enintään vahvistetusta korvaustaksasta. Korvaustaksa on usein määrältään pienempi kuin yksityislääkärin perimä palkkio. Jos palkkio on pienempi kuin taksa, korvaus lasketaan peritystä palkkiosta.


        Esimerkki Kela-korvauksesta

        Erikoislääkäri perii 20 minuutin vastaanottokäynnistä palkkiota 65 euroa. Kela korvaa 60 % vahvistetun korvaustaksan mukaisesta määrästä. Taksa on 27 euroa. Potilas saa sairausvakuutuskorvausta 16,20 euroa ja maksaa itse loput 48,80 euroa ( toimistokulut ja mahdolliset laitosmaksut).




        Korvauksia tutkimuksesta ja hoidosta

        Kela korvaa osan myös yksityislääkärin tai yksityisen hammaslääkärin määräämistä tutkimuksista ja hoidoista. Korvaus on 75 % enintään vahvistetun korvaustaksan määrästä 13,46 euron omavastuun ylittävältä osalta.


      • joko
        Alalla jo vuosia kirjoitti:

        Olen kartuttanut itse omatoimisesti omia eläkevarojani tallettamalla rahaa tililleni pahojen päivien varalle. Jokaista asiakasta kohden 50 e, ettei tarvitse elää vanhana sossun varassa.
        Tuo yksi kaheli, joka vaahtoaa veroista, väittää maksullisten naisten käyttävän yleisiä terveyspalveluja. Ehkä joku käyttää, mutta minä en henkilökohtaisesti "arvauskeskukseen" mene. Käyn yksityislääkärillä tarpeen mukaan ja maksan itse ne laskut, joista ei Kela korvaa centtiäkään.

        alalla jo vuosia olleen (hahhahh) selvisi, että Kelan korvaus on myös yksityislääkärin palkkioissa. Kannataisiko oikeesti lukea joskus jotain ja ottaa asioista selvää ennenkuin laukoo kommentteja.


      • Alalla jo vuosia
        hahahhah kirjoitti:

        melkein kaikista yksityislääkäreiden palkkioista vähennetään suoraan kelan korvaus.
        kannattaisiko oikeasti ottaa asioita selville.

        "Melkein kaikista"? Mistä palkkioista ei makseta?

        Minun ei ole tarvinnut turvautua KOSKAAN Kelan apuun.


    • Laiska lortto

      Ei noin. Et sä tolla tavalla koskaan rikastu. Voisit tehdä päivässä 8 tuntia töitä 6 päivänä viikossa. Jos laskutat 220euroa/ tunti saat päivässä 1760 euroa. Kuukaudessa se on 42 240 euroa ja vuodessa 506 880. Ja tämän kaiken saisit vain olemalla vähän ahkerampi niin pääset käsiksi karvalompakossasi oleviin rikkauksiin.

    • ei prostut

      mukavuudenhaluiset laiskat horot ala tekemään täysipäiväisesti töitä niinkuin oikeita töitä tekevät veronmaksajat. 220 € tunnista ei saa suomen maatiaishorot.

      • Idiootit, p-kele

        Kelan korvaukset ovat syvältä.

        Arvauskeskuksessa taas saat Aspirinia, vaikka jalkasi olisi poikki.


      • realiteettia

        En sanoisi että horon työ on mukavuutta. Ensinnäkin järestään tekevät pimeää työtä (eivät maksa verojaan), saavat panosta jonkun satasen ja tippinä asiakkaansa halveksunnan.Harva asiakas horoa naisena vakavasti ottaa ja kukaan mies ei tule miniänä äidilleen ja suvulleen esittelemään,tarkoitan että asiakkaat puhuvat kyllä paikkakuntansa horoista joten puskaradio toimii ja mihinkään vakavaan suhteeseen ei tuon työn jälkeen kukaan mies lähde.Raha huumaa hetkeksi mutta arkinen totuus näille " nopean rahan" havittelijoille maksaa loppuelämän yksinäisyyden... moni horo kun luulee että miesten " ihailut" ym. on totta, se kuuluu vaan peliin kuten ammattilainen tekee sitä asiakkaalleen saadakseen rahaa...


      • totta
        realiteettia kirjoitti:

        En sanoisi että horon työ on mukavuutta. Ensinnäkin järestään tekevät pimeää työtä (eivät maksa verojaan), saavat panosta jonkun satasen ja tippinä asiakkaansa halveksunnan.Harva asiakas horoa naisena vakavasti ottaa ja kukaan mies ei tule miniänä äidilleen ja suvulleen esittelemään,tarkoitan että asiakkaat puhuvat kyllä paikkakuntansa horoista joten puskaradio toimii ja mihinkään vakavaan suhteeseen ei tuon työn jälkeen kukaan mies lähde.Raha huumaa hetkeksi mutta arkinen totuus näille " nopean rahan" havittelijoille maksaa loppuelämän yksinäisyyden... moni horo kun luulee että miesten " ihailut" ym. on totta, se kuuluu vaan peliin kuten ammattilainen tekee sitä asiakkaalleen saadakseen rahaa...

        moni horoksi alkava huonon itsetunnon omaava sokaistuu miesten kiimaisista kehuista. Nehän lämmittävät huonon itsetunnon omaavaa horoa hetken kuin kusi lumessa.Kunnes horolle selviää, että hän ei ole mitenkään erityinen vaan samat kiiimaissa kehumiset menee seuraavalla viikolla jo toiselle horolle.


    • kaikki)

      Vai ei ota horoa vaimokesse!! Kuule kyllä ottajia on.Miten olisi yks FI-ajaja.

    • 8+13

      Huomauttaisin siitä, ettei oikeus kelan tukiin riipu suinkaan verojen maksamisesta tai maksamatta jättämisestä. Päinvastoin, iso osa tukien saajista ei maksa minkäänlaisia veroja. (Jätän huomiotta tuista maksetut verot, koska nehän eivät ole oikeasti tuloa valtiolle, koska tuki on valtion itsensä maksamaa rahaa.)

    • mara2111

      Harmaa talous Suomessa miljardi euroa vuodessa..Autojobbarit tuskin maksavat veroja.Kirpputorimyynnistä ei makseta veroa."Talkoolla suvun" voimin rakennetaan hartiapankkitaloja,ei veroja. Vaihdan naapurin auton renkaat.En maksa veroja palkkiosta.
      Mitä sitten nainen ottakin täppiä kun antaa tutulle tai tuntemattomalle piparia..Suurin osa antaa ilmaiseksi.Minusta on vain viisasta ottaa sopiva hinta jos joku on halukas maksamaan.
      Seksityö tulisi virallistaa.Yritystoimintaa voi verrata parturi/kampaajan,hierojan tai kosmetologin antamaan palveluun.Sopisi oheispalveluna em.ammateissa oleville.
      Näin ainakin osa tuloista tulisi verotuksen piiriin ja meuhkaaminen veronkierrosta tältä osin loppuisi.

    • kokematon_n

      Alalla jo vuosia - kuinka olet saanut ajettua itsesi sisään alalle?

      t. Uusi vielä kokematon ja suuressa rahapulassa oleva

      • Jake_Lahti

        No nettisivuilla ilmoittelevat yleensä vain PK-Seudun typyt.
        Ainakin Lahti kuollut paikka.
        Missähän sinä?


      • Alalla jo vuosia

        Kaikki lähti miehen aloitteesta. Poikkesin työpäivän päätteeksi pubissa oluella, istuin baarijakkaralla, kun viereeni ilmestyi siististi pukeutunut mies. Hän kysyi muiden kuulematta, millä summalla lähtisin hotellihuoneeseensa harrastamaan seksiä.
        Heitin huvikseni omasta mielestäni silloin markka-aikana, että tonnilla onnistuu. Oletin keskustelun päättyvän lyhyeen, mutta erehdyin. Poistuin hotellista mainittu rahamäärä käsilaukussani ja mietin kotona, kannattaisiko minun ryhtyä sivutoimiseksi ilotytöksi, koska ao mies käyttäytyi asiallisesti. Siitä se alkoi:)


      • kerään yhteystiedot
        Jake_Lahti kirjoitti:

        No nettisivuilla ilmoittelevat yleensä vain PK-Seudun typyt.
        Ainakin Lahti kuollut paikka.
        Missähän sinä?

        S24 on väärä paikka etsiä seuraa...


    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      142
      983
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      21
      964
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      830
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      825
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      798
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      732
    Aihe