Mikä Helluntaikirkko?

Jussssssi

Voisko joku vähän selvittää sitä juttua joka oli Satakunnan Kansassa.

Minkälainen vääntö siinä olikaan?

7

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussssssssi

Ketkä sitä Helluntaikirkkoa perustavat ja mikä se on?

• veljel. rantaniemi

Lue Wikistä ja S24 helluntailaisuus. Näyttäs siltä että seurakunnan uudemmat jäsenet haluaisivat sen vanhan Eelimin siirtyvän kirkon piiriin, sillä varmaankin saisi jotain oikeuksia tai hyväksyntää. Ne ihmiset jotka ovat tuon temppelin eli rukoushuoneen rakentaneet ja lahjoittaneet rahat, eivät haluaisi muuttaa suuntaa. Nämä uudet tuulet taas haluaisivat ja ottaisivat kiinteistöomaisuuden "itselleen ""muuttamalla nimeä. Sekä muuttamalla myös omaisuuden "omiin" nimiinsä. Näin minä ymmärsin, mutta kukaan näistä omaisuuden haalijoista ei julkisesti ota kantaa lehtien sivuilla. Nyt raastupa on tuominnut palauttamaan rahat niille keneltä ne on viety. Tämmönen käsitys on tullut, korjatkoot joku " uskonveli ", jos oon väärässä.

• lukenut

Katsopa netmission.

• Sinapinsiemenen verr

Jeesus ruokki suuren väkijoukon viidellä leivällä ja kahdella kalalla ja jäi vielä paljon tähteeksi.

Minusta ei noita rahoja olisi saanut viedä toisilta.
      Olisi pitänyt laittaa lompakkoon kymppi ja vitonen ja rukoilla. Sitten kun oma kirkko olisi ollut valmis ja muutenkin infrastruktuurit kunnossa, niin oltaiin otettu siunattu lompakko ja lätkitty maksut pöytään.
      Loput olisi voinut viedä pankkiin korkoa kasvamaan.

• ???hihhulit

Miten noihin kemuihin löytyy porukkaa????????

• Jussssiiiii

Satakunnan Kansan yleisönosastossa oli kirjoitus tästä Helluntaikirkkoon liittymisestä.

Miten nämä Helluntaikirkkoa ajavat nyt suhtautuvat asiaan kun käräjätuomarikin paheksui heidän menettelytapaansa?

Mites kun siitä synnistä ja sen tunnustamisesta puhutaan niin olisko aika tulla rohkeasti esiin selittämään menettelytapoja?

Miten ne asiat oikeasti on?

• Mikonkatu6

Siellä helluntaiseurakunnan kotisivuilla on jotain selityksiä. Saa jotain selvää, jos vielä lukee rivien välistä ja ymmärtää, etteivät syylliset kerro kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1071
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      614
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      563
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      512
    7. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    8. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      35
      476
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      466
    Aihe