Nokialla joskus neljän maissa??
Vastaukset 10
- paskapaperitehdas
Erkki kävi ulkona ja se lensi 2metriä eteenpäin oli melkoinen pamaus.
- HEORHO
Kiinnostais itsekin tietää kun se kuulemma pamahti jossain pinsiön suunnalla ja itse huomasin että talo tärisi koskenmäessä, että ei mikään pieni paukku, mikä sitten olikin. Maanjäristys?
- heitän veikkauksella
Jos ne räjäytti sen kallion Puolukkapolulta :O
Toi tonttihan on ollut tarjolla jonkun aikaa ja
se on pelkkää kallioo. Nysse sitte vissiin
lensi maata kiertävälle radalle. - matias
Oli kova paukku,paljon kovempi kuin tuolta louhokselta 2-3km päässä kuuluvat.
pamaukset .Täällä Pinsiössä se kuului jostakin Myllykylä-Metsäkulma suunnasta. - ihiemecx
Keskustassa jysähti kans kivasti, ensin pienempi "murina" ja perään kunnon pamaus.
- paukku-pete
Seisomologian laitos näyttää paikaksi Iso-ahveniston Koukkujärventien Ylöjärven päässä. Voimakkuus 1,3 magnitudia. Tapahtuma räjäytys/sortuma/maanjäristys.
Meillä Myllyhaassa paukahti nimittäin melko kovaa ja ajattelinkin, että laittoko Halesan nallimies pikkuisen liian ison pötkön paikalleen. Ilmeisesti siis ei.
Olisi kyllä kiva tietää tästä enemmän. - buster3
Kalliorajäytystä Haavistolla. Uutta kunnallistekniikkaa pukkaa uudelle asuinalueelle.
- Mitä ihmettä?
NU 9.11.: Tiistain pamaus jäänee mysteeriksi
Olisiko MC porukat tai muu rikollinen aines vaan leikkineet dynamiitilla?- Poliisiasia
Pirkkalassa asti helisi ikkunat. Luulin ensin Hornetin yliäänipamaukseksi. Tähän asiaan täytyy saada selvyys.
- HEORHO
Villi arvaus olisi itsellä että joku sodanaikainen räjähdekätkö tai suurehko pommi jysähtänyt jossain perämettässä, maahan unohdettuna. Eikös Nokiaakin pommitettu toisessa maailmansodassa pariin otteeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459