Miten nuo operaattorit ovat hiljaisina saannu otettua pankin/luottolaitoksien hommia itelleen ja ILMAN MINKÄÄN NÄKÖISTÄ VALVONTAA.
Pesen auton kännykällä tilaamalla, matkustan junalla ostaen lipun kännykkään... operaattori ei tarkasta olenko luottokuntoinen ;) kuukauden päästä tulee lasku, noh ei tietenkään operaattori välitä pas...kaa ihmisistä vaan siitä että se saa hyvät rahat pelkästä laskuttamisesta, se hyväksyy huijari firmat ja hyvin tietäävät sen, saunalahden asiakaspalvelusta sanottiin tietävästi että "on joku joskus saannu rahansa takaisin" että kyllä kannattaa yrittää! ! ! ! !!
Kuinka moni ei luottokuntoinen tekee ylisuuria ostoksia kännykällä?
Pikavippejä rajoitetaan lailla rajoittakaa myös näitä operaatoriluottokuntia!!
SIM-kortti=luottokortti
4
213
Vastaukset
- Wurg.
Ihme möhellystä...
Kyllä sen valvonnan rahankäytöstä pitää olla siellä kännykän näppäimistön maksajan puolella, tai sitten laittaa liittymään estot päälle ihan itse. - joopa jooooooo
Melko tollo tuo aloittaja. En minäkään juo alkoa tyhjäksi kun menen sinne sisään ja pullot on saatavilla, eikä lukkojen takana.
- Höpinäää
Kyllä operaattoritkin tarkistaa luottotiedot liittymää avatessa... Jos liittymä on auki, saa sen toki pitää, kunnes laiminlyö operaattorin laskujen maksamisen. Kyllä ne sitten aikanaan liittymän sulkee.
- 201
Voithan ottaa prepaid-liittymän ja ladata siihen tarpeen mukaan rahaa ostoksia varten. Pysyy homma koossa ja sopii luottokelvottomallekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598