Tervetuloa kyläilemään Heinolaan

Ystävä

Eipä olisi ikinä kuvitellut, että käyn nykyisin Heinolasta näin paljon teidän palstalla.

Terv. Ystävänne

31

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietokone aika,aika

      Tervetuloa, ystävänämme voin kertoa ,että Titan me haluamme takaisin.Työtä pelkäämätön ,ahkera ja tunnollinen. Todella asioihin tarttuva ja uudistushenkinen ,uskaltaa ottaa vaikeatkin ,toisten pelkäämät hoitamattomat asiat päivän valoon ,kuten tämän lentokenttä Oy;n hoitamatta jätetyt ja jne. asiat. Olen miettinyt mikä tämän ajan ihmisiä vaivaa kun pelätään työtä ja maristaan pienistäkin muutoksista.Onko se niin vaikeaa ymmärtää että työtä on tehtävä.Siksiköhän kunnat ovat niin vaikeessa tilanteessa kun ei ole riittävän ajoissa tartuttu tehtäviin ,onko väkeä liikaa? Paperin pyörittäjät ,onko byrokratia vetänyt mukanaa. Oisko aika ratinalisoida asioita uuteen uskoon.Mietittäväksi.

      • Tulevaisuus edessä

        Yksinään sinä poloinen olet haikailemassa.
        Lentokenttä on persaukinen yhtiö, eikä siitä muuta saa.
        Aikannaan virhe, kun se on tehty, mutta se on sitä aikaa.
        Juuri naiste tapa turata vuosikausia muutaman satasen perässä vuosikausia.
        Joka on lähtenyt, niin on mennyt, eikä takaisin ole haikailemista.
        Ja kun on itse hakenut paikkaa ja saanut, niin sillä selvä.
        Joku järki pitää olla.
        Minäkin olen miettinyt, mikä osaa pyhäjärvisiä vaivaa, kun ne rypee menneessäajassa.


      • tulevaisuus....
        Tulevaisuus edessä kirjoitti:

        Yksinään sinä poloinen olet haikailemassa.
        Lentokenttä on persaukinen yhtiö, eikä siitä muuta saa.
        Aikannaan virhe, kun se on tehty, mutta se on sitä aikaa.
        Juuri naiste tapa turata vuosikausia muutaman satasen perässä vuosikausia.
        Joka on lähtenyt, niin on mennyt, eikä takaisin ole haikailemista.
        Ja kun on itse hakenut paikkaa ja saanut, niin sillä selvä.
        Joku järki pitää olla.
        Minäkin olen miettinyt, mikä osaa pyhäjärvisiä vaivaa, kun ne rypee menneessäajassa.

        edessä ..... tuskin aloittaja on yksin noiden ajatusten kanssa.
        Luottamusta tuskin herättää.....mikäli asiat/asia on jäänyt hoitamatta kuten
        tuo kenttä vuosikymmeniks. Herää muitakin kysymyksiä vieläkö jotain muuta,
        PITÄIS kaupungin asiat hoitaa tyyliin......jottei tarvii paeta.


    • Tulevaisuuteen !

      Mennyttä ei voi muuttaa, joten eikö jo olisi aika panostaa tulevaisuuteen? Miten pystymme tarjoamaan jatkossakin kuntalaisten tarvitsemat palvelut Pyhäjärvellä. Eikö nyt olisi jo aika toimia yhdessä Pyhäjärven parhaaksi ja jättää menneet henkilökaunat tälläkin palstalla romukoppaan!

    • oikeusvoittaa

      samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Titan osaamista tarvittaisiin kipeästi Pyhäjärvellä - Titalla oli näkemyksiä, joihin ei vaikuttanut minkään köörin mielipiteet. Tita näki laittomuuksia tapahtuneen ja yritti tehdä parhaansa että oikeus voittaa. valitettavasti valtapuolueen "uusi" -osasto sekoitti ja hämmensi kaiken täysin sekaisin.

      Tervetuloa Tita takaisin, jos vain mitenkään pääset.

      • tulevaisuus edessä

        Ensinnäkin, minua kummastuttaa, kun täällä puhutellaan entistä kaupunginjohtajaa tuttavallisesti etunimellä..
        Hänen virhe oli, että ei huomannut, että kannattaa kuunnella myös niitä, jotka ovat erimieltä.
        Sitten typerimmät kailotti, että lähtevät käymään Titan luona (tuttavallisesti).
        Siinä sitten kävi niin, että kunnalliset lakimiehet ihmettelevät, mikä on kaupunginjohtajan rooli kun Pyhäjärvellä tehdään laittomia päätöksiä.
        Kaupunginjohtajan kuuluisi valvoa, ettei näin tapahtuisi, kun on lakimiehet sitä varten, joilta voi kysyä.
        Nykyinen pitää hajurakoa.


    • tuupa takaisin

      Pyydetään Tita takaisin ja ei sitten, kun heti.

    • menneen ajan..

      Miten voi unohtaa menneet kun menneen ajan miehet palaavat päätösten pariin

    • ????????????

      Niimpä on lentokenttä peraukinen ja pysyy. Mutta entäs vastuussa olevat ja asiat hoitamatta jättäneet voi sinua," tulevaisuus edessä" oleva oppisitkohan lukemaan rivien välistäkin vähän. Ne tekijät ja tekemättä jättäjät ja yoisille vastuun sysääjät,mites on ????

      • tulevaisuus edessä

        En minä hurraata huutanut, ku 70-luvulla suurella innolla kenttää perustettiin.
        Sanoin jopa, että lähikuntien ilmailuharrastajien pitäisi koota voimavarat ja tehdä yksi kenttä.
        Kenttä on tehty, ja ilmailuharrastajia on vähän.
        Ei se tosin miinusmerkkinen kokonaan ole.
        Siitä on lennetty kesällä palovartiontia, ja on muutama metsäpalo saatu sammutettua alkuunsa.
        Virheitä tulee tekevälle. Ei se tulevaisuus aukene, jos niitä aletaan kaivella.
        Niitä on tullut mullekkin, mutta mitä minä siitä voitan, jos alan omien virheiden ympärillä tanssata.


      • tulevaisuus edessä kirjoitti:

        En minä hurraata huutanut, ku 70-luvulla suurella innolla kenttää perustettiin.
        Sanoin jopa, että lähikuntien ilmailuharrastajien pitäisi koota voimavarat ja tehdä yksi kenttä.
        Kenttä on tehty, ja ilmailuharrastajia on vähän.
        Ei se tosin miinusmerkkinen kokonaan ole.
        Siitä on lennetty kesällä palovartiontia, ja on muutama metsäpalo saatu sammutettua alkuunsa.
        Virheitä tulee tekevälle. Ei se tulevaisuus aukene, jos niitä aletaan kaivella.
        Niitä on tullut mullekkin, mutta mitä minä siitä voitan, jos alan omien virheiden ympärillä tanssata.

        Tulevaisuus edessä puhuu asiaa.
        Lentäjien ois kannattanut tehdä kenttä porukalla.
        Nyt on tilanne sekava kuin minun huppu.

        Pihtiputaalla peltokenttä, samoin Kärsämäellä ja Haapajärvellä.
        Kiuruvedellä kans oma Kiurunsiivet.
        Pyhäjärvellä olis ollut tuhannen taalan paikka tässä keskivälillä klaarata homma, mutta ei vaan onnistunut meillä sekään.

        Entäs jäähalli, olisi hyvin voinut siinäkin hoitaa asiat yhdessä, nyt on HJ, PJ, KV, ja yhdessäkään ei ole puhettakaan 100 % käytöstä, vai onko ?
        Oikaiskoon joka asian tietää, koska tämä on vaan mutua ja kokemusta isommista maalikylistä.
        Kolmeen halliin tuhlatuilla ois voitu rakenta yks halli ja vielä jalkapallohalli.
        Itse en nuita halleja kaipaa, mutta aattelen nuita intnnokkaita käyttäjiä.


      • tulevaisuus edesssä
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Tulevaisuus edessä puhuu asiaa.
        Lentäjien ois kannattanut tehdä kenttä porukalla.
        Nyt on tilanne sekava kuin minun huppu.

        Pihtiputaalla peltokenttä, samoin Kärsämäellä ja Haapajärvellä.
        Kiuruvedellä kans oma Kiurunsiivet.
        Pyhäjärvellä olis ollut tuhannen taalan paikka tässä keskivälillä klaarata homma, mutta ei vaan onnistunut meillä sekään.

        Entäs jäähalli, olisi hyvin voinut siinäkin hoitaa asiat yhdessä, nyt on HJ, PJ, KV, ja yhdessäkään ei ole puhettakaan 100 % käytöstä, vai onko ?
        Oikaiskoon joka asian tietää, koska tämä on vaan mutua ja kokemusta isommista maalikylistä.
        Kolmeen halliin tuhlatuilla ois voitu rakenta yks halli ja vielä jalkapallohalli.
        Itse en nuita halleja kaipaa, mutta aattelen nuita intnnokkaita käyttäjiä.

        Jos tämä Laguna toteutuu, niin silloin sille kentälle voi tulla käyttöä.
        /0-luvulla oli suuria metsäpaloja, nyt metsäpalot voidaan rajata pieniksi, kiitos lentovartioinnin .
        Jäähallin käyttösuhde on suurempi, ja se hyöty mitataan tulevaisuudessa.
        Nyt nuoret harrastaa jääkiekkoa, ja muita joukkuepelejä, eikä kuten ennen hiihtoa.


    • Laguuna toteutuu, mutta millä hinnalla ?
      Nyt oisaika kuin kreivillä laittaa kulungit valtiolle ja eu-lle.
      Muuten kaatuu sekin Pyhäjärvelle.

      Käykääs lukeen ranskan lehdistöö, niin näätte, ne on luovuttamasssa koska välimatka tukee Ruotasta.

    • ei mitään hyvää

      Kyllä rva Rinnevaara on kykynsä näyttänyt. Ei ne kovin häävit ole. Kertokaa yksi esimerkki jostakin hyvästä mitä hän täällä sai aikaiseksi. Onko edes yhtä hyvää konkreettista asiaa, minkä saannos voidaan lukea riitarouvan ansioksi?

    • niinpä niin

      Mitä helvettiä te Tita Rinnevaaraa täällä solvaatte.

      Puhukaa niistä koulujen lakkauttajista, kuten Aki Viitasaaresta, puhukaa Tero Nissisisstä, jotka sopivat kirjaston, kansalaisopiston, hammashoidon ym. tuonne selänteeseen ja sen taakse.

      Puhukaa Pekka Pietiäisistä joka oli niin ylivertainen, mutta piti lähteä pakoon, kun huomasi kaupunkilaisten ärtymyksen kuntaliitos- ym ulosjuoksetettujen asioiden suhteessa.

      • tulevaisuus edessä

        Eikös kouluun tarvita oppilaita.
        Jos ei kylällä ole oppilaita, niin pitääkö siellä olla koulu. opettajineen keittäjineen, talonmiehineen.
        Etkö sinä huomaa, että hallitus on panemassa siikalatvaa myöten nämä kunnat yhteen.
        Silloin on pääpaikka varmasti Haapavesi, siellä on varma, suuri yritys Pohjolan maito. laajentaa parasta-aikaa.
        Ei nuo mainitsemasi hölmöillyt, kuten Rinnevaara.
        Tämäkin hölmöily , että liitytään savon suuntaan. Voi hyvä ihme. Sitten, kun ei sinne huolita, niin aletaan kailottaa, että ollaan itsenäisiä.


    • hyvät/pahat

      Tässä se nähtiin muita solvataan, mutta Rinnevaaran hyvät teot ovat yhä piilossa.
      Riitajuttuja, oikeudenkäyntejä, juristien laskuja niitä kyllä riittää.

    • Hiijen ukkeli

      Pekka Pietiäinen lähti pois akkavallan ikeen alta.

      • Piru periköön

        Joutikii, ei ollut oikeeta johtajan ainesta,....


    • Ennätysten nainen

      Rinnevaara on tehnyt täällä paljon Pyhäjärven kunnanjohtajien ennätyksiä. Tässä esimerkkejä :
      - pisimmät kokoukset
      - eniten laittomia päätöksiä,
      - eniten asioita hallinto-oikeuteen,
      - eniten hlö-kunnan sairauslomia,
      - huonoimmat suhteet naapureihin,
      - eniten negatiivista mediatilaa.
      Siinä niitä noin aluksi.

    • pien eläkeläinen

      tässä vielä siihen luetteloon yksi ennätys - ylivoimaisesti isoin palkka

    • että tällälailla

      Ja kaikki tämä on Jukka Tikanmäen, Kimmo Sarkkisen, Tarmo Rapon ym:n syytä.

      • tyhmäpelle

        ootko sä tyhmä vai pelle


    • ihmetteleväinen

      Miten Kimmo S liittyy tähänja missä on valtuuston enemmistön vastuu?

      • rasvattu salama

        Meillä on tyyli haukkua kaikkea liikkuvaa.


    • näkyjä taivaalla

      Minun on nyt mielipiteeni listattava ,kun oon sivusta seurannut.

      Ensiksi Tikanmäki-Rapo linja kuorosodassa-valittajat ja valituksiin ohjailleet

      Rinnevaara -nero johtaja,talousoppaat hyvin lukenut-älyllään kaikki sokeeraava mutta nainen-asioihin tarttuva-ei hyväksy vilppiä-asioiden oikaisija mm. lentokentän sotkut.

      Rinnevaaran johdolla kaupunginhallitus pani pyörät pyörimään pitkän seisontakauden jälkeen kaupungissamme.

      Selänteestä irtoaminen kaupunkilaisten eduksi ,kuntaliitoksesta pelastuminen

      nyt vielä olisi hyvä saada Rinnevaara takaisin ja työn jatkuminen käyntiin pikaisesti.

      Näkyni mukaan hyvä veliverkoston laiva uppoaa ,rauha palaa kaupunkiimme uusinta vaalien jälkeen.

      Jaksakaa vielä vähän aikaa.

      • lain sivulta

        sinulle tulevaisuus edessä. Oletko niitä ihmisiä ettei asioita saisi tutkia kun on väärin menetelty. Minä taas vaadin asiat järjestykseen ja rangaistuksen niille jotka ovat vääryyttä tehneet.
        Lentokentän sotkuja ei voi unohtaa . Puhukoot koppalakkiset mitä tahtoovat ,mutta asiat ei oo kunnossa jos paperitkin on kadoksissa. Ja kuulu tikanmäki lain mukkaan vain ja ainoastaan toimivan. Miksiköhän näin viisas mies ei hoitanut asioita oikein ja täyty tietää ettei oo valittu hoitamaan asioita,mutta kertoivat että oli joutunut vängellä hoitamaan asiat kun kukkaan ei niitä hoitanut. Hoitasitko sinä jos ei oo tehtävä'ä annettu,kysympä vain?Vai joko oisit vastuussa? kerrompa ,oisit vastuussa ,Kysyt miksei tikanmäki kerrompa noudattaa lakia ja vain ja ainoastaan kaikessa lakia.


      • tulevaisuus edessä
        lain sivulta kirjoitti:

        sinulle tulevaisuus edessä. Oletko niitä ihmisiä ettei asioita saisi tutkia kun on väärin menetelty. Minä taas vaadin asiat järjestykseen ja rangaistuksen niille jotka ovat vääryyttä tehneet.
        Lentokentän sotkuja ei voi unohtaa . Puhukoot koppalakkiset mitä tahtoovat ,mutta asiat ei oo kunnossa jos paperitkin on kadoksissa. Ja kuulu tikanmäki lain mukkaan vain ja ainoastaan toimivan. Miksiköhän näin viisas mies ei hoitanut asioita oikein ja täyty tietää ettei oo valittu hoitamaan asioita,mutta kertoivat että oli joutunut vängellä hoitamaan asiat kun kukkaan ei niitä hoitanut. Hoitasitko sinä jos ei oo tehtävä'ä annettu,kysympä vain?Vai joko oisit vastuussa? kerrompa ,oisit vastuussa ,Kysyt miksei tikanmäki kerrompa noudattaa lakia ja vain ja ainoastaan kaikessa lakia.

        Minusta tuntuu, että pyhäjärven parhaat voimat on tutkineet lentokenttää vähintään sen arvon edestä.
        En ole käynyt kentällä, mutta kuvasta voi päätellä, että kuoppainen kenttä ja rapistunut peltihalli..
        Eikös pyhäjärven Sanomissa ollut, ettei ole mitään, huomautettavaa, vaikka on tutkittu. Mikäli oikein muistan.
        Mitä siitä enää jankuttaa.
        Virhe ratkaisu aikanaan koko kenttä, mutta se on tehty.
        Edessä on, joko kentän kunnostus, tai kentän lopetus.
        Tämä on eteenpäinkatsomista.


      • Vastuullinen 2
        lain sivulta kirjoitti:

        sinulle tulevaisuus edessä. Oletko niitä ihmisiä ettei asioita saisi tutkia kun on väärin menetelty. Minä taas vaadin asiat järjestykseen ja rangaistuksen niille jotka ovat vääryyttä tehneet.
        Lentokentän sotkuja ei voi unohtaa . Puhukoot koppalakkiset mitä tahtoovat ,mutta asiat ei oo kunnossa jos paperitkin on kadoksissa. Ja kuulu tikanmäki lain mukkaan vain ja ainoastaan toimivan. Miksiköhän näin viisas mies ei hoitanut asioita oikein ja täyty tietää ettei oo valittu hoitamaan asioita,mutta kertoivat että oli joutunut vängellä hoitamaan asiat kun kukkaan ei niitä hoitanut. Hoitasitko sinä jos ei oo tehtävä'ä annettu,kysympä vain?Vai joko oisit vastuussa? kerrompa ,oisit vastuussa ,Kysyt miksei tikanmäki kerrompa noudattaa lakia ja vain ja ainoastaan kaikessa lakia.

        Eikö vastuullisen tilitoimiston tehtävä ole hoitaa kirjanpito niin että paperit ovat kunnossa?


      • hamletti
        Vastuullinen 2 kirjoitti:

        Eikö vastuullisen tilitoimiston tehtävä ole hoitaa kirjanpito niin että paperit ovat kunnossa?

        Osakeyhtiössä on halltitus ja toimitusjohtaja sitä varten että vastaavat siitä, että tilinpäätökset tehdään lakien mukaisissa määräajoissa pysyen. Missä oli hallitus ja toimitusjohtaja, kas siinäpä kymysys?


      • Omistaa Kaupunki.
        hamletti kirjoitti:

        Osakeyhtiössä on halltitus ja toimitusjohtaja sitä varten että vastaavat siitä, että tilinpäätökset tehdään lakien mukaisissa määräajoissa pysyen. Missä oli hallitus ja toimitusjohtaja, kas siinäpä kymysys?

        Kysäistä voi virka-aikana Kaupungintalolta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1711
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1452
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      973
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      946
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      42
      790
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      708
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      681
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      671
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      656
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe