Mokkula automaattiseksi

=12.04=

ilman klikkailuja.
Ensin tein käynnistettävien sovellusten valikon, joka ilmestyy sammutusnapin valikkoon komennolla:
sudo sed -i 's/NoDisplay=true/NoDisplay=false/g' /etc/xdg/autostart/*.desktop
Sen jälkeen tein txt-tiedoston tekstimuokkaimella kotikansioon keksityllä nimellä, esim 3G ja tiedostoon komennot:

sleep 4s; nmcli nm wwan on
sleep 5s; nmcli nm wwan on
sleep 6s; nmcli nm wwan on
sleep 7s; nmcli nm wwan on
sleep 8s; nmcli nm wwan on
sleep 9s; nmcli nm wwan on
sleep 10s; nmcli nm wwan on
sleep 11s; nmcli nm wwan on
sleep 12s; nmcli nm wwan on
sleep 13s; nmcli nm wwan on

Tallennettu tekstitiedosto käydään klikkaamassa Ominaisuudet > Oikeudet > Salli tiedoston suorittaminen sovelluksena.
Sen jälkeen ko. tiedosto käydään lisäämässä em. käynnistettäviin sovelluksiin.
Verkkohallinnassa täppä pitää olla kohdassa "yhdistä automaattisesti".

9

496

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UBUNTU 1204 Mokkula

      Kiitos selkeästä ohjeesta.
      Yleensä menee sormi suuhun, mutta tämäpä onnistui ja toimii !!

      Nyt kytkeytyy taas mokkula automaattisesti nettiin. Viimeksi toimi 1Ubuntu 10.10:llä, mutta ei sen jälkeen. Pikku asia joka harmitti, vaan ei enää =)

    • Windows 8

      Ilman kikkailua, heh heh, siinähän säädätte tubutintanne.

      • Heh heh..

        Leiki sinä Winshitin laatikkoleikkiä, ja skannaile viruksia.


    • ---?---

      Osaatko kunnolla lukea ? Et.
      Ilman klikkailua, ja tässä se tarkoittaa yhtä klikkausta hiirellä.

      • ---?---

        Tuo siis Windows 8:lle.


      • Heh heh..
        ---?--- kirjoitti:

        Tuo siis Windows 8:lle.

        Nyt sitä yhtäkään klikkausta ei tarvita Ubuntussa.


    • ....

      Ei komentoa sudo sed -i 's/NoDisplay=true/NoDisplay=false/g' /etc/xdg/autostart/*.desktop tarvitse suorittaa. Avaat "Käynnistettävät sovellukset" ja valitset lisää, ja haet kyseisen tekstitiedoston käynnistyväksi.

    • hiirikö kuluu?

      Miksi ihmeessä sen pitäisi olla automaattinen?

      Hiirikö siinä kuluu jos napsauttaa netin päälle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe