Hellurei. Tietääkö kukaan lääkäriä jossain Pohjanmaan kolkassa, joka ymmärtäisi jotain homeoireiden päälle ja osaisi vielä hoitaakin? Hometta on ja oireita on rajustikin, mutta ei mitään käsitystä, mihin suuntaan tässä pitäisi nyt edetä... Asia koskee sekä itseäni että alakouluikäisiä penskojani, joten lasten tai aikuisten lääkäristä olisi tarvetta.
Vastaukset 6
- olikohan terveystalo
Jyväskylästä ainakin löytyy...
- Et välttämättä tar-
vitse lääkäriä!!
.............jatkuu.
.............Huomaa että oireilu poistuu viiveellä! Sen nopeammin mitä enemmän syöt mh-bakteereita!
Seuraavassa on suuntaa antava ohje, oireiden poistumiselle, kun:
1. Altistuminen kv-homeiden toksiinille loppuu, sekä
2. Rupeat syömään 3-tärkeintä Probiootti-bakteeria jatkuvasti, joten tee po Probioottien saannista elämäntapa: ”Rasva- ja Probiootti-remontti”(=Navigaatio-hakemisto).
- Yli 10-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 4..6 kuukaudessa.
- Yli 20-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 6….12 kuukaudessa.
- Yli 30-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 12……24 kuukaudessa.
- Yli 40-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 24……..36 kuukaudessa.
- Yli 50-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 36………. ~~ kuukaudessa.
>>>>>Lääkärikään ei pysty edellä mainitussa Kvht-altistuksessa tekemään muuta, kuin:
- Altistuksen pysyvä lopettaminen joka on =50% hoidosta, mutta se ei tarkoita sitä että kaikki olisi automaattisesti kunnossa! Oireilu poistuu viiveellä, sen nopeammin mitä enemmän syöt po Probiootti-bakteereita, joka =50% hoidosta! Mh-bakteereita sinun pitää syödä kv-home antibiootin tuhoamien Probioottien tilalle, jolloin pikkuhiljaa ajankuluessa pystyt kestämään niin luonnonhomeita, kuin kosteusvauriohomeiden-toksiinia.
Huom!
a. Po mh-bakteerit eivät ilmesty tyhjästä limakalvoillesi!
b. Limakalvojen Probiootti bakteerien palautusprosessi tarvitsee prikulleen:
Jatkuu:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=96
Tästä on kyse elimistössäsi:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=19
Limakalvojen bakteeri opastus:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=67- voi veljet huhh
Huuhaata!!
- Totesi Lääkäri2
voi veljet huhh kirjoitti:
Huuhaata!!
joka ei osaa lukea!
Siinä rumbassa viedään vain rahat. Ville Valtoselta saat edes lausunnon, jolla voit tehdä jotain. Varaa aika Aavasta ja yövy Hesassa. Tunarit tulevat paljon kalliimmaksi, eivätkä osaa kuin kirjoittaa laskun hyvin.
- possu4
Kokkolassa korvalääkäri Kingelin-Weitz on loistava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407