BMW e90 325i ostamassa

tulevabemaristi?

Tere,

Löytyiskö täältä asiantuntevaa apua auton ostoon? Mielessä olisi BMW e90 325i (manuaalisena). Tässä nettiauton vaihtoehdot, mitä suosittelisitte ja miksi?

http://www.nettiauto.com/bmw/325/?id_car_type=2&id_gear_type=2&yfrom=2005

En ole koskaan omistanut tai edes ajanut BMW:tä, mutta tuo malli miellyttää ja ostopäätös on tehty kunhan sopiva löytyy. 320i ei kiinnosta, eikä dieselit.

89

18215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+5

      Tuossa listassahan on monta ei-msporttia vaikka ilmoituksissa lukee selvästi että auto on m-sport???

    • Ittellä on...

      Suosittelen diisseliä.

    • tulevabemaristi?

      Terve,

      Diesel ei käy. Niissä on ollut paljon vikoja (eri palstoilta luettua) ja bensakoneen (6-sylinteriä) äänet miellyttävät nakutusta enemmän. Ensisijaisesti hakusessa on 325i, ehkä myös 330i/335i jos hinta on noin 20 000e

    • simonbare
      • 320i

        Näytti hyvältä autolta. Ei muuta kuin tinat tiskiin!


    • hmmm...

      Asiahan ei tietysti minulle kuulu,mutta tuossahan on jo hyvä valikoima,että ei muuta kuin luuri käteen ja soitteleen ja mahd. myös koeajolle.

    • tulevabemaristi?

      Tere,

      Kaksi on käyty testaamassa ja toisesta tarjous sisällä. Ajattelin vain, jos jollain muulla olisi ollut kokemuksia noista 325i joita olisi voinut täällä kertoa.

    • bmw kusipää

      Itse omistin jokunen vuosi sitten 325i (-06) m-sportin,hieno auto,ainut että nostimissa oli vikaa.Eli jos auto ns.tikittää tai sirittää kylmänä kannattaa käydä kysymässä jossain merkkiliikeessä ihan onko ääni sellainen.Meikäläisen kohdalla onneksi meni luovutetun autoliikeen piikkin lasku,3500e.Kuulin tuosta kun vein toisia renkaita liikeeseen jälkikäteen.

    • tulevabemaristi?

      Ohhoh, olipas ihanan kallista! Kiitos tästä tiedosta, täytyy ensi viikolla tarkistaa tuo asia.

    • bemaristi2012

      Dodiin, BMW tuli tuossa pari päivää sitten ostettua. Ainakin vielä olen ollut erittäin tyytyväinen. Pihalla autoa hieman siistiessäni naapurin ukko huuteli, että taitaa olla tullut joku arpajaisvoitto, kun noin kallista autoa on pihalle ilmaantunut :)

      • Onneksi olkoon uudesta hankista! :)
        Itse omistin aikoinaan 325i m-sportin ja tykkäsin ajettavuudesta kiihtyvyydestä.
        Joten,hyvän valinta tuli tehtyä.


    • jorma456

      5-sarjan BMW on paras!

    • anitraso

      "5-sarjan BMW on paras! "

      kyllä kolmossarja on paljon siistimpi ja ketterämpi kuin laivankokoinen vitonen :)

    • pian se liikkuu

      Itsellä kyseinen malli makaa autotallissa odottaen koneremonttia :( kyllä ottaa pattiin !

      • Jannix

        Minkä vuotinen auto? Ainakin Coupessa 2008 (jollainen minulla on :) vaihtui 325i:ssä moottori 2.5 litraisesta 3 litraiseen. 3 litrainen on 325-335 rintamalla selvästi se "säästömalli". Keskikulutus on vain 7l/100km ja automaatti kiihtyy 0-100 7 sekunnissa. Jotenka ero 2.5 litraiseen on selvä niin suorituskyvyssä kuin kulutuksessakin.
        Viellä tuosta sun koneesta.. mitä siinnä meni rikki? Ikävä juttu kyllä.


    • peruspenari

      "Itsellä kyseinen malli makaa autotallissa odottaen koneremonttia :( kyllä ottaa pattiin ! "

      diesel vai bensa?

      bemarin dieseleissä on ollut niin paljon vikoja että sellaista en kyllä ostaisi jos ei pakko olisi!! imusarjan läpät, huohottimet, jakopään ketjut yms

      • Jannix

        Onko samat ongemat kaikissa diesel moottoreissa malliin katsomatta? Mulla oli aiemmin 320dA ja 60tkm->120tkm aikana ei ollut vian vikaa missään. Ainoa hieman tympivä piirre on dieselin ääni... ainakin verrattuna bensa rivikutoseen :)


      • jarki käteen

        Nyt kyllä alko kiinnostaan? Mistä lähtien bemarin dieseleissä ois ollu paljon vikoja? Nuo dieselversiot on vuodesta toiseen keikkuneet saksalaisen ADAC:in vähävikaisimpien automallien listoilla.

        Itsellä kokemusta BMW 120d, 123d ja 320d autoista, joilla olen ilman ainuttakaan vikaa ajanut n. 150 tuhatta kilometriä. Nykyisellä 320d:ssäni on yli 200 tuhatta mittarissa eikä oo kyllä ollu ongelmia. Bensa nelareista taas olen kuullut kaikennäköistä.

        Oot näemmä keränny tuohon vikalistaan bemarin eri dieselkoneiden viat. Missään bemarin dieselissä ei oo kaikkia noita mainitsemiasi ongelmia vaan jokainen liittyy eri konemalliin. Kyllähän sen dieselin saa kuullostamaan pelottavalta jos sen noin listaa. Olen varma, että et halua samanlaista listaa bmw:n 6 koneesta(mukana kaikki tehdyt 6 koneet). Se ois huomattavasti pidempi.


      • vag-is-best
        jarki käteen kirjoitti:

        Nyt kyllä alko kiinnostaan? Mistä lähtien bemarin dieseleissä ois ollu paljon vikoja? Nuo dieselversiot on vuodesta toiseen keikkuneet saksalaisen ADAC:in vähävikaisimpien automallien listoilla.

        Itsellä kokemusta BMW 120d, 123d ja 320d autoista, joilla olen ilman ainuttakaan vikaa ajanut n. 150 tuhatta kilometriä. Nykyisellä 320d:ssäni on yli 200 tuhatta mittarissa eikä oo kyllä ollu ongelmia. Bensa nelareista taas olen kuullut kaikennäköistä.

        Oot näemmä keränny tuohon vikalistaan bemarin eri dieselkoneiden viat. Missään bemarin dieselissä ei oo kaikkia noita mainitsemiasi ongelmia vaan jokainen liittyy eri konemalliin. Kyllähän sen dieselin saa kuullostamaan pelottavalta jos sen noin listaa. Olen varma, että et halua samanlaista listaa bmw:n 6 koneesta(mukana kaikki tehdyt 6 koneet). Se ois huomattavasti pidempi.

        "Nykyisellä 320d:ssäni on yli 200 tuhatta mittarissa eikä oo kyllä ollu ongelmia"

        dieseli miestä jänskättää :) pitää tulla tänne puolustelemaan surkeaa ostostaan, taitaa olla tuokin 320d jo nettiautossa myynnissä?? paras se on myydäkin pois ennenkuin turbo laukeaa.........


      • järki käteen
        vag-is-best kirjoitti:

        "Nykyisellä 320d:ssäni on yli 200 tuhatta mittarissa eikä oo kyllä ollu ongelmia"

        dieseli miestä jänskättää :) pitää tulla tänne puolustelemaan surkeaa ostostaan, taitaa olla tuokin 320d jo nettiautossa myynnissä?? paras se on myydäkin pois ennenkuin turbo laukeaa.........

        Juu ei kaada minun taloutta, vaikka yhden turbon joutuu korjaamaan. :-) Se on pieni hinta korjaukseen jos on ajanu kyseisellä yksilöllä sata tuhatta.


    • 1238905

      " Mulla oli aiemmin 320dA ja 60tkm->120tkm "

      Ongelmat alkavat yleensä 2.0 turbodieseleissä tuossa 150tkm --> Netti on täynnä juttuja näistä 2-litraisten moottorien ongelmista, nakutuksesta se yleensä alkaa ja konerikkoon päättyy.... useiden tuhansien rempat joka tapauksessa.

      Vältä siis BMW:n pikkudieseleitä, jos et omaa isoa rahapussia!!

    • xc9006

      Onko e90 320i kuutoskoneella kuten e46?

      • ???

        No riittikö tuo hankinta nostamaan sen matikan numeron nelosesta kutoseen? Vai paraatipituudestako oli puhe?


    • nissnan
    • 530d automaatti

      Vie ihan hvetisti polttista ja kauheet vakuutusmaksut tossa autossa. Tehoa on riittävästi joskaan ei urheilullisesti. Ajanut olen ja nykyään omistan 530d vm 09 joka on jo urheilullinen tuohon 325 verrattuna

    • koupe-män
      • mr500sarja

    • opeli2020

      On varmaan ihan oma auto kun on niin komia! :D

    • jarkkouis

      kuka kehtaa millään 325 ajella? ämmä se olla pitää! ja mieluummin vielä m5

      • eikö ego kestä?

        öö.. Terveen itsetunnon omaavat, ehkä?


    • Tiina_tuksi
    • jfgxd

      toisessa ei ole varusteita ja toisessa on,
      toisessa on 173tkm ja toisessa 226tkm.

    • Tiina_tuksi

      Mutta silti noin kova hinta ero? Ei ihme että tuo kalliimpi on ollut pitkään myynnissä kun ei halvempikaan näytä menevän kaupaksi. Pelkkä m-sport varustelu ei noin montaa tonnia maksa uutenakaan verrattuna tavalliseen malliin.

    • fdsfsd

      kumpikaan ei ole M-Sport ;)

    • Bemumies1

      Olen testannut bmw 1, 3 sekä 5 sarjat rata-ajossa. Ehdottomasti miellyttävin on uusi 3-sarja 2 litraisella bensakoneella.

    • oppoodtf
    • kalervo6754

      "miksi ei kauppa käy???

      Jos on liian halpa, niin kukaan ei uskalla ostaa.

    • kalleqwerty

      Viekö tuollainen isokoneinen bemari paljonkin bensaa? Tekisi mieli vaihtaa kesäksi Avensins tehokkaampaan autoon mutta bensankulutus hirvittää....

      • kalleqwerty

        Eikö kellään ole omakohtaisia kulutuskokemuksia 325i tai 330i???


      • bmw kusipää
        kalleqwerty kirjoitti:

        Eikö kellään ole omakohtaisia kulutuskokemuksia 325i tai 330i???

        kuten tuolla aikaisemmin mainitsin niin itselläni oli e90 325i ja jollen nyt ihan hirveästi valehtele niin 11 - 12 litran väliin/100km.Mutta,sanottakoot heti kärkeen että minä en ole se taloudellisin ajaja,todellakaan.Toisekseen,jonkun verran kaupunki ajoa.
        Mutta,mahtava peli oli,ei voi muuta sanoa.

        Ja jos haluat esittää lisäkysymyksiä ja saaha asiallisia vastauksia niin kannattaa kysyä http://www.bmwforum.fi/


      • 125i
        kalleqwerty kirjoitti:

        Eikö kellään ole omakohtaisia kulutuskokemuksia 325i tai 330i???

        Itselläni on 125i eli sama rivi kutonen kun tuossa 325i.ssä. Kyllä se kulutus riippuu ihan siitä ajotyylistä. nätisti kun ajaa saa helposti sellaset 6-8 l/100km mutta kun on itse hurjastellut aina välillä on se noussut nopeasti 12 l/100km. Se ääni joka noista moottoreista lähtee on vaan liian kiva että aina välillä pitää vähän revittää ;)


    • bemmikummit
      • Kumoharikka

      • bemmikummit

        MYYTY NETTIAUTON KAUTTA :)))


      • bemmikummit
        bemmikummit kirjoitti:

        MYYTY NETTIAUTON KAUTTA :)))

        SIIS TUO YLEMPI VALKOINEN BEMARI :)))


    • audisti65

      karseita pommeja kaikki, audi on palojen enemmän premiuumia

      • Nissan SL

        Nissan skylinea parempaa saa hakea! Ei tosin löydy bemareista tai audeista ;D


    • Jontttu56

      Miten nissan skyline liittyy bemarikeskusteluun? muovinen amish-kippo

    • homo keijo

      millanen bemu pitää hommata kun haluaa maksimoida homoutensa?

    • keijonkaveripekka
    • 3456ds76wqadf
    • gunnarri
      • Komee on

        Kiiltää komeesti ja hienot kuvat oot kyllä ottanut!


    • iihmemies7

      kulkeeko 325 kovempaa kuin 320?

    • kartsa43

      Tätä aattelin lähteä juhannuksen jälkeen kattomaan http://www.nettiauto.com/bmw/325/5687934 Ei taida olla nahkasisustaa? Ei lue ainakaan ilmossa ja kuvia sisältä ei ole. Saa nähdä onko niin hyvä kuin kuvissa näyttää.

    • tyutre

      "kulkeeko 325 kovempaa kuin 320?"

      kulkee tietennin joha sen sanoo tavan järkikin>?=!

    • jna3n4f9
      • joppe3211

        EI MYYNNISSÄ


    • hianoobemari
    • wille5

      tohelot auton omistajat miten bemarista saa koneen hajalle taitaa olla vika ratin ja selkänojan välis

    • järjen köyhyyttä

      Noi tylsän näköiset laatikot muistuttaa skodaa.

    • yutwexaq

      Kumpi on parempi bensa vai diesel bemu??

      • Diesel 3

        No dieseli tietysti. Bensa vaparit on niin last season kamaa verrattuna esim.
        dieselien vääntöön, kulutukseen, ohituskiihtyvyyteen, käyttöominaisuuksiin ym.
        Dieselit vääntää alhaalta, ei tartte kierrättää.
        Väännöllä autot liikkuu normaaliajossa, jota dieselissä riittää. Käytännön
        Suorituskyky dieselissä selvästi parempi. Suorituskyky myös.


    • jaakkoykönen
    • 2sdjn54gfdsd
    • bemmibemm

      Muistakaa bemarikaupoilla, että bensabemari on paras bemari! :)

    • Koettu ja nähty

      Parasta bemaria ei ole edes tehty.
      Vanhanaikainen ja teknisesti epäluotettava novelsyöppö koko auto.

    • 330i

      paljon mielummin ostaa 330i kuin 325i, veikkaan että 325i:seen kyllästyy tosi nopeasti.

    • 335ionauto

      paljon mielummin ostaa 330i kuin 325i, veikkaan että 325i:seen kyllästyy tosi nopeasti.

      paljon mieluummin ostaa 335i kuin 330i, tiedän että 330i:seen kyllästyy tosi nopeasti.

      • 330i

        335i:sissa on enemmän vikoja, 330i tehot riittäneet ihan hyvin ainakin itselle..


    • 34df56

      325 ja 330 ovat aivan mopoja verrattuna ohjelmoituu 335. turbo rulettaa aina!!

      • jaabbani

        Nissan sunny 1.4 tosimiesten AUTO! Noi bemarithan on alapään (ja vähän yläkin) riittämättömyyden jatke..:-D


      • 330i 272hp riittää

        Miksi edes verrata kalliimpaa, ohjelmoitua ja vikaherkempää 335:sta 330:iin ?


    • joku525

      Joo ota sen verran enemmän velkaa, että saat ostetua siihen myös vilkut

    • 67iu76
      • ajamisen iloa

        Tota vanhaa mallia itsekkin ihmettelin kun etsin 320i BMW:tä. Lopulta löysin hyvillä varusteilla mm. Parkkitutka, xenonit valosarja, autom. ilmastointi jne. vm-08.


    • Tiedä sitten?

      Vuosimallia 2008 näkyy olevan. Ehkäpä on valmistettu esim. 2005, mutta rekisteröity vasta 2008.

      • ytsse1

        Joo mutta korimalli on e46 eikä e90


    • seppo4321
    • eilinen99

      Seppo pårkele toi on jo vanha juttu, sää oot jälki junas kato päivämääriä!

      • seppo4321

        No onhan tää Superpower!!! e90 3.0l Jäätävä peli! myynnissä. Ostakaa pois!!


    • Seppo4321
    • savotta

      Ei taida kauppa käyrä nokikepillä, on siin hurja vääntö, vois vetää vaikka tukki kuormaa perässä.

    • sakke65432

      lliian kova peli pikku-pojille!!

    • Irkkunas
    • toi5

      Meidän perheessä, nyt 18-v pojalle annettu, alkujaan uudesta asti ollut 320d coupe
      2007 ( se viimeisin 3-sarjan coupe). Nyt ajettuna 240 tkm, ei mitään muuta tehty kuin normaalit huollot. Nyt jos tulee vikoja, ei kun paaliin, on jo täysin palvellut. Ei edes ruostetta missään. Ainakin yksi , joka on ollut tyytyväinen BMW-ostokseensa.
      Itse vaihdoin (kun BMW:n pojalle annoin) Mersun E-sarjaan. Täytyy sanoa, että Bmw:ssä oli enemmän ajamisen meininkiä, mutta sehän on tunne-kysymys.

    • näinoikeesti

      "2007 viimeisin 3-sarjan coupe" ? mulla on 3-sarjan coupe mallia 2013 ja se on viimeinen coupe 3-sarjasta. 320d 184hv.

    • Toi5

      Toki ymmärtänet mitä tarkoitin. 2007 tuli viimeinen 3-sarjan korimalli ja jäi viimeiseksi, valmistettiin 2013 asti. Sitten tulikin 4 sarja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe