Hlan kanslian viranhaltijoiden kirjoitustyyli ja väitteet

Vain Peukaloinen

Tässä on vain kolmen keskustelu otteet. Niistä voi nähdä kansliassa johtavissa asemissa olevien tyyli ja todellinen ”minä”. Ovatko tällaiset naiset kunnioituksen arvoisia?

Minua säälittää Peukaloinen (avaus)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11103425
= melkoinen REPPANA.

Eikö heinolalaisilla
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11096742
Vai kirjotteleeko tänne vaan muutama tärähtänyt hullu (kuten : nimetön heinolasta, vain peukaloinen ym.)?
Tita Rinnevaara pitää ulostaa mahdollisimman nopeasti!
Tita Rinnevaara = kävelevä pommi Heinolan kaupungille.
Miksi APINA (= Peukaloinen) feikkaat?

Miten voisimme tukea uutta kaupunginjohtajaamme?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11094204
Nyt mietitään vain sitä, miten päästään Tita Rinnevaarasta mahdollisimman pian eroon.
Avaaja = täysin pimeä tyyppi
Aloittaja on mennyt lopullisesti sekaisin.
Rinnevaara mahdollisimman äkkiä pois Heinolasta. Siinä toteutuu molemmat toiveesi!
Narsisti ulos! Juuri näin.

Tämän kirjaittaman nimimerkit ovat joko nero, tai ei reppana, tai Ooooooooooooooohoooooooooooo, tai Äly hoi, tai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, tai Lopetajooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!, siis todella köyhän mielikuvituksen ja kehnon kirjallisuuskielen taito.

Kun tulee hetki, etsin näitä lisää.

16

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdkfhsdfhas

Olet tosi hauska:)
      Noinhan he tosiaan ovat kirjoitelleet. Aika iso ero sinun tyylissäsi ja heidän, vaikka suomi ei ole edes äidinkielesi. Jos itse joskus haluaisin sihteerin, toivoisin hänen olevan sinun laisesi yksityiskohtainen ja perusteellinen ja asiallinen ihminen.

• Ulos!

Toivottavasti Tita R. ulostetaan vielä tämän vuoden puolella.

• Tita on hyvä!

Tita Rinnevaaran ei tarvi lähteä pois.Tita laittaa Heinolan asiat kuntoon ja kerranki saatiin kunnon kaupunginjohtaja.

• Sisään99
        Tita on hyvä! kirjoitti:

Tita Rinnevaaran ei tarvi lähteä pois.Tita laittaa Heinolan asiat kuntoon ja kerranki saatiin kunnon kaupunginjohtaja.

Uusi valtuusto ei erota Titaa, vaan päättää siitä, että listojen allekirjoittajat siirretään alempitasoiseen työhön siitä syystä, että he eivät nauti luottamusta ja ovat epälojaaleja.

• Vain Peukaloinen

7.12.2012 alkaen hysteerinen asianomainen tunkeutuu jokaiseen keskusteluun pakkomielteinen ajatuksensa ”Toivottavasti Tita Rinnevaara ulostetaan vielä tämän vuoden puolella.”
      Asianomainen on niin hermostunut, että voi hakeutua sairaslomaan ja kerätä ”Hätähuuto” palstalle Suomi24 kirjoittaneiden vastaan.
      Aika köyhä mielikuvitus, yhtä köyhä, kun hänen laatimansa ”Hätähuuto hallitukselle”, jossa ei ole muuta, kun ylitse käveleminen ja ammattitaitoa vähättelyä..
      Jos ne kanslian viranhaltijat muitakin tehtäviä hoitavat yhtä taitavasti, minä itse ehdottomasti kävelisin yli ja en arvostaisi yhtään vastaavaa ammattitaitoa.

Matti Seppä lähtee valtuustosta, mutta ei Heinolasta
      Ulos!
      8.12.2012 09:33
      Peukaloisen pitkä ”Kiitos” tuesta.
      Ulos!
      8.12.2012 09:32
      Päätöksenteko: Kaupunginhallitus, valtuusto ja kuntalainen
      Ulos!
      8.12.2012 09:31
      Päätöksenteko: Kaupunginhallitus, valtuusto ja kuntalainen
      Ulos!
      8.12.2012 09:31
      Kaupunginjohtajan työ hienoa - kuntalaisten kannattavat
      Ulos!
      7.12.2012 17:15
      Heinolan johtajat ja päälliköt (vs:t ja va) nostavat palkkojaan
      Ulos!
      7.12.2012 17:14
      Hlan kanslian viranhaltijoiden kirjoitustyyli ja väitteet
      Ulos!
      7.12.2012 17:18
      Minua säälittää Peukaloinen
      Ulos!
      7.12.2012 17:12
      Kaupunginjohtajakohu mediassa ja journalismin etiikka.
      Ulos!
      7.12.2012 17:19
      Pöhötautiset virkamiehet ajavat omia etujaan
      Ulos!
      7.12.2012 17:16
      Peukaloinen ja kumppanit
      Ulos!
      7.12.2012 17:14

Ajatus on vähän muokattu ja todennäköisesti peräisin keskustelun aliotteesta Toivottavasti Tita Rinnevaara
      Heinolan asukkaat
      3.12.2012 08:33
      ei työskentele enää yhtään päivää Heinolan kaupungintalolla.

• Vain Peukaloinen

Kehotan kaikkia huolestuneita ottaa ulos linkin otsikkoineen olennaisista keskusteluista. Jälkeenpäin helpompi olisi palata asiaan.
      Näyttä siltä, että joku yrittää ottaa esille vanhoja mitättömiä keskusteluja niin, että oleelliset otsikot katoavat.
      Nyt tiedossa ovat ainakin Heinolan häpäisemisen aloittajat ja heidän motiivinsa.
      Sen lisäksi esille on otettu erittäin tärkeät asiakirjat, joista näkyy, mitä pinnan alla tapahtuu.
      Sydämettömät ihmiset hoitavat sydämellisiä asioita.
      Nyt ne hätäisesti yrittävät jotenkin viedä asiat sivuun, toivoen, että lähestyvä joulu hillitä ihmisten halua kaivata totuutta esille.
      En tiedä, mitä me mahdamme niille viranhaltijoille, mutta ainakin emme usko enää heitä.
      Teoista ihmisiä tunnetaan, nyt teot, ainakin osittain, ovat esille.
      Siis linkit talteen ja silmät auki.

• Äly hoi!

Miten uskallat varmana esittää, että kaikki nuo kirjoitukset olisivat Terhin? Ainakin viimeksi kun peiliin kurkkasin, niin sieltä katseli ihan oma naama, ei Terhin. Ja hillitsisitkö vähän tuota postaustulvaa: minä en ainakaan enää oikein pysy kärryillä noissa jutuissasi.

• Vain Peukaloinen

OIKAISU
      Sovitaan, että keskusteluissa ei mainita kenenkään nimiä, jos osallistujat haluavat olla anonyymejä.
      Sen lisäksi liittäminen keskusteluun yritystä, joka on TÄYSIN ULKOPUOLINEN ja ei kuulu asiaan mitenkään, on kyseenalainen ja vähintään epäeettinen yritys kiristää osallistuja, tietämättä edes, pitääkö tieto paikansa.
      Me osallistumme tässä yksityishenkilöinä, ei viranhaltijoina eikä oikeushenkilöinä.

• Vain Peukaloinen

Sairaan tyylin esimerkkejä ei edes tarvitse etsiä.
      Ne itse laittavat tähän keskusteluun omia vastaavia tekstejä.
      Katso tämän keskustelun viesti 7.12.2012 17:18 ja 9.12.2012 12:06,

• KDlk asdjfajj kknsni

Siansaksa on arvoisensa kommentti tuolle joka keskusteluun sairasta tekstiä kopioivalle "ulostajalle" (esim. tuo 7.12.2012 17:18), joka mitä ilmeisemmin tarvitsisi ammattiapua. Ei sen "vakavammasta" ole kyse. Ei siis mitään piilomerkityksiä tms.

I rest my case.

• Vain Peukaloinen
        KDlk asdjfajj kknsni kirjoitti:

Siansaksa on arvoisensa kommentti tuolle joka keskusteluun sairasta tekstiä kopioivalle "ulostajalle" (esim. tuo 7.12.2012 17:18), joka mitä ilmeisemmin tarvitsisi ammattiapua. Ei sen "vakavammasta" ole kyse. Ei siis mitään piilomerkityksiä tms.

I rest my case.

Anteeksi, olen idiootti ja ymmärsin viestisi väärin. Yritän korjata erehdykseni.
        Minua vain pilkatan jatkuvasti, törkeyksiäkin löytyy. Sen takia ehkä olen turhaan piikkinen.

• fgdfgfdshh

Onkohan tuo ulostaja niitä samoja höyrypäitä, jonka oli kuultu uhoilevan väkivallalla ennen maanantain valtuustokokousta, vai onkohan se yksi 50:stä?

Oli miten oli, se iskostaa lukijoiden mieleen, minkätasoista porukkaa sillä puolen on. Asiallista kommenttia siltä puolen on tullut niin harvoja, että aivan ilahtuu, jos sellainenkin tulee vastaan. Kai se on vaikeaa kirjoittaa asiallista vastalausetta, kun puolustaa uppoavaa laivaa. Paluuta entiseen ei ole. Ainakin niin toivon. Asetun vaikka itse ehdokkaaksi, jos on pakko, niin pääsen katselemaan lähempää, mitä siellä oikein tapahtuu.

• Vain Peukaloinen

Kankaanpään porukan taso on ennallaan:

Tita Rinnevaara on edelleen Heinolan kaupunginjohtaja
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11141335
      Haistapeukaloinenpas
      27.12.2012 00:50
      Työnnä jo se saaatanan tita sinne persseeseen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Vain sitä

Peukaloinen = SÄÄLITTÄVÄ REPPANA.

• Vain Peukaloinen
    • Ei ulos

En vaadi, että viestin takana kirjaimellisesti joku kansliasta.
      Mutta vistin lähettäjä puolustaa tällä tavalla kansliaa eli pilaa kanslian malttia.
      Ja jos ulostatte Heinolassa työtä tekeviä veronmaksajia, miten käy teille?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11227573
      Adressi Johtajaamme vastaan!
      Haistakaa nyjjo 29.1.2013 10:49
      Haistakaa Ryhmä Rinnevaara piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttkäääääääääääääääää paaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Teidät pitää ulostaa heinolasta !!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3287
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1700
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1631
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1588
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1382
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1302
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1239
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1013
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe