AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Seiska-luokan terveystarkastus

Seiska-luokan terveystarkastus

24 Vastausta 475 Lukukertaa
Voisko joku kertoo millanen se on? Mistä siel puhutaan ja mitä tehään? Ja millanen tarkastus teil oli? Mul on se ihan just. Paljonko pitää riisuu ja mitä se terkkari tekee? Kertokaa!
siella riisutaan alushousuihin asti
Jos sua ahistaa oikeesti riisua nii sanot että et riisu.
alushousuihin katotaan ainaki pojilla
siellä koekillaan ainaki kylmällä lusikalla kivesten terveys ja katotaan että esari ei oo liian ahdas. sitte kysellään käyttääkö tupakkaa alkoholia ja energiajuomaa.
mul ei tarkastettu mitään selllasta noi normit vaan eli paino,pituus,ryhti ja kyseltiin kaikkee.
sama juttu mulla :)
Multa paino pituus ryhti näkä juteltiin kaikista aisoita. Alus vaatteilla poiti olla :)
Ekakse tekee peräaukko tarkastuksen sillee etse työntää käden perseesee, se voi vähä kirpasta aluks mut kylse siitä :)
Mulla se otti housut pois ja sitten mulla rupes stondaa. Sitte se otti mun kovan kullin sen suuhun ja alko imee. Sitte mä työnsin mun pippelin sen pyllyyn ja laukesin. Sitte se katto painon ja pituuden ja olin valmis.
no eikä tee toleen
Siel on 3 terkkarii joista jokainen tunkee kättä perseeseesi vuorotellen 3 tunnin ajan
oot sairas, hankkiudu hoitoon
jokui niistä yleensä imee munaa samalla. ne vaihtelee aina kuka tekee mitäkin. voi olla aika väsyny ole tarkastuksen jälkeen. kannattaa vaan toivoa et ne oli jotian 3.kymppisiä eikä mitään mummoja.
Hiton n00bit.. Tommonen kullin tarkastus on vasta 8:lla, seiskalla ihan normistin pituus, paino jne.
eikä oo, jonne. itellä oli vaan 6.luokalla eikä oo sen jälkeen ollu kertaakaan, ysillä oon nyt. se saattaa kyl riippuu et miten pitkällä murrosikä on.
Joo sesikalla kattoo pituuden, painon ja näön. Mulla pituus joku 5 cm levossa, paino200g ja näkö suht normaali
Kysy siltä terkkarilta.
Se työntää su perseeseen lusikan
jos terkkarin on mies, hän tunkee kalunsa korvaasi
7. luokan terveystarkastuksessa pojilla katotaan murrosiän muutoksia joka paikasta keholta. Tytöillä katotaan yleensä rintojen kehittyminen ja jos tarvetta niin myös alapää. Toivottavasti tämä auttoi =)
Itellä katottiin paino, pituus, ryhti, näkö, hemoglobiini ja juteltiin asioista. Ennen tarkastusta oli täytetty kotona sellane lomake jossa oli kysymyksiä ruutuajasta, syömisestä, perheestä, kiveksistä ja esinahasta yms. Ja niistä sitten puhuttiin siel. Alusvaatteillaan piti hetki olla. Mutta ei ollu kyllä yhtään kamalaa. Pallithan kokeiltiin jo 5lk.
13v poika (:
Mulla käärittiin vehke elmukelmuun ja annettiin sähkösokkeja palleille sen jälkeen se puristi mun nännit verille ja näytti peniksensä minulle kuulin myös että luokkiin tyttöjä oli potkittu pillulle ja puristettu kankusta
Siel työnnetään meloni perseeseen ja raiskataan aivot suusta ulos
tytöt riisutaan aina alasti ja tyttöjen terkkana on aina mies. Emättimen kireyttä mitataan seuraavalla tavalla. Terkka työntää peniksensä emättimeen, jos Penis liukuu kunnolla, kaikki on hyvin. Myös rinnat käydään läpi. Itsetyydytystä terkka opettaa, sekä myös turvallista seksiä. Ei kannata hermoilla, kaikki sujuu aina hyvin.
 /   /  / Seiska-luokan terveystarkastus

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta