Uusi keltainen pörssi vs Osta ja myy sivusto

ilmoittelija1

Keltainen pörssi on uudistunut sillä paperilehteä ei enää paineta, vaan se on ainoastaan netissä. Taisivat olla pakotettuja koska Tori.fi on kerännyt suuren määrän ilmoituksia ja suuren Sanoma Oy:n oli pakko vastata siihen. Ovat tehneet naurettavalla tavalla uudistusta, sillä noita ilmoituksia on laitettu huuto.netistä myös todella paljon. Ja sama ilmoitus on monta kertaa, no onhan sillä saatu yli 300.000 ilmoitusta hehheh. Luulisi että tekisivät asiat hieman paremmin.

KP:n ulkoasu on järkyttävän näköinen, eivät osaa edes osastoja laittaa aakkosjärjestykseen. Mainoksia on siellä kyllä ihan liikaakin sillä ilmoituksen lisääminen on monen näppäilyn takana ja joka kerralla vaihtuu mainokset eli sivu "räpsähtää". Kuvien lisääminen on hidasta ja vaivalloista.

Samoin eka sivulla on viimeiset mainokset joka hakee ne kyllä jostain muusta kuin viimeksi jätetyistä sillä olen testannut monta kertaa.

http://www.myyjaosta.com

On paljon toimivampi ja ilmoituksen jättäminen onnistuu huomattavasti nopeammin, Kuvatkin saa yhdellä valinnalla suuren määrän kuvia ei tarvitse klikata ja tallentaa, klikata ja tallentaa. Alma-media ei vain osaa markkinoida omia ilmoita ilmaiseksi sivujansa. Aika säälittävää että vaikka on suuri mediatalo ja silti facebookin tykkääjiä on vähemmän kuin monella yksityisellä, vain hieman päälle 400. Ja koska eivät osaa markkinoida niin ei niitä ilmoituksiakaan katsota samalla tavalla kuin kilpailijoilla. Pitäisivät kilpailuja ja mainostaisivat muissa medioissaan niin olisi hyvä media.

Olisi ihan hyvä molemmille laittaa iltapäivälehtiinsä 1-2 sivua pienilmoituksia omista ilmoita ilmaiseksi sivuiltansa. esim. 20 € per pienilmoitus. Tulisi myös lehtiin kiinnostavia sivuja joka päivälle.

Torin yli 300.000 ilmoitusta on sentään aitoja. Se menee luultavasti maksulliseksi Ruotsin malliin jossain vaiheessa. Nyt olisi kahden kotimaisen mediatalon kiirehdittävä omien sivujensa kanssa.

7

10724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastaja5

      Myytävänä entisöijälle fiat 600 60luvulta,

    • Yrittäjäksi

      Nyt korualan yrittäjäksi pienellä pääomalla!kaikki tarvittavat korukivien ammattikäyttöön tarkoitetut hiontakoneet ,vitriiniit,materiaalit,valmis koruvarasto sekä paljon korupohjia.kannattaa ottaa yhteyttä puh.044-2626270

    • tyytyväinen

      Pakko sanoa et nyt on sivu pystyssä mikä toimii kuin vesi!
      Itse en ikinä ennen ole laittanut myyntisivuille mitään myyntiin, syystä että se on ollut hankalaa.
      Tai ei hankalaa mutta ei näin yksinkertaista kun ostosmaailma.fi palvelussa.
      Otin PUHELIMELLA kuvan, lisäsin ilmoituksen ja 2 min niin oli tuote myynnissä.
      Hyvin helppokäyttöinen systeemi siis, suosittelen lämpimästi kaikille!
      Nyt on tavaran myyminen helpompaa kuin koskaan!
      Käykää katsomassa www.ostosmaailma.fi
      Jokaisen marraskuussa ilmoituksen jättäneen kesken
      arvotaan 1000€ aurinkomatkojen lahjakortti!

    • Kapo

      Myydään Jawa moottoripyörä 350 cm5, vm. 1978, Jyväskylässä.Hinta 1900 e/tee tarjous. Kari Sällinen
      Nystyrämäentie 2 B 3, 40420 Jyskä. Puh. 046-6394042

    • smarttidii

      No joo, sori vaan, mut nää ei vaan toimi...

    • huijauksen uhri

      LEMMIKKIHUIJAUKSET!!!!!!!!!ÄLÄ OSTA LEMMIKKIÄ, MIKÄ ON "LIIAN HALPA", ESIM ROTUKOIRA/KISSA/LINTU JNE ! MENETÄT RAHASI!!! Kuten minulle, ja varmasti monelle muulle on käynyt. Suomen Pet delivery express company EI OLE MITENKÄÄN OSALLISENA HUIJAUKSIIN! Älä luota lemmikkikuljetuslupauksiin muista maista. Yhtiöstä kerrottiin huijauksia tulevan viikoittain! Nimiä, jotka esiintyvät huijausviesteissä ovat mm. FRANKA JURGEN (Tallinnna) ja GEORGE WALKER (Belgia).

    • Anonyymi

      ostan dino sauruksia pojan pojalleni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3756
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2724
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2475
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2263
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      215
      1956
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe