Mua haukutaan jokapäivä :(

LäskiSikaRillipää

Yhet meiän rinnakkaisluokan pissikset on haukkunu mua rillipääks, läskiks ja vaikka miks! Muuten mulla on hyviä ystäviä eikä kukaan muu mua kiusaakkaan kun ne 5tyttöö siltä toiselta luokalta. Mulla on tummanruskeet pitkät hiukset joissa on hieman luonnonkiharaa, ruskeat silmät, mustat muovisilmälasit. Oon 162cm pitkä ja painan 46kg. Tykkään käyttää kaikenvärisiä farkkuja ja huppareita. Mun elämä menee muuten hyvin: Mulla on ihana bestis, muutama muu tosi hyvä ystävä ja tosi mukava luokka. Ja mun ihastus tykkää musta

21

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepeeepp123

Hauku takas, ja lyö. Ite tekisin niin

• Hmmh

Haistata niille paskat ja jatka elämää.
        Vedä turpaan jos haluut ;)

• lissut-siperiaan

Yks juttu mitä voisit kokeella: Älä kiinnitä niihin mitään huomiota. Pitkää pinnaa se kyl vaatii, mut kokeele.

.........jos ei auta nii turpiin vaan. Eikös se väkivalta lopeta vittuilun.

• Olisamaonkelma

Älä kiinnitä huomioo niihin se ärsyttää kaikkia kaikista eniten !!!!!!!

• Peace :3

vedä niitä saatanan tissiposkia nii kovaa turpaa et lähtee perkele ne viis kiloo meikkii vittuu niilt oksettavilt naamoilt

• sosiaalipsykologi

Kiusaajille on vahva tarve kontrolloida tilannetta ja alistaa muita. Tämä ei yleensä liity kiusaajan omaan huonoon itsetuntoon, vaan päinvastoin, kiusaajilla on usein hyvä itsetunto ja kiusaus lähtee pelkästään yllämainitusta tarpeesta dominoida tilanteita . Tässä tilanteessa haukkuminen ja turpaan vetäminen ei sinua auta, sinun pitää vaan olla välittämättä ja keksiä tapa jolla vähennät kiusaajien kontrollia, esim nauramalla heidän loukkauksille ja hymyilemällä heille käytävällä ilman mitään syytä, silloin sinä hallitset tilannetta eikä kiusaajat.

• lifemocker

sun pitäis opetella sanomaan niille takaisin

• Dannna

Olisin sun kaveri jos olisin vielä nuori. :) Vaikutat mukavalta.

• ansaitset kiusaamist

Oot ruma paska, ansaitset että sua kiusataan -.-

• hesta

nojoo, iha ite oot, mulkunimijä !!

• 445444

Ainakaan läski et ole millään tavalla! Uskon, että oot varsin kaunis nuori neitonen. :) Tsemppiä!

• I feel u bro

Lyöt niin kauan ku se loppuu. Opettajat sanoo aina ettei se ratkase mitää mut usko pois kyllä se ratkasee ! (:

• annatakasvaa

Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA – JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

• Etuosan kiri

Hei et sä ainakaa mikää läski oo, ehkä! tavallista laihempi jpa, mut haistata niille pitkät paskat. Oot varmasti ihan nätti!

• 15v tyttö

Varmaa yleisin neuvo ois kertoo opelle, mut ite en nii tekis. koska sit ne alkais heukkuu vasikaks ym. ite keksisin joitaa nokkelii vastauksii. valmiiks. ja sit ois välittämättä niist(on hankalaa mut kannattaa yrittää!) ja niiku aikasemmi jo sanottii nii nauraisin niitten loukkauksille. jos ne ei saa pahotettuu sun mieltä/laita niille jauhot suuhu/ et välitä nii ei ne kauaa jaksa!
      ps. jos oikeest mikää ei auta nii hanki piilarit ja laihuttaaha sun ei kannata koska et oo läski(jonka jo vissii tiiätkii) tajuun kyl et masentaa ja ruoka ei maistu sen takii mut jos kiusaaminen loppuis/vähentyis nii eiköhä se ruokahaluki palaa:) mä ite kärsin masennuksest ja olin alipainonen(en muista pituutta tarkkaa mut jotaa 38kg 163cm en tajuu miten oon viel hengis mut onneks oon:)) sit sain masennuksee lääkkeit ja ruokahalu palas ja samal alotin lihotuskuurin. nyt oon jotaa 54kg 172cm(oon vielkii kyl alipainonen) mut tsemppii sulle! koska jos sul on noin ihana elämä muuten nii ei kannata stressaa keistää haukkujist!

• 14.w.Tyttö

USKOMATONTA!Tossa annatakasvaa tyypin juttu on iha älytön mulla on kiusaajia ja halusin samalla katsoessani FOX:ia koittaa sitä ja uskokaa tai älkää mut noi osu oikeeseen mitä oli niistä nimistä ja kappaleista sun muusta mitä kirjotin mut se ei sit kyl toimi sillä mä en niiden mun vastausten perusteella lähettää sitä yhtään kenellekkään!Nimittäin laitoin yhen meijän luokkalaisen pojan nimen kohtaan 3 ja parhaan kaverin nimen kohtaan 4 tosin ei siin kyl mitää noloo oo.PS:Se yks biisi meny kyl silti vähä päin mäntyä mut voihan sen kyl silleeki aatella et menis oikein mut silti.PPS:Toi tyttö joka kirjottaa kiusaamisestaan nii tiiätsä mitä!Sä oot aika paljon mun tyyppinen mitä sä kuvailit tosin mulla ei oo luonnon kiharoita ku vaa jos mun hiukset kastuu.Itte oon antanu kiusaajillle takas nokillee ja on laantunu kyl kiusaaminen!Eikä se et oot semmonen ku oot tee oikeutta siihen et sua saa kiusata sillä onhan mullaki meijän luokkalaiset tytöt kaikki paitsi yks nii iha mun hyvii kavereita.Mitkä enemmän mitkä vähemmän mut silti ja kolme poikaaki on muhu ihastunu et ÄLÄ VAA ANNA NIITTEN KIUSAAJIEN LANNISTAA SUA SILLÄ MUUTEN ELÄMÄ VOI MENNÄ PÄIN MÄNTYY ENNENKU TEET ASIALLE JOTAIN!MULLE AINAKIN KÄVI NIIN.;D

• ootatvaan

Ootat vaan, jonain päivänä sit kun käyt kaupassa niin vittuilet oikein olan takaa kun ne on siinä kassalla

• Saldolatauksen Repa

Oikeasti; sä oot ihan mahtava! ^_^

Sulla on oma tyyli, hyvä asenne ja ihania ystäviä, jotka hyväksyy sut sellaisena kuin olet.

Mullakin on lasit, tosin olen "rillipää" omasta tahdostani, eli lasini ovat feikit. Monet vihaavat niitä, mutta saanhan minä niitä pitää, jos tahdon

• Mmmmhm

Hauku takas ja sano niille et sä et oo läski ja et ne ite on ja vedä turpaa ym. Sitte et enää välitä ja jos ne viel jatkaa ni huuda ihan täysii "Turpa kii!" tai oikeestaan turvat koska niit on useempi. Sit et enää ikinä huomioi niitä ja oo niinku ne ois vaa ilmaa ja törmäile niihin ym. :D
      Meiän luokal on maailman tyhmin poika. Jos mul menee hermot ni sit mä lyön sitä:D

• :) Pöödeli

Niinpä. Älä välitä niistä! Käännä selkäs niille ja oo vaa sun kavereittenkaa. Vähän ajan päästä huomaat ettei ne enää kiusaa sua!
      Ja jos ne kiusaa viel nii ei muutakuin
      Haukut takas. Se saattaa olla vaikeaa
      olla huomaamatta niitä mutta kyl sä onnistut ;) Jos sä oot selvinny tähän asti nii kyl sä pystyt siihe :)

• magicalkyoko

Ignore dem bitches

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe