Oletteko työttömät huomanneet...

Viljo.

Oletteko työttömät huomanneet, että paperimiehillä on vakinainen työpaikka ja mukava palkka.

Mutta työttömillä ei sitten tuota rahaa ihan yhtä paljon olekaan...

36

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leila.

      Ei raha tee ihmisestä arvokasta

      • hjjhkffk

        Onks viljo huomannut, että paperimiehet ovat suomessa sukupuuttoon joutuva laji, jolla on suuria vaikeuksia työllistyä oikeisiin töihin? Elikkäs ihan mahottomaan henkselinpaukutteluun ei, enään, ole varaa.


    • Anekdootti

      Onkos sillä paperimiehell 365 vapaapäivää vuodessa? Voiko se paperimies lähtä mun kans ulkomaille, tai paariin milloin vain?
      Entäpä, onko paperimiehellä asunto / autolainaa ja vaimo penikoineen vinkumassa yhteisistä talousasioista kun "kuudenpullonvapaa" alkaa?
      Tähän kolmanteen kohteeseen paperimies vastaa kaihoisasti myöntäen, on.
      Siinäpä sit pankakaulana elämänkynttilää molemmista päistä polttaa ja tuskin eläkepäiviä tulee näkemään, siitä pitää huolen kaksi kovaa jiitä pikku p:n säestyksellä. Eli Jutta, Jyrki ja paavo.

      Onnea ja menestystä valitsemallenne uralle.
      Työn ja joulun iloa sinne paperikoneen ääreen.

    • mersu-mies

      tämäkin edellinen työtön pysyy lääkkeissä juuri niin kauan,kun on paperimiehiä veroja maksamassa.sossussakin kiristetään varoja jos ei ole hyväpalkkaisia veron maksajia.kiitä nöyrästi veronmaksajia itsesi ylläpidosta.

    • tavan duunari

      eipä tuo paperiyhtiö ole kuitenkaan niin hyvä työpaikka,vaikka siellä tienaakin vuodessa 2xenemmän,kuin tavantallaaja. n.60ke vuodessa ansiot.

      Mulla on kavereita (30-vuotiaita) ilman isää. Kaikki isät ollu stora ensolla koneilla 1 ja 2 . Syntyneet n.vuosina 52-59. Kaikki kuolleet johonkin syöpään. Se on ihan varma,että se on myrkkyjen syytä.

      • papperikone 6

        Työttömänä elää pitkään noin lääketiede kehittyy Urpo .Oletko huomannut että työtön kuolee yleensä juopaan


    • Viljolle

      Ääliön samaa jankkausta tällä palstalla. Luuletko tosiaan, että paperiteollisuus on ainoa työllistäjä suomessa? Teeveessa sitäpaitsi jankkaa oikeiston sanansaattaja Vartiainen, kuinka meillä on hirveä työvoimapula, joten kai kaikille halukkaille täytyy työtä olla, eihän tämä oikeisto patu vaan valehtele, eihän. Annoithan äänenkin niille.

    • Ittensäherra

      Asian ytimeen.

      Aloittajan kirjoitukseen tiivistyy loistavasti palkansaajan asenne lähimmäisiä kohtaan ja vielä tämä Veitsiluodon ME HENKI.

      Pari kysymystä kuitenkin esittäisin aloittajalle ihan vaan täsmennykseksi.

      Saatko orgasmin kun tuttavasi, naapuri tai työtoveri irtisanotaan työpaikastaan?

      Määrittele vakituinen työpaikka? (Työsopimuslaista en sellaista löydä. ja paperiteollisuuskin tekee toistaiseksi voimassa olevat sopimukset).

      Koetko hetkiä tytön yksinhuoltaja äiti yrittää saada lapsilleen joulun?

      Toivon sydämmeni pohjasta että metsäteollisuus säilyy, vaikka työpaikat vähenee ja uusia investointeja ei isommin tehdä.

      Pääasia on että aloittajan kaltaiset pysyisivät aitojen sisällä koko loppuelämänsä.

      On monta hauskempaa tapaa ansaita palkkansa kun paskalle haisevassa paperitehtaassa.

      Hyvää joulua ja työntäyteistä v 2013. Ja työttömille parempaa uuttavuotta.

      T: Monta paskakasaa nähny mies.

      • kysyn vain

        Oletko Paperiliiton jäsen?


    • kolkki ilppola

      Paperiköpöt on demareita.
      Solidaarisia.


      Hahahahahahahahaaahahahahahahahahahahahhehehehehehehehahahaherhehehehehahahahahwhahahaheheheheheheheheehehahhahahahahahahahoohohoohohhooeoeohoeoheohoeoheooooooooohahahahahahahhahahahauuuhuhuhuhuueueueueueuuuu!!!!!!

    • PuolueeTON1

      Son poka niin, että kukkaan ei voita jos täälä Suomessa lähetään sille linjalle, että kotimainen työ ei kannata. Ekaks alotettiin siirtämällä vaateteollisuus ulukomaile, sitte myytiin teknologiayritykset tai niitten työt, nyt uhkaillaan paperiteollisuuen siirrosta lähemmäs markkinoita. Puhumattakaan kaivosteollisuuesta, maatallouesta (!!!), lääketeollisuuesta jne.

      Meän eli työikästen kansan pittäis laittaa kampoihin. Ku seuraava iso toimija ilimottaa "siirrämme toimintamme ulkomaille kustannussyistä", pittäis meän kaikkien työntekijöitten lyyä perseet penkkiin eli alakaa yleislakkoon. Kahtokaapa esim. Kreikkaa. Sielä alako kansa osottammaan mieltä, ku meinasivat kiristää (olematonta) verotusta. Me suomalaiset ollaan ihan liian kilttiä kansaa. Annetaan nuitten pörssiyhtiöitten johtajien kävellä meijän ylitte mennessä ja tullessa. Hyväksyttään entisten huippujohtajien hirmueläkkeet, kansanedustajien palakankorotukset ja pomojen milijoonaoptiot tuosta vain. Köyhät köyhenee ja rikkaat rikastuu. Ihan ko jossain entisajan Venäjällä ikkään.

      Tännään oli hyvä juttu Kari Väänäsestä Posarissa. Vänä ei kuulu puolueeseen, vaan on pienen ihimisen asialla. Sillai pittäis kaikkien toimia, mistään puoluerajoista piittaamatta. Lopetettais tuo minä-minä-minä -ajattelu ja turha juokseminen rahan peräsä. Otettais viimeinki se järki kätteen ja tajuttais se, että kohta täsä maasa on elämä ihan ko vaikka Kreikasa. Ei oo sosiaaliturvaa, ei mittää eläkejärjestelmiä. Jos ME ITTE ei panna vastaan, meiltä viijään kaikki.

      Nyt pittäis meän kaikkien herätä ja alakaa miettimään, mitä me tehjään seuraavaks.

      • Alli Kuikamoinen

        Mitäs se Tornion pellepeloton tänne tullee melskaa?
        Pysy vaa kuule omalla palstallas, turha tulla tänne niitä kepulaisten typeryyksiä laukoon.
        Vai antoko oma pikku kullannuppu luotsimies Denial sulle bania, hä? Tai oikeammin älä vastaa selvitään vähemmällä. Eikös?


    • 10+9

      Viljo näyttää osuvan taas.Laittaa provon ja heti on idiootit siinä kiinni.Luuletteko te tosiaan että tuo "Viljo"on paperimiehiä???Se p.aska ei ole paperitehtaassa koskaan ees käyny ja te luulette että se on paperimies joka haluaa vouhottaa tuloillaan.KYLLÄ OOTTE TYHMIÄ.

      • Viljo.

        En minä ole sanonut että olen paperimiehiä. Minä olen kaivinkoneen kuljettaja.
        Sanoin vain, että työttömät luulee että he pääsevät paperitehtaaseen töihin, mutta oikeasti suurin osa heistä ei tule koskaan pääsemään paperitehtaaseen töihin


      • 10+9
        Viljo. kirjoitti:

        En minä ole sanonut että olen paperimiehiä. Minä olen kaivinkoneen kuljettaja.
        Sanoin vain, että työttömät luulee että he pääsevät paperitehtaaseen töihin, mutta oikeasti suurin osa heistä ei tule koskaan pääsemään paperitehtaaseen töihin

        Niin ja mitä sitten???Ei ne työttömät pääse koskaan kaivinkone kuskiksikaan.Sinäkö se täällä yrität kääntää ihmiset paperimiehiä vastaan.Mitä tuosta itse hyödyt?Etkö päässyt tehtaalle töihin???


      • Viljo.
        10+9 kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten???Ei ne työttömät pääse koskaan kaivinkone kuskiksikaan.Sinäkö se täällä yrität kääntää ihmiset paperimiehiä vastaan.Mitä tuosta itse hyödyt?Etkö päässyt tehtaalle töihin???

        Mietin tuossa vaan että palkkani ei ole läheskään samaa tasoa kuin paperitehtaassa olisi... ihme homma


      • norge.
        Viljo. kirjoitti:

        Mietin tuossa vaan että palkkani ei ole läheskään samaa tasoa kuin paperitehtaassa olisi... ihme homma

        Tämä on niitä ammatinvalintakysymyksiä.


      • Viljo.
        norge. kirjoitti:

        Tämä on niitä ammatinvalintakysymyksiä.

        ei, mä vaan sitä että voisin itsekkin mennä Storalle jos sinne pääsis....
        nimittäin on ollu ajoittain työttömänäkin


    • kjäh kjäh kjäh

      Mää oon paprutehtaala töis. Tienaamma enemmän ku gatesin pili, tää varmaa tietoo lopettakaa vääristely. Meet vaan palakansaaja työläiseksi sinne, niin oon maaliman rikkaimpien joukosa heti. Öljyseikit lähettää kylläilykutsua, Opama kysyy neuvoa, kun tarttee opastusta. Puuttinin kans sukellat muinaisaarteita. Meilä on raha ja vaikutusvalta.

    • APINA

      Tokkopa se paperityöläisten syytä on,että olet työttömänä.Ole iloinen,että vielä on edes paperimiehillä työtä.Se on piru irti,jos viimeiset veronmaksajat seudulla menetetään.Loppuu siihen paikkaan kaljabaareissa istuskelu.

      • Viljo.

        asiat on aina monimutkaisia, ei niitä töitä noin vain saada


    • hajoo paperiis

      Mulla on kaikki mitä tarvitsen ja enemmänkin. Ei ole tarvinnut päivääkään tehdä töitä tässä elämässä rahan takia. Työssä käyvät saman ikäiset kaverit näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta ja heitä vituttaa miten voin olla niin rento ja huoleton.

      • Säännöllisyys

        Paperimiehissä on yksi hyvä puoli. Niillä on säännöliset seemat me joutilaat pehmot voimme käydä kylässä niden ollessa yövuorosa


      • Sam6
        Säännöllisyys kirjoitti:

        Paperimiehissä on yksi hyvä puoli. Niillä on säännöliset seemat me joutilaat pehmot voimme käydä kylässä niden ollessa yövuorosa

        joo olen minäkin kahtakin paperimiehen vaimoa käynyt panemassa, kun ukkosa on ollut yövuorossa!
        Ei siinä mitään, hyvät "kyydit", sain näiltä rouvilta!


      • Seisokki töitä
        Sam6 kirjoitti:

        joo olen minäkin kahtakin paperimiehen vaimoa käynyt panemassa, kun ukkosa on ollut yövuorossa!
        Ei siinä mitään, hyvät "kyydit", sain näiltä rouvilta!

        Käy meilläkin niin saa itse välillä vähän levähtää.


    • ime siitä

      vittu ne mitään tienaa urakkahommisa 3000e viikko

      • kysymys.

        millä alalla olet?


    • Capitalist Barbarian

      Hyvä jos paperimiehillä on töitä. Ne menevät sitten kauppaan ja ostavat maitoa, ja maalaisellakin on töitä. Ja maalainen korjauttaa saamallaan rahalla traktorin, niin asentajallakin on töitä.

      Näin toimii kaikki työllisyys, mukaan lukienopettajat, sairaanhoitajat, vanhustenhoitajat ja niin edelleen. Se mikä ei tuo töitä, on osingon maksaminen ns. sijoittajille.

      Toden totta olisi paljon viisaampaa maksaa ihmisille kuoppien kaivamisesta ja täyttämisestä, kuin antaa työn tuotto ns. sijoittajille jotka säilövät rahat veroparatiiseihin.

    • apin8

      Olen kuullut puhuttavan mediassa ainoastaan kroonisesta , vakavasta työvoimapulasta . Milloin tätä työttömyyttä on alkanut esiintymään , eikä tästä puhuta julkisuudessa mitään .

      • ainakin jossakin

        Työvoimapulaa on lääkäreistä, hammaslääkäreistä ja hoitajista, ainakin, jo.


    • Uskotko-

      Työttömyys on virallisesti 9% mutta onko oikeasti vähän suurempi ? Nimittäin kemissäkin työikäisistä eemmän kuin 9% on jossakin työkkärissä tms

    • ei työvoimasta pulaa

      Ei ole työvoimapulaa vaikka TE keskus väittää että nyt on kova työvoimapula

    • työvoimaa tarvitaan?

      Parhaillaan valmistellaan lakia, joka tekee maahanmuuton ja sosiaaliturvan piiriin pääsyn entistä helpommaksi myös EU:n ulkopuolelta tuleville. On niin kova pula työvoimasta, että porvarin oli aivan pakko valmistella tällainen laki, jotta turvataan työvoiman saatavuus suomessa.

    • työtyön

      Oletteko huomanneet kun työttömän lapsi tekee jotain ilkivaltaa tai laitonta?

    • Pahvipäitäkö

      Ja varsinkin nuo muutamat paperimietet. Leikkivät tällä palstalla jotain Roope-Ankkaa,voi hellanlettas sentään,että joillakin on tarve paikata huonoa itsetuntoa leuhkimalla tuonvertaisilla tuloillaan Nehän on kaikkien tiedossa, ei ole kummoinen sopimus.Mutta jos virtsa virtaa väärään suuntaan alle 5000€ tuloilla,on se oma häpeä, jos osaa edes hävetä,(edellä mainitusta syystä)

      • 70000 eur

        on enemmän kuin 50000


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe