hei
Miten on kyseisen pyörän ajettavuuden laita 100kg ja 190cm pitkälle miehelle ?
Entäs ulkönäkö, en tykkää että se näyttää miltään PV:ltä mun alla..
Olisko muita saman tyyppisiä parempia vaihtoehtoja tiedossa ?
Kyseessä olisi ensimmäinen pyörä.
Suzuki Savage 650
8
370
Vastaukset
- Mr mr mrrr
Kavewrini joka on n. 190 osti pyörän aikoinaan uutena ja ajeli sillä muutaman vuoden aivan tyytyväisenä. Kiireettömän miehen pyörä, mutta niinhän ne on kaikki isommatkin customit. Se miltä pyörä näyttää allasi on makuasia.
Yamahan xv 750, kawasaki vn 750 suzuki vs 800, honda vt 750 tulee mieleen hieman tehokkaampina kaksisylinterisinä customeina jos sen customi pitää olla. - Trollipelle
Trolliako yrität pukata?
- Iso pitää olla
Joo sopii sun kokoselle ku nenä niskaan ja ulkonäöstä ei voi sanoa mitään, kun sitä ei sun alta näe, kaikki muut on parempia vaihtareita, ei muutaku ettimään.
- LS 650
Hyvä valinta ensipyöräksi. Kevyt ja riittävän tehokas, helppo ajaa ja pidempikin matka taittuu. Yksinkertainen kone.
- Jos itsetunto
on kunnossa niin mikäs siinä. Ajavathan monet hurjat mopoillakin. Se on tietysti sellaista positiivista hulluutta eli jos jokin juttu menee tarpeeksi paljon överiksi, se onkin jo silloin hyvä. Savage ei vaan taida olla sellainen vaan enemmänkin nolo tai "tyttöpyörä" etkä varmaan tule sen kanssa onnelliseksi, jos nyt yleensä vakavissasi edes kysyit.
- jaahas..
Ainakin ylettyy kummatkin jalat maahan.....ja sarvet suussa.
- RiilSävits
Eipä se ison miehen pyörä oikeen ole. Polvet nousee aika ylös vakio jalkatapeilla ja stongankin varmaan sais vaihtaa, ettei ihan kädet kainalossa tarvi ajaa. Mutta nuihinkin löytyy kyllä lääke. Ja oon nähnyt useemmankin ison ukon käsittelyssä Savageja. Käy jossain koeajamassa. Piruako sillä on väliä miltä näytät, jos pyörällä tykkäät ajaa?!?! Catwalkit kuuluu ihan johonkin toiseen lajiin...
- Kawasjaattori
Kiva pyörä Savage on. Pojallani on sellainen, ja olen siis itsekin päässyt kokeilemaan. Yksinkertainen, yksipyttyinen paukuttaja. Pauketta oli vähän liikaakin, kun poika laittoi suoran putken. Kuului kilometrien päähän, kun oli tulossa käymään. Laittoi sitten äkkiä vaimentimen, ennenkuin sakot sai. Yksi tuttavani, HD-mies sanoi, että "oikeastaan Savage on ainoa japanilainen, jossa on särmää". Siis lievää hyväksyntää häneltä, jota yleensä HD-miehiltä eivät muut merkit saa. Matka-ajoon en kuitenkaan Savagea ostaisi, koska kuka perh... sellaista tärinää satoja kilometrejä yhteenmenoon kestäisi?:))) Ison miehen pyörä LS650 ei todellakaan ole. Itse olen 190cm, ja kyllähän minun mittaisellani polvet sillä ajaessa melko koukussa ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602