Muita yksin uutena vuotena?

gdssssssssssssssssss

Oon jo 17v ja taas yksin uuden vuoden! :((( voi että kun ärsyttää..

42

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun äiti

Voit sä mennä kaupungille kattelee raketteja. Et pääse edes baariin etkä saa juoda alkoholia. Osta muumi limua ja ota rennosti uusi vuosi.

• joku yksin

Kaikki on yksin uutena vuotena. Ja koko ens vuodenkin vielä. Ei muuten oltais tällä yksinäisyys palstalla.

• 3tgsfgfgdg

Ite en ainakaan ole ens vuotta yksin. Tällä hetkellä olen, mutta seuranhaku alkaa heti kunhan saan töitä. Työttömänä miehenä kun ei oikein kehtaa riiustella....

• TOTTA...

TOTTA

• ehdotus11

Voisitte koittaa organisoida jonkinlaista miittiä uudeksivuodeksi? Saman kaupungin yksinäiset voisivat tavata jossain ja ampua yhdessä raketteja ja vaikka vähän juopotella. Ties vaikka uusia tuttavuuksiakin solmittaisiin sellaisessa miitissä.

• miespolo2

Yksin minäkin uuden vuoden,kuten aina. Ikääkin jo sen verran(55) ettei jaksa enää hillua. Leffoja vaan kattelen päivän-illan ja sitten ehkä käyn tuolla pihalla katsomassa klo 12 muutamia raketteja ja toivotan hiljaa itselleni uutta vuotta.
        Sellaistahan se yksinäisen ja Jumalan hylkäämän elo on. :(
        Toisalta yksinäiste voisivat mennä vaikka senaatintorille,niin ei tunnu niin yksinäiseltä joukossa. Vinkkinä tuolle ketjun aloittajalle jos asuu hesassa.

Hyvä uutta vuotta 2013 kaikille yksininäisille! :D

• erakko
        miespolo2 kirjoitti:

Yksin minäkin uuden vuoden,kuten aina. Ikääkin jo sen verran(55) ettei jaksa enää hillua. Leffoja vaan kattelen päivän-illan ja sitten ehkä käyn tuolla pihalla katsomassa klo 12 muutamia raketteja ja toivotan hiljaa itselleni uutta vuotta.
        Sellaistahan se yksinäisen ja Jumalan hylkäämän elo on. :(
        Toisalta yksinäiste voisivat mennä vaikka senaatintorille,niin ei tunnu niin yksinäiseltä joukossa. Vinkkinä tuolle ketjun aloittajalle jos asuu hesassa.

Hyvä uutta vuotta 2013 kaikille yksininäisille! :D

Yksin myös täällä, 26 vuoteen. Ero tuli tuossa kesällä ja nyt on vaan totuteltava tähän yksinäisyyteen. Onneksi kohta vuosi vaihtuu, alkaa tipaton tammikuu ja uuden elämäni ensimmäinen päivä, niin ainakin toivon. Virittelin tässä kynttilöitä ympärille ja kuuntelen hyvää musiikkia ja tv-ohjelmia, kyllä se tässä menee. Huomenna jo paremmin.

Parempaa Uutta Vuotta todellakin kaikille meille yksinäisille!!

• a18plus6

Tuplasti ap:n ikäinen, ja vietän uudenvuoden yksin, kuten jo vuosien ajan olen tehnyt. Aika on sinänsä tehnyt tehtävänsä, etten enää välitä, uusivuosi on minulle vain päivä muiden joukossa. Toki vähän äänekkäämpi, mutta kuitenkin.

• toiseto'onluotujaku

Uusivuosi on toki lällykamaa verrattuna joulun karhunpesäfiiliksiin. Sinnehän ette tule, koska me vietämme ansaitsemaamme joulua.
      Taajamissa voi lähtä kattelee sitä rojunmäärää jota edellisyönä on jaksettu hankeen syytää. Nyt on kyllä luvattu vesi/räntäsateista uudenvuodenvaihdetta.
      Silloin mielellään mököttää kämpässään synkkänä kuin pesukarhu.

Musiikkin kilahtaneena voin soitella yotubesta mielimusaani tai kilauttaa omaisilleni joskus vuorostaan.

• sammakothot

Itse olen jo 19v ja vietän uuden vuoden isän ja veljen kanssa kotona niinkuin viime vuonnakin. Minkäs sille mahtaa kun kaverit puukottaa selkään, eikä "säätökään" vuoden vaihtoa halua mun kanssa juhlia. Tosin, eihän mulla olisi edes rahaa lähteä mihinkään.

• lumikenkäilija

Ai niin kuin ilman kavereita? Oikeastiko?

• jyrijyri

38 ja tiedossa kolmas yksin vietetty uusi vuosi putkeen.

Kyllä, ärsyttää. Enemmänkin.

• saas nähä

Olin suunnitellut, et lähtisin kaupungille, mut en tiiä pystynkö. Niin tyylikästä hajoilua ollut tää viikonloppu ja joulukin....

Uusvuos tuntuu itse asiassa pahemmalta kuin joulu, koska sen huomaa, kun ihmiset juhlivat. Vaikka olis kotona ja verhot kiinni, nii ainakin kuulee rakettien paukkeen..... Pitäis varmaan muuttaa jonnekin korpeen. Mut yritän kyl raahautua ihmisten pariin....... en tiedä.

• SFSDSDF

No itse olen menossa frendien kanssa paukuttelee vaikka alaikäsii ollaaki, shh.
      Onko sulla kavereita joilta voit kysyä? Ootko kysyny kaikilta jo? Ja jos näät ulkona ikäisesi joka on yksin, mene jutteleen :)

• 21 ja yksin taas. En meinaa mennä kaupungille, rupeaa vaan vituttamaan muiden ilo. Mitä sitä myrtsiä naamaansa siellä näyttämään.

• Hitto kun ei saa muokattua...
        Yksin olen, ellei yhtäkkiä tapahdu jotain ihmettä.

• asldfljfsdf
        shamans_blues kirjoitti:

Hitto kun ei saa muokattua...
        Yksin olen, ellei yhtäkkiä tapahdu jotain ihmettä.

Nuori yksinäinen nainen herättää välittömästi miesten mielenkiinnon. Heille kivoja ihmeitä voi tapahtuakin ;) Itse menin jo sopimaan vuodenvaihteen suunnitelmat, vaikka kivahan se ois naisseurassa toki ollut olla :P

• huah

Oon jo 18-vuotias ja taas yksin uuden vuoden.. tosin tänä vuonna niin kirjaimellisesti kuin voi yksin olla. Vain minä ja koirani, isossa talossa aivan taajaman reunalla. Enkä voi edes baariin lähteä pitämään hauskaa tuntemattomien kanssa koska koiraa ei voi jättää yksin. :/

• 1s2a

Täälläkin yksin vietetää...

• Yksinäinen vaeltaja

Onneksi on tietokone ja kissat jotka pitävät seuraa :/

• Näin täällä

Ei tarvitse olla yksin. Nimittäin yövuoroa olisi luvassa. hehheh

• minä myös.

Olen tavallaan yksin. Fyysisesti en ole yksin, koska vietän uuden vuoden miesystävän ja tämän kavereiden kanssa. En tunne niistä muista ketään. Koko iltana tuskin tulen sanomaan montaakaan lausetta. Yksin siis vietän uudenvuoden.

• yksinäinen mies

Miksi et jää kotiin vaikka katsomaan jotain leffaa? Yleissivistys kasvaisi ja ei tarvitsisi kestää tyyppien seuraa.

• minä myös.
        yksinäinen mies kirjoitti:

Miksi et jää kotiin vaikka katsomaan jotain leffaa? Yleissivistys kasvaisi ja ei tarvitsisi kestää tyyppien seuraa.

Hei

Mielelläni jäisin, mutta "sosiaalisesti" on periaatteessa pakko lähteä. Johan miehen kaverit ihmettelisivät, että miksi en tullut ? Tiedän itsekurin ja -tunnon puutetta lähteä joukkoon olemaan yksinään.

• Nyt näin

Vuosi vaihtuu kaksin koiran kanssa. Kaipaisin kyllä aikuista seuraa, mutta nyt näin. Tulee olemaan ensimmäinen vuodenvaihde vuosiin näin yksin ihmetellessä. Onneksi tosissaan on netti, tv-tarjonta melkoisen surkeaa. Koitetaan vaan kaikki pärjätä, ei se loppujen lopuksi ole kuin yksi ilta.

• "Erakko"

Vai että uutenavuotena 2013 yksin. Kuka nyt jaksaa koko vuoden olla ihan yksin? Minä ainakin näen ihmisiä joka puolella, joten tuskin olen yksin.

Yksin, mutten yksinäinen!

• yksi nainen

yksin koiran kanssa. Tavallaan voi järkeistää itselleen, että on fiksuinta olla kotona, ettei koiran tartte yksin pelätä rakettien pauketta. Mut sitten harmittaa, kun ei ole ketään, ketä kutsua sitten illanviettoon tänne.

... päivän/viikon kohokohta oli, kun sain alkon söpön myyjän nauramaan ja mielelläni annoin tämän etsiä minulle sopivan viinin (vaikka kossupullo olis mulle ihan tarpeeksi viini) koska siinä olikin sitten pisin keskusteluni päiväkausiin :/

• 4+8 N

Yksin kotona sohvalla istuskelen, päivän vietin tavaratalossa ihmisten parissa mutta eipä siellä paljon tule juteltua.Tämä vuosi ei ihan mennyt putkeen, oli sydänsurua monenlaista ja aika yksin olen jäänyt niiden kanssa. Katkeruutta nousee pintaan vähän väliä mutta täytyy yrittää pitää se pinnan alla. Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

• GG allin is da man

Voisi vetää perseet ja lähteä kaupungille käyttäytymään epäilyttävästi ja häiriköiden. Yksi keino peittää yksinäisyys on se, että vetää kaiken ihan helvetin överiksi.

• Titta

Laittaa facebookin että 'Hurjat bileet jeaaah!' niin sillähän se on kuitattu Uusi Vuosi vaikka kotona istuisikin yksinään.

• JoH2

Yksin kotona kissojen kanssa. Kuten monet vuodet. Omasta laiskuudesta tässä on kyse: en jaksa lähteä minnekään rillumaan ja aivan varmasti olisin saant bileet pysytyn jos vain olisin halunnut. En halunnut, olen liian laiska. Minulle sopii ihan hyvin tällainen. Minään juhlapyhinä pakkopidetty hauska ei ole todella hauskaa. Todella hausa löytyy muulloin ja silloin kun vähiten odottaa. Tyttärelleni, joka on kavereittensa kanssa ulkomailla, minun pitänee narrata olevani jossain hauskassa seurassa - hän kun ahdistuu jos kuulee äitinsä olevan "yksinäinen". En ole yksinäinen, vaikka olenkin yksin, eikä hän tajua, että tämä on jos ei nyt mukavaa, niin ei niin kamalaakaan.
      Kun mietin mennyttä vuotta ja tapaamiani miehiä, joista joku nyt voisi olla kanssani, niin olen iloinen, ettei kukaan heistä ole. Koska heidän maailmansa on niin erilainen kuin omani, tulisi vain ristiriitoja tulevalle vuodelle. Kun mies sanoo vetävänsä perskännit kun en pääse tai en halua mennä tapaamaan häntä juuri silloin kun hän haluaisi, tiedän ettei hän ole se oikea. Hän luultavasti haluaisi vetää perskännit uutena vuonnakin, minä en.
      Eilen join viimeiset viinini vähään aikaan. Nyt alkaa puhdistusvuosi, jota kutsun Detox-vuodeksi - ja aloitan sen tänään! En siis todellakaan mene baariin kykkimään. Sytytän kynttilät, pistän saunan lämpiämään ja vedän muutaman joogaliikkeen jonka opin menneenä vuonna ja sitten rentoudun saunassa. Televisiota en ole katsonut aikoihin, koska muutakin tekemistä on niin paljon. Luen Ulla Lundbergin Finlandiapalkittua kirjaa Jää ja astun hyvillä mielin uuteen vuoteen.
      Onnea kaikille uudeksi vuodeksi 2013!

• minämyös

mä ostin tossa loppuviikosta vähän pommitettavaa, kun oli suunnitelmissa viettää uusivuosi tyttöystävän, veljen ja hänen tyttöystävänsä kanssa,mutta heille tuli kaikille menoa ja jäin nyt ihan yksin rakettejeni kanssa, enkä taida tuonne nyt niitä mennä ampuilemaan yksin. juhannus oli sitä samaa... jouluna perheen kanssa, mutta kun sen verran nuori olen niin en saam mihinkään oikein lähteä... enkä usko että tää yksinäisyys mikä on ollut parin vuoden ajan, helpottaa ensi vuonnakaan niin jos vaan voisi päättää tämän tähän. hienosto, juhlallisesti, vuoden 2012 päätökseen. mieluummin kuolen nyt kun vasta kymmenen vuoden päästä kymmenen yksinäistä erakkovuotta viettäneenä... tuntuu vaan vielä pahemmalta silloin

• 12+4

Yksin.
      En uskalla edes rakettien ampumista lähteä katsomaan yksin.
      Muut juhlivat ja juovat. Minä join yhden kaljan. Kyllähän se rentoutti.

• tosikivaaon :(

Jooo, yksin täälläkin ja sitten koirani on vielä paukkuarka :( Ei oikein mitään iloa tosta rakettien ammuskelusta ole :(

• Tosikivaaonjoo.

Omakin koiranani paukkuarka ja kyyhöttää vain sängyn alla. Soitan musiikkia tietokoneelta, mutta eipä ole toivoakaan, että saisi ilotulitteiden ääntä peitettyä. Sitten kun tuo järjetön paukuttelu loppuu, ja koira uskaltaa tulla pois sängyn alta, niin lähdemme lenkille. Siinäpä minun uusivuosi. Samanlainen kuin aikaisemmatkin.

• Tosikivaaonjoo.
        Tosikivaaonjoo. kirjoitti:

Omakin koiranani paukkuarka ja kyyhöttää vain sängyn alla. Soitan musiikkia tietokoneelta, mutta eipä ole toivoakaan, että saisi ilotulitteiden ääntä peitettyä. Sitten kun tuo järjetön paukuttelu loppuu, ja koira uskaltaa tulla pois sängyn alta, niin lähdemme lenkille. Siinäpä minun uusivuosi. Samanlainen kuin aikaisemmatkin.

Kirjoitusvirhe edellisessä viestissä: *koirani.

• ----------------

Yksin, niin kuin niin kauan kuin muistan. Juomista on, mutta kun darra ei oikein sytytä niin pitäneen säännöstellä ettei sellainen iske pahasti. Nämä jotka valittavat, että pitää olla poika/tyttöystävän kanssa porukassa jota ei tunne ja ovat siksi ikään kuin yksin, eivät koskaan ole olleet yksinäisiä. Isossa porukassa on aina äänekkäitä ja vähemmän äänekkäitä. Olet kuitenkin aina ja ikuisesti oleellinen osa sitä porukkaa.
      Et siis todellakaan ole edes silloin yksin, saati muulloin kun löytyy se kultaakin kalliimpi kumppani.
      Nämä jotka moisesta "yksinäisyydestä" valittavat, eivät vaan koskaan arvosta sitä ainutta oikeasti tärkeää asiaa elämässä, jota niin kovin monella ei ole eikä varmaan koskaan tule olemaankaan...

• jorma7

Ollappa sitten vaikka minkälaisessa ahdingossa, kunhan olisi seuraa.
      Pahin tila kaikista on yksinäisyys.

Hajooon!!!!!

• 13+16

Aika pian tämän vuoden pippalot on lusittu. Olen jo sängyssä peiton alla ja kun aamulla herään on muutkin jo suurimmaksi osaksi bileensä pitäneet. Että helpotus se tämäkin. Hyvää uutta vuotta kaikille!

• 6+16+6+16

Minusta tuo on vain masentavaa. Sitä vain miettii, mistä kaikesta hauskanpidosta onkaan jäänyt paitsi juurikin peiton alla maatessa tai minun tapauksessani netissä surffailessa. Taas on yksi vuodenvaihde vain valunut läpi sormien... Huokaus...

• Unieitule
        6+16+6+16 kirjoitti:

Minusta tuo on vain masentavaa. Sitä vain miettii, mistä kaikesta hauskanpidosta onkaan jäänyt paitsi juurikin peiton alla maatessa tai minun tapauksessani netissä surffailessa. Taas on yksi vuodenvaihde vain valunut läpi sormien... Huokaus...

Yksin täälläkin... Koira kyllä. Vuosi 2013 tulee oleen toivottavasti parempi ja saan rohkeutta ottaa kontaktia ihmisiin exmiehen niujivan ivan ja nimittelyn ja haukkumisten jälkeen.. Jos uskaltaisin. Välillä mietin tropiikkiin muuttamsita, eri kulttuuriin. Parempaa uutta vuotta sinulle, sinä yksinäinen

• Hyvää uutta vuotta!

Yksin voi olla parisuhteessakin, kun toinen pettää tai juo, eli ei ole henkisesti läsnä. Minusta kaikki lopulta riippuu sitä, miten asian ottaa. Kukaan ei kotoa hae, eli itse pitää olla aktiivinen, jos haluaa seuraa.
      Eikä yksin asuvaa tarvii sääliä, sillä taustalla voi olla karmeita kokemuksia parisuhteesta jossa on ollut edellämainittuja juttuja.
      Kun itsensä kanssa sinut, siinä se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2169
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2050
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1412
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1410
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1303
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1045
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1022
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      1000
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      997
    10. 131
      908
    Aihe