silmälasien osto

rillit huurussa

Mistäpä kuhmolaiset ostavat silmälasinsa? Omasta kylästä, sotkamosta, kajaanista vai jostain muualta? Hyviä kokemuksia kaivataan (hinta, laatu, palvelu). Kyseessä olisi monitehot ja niiden hankinta.

29

1754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 002311133

      Käy kajaanista specsaversilta, minä kävin sieltä ja parhaat lasit sain sieltä.
      Laitoin ensin täältä mutta niillä näki huonosti ja täällä vaan sanoivat että niillä pitää näkeä.
      Kajaanista tulee takuu laseille jos ei ole tyytyväinen saa palauttaa..

      • Täältä myös ääni

        specsaversille.

        Kuhmossa lasit on tajuttoman kalliita ja laatukin on vähän niin ja näin. Edellisissä laseissa mitkä Kuhmosta erehdyin ostamaan, oli toinen linssi isompi kuin toinen ja ei istunut kehyksiin kunnolla niin ei pysynyt kiinni.

        Myös yksi linssiä kiinni pitävä ruuvi oli sangoissa eri kokoinen toisella puolella niin sekin edes auttoi linssin irtoamista. Kierre ruuvissa pienempi kuin itse sangoissa.

        Tosin pysyivät muutaman kuukauden kasassa niin en huomannut kyseistä vikaa heti alkuun. Sen jälkeen linssi irtosikin koko ajan ja ruuvi tippui.

        Jotain 250€ maksoi kaien lisäksi vielä lasit, yksitehot. Specsaversilta ostin kahdet lasit tarjouksesta ja hintaa jotain 100€. Eipähän tartte nyt ihan heti laseja olla ostamassa..


      • Änätin ajattelija
        Täältä myös ääni kirjoitti:

        specsaversille.

        Kuhmossa lasit on tajuttoman kalliita ja laatukin on vähän niin ja näin. Edellisissä laseissa mitkä Kuhmosta erehdyin ostamaan, oli toinen linssi isompi kuin toinen ja ei istunut kehyksiin kunnolla niin ei pysynyt kiinni.

        Myös yksi linssiä kiinni pitävä ruuvi oli sangoissa eri kokoinen toisella puolella niin sekin edes auttoi linssin irtoamista. Kierre ruuvissa pienempi kuin itse sangoissa.

        Tosin pysyivät muutaman kuukauden kasassa niin en huomannut kyseistä vikaa heti alkuun. Sen jälkeen linssi irtosikin koko ajan ja ruuvi tippui.

        Jotain 250€ maksoi kaien lisäksi vielä lasit, yksitehot. Specsaversilta ostin kahdet lasit tarjouksesta ja hintaa jotain 100€. Eipähän tartte nyt ihan heti laseja olla ostamassa..

        Specsaversin lasit ovat täysin ala-arvoisia. Paras tapa saada hyvät lassit edullisesti on ostaa ne Thaimaasta. Todella laadukkaita laseja ja ennenkaikkea halvalla.


    • Kuhmosta ostin tänä vuonna suojalasit ja normilasit. Edellisen kerran Kajaanista jossa laatu oli p*skaa ja hinta kaksinkertainen. Välttäkää Instrua.

    • rillit

      kuhmonta saa sutta ja sekundaa

    • Halepa

      Tiimarista saa halvalla.

      • sisätossu

        Kaakinen Kajaanissa oikea osoite, en osta muualta. Laatu ja palvelu luksusta.
        Edellä mainitusta halpaliikkeestä saa niin painavia laseja, ettei pää jaksa kantaa ja siten nenänvarsi hankautuu rikki.


    • hik

      www.silmaasema.fi

      • näkee

        sotkamosta tuli ostettua lasit.


    • halappoa

      täällä uudellamaalla saa lasit 19e Specsaversistä.

      • Enkko

        Ostin Lehonotusta suurennuslasit 13v sitten kahella maarkalla hyvin on kestänyt jeävät vielä perikunnan riieltäväksi,näkemiin.


    • monitehoilla mennään

      Kyllä silmälasien ostossa pitää katsoa myös laatua ei halpaketjumyymälöiden linssien laatu ole samalainen kuin myös laatua myyvien liikkeiden.Itse ole ostanut Sotkamosta Ajankulmasta (torinreunalta)ja olen saanut laadukkaat lasit ja hyvää palvelua.Soktamossa on myös toinen liike Vuori on Ajankulmaa vastapäätä siellä myös hyvä palvelu.

    • optikolle

      mitähän ne suurinpiirtein maksaa ne monitehot? Tietysti riippuu sankojen hinnasta ja tuleeko esim ohennetut linssit tai muuta mutta noin keskimäärin?

      • UunoUlla

        Itselleni maksoivat Kaakisella 3 v. sitten 600 €. Sangat sain puoleen hintaan, vain 60 €. En ota mitään kovotuksia linsseihin, vain sen, että näkökenttä on laajennettu.


    • Tihru-silmä

      Vaikea on sanoa keskimääräistä hintaa kun niihin voi liittyä niin monenlaista lisä-arvoa, itselleni kesällä 2011 Kuhmon Näkökulmasta 890 € sankoineen, kaikkineen. Onhan noilla nähny lukea Kainarin ja Kuhmolaisen ja muitakin lehtiä.

    • Nikkelivaara

      Onhan sitä silmälasien laadussa iso ero siinä ostaako optikolta vai tiimarista. Itse ostin tiimarista mutta en voi käyttää koska tekevät ihottumaa ohimoon eli sisältävät ilmeisesti niin paljon nikkeliä pokat. Ei ole optikon sangoista ikinä tullut.

    • huijarit huijaa

      Havalla ei silmälaseja saa mistään. Koko silmälasikauppa perustuu huijaukseen. Jos paikallisella lasit maksaa 5-600 e on ne todella yli hinnoiteltuja. Specsaves, Nissen ja lappalainen on mainoshuijari liikkeitä. Niiden alimmilla tarjouksilla ei kannata ostaa mitään, varsinkaan moniteho laseja. Sangat ovat halpoja riuskuja ja rumannäköisiä, ainakin Lappaisella. Lisä hintaa tulee kovapinnasta,heijastuksen estosta ja näöntarkistuksesta. Kytkykauppana tulevat toiset lasit nostavat myös kokonaishintaa. Kajaanista voi saada monitehot ja lukulasit Specsaversilts kohtuullisilla sangoilla noin 400 eurolla. Monitehoissa kannattaa ottaa toiseksi parhaat linssit. Kun lähdet liikkeestä tunnet tulleesi huijatuksi.

      • käsikopelolla ostava

        Specsaversilla ainakin kauniit ja ihanat myyjät.


    • Hyvää palvelua sain

      Omalta paikkakunnalta ne lasit on parasta ostaa. Hyvä kun tätä palvelua on omalla paikkakunnalla saatavilla. Parhaat lasit saa kun tarkistuttaa silmänsä silmälääkärillä tai optikolla. Ei niitä joka vuosi tarvitse uusia ostaa, ostaa kerralla kunnolliset vaikka vähän enemmän maksaisikin. Palvelukin on lähellä jos lasien kanssa tulee jotakin ongelmaa.

      • maksukykyinen

        Tärkeintä on minihame myyjällä muu on sivuseikkaa.


      • optiikka

        Entäs, kun tulee reklamointivaihe. Hoituuko asia.


      • Niinpä..

        Jos saisikkin laatua niin mikäpä siinä ostellessa omalta paikkakunnalta laseja. Valitettavasti kahdet lasit mitkä olen Kuhmosta ostanut ovat osoittautuneen jollain tapaa virheellisiksi tai heikoiksi. Kannattaa tutkia lasit tarkaan mikäli olet viime aikoina ne hankkinut niin saa korjattua ajoissa kaikenlaiset ruuvi yms. virheet.


      • yli-ltn
        Niinpä.. kirjoitti:

        Jos saisikkin laatua niin mikäpä siinä ostellessa omalta paikkakunnalta laseja. Valitettavasti kahdet lasit mitkä olen Kuhmosta ostanut ovat osoittautuneen jollain tapaa virheellisiksi tai heikoiksi. Kannattaa tutkia lasit tarkaan mikäli olet viime aikoina ne hankkinut niin saa korjattua ajoissa kaikenlaiset ruuvi yms. virheet.

        20vuotta sitten myytiin Hymyn ilmoituksessa röntgenlaseja joilla näkyi naiset alastomina. Olisipa mainiot vermeet Kuhmon minihameita arvostaville nuorukaisille.


      • Der_ Röngten
        yli-ltn kirjoitti:

        20vuotta sitten myytiin Hymyn ilmoituksessa röntgenlaseja joilla näkyi naiset alastomina. Olisipa mainiot vermeet Kuhmon minihameita arvostaville nuorukaisille.

        Ne muuten toimi, kun naisella oli vaan muutenkin vähän läpinäkyvämpää päällä.


      • Markkinarako
        Der_ Röngten kirjoitti:

        Ne muuten toimi, kun naisella oli vaan muutenkin vähän läpinäkyvämpää päällä.

        Kannattaisi bisnesmiehen teettää Kiinassa kysyistä tuotetta, kotiseutuplussaan etusivun reklam.


      • silmälasit

        Haluaisin laittaa silmälasit täältä uudesta silmälasiliikkeestä, mutta kun siellä ei ole ammatti ihmistä katsomaan mitkä kävis.
        Harmittaa sen takia lähteä kajaaniin...


    • 323423

      Lennä Thaimaahan ja osta hyvä ihminen sieltä. Saa piluvakin kaupan päälle muiltakin kuin rotevilta ryssiltä tai leveiltä paikallisilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe