Hierontaa?

p.s,

Onko hyrylän seudulla hyvää hierojaa? Millaisia kokemuksia?

13

8683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 38v

      Wieru-hierojat ketjulla on näemmä tullut toimipiste myös Hyrylään. Olen itse käynyt Wieru-hierojilla Helsingissä ja olen saanut asiantuntevaa ja laadukasta hierontaa siellä. Käsitykseni mukaan kaikissa Wieru-hierojat -pisteissä on sama juttu, eli kannattaa käydä kokeilemassa. Tarkemmat tiedot löydät www.wieruhierojat.fi

      • 41v

        No eihän tuo mitään paikasta kerro.. Ei siellä varmaan samat hierojat ole kuin Helsingisä?


    • Pieruhierojat

      Voisiko tuon "W:n" paikalle kuvitella millään "P:tä"?

    • thai

      Kauppatie 2:ssa on hyvä Thai-hieromo. Olo on rentoutunut hieronnan jälkeen.

      • haista horo wittu

        Hyvä tietää, että Tuusulaankin on tullut thaiporttola. Saatte kyytiä kohta naisilta ja poliisilta kun seksikaupan kieltolaki tulee. Me inhotaan tollaisia halpishuoria !


    • hierottu
    • thainaminami

      millaisia thai hierontamestoja tuusulassa on, kertokaa apua tarvitsevalle...

      • tosi on

        tänne myös lisätietoja thaikkumestoista Tuusulassa ja ympäristössä...


      • hyi helvata
        tosi on kirjoitti:

        tänne myös lisätietoja thaikkumestoista Tuusulassa ja ympäristössä...

        Ei kai Tuusulaankin ( tasokaupunki muuten) ole jo tullut tuollainen saastainen vinosilmien vitunjakolaitos ???????


    • thaii

      Olen pari kertaan käynyt Kauppatie 2:n thai-hieromossa ja aina tullut ulos hymy suupielessä. Sen verran onnellinen loppu hieronnassa aina on. Mukavan raukea ja rentoutunut olo.

      • Oi niitä aikoja

        Kyllä ennen oli paremmat hierojat hyrylässä! Varuskuta aikaan kun menivät ukot sotaharjoitusten kera ylös suomeen niin silloin alkoi hierontaa rittää ,kapiasten muijien avatessa hieromonsa IT-alueella.


    • eka ja vika kerta

      kävin ja voin kertoo että HUONOIN paikka mis koskaan ollu! hieronta oli kunnon murjomista, ei tuntunut hyvältä mitenkään päin ja hinnat ihan katossa.. minkä kyl ymmärtää että pitää pyytää korkeita hintoja kun tuskin kukaan menee toista kertaa kyseiseen paikkaan, asiakkaat taitaa käydä vähiin. ja ilmotukses iäks kerrottiin 30vee, oikee ikä tuplat enemmän

    • Hieroja-78

      Vähän vanha ketjuhan tämä jo on mutta jos on seudulla hierojalle edelleen käyttöän niin teen kotikäyntejä matkapöydän kanssa :)
      Olen 36-v mies ja koulutettu urheiluhieroja.

      Hierontoja voi kysellä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      260
      2880
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2210
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1735
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      19
      1628
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1454
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1280
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1090
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1043
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1013
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      998
    Aihe